Pogoji poslovanja

Lastnik spletne trgovine Moje-lece.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Moje-lece.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine Moje-lece.si. Trgovina Vallis MG d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Trgovina Moje-lece.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

Načini plačila

V spletni prodajalni Moje-lece.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu (pri izbiri osebnega prevzema v optiki plačilo z gotovino ni možno - potrebno je plačilo v naprej. Prav tako ni možno v primeru nakupa korekcijskih očal.)

- plačilo po predračunu

- s paypal

- s kreditno kartico

Plačilo z gotovino ob prevzemu

Plačilo opravite ob dostavi pošiljke. Pri plačilu s posebno položnico se Pošti Sloveniji plača provizija v skladu s cenikom.

Pri izbiri prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu, plačilo z gotovino ni možno. Potrebno je plačilo v naprej. Opomba: V primeru nakupa korekcijskih očal, plačilo ob prevzemu ni možno.

Plačilo preko spletne banke oz. plačilo po predračunu 

Če želite izbrano naročilo poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.).
Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo sliko:
upn obrazec

Plačilo s PayPal-om

Ko zaključite z naročilom boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
log_in

V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu zatem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo tako je s tem postopek plačila zaključen.


Plačilo s kreditno kartico

Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku naročila in po potrditvi zagledali:

Vnos podatkov kreditne oz. debetne kartice

  • Znamka kartice (izberite ponudnika kreditne kartice)
  • Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
  • Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
  • Datum veljavnosti (mesec/leto)
  • Verifikacijska stevilka (CSC številka). Pri Mastercard in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice (slika)

Plačilo z VALÚ-jem

Ponujamo vam tudi možnost plačila s pomočjo pametne denarnice VALÚ. Pri izbiri načina plačila preprosto izberete možnost plačila s pametno denarnico VALÚ in potrdite naročilo. Nato kliknete na gumb z imenom "nadaljujte s plačilom", nakar se vam bo odprla nova stran s podatki za plačilo (QR koda ter 6-mestna koda) in vsemi potrebnimi navodili za plačilo z VALÚ-jem. Ko dokončate postopek plačila je naročilo plačano in uspešno oddano.

Dostava

V primeru nakupa blaga nad 50,00€ (strošek poštnine se ne upošteva) stroške pošiljanja plača ponudnik (Vallis MG d.o.o.). V primeru nakupa pod 50,00€, stroški dostave znašajo 2,99€. Za storitev plačila po povzetju se dodatno zaračuna 1,00€ ne glede na znesek plačila blaga. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije ali GLS Slovenija. Vsako ne dostavljeno naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenija, vas bo na vaši pošti čakalo še 15 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke naj nas o tem pred dostavo obvesti. V primeru prevzema paketa na paketomatu in plačila po povzetju pri dostavni službi GLS Slovenija se odkupnina lahko poravna z bančno, debetno, kreditno kartico ali gotovino. GLS Slovenia lahko ob neuspelem vročanju paket preda v Paketno trgovino ali v Paketomat. Partner GLS Paketna trgovina Petrol prejemniku paketa dodatno zaračuna storitev vročitve paketa v višini 0,45€.

V primeru osebnega prevzema na izbranem prevzemnem mestu se zaračuna strošek priprave blaga v znesku 0,7€ (z DDV). Ko je paket dostavljen na prevzemno mesto, preusmeritev paketa na drug naslov ni več možen. Za splošne pogoje GLS dostavne službe kliknite tukaj. Za splošne pogoje Slovenske pošte kliknite tukaj.

Vračilo blaga

Kupec lahko kupljeno blago v roku 14 dni pošlje nazaj v naše skladišče Moje-leče na naslov Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija, ali nas o tej želji obvesti po e-pošti (info@moje-lece.si) v 14 dneh po prevzemu blaga, brez da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani in v originalni embalaži. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priložena mora biti tudi kopija računa. Kupnino vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Kupec (potrošnik) v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi le tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago.

Opozorilo: pakiranje po 90 leč, ki je sestavljeno iz 3 škatlic po 30 leč se smatra kot celota, zato ni možnega vračila samo dveh ali ene škatlice po 30 leč.

Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V primeru vračila očal varnostni pečat ne sme biti poškodovan. Če je varnostni tečaj odstranjen pomeni, da so bila očala nošena oz. v uporabi, zato zamenjava in vračilo denarja ni možno.

Pri vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi stekli (lečami), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (43.č člen ZVPot) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen če ni drugače opredeljeno.

V primeru vračila korekcijskih očal vam kupnine za stekla v skladu z 43.č člen-om ZVPot ne moremo povrniti. Očala z vgrajenimi korekcijski stekli morajo biti nepoškodovana in vrnjena v original embalaži. Za korekcijska očala za katera ste že oddali naročilo in so stekla že v postopku izdelave, a še niso bila odposlana vračilo denarja za stekla ni možno. Vračilo denarja za stekla prav tako ni možno v primeru, da kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije, a z vgrajenim blue blocker filtrom v samih očalnih lečah, saj takšno naročilo spada v kategorijo naročil, ki so bila izdelana po natančnih navodilih potrošnika in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Želite vgradnjo oz. zamenjavo očalnih leč? Naročite vgradnjo, oz. zamenjavo tukaj.

Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več upravičen, se le ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je bila 60€, akcija pri nakupu je bila POP5 kar je zneslo pri plačilu 55€. V primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več upravičeni. Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen tu.

Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku.

Pri nakupu nad določenim zneskom (55€), oziroma po v naprej določenih pogojih na spletni strani Moje-lece.si našim strankam poklanjamo darilo, ki ga lahko stranka izbere v košarici ob zaključku potrditve naročila. Opozarjamo, da darila (napačno izbrana velikost, barva, itd.) ne menjamo razen v primeru, ko je prišlo do napake z naše strani.

Želite vrniti blago po več kot 14 dneh od nakupa?
V skladu s pogoji poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji je vračilo po več kot 14 dneh možno samo za kontaktne leče.

Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno škatlico za leče vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča vračilo tudi po 14 dneh od nakupa. Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno zaprta, nepoškodovana, da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto in da je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Artikle pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Opozorilo: škatlice v pakiranju po 90 leč, ki so sestavljene iz treh škatlic po 30 leč se smatrajo kot celota in zato ni možnega vračila samo ene ali dveh škatlic po 30 leč. Stroške poštnine vračila izdelka ne krijemo.

Obrazec za vračilo blaga je dostopen tukaj.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Za obrazec - vračilo artikla v garancijo kliknite tu.

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko obrne na informacijo o garanciji preko telefonske številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na info@moje-lece.si.

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec (Vallis MG d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):
1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali
• vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).

Reklamacija kontaktnih leč

Reklamacijo je potrebno prijaviti na e-mail naslov info@moje-lece.si v roku 60 dni od dneva nakupa. V e-mailu opišite svoj problem, pošljite fotografijo LOT številke (serijske številke leč) in pa parametrov naročenih kontaktnih leč. Kontaktne leče shranite v škatlico za leče, ki je napolnjena s tekočino za leče in jo s pomočjo navodil, ki jih boste dobili na svoj e-mail naslov pošljite nazaj k nam v reklamacijski postopek. Zraven priložite še originalno embalažo in izpolnjen obrazec za reklamacijo. Prosimo vas, da priložite še kopijo vašega zadnjega oftalmološkega izvida (pred reklamacijo sami preverite, če ste naročili leče s pravilnimi parametri). Reklamacijski postopek se bo začel takrat, ko bodo izpolnjene vse zgornje zahteve.

Obrazec za reklamacijo lahko najdete tukaj.

Reklamacija korekcijskih očal

Reklamacijo lahko prijavite na info@moje-lece.si v roku 60 dni od dneva nakupa. V e-mail priložite še fotografijo svojega izvida in opišite vaš problem. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpica, demo leče za očala, embalažo,…). Na e-mail nam pošljite tudi svoje fotografije z očali (fotografija iz sprednje strani in iz strani). Na očalnih lečah s flomastrom označite kje se nahajajo vaše zenice, a le v primeru, da gre za progresivna očala (uporabite flomaster, ki je primeren za pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih leč). Če imate navadna korekcijska očala so slike dovolj.

Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografijo očal.

Reklamacija sončnih očal

Reklamacijo lahko prijavite na info@moje-lece.si v roku 60 dni od dneva nakupa. V e-mail priložite še fotografijo očal in opišite vaš problem. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpico, embalažo,…). Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografijo očal.

V kolikor je reklamacija odobrena, povrnemo tudi strošek poštnine do 3,99 €, kolikor znaša najvišja poštnina na moje-lece.si.

Zamenjava očalnih leč

Če se odločite in izberete nas, da vam v okvirje namestimo nova korekcijska stekla, upoštevajte, da kot prodajalec ne odgovarjamo za njihovo celovitost in ne moremo prevzeti odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala. Kupec se mora zavedati, da imajo vse vrste okvirjev za očala določeno življenjsko dobo, ki je odvisna od kakovosti uporabljenega materiala, starosti okvirjev in načina, kako lastnik ravna z njimi. Če se bo okvir med menjavo očalnih leč poškodoval, bo stranki povrnjen znesek za zamenjavo očalnih leč, okvir pa vrnjen nazaj.

  • »Mere na spletni strani so namenjene lažji ter pravilni izbiri okvirjev. V kolikor stranka naroči premajhen ali prevelik okvir, se premontaž leč ne dela. Če Vas zanimajo dodatne mere, naslovite vprašanja naši podpori strankam.«
  • »Popolna dioptrija za naše oko je na sredini leče. Proti periferiji leče se začnejo pojavljati distorzije. Te so pri zares visokih dioptrijah še toliko bolj opazne. Pri teh težavah je potrebno ob gledanju obračati glavo, ne le premikati oči. Distorzije se ob pravilno izdelanih lečah ne upoštevajo kot predmet reklamacije. Ob težavah pri izbiranju popolnih leč za Vas, svetujemo svetovanje okulistov/oftal­mologov.«
  • »Vse informacije na spletni strani služijo kot pomoč pri izbiri, ne kot obvezna izbira (primer: pri -6.00 dioptriji ne priporočamo debeline 1.5 ter 1.6, ker bo rezultat debel, je pa izdelava v večini primerov vseeno možna). V kolikor ima stranka npr. dioptrijo +/-2.00 lahko izbere katerokoli debelino leč. Večji lomni končnik pa seveda pomeni, da bo leča tanjša, lažja, lepša ter dokazano zmanjševala distorzije.«
  • »Meritve pri okulistih se opravijo glede na namen Vaše uporabe očal. Pri pregledu omenite, za kaj boste očala uporabljali. Če jih boste npr. uporabljali za televizijo, Vam morajo izmeriti dioptrijo za ta namen, prav tako za vožnjo.«
  • »Reklamacije rešujemo s pomočjo vaših informacij. V kolikor se za reklamacijo ne predloži vse potrebne dokumentacije, se jo zavrne. Vračila morajo vsebovati vso potrebno dokumentacijo ter originalno embalažo. Če vračilo tega ne vsebuje se ga zavrne (primer: Crullé sončna očala morate vrniti s kartonasto škatlico, kartico za preverjanje polarizacije ter krpico). Kakršnakoli vračila in reklamacije morajo biti primerno pakirana – v kartonski škatli, po možnosti z mehurčki, v izogib poškodbam. Neprimerno zapakirana očala (npr. brez etuija) ne bodo upoštevana kot reklamacija. V kolikor blago do nas pride poškodovano zaradi malomarnosti, vračilo oz. reklamacija ne bo upoštevana.« 
  • Reklamacije: »Obravnavamo samo predmet reklamacije (npr. reklamirate dioptrijo, posvetimo se samo temu). Če ste na kakršenkoli način posegali v očala, reklamacija ni več možna. Sem sodijo tudi vgradnje leč pri drugih ponudnikih, ravnanje ali ukrivljanje priponk, lepljenje itd. Naša podpora strankam je tu, da Vam pomaga. Zato je tudi javljanje reklamacij pri njih zaželeno, saj občutno skrajša postopek. Če boste že njim poslali vso potrebno dokumentacijo takoj, se znebite morebitnih kasnejših zamudnih postopkov. V reklamacijskem postopku korekcijskih očal preverjamo vse možnosti, zakaj očala ne odgovarjajo. Če v postopku ne pridemo do ugotovitve oz. je iz naše strani vse narejeno po naročilu, mora stranka v osmih dneh poslati nov izvid od drugega ponudnika (zaradi morebitnega narobnega merjenja dioptrije).«
  • »V primeru napačnega naročila – napačnih podatkov, dioptrije, tanjšave leč, vidnega polja – ni možna reklamacija.« »Poškodbe, ki jih povzroča vročina, niso predmet reklamacije. Ponavadi take poškodbe prepoznamo po preoblikovani plastiki, mehurčkih, popokanem anti-refleksu, itd. Prav tako pod reklamacijo ne upoštevamo poškodb, ki se zgodijo zaradi parfumov, gelov za lase, znoja, PH-ja kože ter slane vode ter posledic nepravilne uporabe, zanemarjanja in nepravilnega shranjevanja. V nepravilno uporabo sodijo tudi poškodbe zaradi uporabe agresivnih čistil ter alkohola.« »Če je kdo (razen nas in naših optik) v očala kakorkoli posegal (druge optike, stranka sama) je reklamacija zavrnjena«.
  • Reklamacije progresivov: »Za čim bolj uspešno rešitev reklamacij progresivnih stekel je potrebno v paket dodati vrečke očalnih leč, modro kartico s podatki leč, okvir z vgrajenimi lečami, original izvid stranke, sliko od strani (zaradi naklona očal), ter sliko naravnost (zaradi višine). Slike lahko pošljete tudi po mailu. Za uspešno rešitev moramo vedeti čim več informacij - kakšne težave občutite in na katero razdaljo ne vidite. V primeru naknadnega pošiljanja teh dokazil, stranka sama krije stroške pošiljanja. Če stranka noče sodelovati ter poslati dokumentacije, bo reklamacija zavrnjena.«

Cene

Vse cene v spletni trgovini Moje-lece.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno je lahko cenik, objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi večkrat dnevno.

Opomba: Očalne leče niso na voljo kot samostojni artikel. Očalne leče lahko izberete le v kombinaciji s korekcijskim okvirjem. Cenik očalnih leč je objavljen pod posamenznim korekcijskim okvirjem. V primeru, da s košarice odstranite korekcijski okvir in opravite plačilo samo za očalne leče, vam bomo vrnili denar v skladu s pogoji poslovanja.

Odlična cena

Oznaka odlična CENA pomeni ugodno ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor boste na slovenskem tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno, od naše odlične cene nas prosim kontaktirajte in bomo odstranili ikono odlična CENA ali znižali ceno proizvoda v kolikor bo to mogoče.

Prečrtana cena

Prečrtana cena pri nekaterih izdelkih ni akcijska cena. Prečrtana cena predstavlja priporočeno maloprodajno ceno, ki jo predlaga proizvajalec, spodnja cena pa je naša redna cena, kar pomeni, da je pri teh izdelkih naša cena nižja, kot pa priporočena maloprodajna cena.

Prioritetno naročilo 

Prioritetna naročila obravnavamo tako, da bodo naročila z oznako »prioritetno«, v primeru, da imamo na dan, ko ste oddali naročilo, veliko število naročil in ne bomo sposobni odposlati vseh paketov v enem dnevu, obravnavana prednostno, kar pomeni, da bodo šla prioritetna naročila na vrh seznama. S tem vam bomo zagotovili, da bo vaš paket odposlan pred ostalimi in bo pri vas v najkrajšem možnem času. Prioritetno naročilo velja oz. je možno le za izdelke, ki so na zalogi. V kolikor izdelka ni na zalogi, vi pa ste izbrali prioritetno naročilo, bo vaše naročilo pripravljeno naslednji delovni dan (prioritetno), takoj po prejemu izdelkov na zalogo.

Pakete pakiramo do 15:00 vsak delovni dan od ponedeljka do petka. Prevzem paketov s strani GLS in Pošte Slovenije je ob 15:00. Doplačilo pri izbiri prioritetnega naročila znaša 1,99€ in je na voljo pri nakupu kontaktnih leč, tekočin za leče, dodatkov za leče, sončnih očal ter korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno dioptrijo izbira prioritetnega naročila ni možna.

Ko paket odpošljemo ne odgovarjamo več za čas dostave, saj je končni čas dostave nato odvisen od dostavljalca paketa. Dostava v večini primerov traja 1-2 delovnih dni.

Zavarovanje paketa

Zavarovanje paketa vam omogoča, da zavarujete svoj paket. Na ta način boste v primeru, da pride do poškodbe paketa pri transportu, zavarovani, kar pomeni, da bomo poškodovan paket sprejeli nazaj in vam na naslov, ki ste ga izbrali za dostavo, poslali nov paket (stroške dostave za ta paket prevzamemo mi). Pomembno: poškodovane pakete morate zavrniti. V primeru, da poškodovan paket vseeno sprejmete so pogoji za vračilo paketa drugačni. V tem primeru pošljete e-mail na info@moje-lece.si, nakar vam pošljemo nadaljnja navodila. Doplačilo pri izbiri zavarovanja paketa znaša 0,99€ (za vse izdelke razen za sončna in korekcijska očala) oziroma 4,99€ (pri nakupu sončnih ali korekcijskih očal).

Varovanje osebnih podatkov

Vallis MG d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.

Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.

Vse o varstvu osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti lahko najdete TUKAJ.

Omejitev odgovornosti

Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani moje-lece.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.

Uporabniki imajo možnost na spletni strani Moje-lece.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati.

Z nakupom potrjujete, da boste sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne leče redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana nošnja kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče morajo pred nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti z nakupom zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in, da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.

Vsebina objavljena na spletni strani je zagotovljena s strani ponudnika, kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so relevantne očesnim potrebam. Informacije dostopne na spletni strani so le splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in diagnostike morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete neupoštevati mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati pri iskanju strokovnih informacij o vašem zdravju zaradi informacij dostopnih na ponudnikovi spletni strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij.

Pritožbe in spori

Vallis MG d.o.o. (Moje-lece.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Vallis MG d.o.o.) preko telefonske številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis MG d.o.o. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori rešijo sporazumno.

Potek nakupa

    • povzetek košarice: Prikazan je seznam vseh izdelkov, ki jih kupec izbere. z vnesenimi podatki in s količinami.
    • prijava: V tem delu se mora uporabnik prijaviti. če pa nakupuje prvič pa pred tem še registrirati. vnos naslovov za dostavo: Izberite naslov za račun oziroma naslov za dostavo,
    • način dostave: Uporabnik si izbere način dostave, ta je lahko preko Pošte Slovenije ali pa na Sedežu podjetja v Optiki Helena Dolinšek.
    • plačilo in zaključek naročila: V tem razdelku si uporabnik izbere način plačila. Preko povzetja, z bančnim nakazilom, kreditno kartico ali preko Paypal računa.

Virtualno ogledalo

Spletna stran www.moje-lece.si s ti. virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala je prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrane za pomerjanje. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika. Vallis MG d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala.

Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD)

Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD) služi kot pomoč pri določitvi zeninčne razdalje.

Rezultati meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo zmeri aplikacija in optik.

Za najbolj natančne meritve svetujemo uporabo kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni material in rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije avtomatično zbrišejo.

Koda za popust

Če želite uporabiti kodo za popust, si navodila lahko preberite TUKAJ.

Opomba: Akcija vse leče brez DDV. Pri naročilu se še vedno zaračuna DDV, obračuna (odšteje) se le popust v vrednosti DDV-ja, ki velja za kontaktne leče (9,5%).

Akcija: -10% NA VSE LEČE: Če v košarici vpišete aktualno kodo za popust, prejmete 10% popust na kontaktne leče. V košarici je jasno prikazana stara cena, cena z upoštevanim popustom ter skupni prihranek.

* Akcija: 3€ popusta na vaš nakup, velja za nakupe nad XX €, pri čemer se poštnina v tem znesku ne upošteva.

* Akcija: -11% na vse tekočine. Cena s popustom je vidna v košarici, ko se vpiše aktualna koda za popust. Prečrtana cena je redna cena oziroma cena brez popusta. Cena s popustom je vidna samo za izdelke, ki so dodani v košarici in ob predpogoju, da je vpisana koda za popust.

Akcije in popusti se med seboj ne seštevajo in se izključujejo. Koristite lahko le eno kodo za popust.

*Nobena akcija se ne nanaša na zamenjavo očalnih leč, oz. na naročila oddana po obrazcu za zamenjavo/vgradnjo očalnih leč.

NAGRADNE IGRE

Do splošnih pogojev nagradnih iger na internetu lahko dostopate TUKAJ.

SMS OBVEŠČANJE 

Pravila in pogoji uporabe storitve SMS OBVEŠČANJE

1. Organizator storitve »Vallis MG d.o.o.« Ta pravila določajo način delovanja storitve »SMS obveščanje«. Ponudnik storitve je 12media d.o.o., Komenskega ulica 36, 1000 Ljubljana, matična številka 2091682, davčna številka SI99968665 v sodelovanju s Sedem d.o.o., Ljubljanska cesta 13b, 1236 Trzin ter organizatorjem storitve Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Za tehnično delovanje storitve in reševanje reklamacij odgovarja Sedem d.o.o.

2. Opis storitve Namen storitve je promocija storitve moje-lece. Člani SMS SKUPNOSTI bodo udeleženi v nagradnih žrebanjih in ostalih akcijah moje-lece. Uporabniki se lahko včlanijo tako, da pošljejo sms s ključno besedo moje-lece na 3131, ali je podal svoje podatke organizatorju. Uporabnik, ki se je prijavil na obveščanje, prejme brezplačno SMS sporočilo za potrditev splošnih pogojev, ki jih potrdi tako, da na kratko številko 3131 pošlje DA in svoje podatke. Splošni pogoji so objavljeni na www.moje-lece.si .V kolikor uporabnik na kratko številko 3131 pošlje SMS sporočilo DA in svoje podatke, prejme brezplačno SMS sporočilo z obvestilom, da je bila prijava na brezplačno sms obveščanje uspešna in kako se lahko odjavi. Vsak član SMS SKUPNOSTI se lahko kadarkoli odjavi, in sicer tako, da na kratko številko 3131 pošlje SMS s ključno besedo moje-lece STOP na 3131. V primeru, da ste se odjavili od obvestil naše obvestilo pa vseeno pride do vas, vse stranke, ki ste se odjavile od prejemanja obvestil prosimo, da vzamete v zakup, da ste v našo bazo zajete tudi stranke, ki ste se odjavile od pošiljanja obvestil v tekočem tednu, saj se naša baza posodablja na tedenski ravni. Pogoji uporabe storitve so objavljeni na spletni strani www.moje-lece.si Storitev traja od 01.10.2017 do preklica.

3. Cenik SMS sporočil Vsak poslani SMS uporabnika se zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (Telekom Slovenije, A1 in Telemach). Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa iMS: naročniki uporabniki mobilnega omrežja Telekom Slovenije, Debitelovi naročniki in predplačniki / A1 naročniki in predplačniki / Izi Mobil / M-Mobil / Boob/ Telemach. Povratna SMS sporočila, ki jih uporabnik prejme kot član SMS skupnosti, so brezplačna (0,00 EUR). Ime SMS storitve Uporaba storitve Opis dogodka Ime MT SMS na izpisu pogovorov Cena v EUR z DDV IMS Ključna beseda Sistemsko sporočilo Sistemska spo. 0,00 IMS SMS Poštar Naročene IMS informacije 0,00

4. Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika S potrditvenim SMS sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila in pogoje uporabe storitve, se uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o. in Sedem d.o.o. posredovane osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za statistično obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega gradiva, vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij organizatorjev ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil. Privolitev v zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki imajo pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa svojih osebnih podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo izvajalcem storitve podjetjema Sedem d.o.o. in 12media d.o.o.

5. Mobilna SMS skupnost moje-lece Uporabniki, ki sodelujejo s poslanim SMS-sporočilom, bodo včlanjeni v brezplačno SMS skupnost moje-lece, kar pomeni, da bodo prejemali koristna obvestila in informacije o akcijah, novostih ipd. Uporabnik te storitve bo prejel največ 4 SMS-sporočila mesečno, sporočilo pa bo vedno vsebovalo koristno informacijo. Vsak član se iz SMS-skupnosti lahko kadarkoli odjavi, tako da na številko 3131 pošlje SMS-sporočilo z vsebino moje-lece STOP. Povratna SMS-sporočila iz SMS skupnosti (obvestila o nagradni igri, koristne informacije o spremljevalnih akcijah) so za uporabnika brezplačna. Poslana SMS-sporočila se obračunavajo po ceniku vašega mobilnega operaterja.

6. Splošni pogoji sodelovanja Z včlanitvijo v moje-lece se šteje, da se uporabnik strinja s temi pogoji uporabe storitve. Storitev lahko uporabljajo uporabniki naslednjih mobilnih omrežij: Telekom Slovenije, Telemach, A1, Izi Mobil (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije), M mobil in Boob (ponudnik komunikacijske poti je A1), Debitel (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije). Za več informacij o akcijah in ugodnostih pokličite službo za podporo uporabnikom na 01 7774 197 ali pišite na info@moje-lece.si. Splošne pogoje poslovanja si lahko shranite tukaj. Zadnja sprememba: 30.11.2020.

Komentarji (28)

Odgovori # - Preklic
#659
Zan

Pozdravljeni, ali je dostava možna tudi v tujino (UK)?

#660
info@moje-lece.si

Pozdravljeni, pakete dostavljamo samo znotraj Slovenije. Lep pozdrav.

#553
Tomaž

Kaj pa plačilo na obroke?

#554
info@moje-lece.si

Pozdravljeni, plačilo na obroke ni možno.

#494
klara

pozdravljeni, zanima me če lahko naročilo se prekličem, ker sem ga danes oddala?

#495
info@moje-lece.si

Pozdravljeni, prejeli smo vaši dve naročili. Katero želite stornirati?

#450
Viacheslav N

good morning. I booked gucci sunglasses yesterday; I couldn’t pay by card on our website. my name is Irina Sinkevich. How can I order them?

#451
info@moje-lece.si

Order number please? You can pay with bank transfer or with cash on delivery.

#395
Katja

Pozdravljeni, zanima me, ali lahko vrnem/zamenjam ne odprte leče, saj se mi je dioptrija povečala in od prejetja naročila je minilo več kot 14 dni. Za odgovor se Vam zahvaljujem in lepo pozdravljam.

#396
info@moje-lece.si

V skladu s pogoji poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji je vračilo po več kot 14 dneh možno samo za kontaktne leče.

Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno škatlico za leče vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča vračilo tudi po 14 dneh od nakupa. Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno zaprta, nepoškodovana, da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto in da je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Artikle pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik. Opozorilo: škatlice v pakiranju po 90 leč, ki so sestavljene iz treh škatlic po 30 leč se smatrajo kot celota in zato ni možnega vračila samo ene ali dveh škatlic po 30 leč. Stroške poštnine vračila izdelka ne krijemo. Priložite obrazec za vračilo blaga.

#284
Natasa

Rada bi naročila več modelov očal, jih preizkusila in očala, ki mi ne ustrezajo, vrnila nazaj. Je to možno? Je kakšna težava, če se škatla z očali odpre, se očala preizkusijo in se potem zadeva primerno zapakirana vrne nazaj? Lp

#285
info@moje-lece.si

Pozdravljeni, v kolikor vam očala ne odgovarjajo, jih lahko vrnete v roku 14dni od prevzema in vam vrnemo denar na vaš račun. V primeru vračila očal varnostni pečat ne sme biti poškodovan. Če je varnostni tečaj odstranjen pomeni, da so bila očala nošena oz. v uporabi, zato zamenjava in vračilo denarja ni možno. Lep pozdrav. Lep pozdrav

#51
Tjaša

Pozdravljeni, po nesreči sem izbrala BC 9.00 namesto 8.5 in me zanima, ali se da zamenjati

#53
info@moje-lece.si

V kolikor škatlice še niste odprli oziroma je original zapakirana, nam jo pošljite nazaj in bomo zamenjali.

#48
Lidija

Pozdravljeni,sem prvič naročila, plačilo ob povzetju, pa zanima rok dobave. Hvala

#49
info@moje-lece.si

Pozdravljeni, V kolikor so leče na zalogi je dostava ponavadi že drugi dan.

#47
Lidija

Zelo zadovoljna z dostavo, naročilom, popusti, darilcem, najbolj pa zaradi ugodne cene leč. Prvic sem vzela leče pri optiku. Za iste lece sva z mozem plačala oba skupaj 205e za pol leta. Pri vas pa 102e za oba. Nikoli vec k optiku...z vami zelo zadovoljna. Zelim vam še naprej uspešno poslovanje in čimveč zadovoljnih strank. Lep pozdrav

#36
anita k.

Leče s cilindri sem naročila včeraj in danes so že prispele. Zelo sem vesela in sem vas že priporočila vsem v službi. Od zdaj naprej, ne kupujem več kontaktnih leč v optiki.

#27
Anja

Že dalj časa naročujem pri vas - vedno hitra dostava, lepo zapakirano in ugodno. Sem zelo zadovoljna in dajem priporočila dalje. Vse dobro v prihodnje vam želim! :)

#26
rok

Super zadovoljen z vašim servisom in ponudbo leč. Kar tako nadaljujte.

#20
jana

odlična klicna podpora, hitra dostava in res zelo ugodne cene. le tako naprej :)

#13
marko

Zahvaljujem se za hitro dostavo paketa in za uporabno darilce :)

#12
simbi

qVesela sem da vidim svet še z drugim pogledom, namreč da sem odkrila kontaktne leče. Uporaba je res enostavna in leče so res praktične. vaša spletna trgovina pa je sploh super...dostava, kakovost, svetovanje....zelo zadovoljna:) pozdravcek

#11
Manca

tako hitro leč s cilindri še nikjer nisem dobila, sedaj grem lahko brezskrbno na dopust :) hvala

#7
petra podgoršek

Moram vas pohvaliti. Šli ste mi roko in sem leče dobila v eni urci :) vas bom priporočala vsem mojim znancem. super ste!

#3
aldijana

kako dolgo traja da prispe do maribora?lp

#4
info@moje-lece.si

Za celotno Slovenijo je ponavadi dostava naslednji delovni dan od odpreme paketa.