Če želite
vrniti izdelek ali imate z njim kakršnekoli težave, se preprosto prijavite v
uporabniški profil, kjer oddate zahtevek za vračilo oziroma reklamacijo.
Izdelke je potrebno vrniti v celoti, z vso pripadajočo vsebino. Za očala
to vključuje morebitno originalno embalažo, etui, čistilne krpice ter vse
identifikacijske nalepke ali oznake. Vračilo kontaktnih leč je možno samo za
zaprte in nepoškodovane škatlice. Izdelke zapakirajte v trdo škatlo, da
preprečite morebitne poškodbe med transportom in nam jih pošljite s
priporočeno pošto. V kolikor reklamirate kontaktne leče, vas vljudno prosimo,
da počakate, da vas kontaktira služba za podporo strankam.
Priložite
kopijo računa
V paket priložite kopijo računa. Vaš zahtevek bomo
tako hitreje obdelali. Če za oddajo reklamacije niste uporabili našega
spletnega obrazca, morate vračilu priložiti Obrazec za reklamacijo.
Pošljite nam izdelke
a) Pošljite nam jih po
pošti Stroške pošiljanja vrnjenih izdelkov nosi stranka.
Vallis MG d.o.o. Pod kostanji 6 Poslovna cona Žeje pri
Komendi 1218 Komenda
Poskrbite, da boste prejeli potrdilo o
vračilu paketa od dostavne službe. Stroške pošiljanja vrnjenih izdelkov nosi
stranka. Če se bo vaša pritožba izkazala za utemeljeno, vam bomo lahko
povrnili stroške pošiljanja.
Vračilo
izdelkov je možno le v zakonsko določenem 14-dnevnem roku od prejema
naročila. Vračilo ni možno za izdelke, narejene po meri. V primeru
korekcijskih očal je vračilo možno le za korekcijski okvir, ne pa tudi za
očalne leče. Za reklamacijo korekcijskih očal, izdelanih po meri, se najprej
obrnite na našo službo za podporo strankam, kjer boste prejeli dodatne
informacije.
Informacije o vračilu blaga
Vračilo
korekcijskih očal je možno v roku 14 dni od prejema. Ker so očalne leče
izdelane po vaših individualnih merah, vam pripada vračilo le za okvir. V
primeru vračila, vas prosimo, da kontaktirate našo službo za podporo
strankam, kjer boste prejeli dodatne informacije.