Ponovite svoje zadnje naročilo

Pogoji poslovanja

Vklopi razum kontaktne leče

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Lastnik spletne trgovine Moje-lece.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Moje-lece.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine Moje-lece.si. Trgovina Vallis MG d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Trgovina Moje-lece.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

Načini plačila

V spletni prodajalni Moje-lece.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (pri izbiri osebnega prevzema v optiki plačilo z gotovino ni možno – potrebno je plačilo v naprej)
  • plačilo po predračunu
  • s paypal
  • s kreditno kartico

Plačilo z gotovino ob prevzemu

Plačilo opravite ob dostavi pošiljke. Pri plačilu s posebno položnico se Pošti Sloveniji plača provizija v skladu s cenikom.

Pri izbiri prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu, plačilo z gotovino ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.

Plačilo preko spletne banke oz. plačilo po predračunu

Če želite izbrano naročilo poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.).

Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo sliko:

upn obrazec

Plačilo s PayPal-om

Ko zaključite z naročilom boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.

log_in

V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu zatem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo tako je s tem postopek plačila zaključen.

Plačilo s kreditno kartico

Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku naročila in po potrditvi zagledali:

Vnos podatkov kreditne oz. debetne kartice

  • Znamka kartice (izberite ponudnika kreditne kartice)
  • Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
  • Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
  • Datum veljavnosti – mesec/leto
  • Verifikacijska stevilka (CSC številka). Pri Mastercard in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice:

Dostava

V primeru nakupa blaga nad 50,00 € (strošek poštnine se ne upošteva) stroške pošiljanja plača ponudnik (Vallis MG d.o.o.). V primeru nakupa pod 50,00€, stroški dostave znašajo 2,99€. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije ali GLS Slovenija. Vsako ne dostavljeno naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenija, vas bo na vaši pošti čakalo še 15 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke naj nas o tem pred dostavo obvesti. Za plačilo s posebno položnico kupec doplača provizijo k znesku na računu, ki ga zaračuna Pošta Slovenije. Znesek provizije znaša 1,05 EUR. (Vplačilo obrazca UPN in UPN QR**** do 98,00 EUR 1,05 nad 98,00 EUR do 501,00 EUR 1,07 % od vrednosti). V primeru prevzema paketa na paketomatu in plačila po povzetju pri dostavni službi GLS Slovenija se odkupnina lahko poravna le z bančno, debetno ali kreditno kartico. Plačilo z gotovino na paketomatu ni možno. GLS vam pri plačilu s kartico na paketomatu zaračuna stroške provizije v višini 1,44 EUR. V primeru osebnega prevzema na izbranem prevzemnem mestu se zaračuna strošek priprave blaga v znesku 0,7€ (z DDV).

Vračilo blaga

Kupec lahko kupljeno blago v roku 14 dni po prejemu vrne v skladišče Moje-leče na Ljubljansko cesto 45 v Kamniku, ali nas o tej želji obvesti po e-pošti (info@moje-lece.si) v 14 dneh po prejemu blaga, brez da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani in v originalni embalaži. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priložena mora biti tudi kopija računa. Kupnino vrnemo oziroma kupljeno blago zamenjamo nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Kupec (potrošnik) v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi le tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago. Opozorilo: pakiranje po 90 leč, ki je sestavljeno iz 3 škatlic po 30 leč se smatra kot celota, zato ni možnega vračila samo dveh ali ene škatlice po 30 leč. Kupnino vrnemo na račun kupca, ki ga mora kupec navesti ob vračilu.

Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen tu.

Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku.

Zamenjava leč

Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno škatlico za leče vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča brezplačno zamenjavo. Zamenjava je možna samo v primeru, da je škatlica še originalno zaprta, nepoškodovana in da od dneva nakupa ni minilo več kot 365 dni. Za zamenjavo pošljite izpolnjen obrazec za zamenjavo, najnovejši recept za leče, ter originalno zaprte in nepoškodovane škatlice leč na naslov Vallis MG d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik. Zamenjava je možna samo za isto znamko, model leč in velikost pakiranja. Opozorilo: škatlice v pakiranju po 90 leč, ki so sestavljene iz treh škatlic po 30 leč se smatrajo kot celota in zato ni možnega vračila samo ene ali dveh škatlic po 30 leč. Stroške poštnine vračila izdelka ne krijemo.

Obrazec za zamenjavo leč je dostopen tu.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Za obrazec – vračilo artikla v garancijo kliknite tu.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko obrne na informacijo o garanciji preko telefonske številke 040 709 650 ali preko elektronske pošte na info@moje-lece.si.

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec (Vallis MG d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):

1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).

Če želite prenesti obrazec za uveljavljanje stvarne napake kliknite tu.

Cene

Vse cene v spletni trgovini Moje-lece.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno je lahko cenik, objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi večkrat dnevno.

Odlična cena

Oznaka odlična CENA pomeni ugodno ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor boste na slovenskem tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno, od naše odlične cene nas prosim kontaktirajte in bomo odstranili ikono odlična CENA ali znižali ceno proizvoda v kolikor bo to mogoče.

Varovanje osebnih podatkov

Kupec dovoljuje podjetju Vallis MG d.o.o. zbiranje in uporabo pridobljenih osebnih podatkov. Zbrani osebni podatki se uporabljajo izključno za potrebe nakupovanja v internet trgovini Moje-lece.si. Vallis MG d.o.o. se obvezuje, da pridobljenih podatkov ne bo posredovala tretjim osebam.

Pogodba (račun) o nakupu bo hranjena na sedežu podjetja (v elektronski obliki) in dostop do nje je možen samo kupcu in prodajalcu. Kupec lahko dostopa do podatkov (pregled naročil) preko prijave v sistem s svojim uporabniškim imenom in geslom.

Splošne pogoje poslovanja si lahko shranite tu.

Omejitev odgovornosti

Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani moje-lece.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.

Uporabniki imajo možnost na spletni strani Moje-lece.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati.

Z nakupom potrjujete, da boste sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne leče redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana nošnja kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče morajo pred nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti z nakupom zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in, da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.

Vsebina objavljena na spletni strani je zagotovljena s strani ponudnika, kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so relevantne očesnim potrebam. Informacije dostopne na spletni strani so le splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in diagnostike morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete neupoštevati mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati pri iskanju strokovnih informacij o vašem zdravju zaradi informacij dostopnih na ponudnikovi spletni strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij.

Pritožbe in spori

Vallis MG d.o.o. (Moje-lece.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Vallis MG d.o.o.) preko telefonske številke 040 709 650 ali preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis MG d.o.o. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori rešijo sporazumno.

Potek Nakupa

  • povzetek košarice: Prikazan je seznam vseh izdelkov, ki jih kupec izbere. z vnesenimi podatki in s količinami.
  • prijava: V tem delu se mora uporabnik prijaviti. če pa nakupuje prvič pa pred tem še registrirati. vnos naslovov za dostavo: Izberite naslov za račun oziroma naslov za dostavo,
  • način dostave: Uporabnik si izbere način dostave, ta je lahko preko Pošte Slovenije ali pa na Sedežu podjetja v Optiki Helena Dolinšek.
  • plačilo in zaključek naročila: V tem razdelku si uporabnik izbere način plačila. Preko povzetja, z bančnim nakazilom, kreditno kartico ali preko Paypal računa.

Koda za popust

Če želite uporabiti kodo za popust, si navodila lahko preberite TUKAJ.

  • Opomba: Akcija vse leče brez DDV. Pri naročilu se še vedno zaračuna DDV, obračuna (odšteje) se le popust v vrednosti DDV-ja, ki velja za kontaktne leče (9,5%).
  • Akcija: –10% NA VSE LEČE: Če v košarici vpišete aktualno kodo za popust, prejmete 10% popust na kontaktne leče. V košarici je jasno prikazana stara cena, cena z upoštevanim popustom ter skupni prihranek.
  • Akcija: 3€ popusta na vaš nakup, velja za nakupe nad XX €, pri čemer se poštnina v tem znesku ne upošteva.
  • Akcija: –11% na vse tekočine. Cena s popustom je vidna v košarici, ko se vpiše koda za popust „TEK11“. Prečrtana cena je redna cena oziroma cena brez popusta. Cena s popustom je vidna samo za izdelke, ki so dodani v košarici in ob predpogoju, da je vpisana koda za popust.
  • Akcija: Kremo za sončenje, Pulover s kapuco in kapo Moje-lece.si si lahko izberete kot darilo v košarici ob zaključku naročila. Darilo si lahko izberete pri nakupu nad 55€. Izberete si lahko samo eno darilo. Darilo velja do preklcia oziroma do razprodaje zalog.
  • Akcija: –11% na VSE kontaktne leče na letaku Optike Vallis in Moje-lece.si velja do 15.7.2017. Kodo PROMO11 je potrebno vpisati na spletni strani www.moje-lece.si v košarici. Popust se lahko uveljavi le na spletni strani www.moje-lece.si. Popust se ne upošteva v Optiki Vallis (MGV 91 d.o.o.).
  • Promo akcija (dvojna akcija) 5. rojstni dan Moje-lece.si velja samo na dan 20.6.2017. Brez­plačna dostava se upošteva pri nakupu nad 20€. Kodo za 10% popust, POP10, se vpiše v košarici. Po vpisu kode se vidi cena pred popustom (prečrtana) in cena s popustom.
  • Akcija: 3€ popusta in plavalna očala za darilo velja do 02.07.2017 oziroma (darilo) do razprodaje zalog.. Popust prejmete pri nakupu nad 20€. Darilo si lahko izberete pri nakupu nad 55€.
  • Akcija: Black Friday: 10% popust na vse kontaktne leče in brezplačna dostava pri naročilih nad 20€ velja 24.11.2017. Zaradi omejitve znakov pri sms sporočilih ni navedeno da brezplačna dostava velja pri naročilih nad 20€. To je razvidno na prvi sliki (banner) na osnovni strani www.moje-lece.si, do katerega stranka pride s klikom na povezavo goo.gl/RZoeg7 vidnem v sms sporočilu. Pogoji akcije so napisani tudi pod pogoji poslovanja.

Akcije in popusti se med seboj ne seštevajo in se izključujejo. Koristite lahko le eno kodo za popust.

Akcija brezplačna dostava: V primeru, da kupec izbere plačilo po povzetju mora v skladu s cenikom Pošte Slovenije (https://www.posta.si/ceniki) potrebno plačilo provizije za UPN obrazec (položnica).

  • Akcija: Božično obdarovanje pri Moje-lece.si traja od 16.12. do 24.12.2017.

Dne 16.12.2017 prejmete 3€ popusta pri nakupu nad 20€. Dne 17.12.2017 prejmete 20% popust na VSE TopVue kontaktne leče. Dne 18.12.2017 prejmete popust v vrednosti DDV, ki velja na kontaktne leče. Dne 19.12.2017 prejmete 11% popust na vse tekočine za kontaktne leče, ki jih imamo v ponudbi. Dne 20.12.2017 prejmete 10% popust na VSE kontaktne leče. Dne 21.12.2017 prejmete 15% popust na VSE barvne leče v naši ponudbi. Dne 22.12.2017 prejmete brezplačno dostavo pri nakupu nad 20€. Dne 23.12.2017 bomo med darila dodali vse škatlice z ogledalom. Darilo prejmete pri nakupu nad 30€. Izberete lahko samo eno darilo. Dne 24.12.2017 prejmete 20% popust na vsa sončna očala in korekcijske okvirje v naši ponudbi.

SMS OBVEŠČANJE

Pravila in pogoji uporabe storitve iMS – SMS OBVEŠČANJE

1. Organizator storitve »Vallis MG d.o.o.«

Ta pravila določajo način delovanja storitve »SMS obveščanje«. Ponudnik storitve je 12media d.o.o., Komenskega ulica 36, 1000 Ljubljana, matična številka 2091682, davčna številka SI99968665 v sodelovanju s Sedem d.o.o., Ljubljanska cesta 13b, 1236 Trzin ter organizatorjem storitve Vallis MG d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik. Za tehnično delovanje storitve in reševanje reklamacij odgovarja Sedem d.o.o.

2. Opis storitve

Namen storitve je promocija storitve moje-lece. Člani SMS SKUPNOSTI bodo udeleženi v nagradnih žrebanjih in ostalih akcijah moje-lece. Uporabniki se lahko včlanijo tako, da pošljejo sms s ključno besedo moje-lece na 3131, ali je podal svoje podatke organizatorju.

Uporabnik, ki se je prijavil na obveščanje, prejme brezplačno SMS sporočilo za potrditev splošnih pogojev, ki jih potrdi tako, da na kratko številko 3131 pošlje DA in svoje podatke. Splošni pogoji so objavljeni na www.moje-lece.si .V kolikor uporabnik na kratko številko 3131 pošlje SMS sporočilo DA in svoje podatke, prejme brezplačno SMS sporočilo z obvestilom, da je bila prijava na brezplačno sms obveščanje uspešna in kako se lahko odjavi.

Vsak član SMS SKUPNOSTI se lahko kadarkoli odjavi, in sicer tako, da na kratko številko 3131 pošlje SMS s ključno besedo moje-lece STOP na 3131.

Pogoji uporabe storitve so objavljeni na spletni strani www.moje-lece.si

Storitev traja od 01.10.2017 do preklica.

3. Cenik SMS sporočil

Vsak poslani SMS uporabnika se zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (Telekom Slovenije, A1 in Telemach). Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa iMS: naročniki uporabniki mobilnega omrežja Telekom Slovenije, Debitelovi naročniki in predplačniki / A1 naročniki in predplačniki / Izi Mobil / M-Mobil / Boob/ Telemach. Povratna SMS sporočila, ki jih uporabnik prejme kot član SMS skupnosti, so brezplačna (0,00 EUR).

Ime SMS storitve Uporaba storitve Opis dogodka Ime MT SMS na izpisu pogovorov Cena v EUR z DDV IMS Ključna beseda Sistemsko sporočilo Sistemska spo. 0,00 IMS SMS Poštar Naročene IMS informacije 0,00

4. Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika

S potrditvenim SMS sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila in pogoje uporabe storitve, se uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o. in Sedem d.o.o. posredovane osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za statistično obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega gradiva, vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij organizatorjev ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil. Privolitev v zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki imajo pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa svojih osebnih podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo izvajalcem storitve podjetjema Sedem d.o.o. in 12media d.o.o.

5. Mobilna SMS skupnost moje-lece Uporabniki, ki sodelujejo s poslanim SMS-sporočilom, bodo včlanjeni v brezplačno SMS skupnost moje-lece, kar pomeni, da bodo prejemali koristna obvestila in informacije o akcijah, novostih ipd. Uporabnik te storitve bo prejel največ 4 SMS-sporočila mesečno, sporočilo pa bo vedno vsebovalo koristno informacijo. Vsak član se iz SMS-skupnosti lahko kadarkoli odjavi, tako da na številko 3131 pošlje SMS-sporočilo z vsebino moje-lece STOP. Povratna SMS-sporočila iz SMS skupnosti (obvestila o nagradni igri, koristne informacije o spremljevalnih akcijah) so za uporabnika brezplačna. Poslana SMS-sporočila se obračunavajo po ceniku vašega mobilnega operaterja.

6. Splošni pogoji sodelovanja

Z včlanitvijo v moje-lece se šteje, da se uporabnik strinja s temi pogoji uporabe storitve. Storitev lahko uporabljajo uporabniki naslednjih mobilnih omrežij: Telekom Slovenije, Telemach, A1, Izi Mobil (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije), M mobil in Boob (ponudnik komunikacijske poti je A1), Debitel (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije).

Za več informacij o akcijah in ugodnostih pokličite službo za podporo uporabnikom na 040 709 650 ali pišite na info@moje-lece.si.

Zadnja sprememba: 26.06.2017.

Komentarji

Dodaj komentar

  • Tjaša 01.06.2016

    Pozdravljeni, po nesreči sem izbrala BC 9.00 namesto 8.5 in me zanima, ali se da zamenjati

    • info@moje-lece.si 02.06.2016

      V kolikor škatlice še niste odprli oziroma je original zapakirana, nam jo pošljite nazaj in bomo zamenjali.

  • Lidija 25.05.2016

    Pozdravljeni,sem prvič naročila, plačilo ob povzetju, pa zanima rok dobave. Hvala

    • info@moje-lece.si 25.05.2016

      Pozdravljeni, V kolikor so leče na zalogi je dostava ponavadi že drugi dan.

  • Lidija 19.05.2016

    Zelo zadovoljna z dostavo, naročilom, popusti, darilcem, najbolj pa zaradi ugodne cene leč. Prvic sem vzela leče pri optiku. Za iste lece sva z mozem plačala oba skupaj 205e za pol leta. Pri vas pa 102e za oba. Nikoli vec k optiku...z vami zelo zadovoljna. Zelim vam še naprej uspešno poslovanje in čimveč zadovoljnih strank. Lep pozdrav

  • anita k. 20.08.2015

    Leče s cilindri sem naročila včeraj in danes so že prispele. Zelo sem vesela in sem vas že priporočila vsem v službi. Od zdaj naprej, ne kupujem več kontaktnih leč v optiki.

  • Anja 17.05.2015

    Že dalj časa naročujem pri vas - vedno hitra dostava, lepo zapakirano in ugodno. Sem zelo zadovoljna in dajem priporočila dalje. Vse dobro v prihodnje vam želim! :)

  • rok 15.04.2015

    Super zadovoljen z vašim servisom in ponudbo leč. Kar tako nadaljujte.

  • jana 04.01.2015

    odlična klicna podpora, hitra dostava in res zelo ugodne cene. le tako naprej :)

  • marko 26.09.2014

    Zahvaljujem se za hitro dostavo paketa in za uporabno darilce :)

  • simbi 28.08.2014

    qVesela sem da vidim svet še z drugim pogledom, namreč da sem odkrila kontaktne leče. Uporaba je res enostavna in leče so res praktične. vaša spletna trgovina pa je sploh super...dostava, kakovost, svetovanje....zelo zadovoljna:) pozdravcek

  • Manca 24.07.2014

    tako hitro leč s cilindri še nikjer nisem dobila, sedaj grem lahko brezskrbno na dopust :) hvala

  • petra podgoršek 14.05.2014

    Moram vas pohvaliti. Šli ste mi roko in sem leče dobila v eni urci :) vas bom priporočala vsem mojim znancem. super ste!

  • aldijana 05.04.2014

    kako dolgo traja da prispe do maribora?lp

    • info@moje-lece.si 05.04.2014

      Za celotno Slovenijo je ponavadi dostava naslednji delovni dan od odpreme paketa.