Pravila za objavo komentarjev uporabnikov

Zavedamo se, da so včasih potrebne dodatne informacije o naših izdelkih ali storitvah. Zato boste na vsaki strani izdelka in na strani z informacijami našli polje za vprašanja in povratne informacije. Skrbimo, da je vsa komunikacija profesionalna in vljudna.
Vsak komentar uporabnika gre vedno skozi postopek odobritve. Pridržujemo si pravico, da ne objavimo žaljivih, vulgarnih ali lažnih informacij, ki bi lahko žalile ali kakorkoli zavajale druge uporabnike. V večini primerov so komentarji povezani z vprašanjem, na katerega poskušamo ustrezno odgovoriti.

Priporočila za pisanje komentarja, ki bo odobren

  • Oblikujte svoje vprašanje na preprost način.
  • Če navajate vaše parametre, vključite vse znake (+, - ali =).
  • Ko ocenjujete izdelek, ocenite izdelek, s katerim imate resnične izkušnje.
  • Prosimo, delite samo resnične in preverjene informacije. Namerno širjenje lažnih ali izmišljenih izkušenj lahko zavede druge uporabnike in škodi zaupanju v našo spletno trgovino.
  • V polje za komentarje ne vpisujte svojih osebnih podatkov ali podatkov tretjih oseb. To nam pomaga zaščititi zasebnost in spoštovati načela varstva osebnih podatkov
  • Prosimo vas, da za vse situacije, povezane z določenim naročilom (pritožbe, poškodovane pošiljke, ...) obrnete na Službo za pomoč uporabnikom ali uporabite spletni obrazec, ki se nahaja v vašem uporabniškem profilu.
  • Izogibajte se vulgarizmom, žaljivim besedam, rasističnim besedilom, spodbujanju k nasilju, osebnim napadom itd.

Opomba
Zgornja priporočila ne zajemajo vseh možnih situacij, ki se lahko pojavijo. Dovolj je, da vsi upoštevamo načela dobrega vedenja.

Prijava nezakonite vsebine in poznejša rešitev situacije

Če naletite na nezakonito vsebino, to je katero koli informacijo, vključno z blagom in storitvami, ki ni v skladu z zakonodajo EU ali zakonodajo države članice, ki je v skladu z zakonodajo Unije, lahko takšno vsebino prijavite.
Vsak komentar ima povezavo z oznako »Prijavi«, ki je vidna le registriranim uporabnikom spletne trgovine.
Če je komentar prijavljen, bomo samodejno poslali Potrdilo o prejemu na e-mail naslov registriranega uporabnika.

Brez nepotrebnega odlašanja se bomo nato odločili, ali je prijavljena vsebina nezakonita ali ne. O izidu
bomo nemudoma obvestili osebo, ki je podala prijavo.

Neregistrirani uporabniki spletne trgovine nam lahko pošljete obvestilo na e-mail naslov: info@moje-lece.si. V tem primeru je potrebno v vašs sporočilo vključiti opis, kje se nezakonita vsebina nahaja – vstaviti povezavo do spletne strani ali posnetek zaslona.