Plačila


Načini plačila


V spletni trgovini Moje-lece.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo z gotovino ob prevzemu
  • plačilo po predračunu (bančno nakazilo)
  • s PayPal plačilom
  • s kreditno kartico (Mastercard, Visa)
  • z VALÚ-jem (moneto)
  • z Google Pay in Apple Pay
  • z darilnim bonom
  • s storitvijo Flik

Kako plačati naročilo v optiki?


Plačilo je možno na naslednje načine:


  • plačilna kartica
  • plačilo z gotovino

Opomba: obročno plačilo ni možno.


Plačilo z gotovino ob prevzemu


Plačilo opravite ob dostavi pošiljke, v kolikor izberete dostavo na izbrani naslov.

Pri izbiri prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu, plačilo ob prevzemu ni možno.

Potrebno je plačilo vnaprej.


Plačilo preko spletne banke oz. plačilo po predračunu


Če želite naročilo poravnati preko spletne banke, znesek lahko nakažete na naš transakcijski račun IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.). Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo sliko:



Vaše naročilo bomo obdelali takoj, ko bo plačilo vidno v našem sistemu.
Običajno obdelava plačila traja 1-3 delovne dni, odvisno od banke.
Prosimo, upoštevajte, da lahko ob praznikih pride do zamika zaradi poslovanja bank oz. obdelave transakcij, kar lahko tudi podaljša čas dostave za 1-2 delovni dni.


Plačilo s PayPal-om


Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.



Plačilo s kreditno kartico


Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico, boste po zaključku naročila in po potrditvi zagledali:



Ko vpišete vse podatke o vaši kreditni kartici, vas bo banka preusmerila na avtorizacijo in potrditev plačila.

Vnos podatkov kreditne oz. debetne kartice

  • znamka kartice (izberite ponudnika kreditne kartice)
  • številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
  • ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
  • datum veljavnosti (mesec/leto)
  • verifikacijska številka (CSC številka) - pri Mastercard in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice (slika)

Plačilo z VALÚ-jem


Ponujamo vam tudi možnost plačila s pomočjo pametne denarnice VALÚ. Pri izbiri načina plačila preprosto izberete možnost plačila s pametno denarnico VALÚ in potrdite naročilo.

Nato kliknete na gumb z imenom "nadaljujte s plačilom", za tem se vam bo odprla nova stran s podatki za plačilo (QR koda ter 6-mestna koda) in vsemi potrebnimi navodili za plačilo z VALÚ-jem. Ko dokončate postopek plačila, je naročilo plačano in uspešno oddano.


Plačilo z darilnim bonom


Plačilo z darilnim bonom je možno samo z bonom, kupljenim v spletni trgovini Moje-lece.si. Vsak bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen - velja 24 mesecev od dneva nakupa. 

Pri izbiri plačila z bonom mora kupec ob oddaji naročila v košarici v polje "Koda za popust ali kupon" vpisati unikatno kodo z bona. Pri plačilu z darilnim bonom je možno uporabiti tudi morebitno aktivno kodo za popust.

Bon je možno unovčiti le ob enkratnem nakupu v celotnem znesku. Če vrednost nakupa presega vrednost bona, kupec doplača le razliko z enim izmed ostalih možnosti plačil - glej Načini plačila. 

Z bonom je možno plačati katerokoli blago ali storitev, ki jo ponuja spletna trgovina. V primeru neprevzema pošiljke, plačane z bonom, se pošiljka vrne prodajalcu. Prodajalec bo preklical kupčevo naročilo in vrnil kupnino.

V tem primeru se znesek bona vrne na profil stranke v obliki dobroimetja. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi vračilo doplačila (na TRR ali dobroimetje na profil stranke).

Vrednost darilnega bona je navedena na prejetem bonu. Bon je v elektronski obliki - v formatu PDF. Kupec prejme bon po e-pošti po prejemu plačila. Vsak bon ima edinstveno kodo, je časovno omejen in ga je mogoče unovčiti samo v spletni trgovini Moje-lece.si. Bona ni mogoče zamenjati za denar. Bon je mogoče kupiti in unovčiti tudi v eni od naših poslovalnic Moje-lece.si.

Neporabljenega bona ni mogoče zamenjati za drug bon ali ga kako drugače nadomestiti. V primeru odstopa od pogodbe ali preklica naročila, plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na profil kupca, ki je unovčil bon. 

Opozorilo: bon je potrebno plačati vnaprej. Bona ni mogoče plačati z gotovino ob dostavi ali z dobroimetjem v profilu stranke.



Varno plačilo


Vsi načini plačila, ki jih ponujamo, so varni. Vaši osebni podatki bodo uporabljeni izključno za namene plačila in ne bodo posredovani nobeni tretji osebi.


Težave s plačilom


  • Če mislite, da vaše plačilo ni uspelo, preverite svoj bančni račun ali račun PayPal.
  • Če je bilo vaše plačilo uspešno izvedeno, vendar je v našem sistemu naročilo  videti neplačano, nas kontaktirajte na: info@moje-lece.si za preverbo plačila.
  • Če na strani za plačilo naletite na težavo, se poskusite prijaviti v svoj račun Moje-lece.si iz drugega brskalnika ali z druge naprave.
  • Če imate dodatna vprašanja, kontaktirajte našega virtualnega asistenta ali službo za podporo uporabnikom.

Vračilo denarja


Kako bom prejel/-a vračilo?

Sredstva vam bomo vrnili na način plačila, ki ste ga izbrali med postopkom naročila.

Kdaj bom prejel povračilo?

Vračilo denarja prejmete najkasneje v 14 dneh od dneva, ko prejmemo izdelke v oddelek vračil in vas o tem tudi obvestimo.