Vračilo izdelkov in reklamacije

Oddajte zahtevek

Če želite vrniti izdelek ali imate z njim kakršnekoli težave, se preprosto prijavite v uporabniški profil, kjer oddate zahtevek za vračilo oziroma reklamacijo.

Oddajte nov zahtevek

Pripravite izdelke

Izdelke je potrebno vrniti v celoti, z vso pripadajočo vsebino. Za očala to vključuje morebitno originalno embalažo, etui, čistilne krpice ter vse identifikacijske nalepke ali oznake. Vračilo kontaktnih leč je možno samo za zaprte in nepoškodovane škatlice. Izdelke zapakirajte v trdo škatlo, da preprečite morebitne poškodbe med transportom in nam jih pošljite s priporočeno pošto. Kontaktne leče, ki jih reklamirate, pošljite v posodici z raztopino, da se leče ne izsušijo. Pošljite jih skupaj z originalno škatlico in preostalimi neodprtimi blisterji.

Priložite kopijo računa

V paket priložite kopijo računa. Vaš zahtevek bomo tako hitreje obdelali. Če za oddajo reklamacije niste uporabili našega spletnega obrazca, morate vračilu priložiti Obrazec za reklamacijo.

Pošljite nam izdelke

a) Pošljite nam jih po pošti
Stroške pošiljanja vrnjenih izdelkov nosi stranka.

b) Prinesite osebno v našo optiko v Komendi
Naslov za vračilo je enak v obeh primerih



Vallis MG d.o.o.
Pod kostanji 6
Poslovna cona Žeje pri Komendi
1218 Komenda

Počakajte na obdelavo vašega zahtevka

Status in napredek vašega zahtevka lahko preprosto preverite tukaj:

Spremljajte status zahtevka

Dodatne informacije o reklamacijah in vračilih

Vračilo izdelkov je možno le v zakonsko določenem 14-dnevnem roku od prejema naročila. Vračilo ni možno za izdelke, narejene po meri. V primeru korekcijskih očal je vračilo možno le za korekcijski okvir, ne pa tudi za očalne leče. Za reklamacijo korekcijskih očal, izdelanih po meri, se najprej obrnite na našo službo za podporo strankam, kjer boste prejeli dodatne informacije.



Vse potrebne informacije najdete v pogojih poslovanja:
- Odstop od pogodbe
- Reklamacije