V spletni trgovini
Moje-lece.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
plačilo
z gotovino ob prevzemu
plačilo po predračunu (bančno nakazilo)
s PayPal plačilom
s kreditno kartico (Mastercard, Visa)
z
VALÚ-jem (moneto)
z Google Pay in Apple Pay
z darilnim
bonom
s storitvijo Flik
Kako
plačati naročilo v optiki?
Plačilo je možno na naslednje
načine:
plačilna kartica
plačilo z gotovino
Opomba: obročno plačilo ni možno.
Plačilo z gotovino ob prevzemu
Plačilo opravite ob
dostavi pošiljke, v kolikor izberete dostavo na izbrani naslov.
Pri izbiri prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu, plačilo ob prevzemu ni
možno.
Potrebno je plačilo vnaprej.
Plačilo preko spletne banke oz. plačilo po predračunu
Če
želite naročilo poravnati preko spletne banke, znesek lahko nakažete na naš
transakcijski račun IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA
SLOVENIJA d.d.). Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo sliko:
Vaše naročilo bomo obdelali takoj, ko bo plačilo
vidno v našem sistemu. Običajno obdelava plačila traja 1-3 delovne
dni, odvisno od banke. Prosimo, upoštevajte, da lahko ob praznikih pride
do zamika zaradi poslovanja bank oz. obdelave transakcij, kar lahko tudi
podaljša čas dostave za 1-2 delovni dni.
Plačilo
s PayPal-om
Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na
PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim
naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
Plačilo s kreditno kartico
Če ste
izbrali plačilo s kreditno kartico, boste po zaključku naročila in po
potrditvi zagledali:
Ko vpišete vse podatke o vaši kreditni kartici, vas bo banka
preusmerila na avtorizacijo in potrditev plačila.
številka kartice (vpišite številko
kreditne kartice)
ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
datum veljavnosti (mesec/leto)
verifikacijska številka (CSC
številka) - pri Mastercard in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice (slika)
Plačilo z VALÚ-jem
Ponujamo vam tudi možnost plačila s pomočjo pametne denarnice VALÚ. Pri
izbiri načina plačila preprosto izberete možnost plačila s pametno denarnico
VALÚ in potrdite naročilo.
Nato kliknete na gumb z imenom
"nadaljujte s plačilom", za tem se vam bo odprla nova stran s podatki za
plačilo (QR koda ter 6-mestna koda) in vsemi potrebnimi navodili za plačilo z
VALÚ-jem. Ko dokončate postopek plačila, je naročilo plačano in uspešno
oddano.
Plačilo z darilnim bonom
Plačilo z darilnim bonom je možno samo z bonom, kupljenim v spletni trgovini
Moje-lece.si. Vsak bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen - velja 24
mesecev od dneva nakupa.
Pri izbiri plačila z bonom mora kupec
ob oddaji naročila v košarici v polje "Koda za popust ali kupon" vpisati
unikatno kodo z bona. Pri plačilu z darilnim bonom je možno uporabiti tudi
morebitno aktivno kodo za popust.
Bon je možno unovčiti le ob
enkratnem nakupu v celotnem znesku. Če vrednost nakupa presega vrednost bona,
kupec doplača le razliko z enim izmed ostalih možnosti plačil - glej Načini
plačila.
Z bonom je možno plačati katerokoli blago ali
storitev, ki jo ponuja spletna trgovina. V primeru neprevzema pošiljke,
plačane z bonom, se pošiljka vrne prodajalcu. Prodajalec bo preklical kupčevo
naročilo in vrnil kupnino.
V tem primeru se znesek bona vrne na
profil stranke v obliki dobroimetja. Če je bil nakup plačan z bonom in
ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi
vračilo doplačila (na TRR ali dobroimetje na profil stranke).
Vrednost darilnega bona je navedena na prejetem bonu. Bon je v elektronski
obliki - v formatu PDF. Kupec prejme bon po e-pošti po prejemu plačila. Vsak
bon ima edinstveno kodo, je časovno omejen in ga je mogoče unovčiti samo v
spletni trgovini Moje-lece.si. Bona ni mogoče zamenjati za denar. Bon je
mogoče kupiti in unovčiti tudi v eni od naših poslovalnic Moje-lece.si.
Neporabljenega bona ni mogoče zamenjati za drug bon ali ga kako
drugače nadomestiti. V primeru odstopa od pogodbe ali preklica naročila,
plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na
profil kupca, ki je unovčil bon.
Opozorilo: bon je
potrebno plačati vnaprej. Bona ni mogoče plačati z gotovino ob dostavi ali z
dobroimetjem v profilu stranke.
Varno plačilo
Vsi načini plačila, ki
jih ponujamo, so varni. Vaši osebni podatki bodo uporabljeni izključno za
namene plačila in ne bodo posredovani nobeni tretji osebi.
Težave s plačilom
Če mislite, da vaše
plačilo ni uspelo, preverite svoj bančni račun ali račun PayPal.
Če je bilo vaše plačilo uspešno izvedeno, vendar je v našem sistemu
naročilo videti neplačano, nas kontaktirajte na: info@moje-lece.si za
preverbo plačila.
Če na strani za plačilo naletite na težavo, se
poskusite prijaviti v svoj račun Moje-lece.si iz drugega brskalnika ali z druge
naprave.
Če imate dodatna vprašanja, kontaktirajte našega
virtualnega asistenta ali službo za podporo uporabnikom.
Vračilo denarja
Kako bom
prejel/-a vračilo?
Sredstva vam bomo vrnili na način plačila,
ki ste ga izbrali med postopkom naročila.
Kdaj bom prejel povračilo?
Vračilo denarja
prejmete najkasneje v 14 dneh od dneva, ko prejmemo izdelke v oddelek vračil in
vas o tem tudi obvestimo.