Dostava

Za vsa naročila nad 50 € kupcem v spletni trgovini moje-lece.si omogočamo brezplačno dostavo.

Pri plačilu po povzetju je potrebno plačati 1,00 €, tudi v času trajanja akcije “Brezplačna dostava”.


Način dostave Vrsta plačila Cena
Slovenska pošta
GLS
DPD
Plačilo vnaprej
Plačilo po povzetju
2.99 €
3.99 €
Osebni prevzem (Optike Vallis in Market Cekar) Plačilo vnaprej 0.70 €
Osebni prevzem Optike Moje-lece.si Komenda, Maribor in Novo Mesto Plačilo vnaprej Brezplačno

V primeru plačila po povzetju je vaš strošek dostava na dom (s Slovensko pošto, GLS ali DPD) 3,99 €. V primeru brezplačne dostave in plačila po povzetju, boste morali za dostavo na dom plačati 1,00 € (doplačilo za plačilo po povzetju).


Dodatki pri dostavi Vrsta dodatne storitve Cena
Doplačilo za prioritetno obdelavo naročila Prioritetna obdelava +1,99 €
Doplačilo za zavarovanje pošiljke 1 Zavarovanje pošiljke (razen sončna in korekcijska očala) +0,99 €
Doplačilo za zavarovanje pošiljke 2 Zavarovanje pošiljke za sončna in korekcijska očala +4,99 €

Prevzemna mesta:



Brezplačen osebni prevzem v naših optikah


Čas dostave


Dostava predvidoma  v roku 1-2 delovnih dni.


Opomba:


  • Naročila, ki so na zalogi, oddana do 13:00 ure bodo odposlana na dan naročila.
  • Naročila, ki so na zalogi, oddana po 13:00 uri bodo odposlana naslednji delovni dan.
  • Pri plačilu z bančnim nakazilom bo naročilo poslano, ko bo plačilo vidno na našem računu.
  • Med vikendi in prazniki naročil ne pošiljamo.

Predviden čas dostave se izračuna od trenutka odpreme pošiljke in ne od trenutka oddaje naročila.

Čas dostave za naročila, ki niso na zalogi

Zaradi velikosti našega skladišča 97 % naročil odpošljemo takoj. Vendar je odprema kontaktnih leč s posebnimi parametri in redkejšimi kombinacijami parametrov, ki niso na zalogi, odvisna od pogojev naših dobaviteljev in lahko traja tudi do nekaj tednov.

Med postopkom naročila se izpiše predviden datum odpreme. Pozor - po izpolnitvi vseh parametrov se datum lahko spremeni.

Naročila, ki vsebujejo artikle na zalogi in artikle, ki jih ni na zalogi

Pred plačilom naročila bodite pozorni na dobavne roke posameznih izdelkov v nakupovalni košarici. Naročilo bo poslano šele, ko dobimo na zalogo vse artikle. 

Odprema blaga iz zaloge, preden so vsi naročeni artikli dostavljeni v naše skladišče, je možna le v posebnih okoliščinah. Če stranka želi, da se ji artikli, ki so na zalogi pošljejo prej, mora kontaktirati službo za podporo uporabnikom.

Lahko sam preverim, kje se nahaja moje naročilo?

Vse informacije o naročilu so dostopne v vašem uporabniškem profilu, pregled naročil:

Želite naročilo prejeti pred drugimi? Izberite prioritetno obdelavo.

Z izbiro prioritetne obdelave si boste zagotovili prednostno pripravo vašega paketa. Vaš paket bo šel v pripravo pred ostalimi in bo obdelan v najkrajšem možnem času. Izbira prioritetne obdelave je možna le za izdelke, ki so na zalogi in ob prejemu vašega plačila (v primeru, da izberete plačilo vnaprej). V kolikor izdelka ni na zalogi in ste izbrali prioritetne obdelave, bo naročilo pripravljeno takoj, ko bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz. takoj, ko prejmemo plačilo. Priprava in odprema paketov poteka vsak delovni dan do 14. ure. 

Doplačilo pri izbiri prioritetne obdelave znaša 1,99€ in je na voljo pri nakupu kontaktnih leč, tekočin za leče, dodatkov za leče, sončnih očal ter korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno dioptrijo izbira prioritetne obdelave ni možna. Opozorilo: z izbiro prioritetne obdelave si zagotovite prednostno obdelavo vašega paketa v našem skladišču in ne same dostave, ki jo opravljajo pogodbeni partnerji. Končni čas dostave je odvisen od dostavne službe in v večini primerov traja 1-3 delovne dni, kar velja tudi v primeru izbire prevzemnega mesta.

Najhitrejša pot do naročenih izdelkov (ki so na zalogi) je izbira prioritetne obdelave, plačilo na spletu s kreditno kartico ali PayPal računom in osebni prevzem v optiki Komenda. 

Imate težave z dostavo?

Za zamude pri dostavi, ki jih povzroči dostavno podjetje, na katere nimamo vpliva (vreme, prazniki itd.) ne moremo odgovarjati. Predvideni dostavni roki so določeni na podlagi informacij naših prevoznikov. V izjemnih primerih je lahko pošiljka dostavljena izven pričakovanega časovnega okvira. 

Za nemoteno dostavo poskrbite, da vnesete celoten naslov (ime ulice, hišno številko, poštno številko in mesto) in telefonsko številko, da vas lahko prevoznik po potrebi kontaktira. Ko bo pošiljka odposlana, boste obveščeni na e-naslov, tam boste našli tudi vse informacije, preko katerih boste lahko spremljali pot vašega paketa. 

Če dostavljalec pošiljke iz kakršnegakoli razloga ne more dostaviti na naslov prejemnika, jo lahko shrani v lokalnem logističnem centru (v prihodnje bo izveden nov poskus dostave ali lahko pošiljko prevzame neposredno prejemnik). Stranka je odgovorna za prevzem pošiljke na naslovu, ki ga je navedla in je dolžna komunicirati s transportnim podjetjem v primeru, da jo kontaktira zaradi pojasnitve podatkov glede dostave.

Kaj se zgodi, če je pošiljka izgubljena?

V primeru, da je pošiljka razglašena za izgubljeno, bomo pri danem transportnem podjetju vložili zahtevek za odškodnino.
Za začetek reklamacijskega postopka je potrebno:
a) s strani stranke podpisano izjavo, da pošiljke ni prejel
b) potrdilo prevoznika, da je prišlo do napake na njegovi strani.

Po uvedbi reklamacijskega postopka vam bomo poslali novo pošiljko ali vrnili denar za prvotno naročilo (po želji kupca). Vračilo denarja ali pošiljanje nove pošiljke ni mogoče, če je originalna pošiljka še na poti ali dokler je prevoznik uradno ne razglasi za izgubljeno. 
Upoštevajte, da imajo različne dostavne službe drugačna pravila (npr. zahtevajo lahko do 30 dni časa za raziskavo in potrditev izgube). 

Če je vaša pošiljka zavarovana, vam bomo nov paket poslali takoj, ne da bi čakali na obdelavo zahtevka. Več o zavarovanju paketa si preberite spodaj.

Izognite se težavam in zavarujte paket

Če stranka prejme poškodovan paket, je dolžna še isti dan javiti poškodbo paketa prodajalcu, s poslanimi dokazili (slika zaprtega paketa). V kolikor se odločite za možnost zavarovanja paketa, se bodo naši zaposleni nemudoma odzvali in prioritetno (24 ur/delovni dan) odpremili nov paket za artikle, ki so na zalogi, za vse ostale pa takoj po dobavi le-teh.
V primeru, da paket ni zavarovan, postopek traja dlje kot en dan in je odvisen od več dejavnikov. Opcija zavarovanja paketa je primerna za vse stranke, ki ne želijo čakati in želijo prejeti paket kar se da hitro. Doplačilo pri izbiri zavarovanja paketa znaša 0,99€ (za vse izdelke razen za sončna in korekcijska očala) oziroma 4,99€ (pri nakupu sončnih ali korekcijskih očal).

Kaj morate narediti, če vam želi kurir vročiti poškodovan paket?

Vse izdelke pakiramo v kakovostno in dovolj veliko embalažo, da lahko pošiljko dostavimo v dobrem stanju. Če pa se med transportom poškoduje zunanja embalaža, NE PREVZEMITE PAKETA in nas nemudoma kontaktirajte prek e-pošte, navedite razlog (npr. "poškodba škatle", "iztekanje tekočine" itd.). Nov paket vam bomo poslali čimprej.