Pri plačilu po povzetju
je potrebno plačati 1,00 €, tudi v času trajanja akcije “Brezplačna
dostava”.
Način dostave Vrsta
plačila Cena
Slovenska pošta
GLS
DPD
Plačilo vnaprej
Plačilo po povzetju
2.99 €
3.99 €
Osebni
prevzem (Optike Vallis in Market Cekar)
Plačilo vnaprej 0.70 €
Osebni prevzem Optike Moje-lece.si Komenda, Maribor in
Novo Mesto Plačilo vnaprej Brezplačno
V primeru
plačila po povzetju je vaš strošek dostava na dom (s Slovensko pošto, GLS
ali DPD) 3,99 €. V primeru brezplačne dostave in plačila po povzetju, boste
morali za dostavo na dom plačati 1,00 € (doplačilo za plačilo po povzetju).
Dodatki pri dostavi
Vrsta dodatne storitve Cena
Doplačilo za prioritetno obdelavo naročila Prioritetna
obdelava +1,99 €
Doplačilo za
zavarovanje pošiljke 1 Zavarovanje pošiljke (razen sončna in
korekcijska očala) +0,99 €
Doplačilo
za zavarovanje pošiljke 2 Zavarovanje pošiljke za sončna in
korekcijska očala +4,99 €
Čas dostave za naročila, ki niso
na zalogi
Zaradi velikosti našega skladišča 97 % naročil
odpošljemo takoj. Vendar je odprema kontaktnih leč s posebnimi parametri in
redkejšimi kombinacijami parametrov, ki niso na zalogi, odvisna od pogojev
naših dobaviteljev in lahko traja tudi do nekaj tednov.
Med
postopkom naročila se izpiše predviden datum odpreme. Pozor - po
izpolnitvi vseh parametrov se datum lahko spremeni.
Naročila, ki vsebujejo artikle na zalogi in artikle, ki jih ni na
zalogi
Pred plačilom naročila bodite pozorni na dobavne
roke posameznih izdelkov v nakupovalni košarici. Naročilo bo poslano šele, ko
dobimo na zalogo vse artikle.
Odprema blaga iz zaloge, preden so
vsi naročeni artikli dostavljeni v naše skladišče, je možna le v posebnih
okoliščinah. Če stranka želi, da se ji artikli, ki so na zalogi pošljejo
prej, mora kontaktirati službo za podporo uporabnikom.
Lahko sam preverim, kje se nahaja moje naročilo?
Vse informacije o naročilu so dostopne v vašem uporabniškem
profilu, pregled naročil:
Želite naročilo prejeti pred drugimi?
Izberite prioritetno obdelavo.
Z izbiro prioritetne obdelave
si boste zagotovili prednostno pripravo vašega paketa. Vaš paket bo šel v
pripravo pred ostalimi in bo obdelan v najkrajšem možnem času. Izbira
prioritetne obdelave je možna le za izdelke, ki so na zalogi in ob prejemu
vašega plačila (v primeru, da izberete plačilo vnaprej). V kolikor izdelka ni
na zalogi in ste izbrali prioritetne obdelave, bo naročilo pripravljeno takoj,
ko bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz. takoj, ko prejmemo plačilo.
Priprava in odprema paketov poteka vsak delovni dan do 14. ure.
Doplačilo pri izbiri prioritetne obdelave znaša 1,99€ in je na voljo pri
nakupu kontaktnih leč, tekočin za leče, dodatkov za leče, sončnih očal ter
korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno dioptrijo
izbira prioritetne obdelave ni možna. Opozorilo: z izbiro prioritetne obdelave
si zagotovite prednostno obdelavo vašega paketa v našem skladišču in ne same
dostave, ki jo opravljajo pogodbeni partnerji. Končni čas dostave je odvisen
od dostavne službe in v večini primerov traja 1-3 delovne dni, kar velja tudi
v primeru izbire prevzemnega mesta.
Najhitrejša pot do naročenih
izdelkov (ki so na zalogi) je izbira prioritetne obdelave, plačilo na spletu s
kreditno kartico ali PayPal računom in osebni prevzem v optiki Komenda.
Imate težave z dostavo?
Za zamude pri dostavi, ki jih povzroči dostavno podjetje, na
katere nimamo vpliva (vreme, prazniki itd.) ne moremo odgovarjati. Predvideni
dostavni roki so določeni na podlagi informacij naših prevoznikov. V izjemnih
primerih je lahko pošiljka dostavljena izven pričakovanega časovnega
okvira.
Za nemoteno dostavo poskrbite, da vnesete celoten naslov
(ime ulice, hišno številko, poštno številko in mesto) in telefonsko
številko, da vas lahko prevoznik po potrebi kontaktira. Ko bo pošiljka
odposlana, boste obveščeni na e-naslov, tam boste našli tudi vse informacije,
preko katerih boste lahko spremljali pot vašega paketa.
Če
dostavljalec pošiljke iz kakršnegakoli razloga ne more dostaviti na naslov
prejemnika, jo lahko shrani v lokalnem logističnem centru (v prihodnje bo
izveden nov poskus dostave ali lahko pošiljko prevzame neposredno prejemnik).
Stranka je odgovorna za prevzem pošiljke na naslovu, ki ga je navedla in je
dolžna komunicirati s transportnim podjetjem v primeru, da jo kontaktira zaradi
pojasnitve podatkov glede dostave.
Kaj
se zgodi, če je pošiljka izgubljena?
V primeru, da je
pošiljka razglašena za izgubljeno, bomo pri danem transportnem podjetju
vložili zahtevek za odškodnino.
Za začetek reklamacijskega postopka je
potrebno:
a) s strani stranke podpisano izjavo, da pošiljke ni
prejel
b) potrdilo prevoznika, da je prišlo do napake na njegovi
strani.
Po uvedbi reklamacijskega postopka vam bomo poslali novo
pošiljko ali vrnili denar za prvotno naročilo (po želji kupca). Vračilo
denarja ali pošiljanje nove pošiljke ni mogoče, če je originalna pošiljka
še na poti ali dokler je prevoznik uradno ne razglasi za izgubljeno.
Upoštevajte, da imajo različne dostavne službe drugačna pravila (npr.
zahtevajo lahko do 30 dni časa za raziskavo in potrditev izgube).
Če je vaša pošiljka zavarovana, vam bomo nov paket poslali takoj, ne da
bi čakali na obdelavo zahtevka. Več o zavarovanju paketa si preberite spodaj.
Izognite se težavam in zavarujte
paket
Če stranka prejme poškodovan paket, je dolžna še
isti dan javiti poškodbo paketa prodajalcu, s poslanimi dokazili (slika
zaprtega paketa). V kolikor se odločite za možnost zavarovanja paketa, se bodo
naši zaposleni nemudoma odzvali in prioritetno (24 ur/delovni dan) odpremili
nov paket za artikle, ki so na zalogi, za vse ostale pa takoj po dobavi le-teh.
V primeru, da paket ni zavarovan, postopek traja dlje kot en dan in je
odvisen od več dejavnikov. Opcija zavarovanja paketa je primerna za vse
stranke, ki ne želijo čakati in želijo prejeti paket kar se da hitro.
Doplačilo pri izbiri zavarovanja paketa znaša 0,99€ (za vse izdelke razen za
sončna in korekcijska očala) oziroma 4,99€ (pri nakupu sončnih ali
korekcijskih očal).
Kaj morate narediti, če vam želi kurir
vročiti poškodovan paket?
Vse izdelke pakiramo v
kakovostno in dovolj veliko embalažo, da lahko pošiljko dostavimo v dobrem
stanju. Če pa se med transportom poškoduje zunanja embalaža, NE PREVZEMITE
PAKETA in nas nemudoma kontaktirajte prek e-pošte, navedite razlog (npr.
"poškodba škatle", "iztekanje tekočine" itd.). Nov paket vam bomo poslali
čimprej.