V košarici ni izdelkov
Ste prepričani, da se želite odjaviti?
Naše orodje prepozna obliko vašega obraza in svetuje, katera očala vam pristojijo.
Poskrbite, da ste v dobro osvetljenem prostoru brez dodatne močne svetlobe za vami.
Prepoznavanje oblike vašega obraza je v teku.
Lastnik, upravljavec in skrbnik spletnih strani in spletne trgovine Moje-lece.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).
Podatki o podjetju Vallis MG d.o.o.
Pod kostanji 6 Poslovna cona Žeje pri Komendi 1218 Komenda Slovenija DŠ: SI49510371 Matična številka: 6180353000
Ti Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Moje-lece.si (v nadaljevanju Splošni pogoji) določajo pogoje uporabe spletnih strani na naslovu https://www.moje-lece.si/ ter pravice in dolžnosti strank (uporabnikov) in ponudnika storitve, družbe Vallis MG d.o.o., v zvezi z uporabo in delovanjem teh spletnih strani. Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Z uporabo spletnih strani Moje-lece.si potrjujete in soglašate, da ste prebrali in razumeli ter boste spoštovali te Splošne pogoje ter da vas ti Splošni pogoji pravno zavezujejo. Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsake pogodbe med ponudnikom in stranko. Določila Splošnih pogojev poslovanja so splošni pogoji v smislu 120. člena Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/07 in naslednji) in so zavezujoča kot pogodbena določila.
Podjetje Vallis MG d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe teh Splošnih pogojev. Spremenjeni Splošni pogoji se vselej objavijo na spletni strani Moje-lece.si in stopijo v veljavo s trenutkom njihove objave. Kupca zavezujejo Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi v optikah ponudnika. Kupca zavezujejo Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi v optikah ponudnika.
Na podlagi registracije na spletni strani lahko stranka dostopa do svojega uporabniškega profila. Iz svojega uporabniškega vmesnika lahko stranka naroči artikle. Nakup ni mogoč brez ustvarjanja uporabniškega računa (registracije).
V spletni trgovini Moje-lece.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo z gotovino ob prevzemu
- plačilo po predračunu (bančno nakazilo)
- s paypal
- s kreditno kartico (Mastercard, Visa)
- z VALÚ-jem (moneto)
- z Google pay
- z Apple pay
- z darilnim bonom
- s flikom
Plačilo opravite ob dostavi pošiljke.
Pri izbiri prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu , plačilo ob prevzemu ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.
Če želite naročilo poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.).
Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo sliko:
Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu za tem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s tem postopek plačila zaključen.
Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku naročila in po potrditvi zagledali:
Vnos podatkov kreditne oz. debetne kartice
Ponujamo tudi možnost plačila s pomočjo pametne denarnice VALÚ. Pri izbiri načina plačila preprosto izberete možnost plačila s pametno denarnico VALÚ in potrdite naročilo. Nato kliknete na gumb z imenom "nadaljujte s plačilom", za tem se vam bo odprla nova stran s podatki za plačilo (QR koda ter 6-mestna koda) in vsemi potrebnimi navodili za plačilo z VALÚ-jem. Ko dokončate postopek plačila, je naročilo plačano in uspešno oddano.
Plačilo z darilnim bonom je možno samo z bonom, kupljenim v spletni trgovini Moje-lece.si. Vsak bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen - velja 24 mesecev od dneva nakupa. Pri izbiri plačila z bonom mora kupec ob oddaji naročila v košarici v polje "Koda za popust ali bon" vpisati unikatno kodo z bona. Pri plačilu z darilnim bonom je možno uporabiti tudi morebitno aktivno kodo za popust. Bon je možno unovčiti le ob enkratnem nakupu v celotnem znesku. Če vrednost nakupa presega vrednost bona, kupec doplača le razliko z enim izmed ostalih možnosti plačil - glej Načini plačila. Z bonom je možno plačati katerokoli blago ali storitev, ki jih ponuja spletna trgovina. V primeru neprevzema pošiljke, plačane z bonom, se pošiljka vrne prodajalcu. Prodajalec bo preklical kupčevo naročilo in vrnil kupnino. V tem primeru se znesek bona vrne na profil stranke v obliki dobroimetja. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi vračilo doplačila (na TRR ali dobroimetje na profil stranke). Vrednost darilnega bona je navedena na bonu. Bon je v elektronski obliki - v formatu PDF. Kupec prejme bon po e-pošti po prejemu plačila. Vsak bon ima edinstveno kodo, je časovno omejen in ga je mogoče unovčiti v spletni trgovini in optikah Moje-lece.si. Bona ni mogoče zamenjati za denar. Neuporabljenega bona ni mogoče zamenjati za drug bon ali ga kako drugače nadomestiti. V primeru odstopa od pogodbe ali preklica naročila, plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na profil kupca, ki je unovčil bon. Opozorilo: Bon je potrebno plačati vnaprej. Bona ni mogoče plačati z gotovino ob dostavi ali z dobroimetjem v profilu stranke.
Po dostavi in plačilu naročenih artiklov je kupcu račun na voljo v uporabniškem profilu pod pregledom njegovih naročil. S klikom na povezavo Prevzem računa si kupec lahko prenese račun v PDF formatu. Originalni račun stranka prejme tudi skupaj s paketom. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov kupca, ki bodo navedeni na računu, pred oddajo naročila (kar v spletni trgovini potrdi v rubriki: podatki na računu).
V primeru nakupa blaga nad 50,00€ je dostava brezplačna oz. stroške pošiljanja plača ponudnik Vallis MG d.o.o. V primeru nakupa pod 50,00€, znašajo stroški dostave 2,99€. Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije, GLS Slovenija ali DPD. V primeru izbire dostave s plačilom po povzetju se zaračuna dodatni strošek 1,00€ tudi v času trajanja akcije brezplačna dostava. Vsako neprevzeto naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenije, vas bo na vaši pošti čakalo še 8 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše njegova telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke, naj nas o tem pred dostavo obvesti. V primeru prevzema paketa na paketomatu ali plačila po povzetju pri dostavni službi GLS Slovenija, se odkupnina lahko poravna z bančno, debetno, kreditno kartico ali gotovino. GLS Slovenija lahko ob neuspešnem vročanju paket preda v paketno trgovino ali v paketomat. Partner GLS Paketna trgovina Petrol prejemniku paketa dodatno zaračuna storitev vročitve paketa v višini 0,45€.
V primeru osebnega prevzema na izbranem prevzemnem mestu se zaračuna strošek priprave blaga v znesku 0,70€ (z DDV). Plačilo po povzetju na prevzemnem mestu ni možno. Potrebno je plačilo vnaprej (kreditna kartica, bančno nakazilo, Valu, PayPal, Google Pay, darilni bon, Flik). V kolikor je paket že v dostavi ali je že bil dostavljen na prevzemno mesto, preusmeritev paketa na drug naslov ni več možna. Za splošne pogoje GLS dostavne službe kliknite tukaj . Za splošne pogoje pošte Slovenije kliknite tukaj .
Kupec je dolžan naročeno blago prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila, da je blago pripravljeno za osebni prevzem. Če kupec blaga na izbranem prevzemnem mestu ne prevzame v navedem roku, preide nevarnost naključnega uničenja in poškodovanja blaga na kupca. Neprevzeto blago se hrani v skladišču še nadaljnjih 30 dni. Po tem pretečenem roku se kupcu povrne kupnina. Ta je lahko znižana za morebitne nastale stroške hrambe, škode ali druge nastale stroške, ki so povezani s hrambo blaga. V kolikor neprevzeto blago vključuje očala z izdelanimi očalnimi lečami po meri kupca, zaradi česar, niso primerne za nadaljnjo prodajo, kupcu povrnemo samo strošek okvirja (če je še primeren za nadaljnjo prodajo).
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo (spletni nakup), ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom. Blago se vrne na naslov podjetja Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik je v primeru vračila dolžan vrniti tudi embalažo in vse, kar je bilo embalaži priloženo (npr. etui za očala, krpico, …). Originalna embalaža (npr. škatlica) ne sme biti poškodovana. Zahtevek za odstop od pogodbe lahko oddate preko spletnega obrazca v uporabniškem profilu. Odstop od pogodbe ali kakršnekoli spremembe za korekcijska očala z izdelanimi očalnimi lečami niso možne, če je naročilo že plačano, ker gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1).
Kupnino za artikle, pri katerih je možen odstop od pogodbe, vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe prevzema stroške pošiljanja blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo, mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec ali kupec zaradi tega ne nosi nobenih dodatnih stroškov.
Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Vračilo kontaktnih leč
Originalno zapakirane škatlice kontaktnih leč in tekočin lahko vrnete v roku 14 dni od prejema. V primeru že odprtih škatlic kontaktnih leč in tekočin za leče, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 7. točko 135. člena ZVPot-1, ki pravi, da zapečateno blago ni primerno za vračilo, če je potrošnik po dostavi odprl pečat, zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov. Vračilo tudi ni možno, če je embalaža poškodovana (npr. strgana, popisana, …).
Opozorilo : Pakiranja, ki so sestavljena iz več škatlic, se smatrajo kot celota, zato delno vračilo ni možno. Primer: za pakiranje, ki vsebuje 90 kontaktnih leč in je sestavljeno iz treh škatlic po 30 leč, ni možno vračilo le ene ali dveh škatlic po 30 leč. Te škatlice so označene z rdečo oznako npr. (for 90-Pack only) in niso za samostojno prodajo (kot npr. Acuvue Moist, TruEye,...)
Vračilo očal
Pri vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi očalnimi lečami (korekcijska očala), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen, če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja verjetnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično neuporaben. Priporočamo, da se pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja primernega za vaš obraz posvetujete z optikom. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika.
Pri vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi očalnimi lečami (korekcijska očala), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen, če ni drugače opredeljeno v teh Splošnih pogojih. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj v nasprotnem primeru obstaja nevarnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično za stranko neuporaben. Priporočamo, da se pred izbiro in potrditvijo naročila o izbiri okvirja, primernega za vaš obraz, posvetujete z optikom.
Virtualno ogledalo v spletni trgovini Moje-lece.si služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraz posameznika razlikujeta od virtualnega modela.
Naročila za korekcijska očala, ki so že v izdelavi, ni možno preklicati tudi, če le-to še ni odposlano. V kolikor do vgradnje očalnih leč še ni prišlo, lahko dobi stranka povrnjeno kupnino le za okvir. Vračilo denarja za očalne leče ni možno. Očalne leče so izdelek po meri potrošnika, zato vračilo denarja zanje ni možno. Prav tako vračilo denarja za očalne leče ni možno v primeru, če kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije z vgrajenim filtrom proti modri svetlobi (blue blocker) ali očalne leče za vožnjo. Takšno naročilo spada v kategorijo naročil, ki so izdelana po natančnih merah potrošnika in prilagojena njegovim osebnim potrebam. (2. točka 135. člena ZVPot-1).
V primeru vračila korekcijskih očal je potrebno vrniti tudi DEMO leče. Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več upravičen, se le-ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je bila 60€, akcija pri nakupu je bila POP5, kar je zneslo pri plačilu 55€. V primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več upravičeni. Iz tega razloga ste upravičeni zgolj do vračila 15€. Pri nakupu nad določenim zneskom (55€), oziroma po v naprej določenih pogojih na spletni strani Moje-lece.si našim strankam poklanjamo darilo, ki ga lahko stranka izbere v košarici ob zaključku potrditve naročila. Opozarjamo, da darila (napačno izbrana velikost, barva, itd.) ne menjamo, razen v primeru, ko je prišlo do napake z naše strani.
Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave, povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe - naročila, plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na uporabniški profil kupca, ki je izkoristil bon. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi, da se doplačilo vrne (na TRR kupca ali v obliki dobroimetja na profil kupca).
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko obrne za informacije o garanciji na elektronski naslov info@moje-lece.si.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake Zahtevki za stvarno napako po ZVPot se nanašajo na blago, kupljeno do vključno 25.1.2023. Za blago, kupljeno po tem datumu, se skladno z ZVPot-1 uvajajo nove določbe, ki zahtevke iz naslova stvarne napake nadomeščajo z zahtevki iz naslova neskladnosti blaga. Zahtevki zaradi neskladnosti blaga se nanašajo na blago, kupljeno od vključno 26.1.2023 dalje (ZVPot-1).
V skladu s starim ZVPot je napaka stvarna (37. člen ZvPot): 1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; 2.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 3.če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; 4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: • odpravi napako na blagu ali • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali • vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa Vallis MG d.o.o. ne odgovarja več. Če napaka ni sporna, mora Vallis MG d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora Vallis MG d.o.o. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za neskladnost blaga (2. odsek ZVPot-1)
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga, to je:
Poleg izpolnjevanja prejšnjih zahtev pa mora blago tudi izpolnjevati objektivne zahteve za skladnost, to je:
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov z naslova neskladnosti blaga
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne storitve; Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Reklamacijo kontaktnih leč je potrebno prijaviti na e-mail naslov info@moje-lece.si. V e-mailu opišite težavo, pošljite fotografijo LOT številke (serijske številke leč) in parametrov naročenih kontaktnih leč. Kontaktne leče shranite v škatlici za leče, ki je napolnjena s tekočino za leče in jo s pomočjo navodil, ki jih boste dobili na svoj e-mail naslov, pošljite nazaj k nam v reklamacijski postopek. Zraven priložite še originalno embalažo in izpolnite spletni obrazec za reklamacijo. Prosimo vas, da priložite tudi kopijo vašega zadnjega oftalmološkega izvida (pred reklamacijo sami preverite, če ste naročili leče s pravilnimi parametri).
Vsa navedena navodila in priporočila so podana z namenom čim hitrejše in kakovostnejše obravnave vaše reklamacije.
Pomembna opozorila pred nakupom: Pred oddajo naročila se o izbiri kontaktnih leč posvetujte z okulistom ali oftalmologom. Kontaktne leče uporabljajte v skladu s priporočili očesnega specialista in navodili proizvajalca. Opozorilo glede barvnih leč: prikazane barvne leče v spletni trgovini se lahko razlikujejo od dejanske barve kontaktnih leč in tudi od končnega učinka barve leče v vašem očesu. Sprememba je bolj vidna pri svetlih očeh, kot pri temnih. V kolikor so za vas pomembne nianse barvnega odtenka, se pred izbiro izdelka obvezno osebno oglasite v optiki. Za morebitna odstopanja v odtenku barve ne odgovarjamo v okviru stvarne napake/neskladnosti, saj ne gre za neskladnost izdelka temveč za neidentiteto med digitalno in dejansko zaznavo barve.
Reklamacijo korekcijskih očal lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail priložite fotografijo svojega izvida in opišite vašo težavo. Izpolnite tudi spletni obrazec za reklamacijo. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste prejeli ob naročilu (etui, krpica, demo leče za očala, embalažo,…). Na e-mail nam pošljite tudi svoje fotografije z očali (fotografija od spredaj in iz strani). Na očalnih lečah s flomastrom označite, kje se nahajajo vaše zenice (uporabite flomaster, ki je primeren za pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih leč). Vsa navedena navodila in priporočila so podana z namenom čim hitrejše in kakovostnejše obravnave vaše reklamacije.
Pomembna opozorila pred nakupom: Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na Službo za pomoč uporabnikom, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali dodatne fotografije očal. V kolikor so za vas pomembne nianse barvnega odtenka, se pred izbiro izdelka obvezno osebno oglasite v optiki. Za morebitna odstopanja v odtenku barve ne odgovarjamo v okviru stvarne napake/neskladnosti, saj ne gre za neskladnost izdelka temveč za neidentiteto med digitalno in dejansko zaznavo barve.
Reklamacijo sončnih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail priložite fotografijo očal in opišite težavo. Izpolnite tudi spletni obrazec za reklamacijo. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpico, embalažo,…). Vsa navedena navodila in priporočila so podana z namenom čim hitrejše in kakovostnejše obravnave vaše reklamacije. Pomembna opozorila pred nakupom: Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na Službo za pomoč uporabnikom, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali dodatne fotografije očal. V kolikor so za vas pomembne nianse barvnega odtenka, se pred izbiro izdelka obvezno osebno oglasite v optiki. Za morebitna odstopanja v odtenku barve ne odgovarjamo v okviru stvarne napake/neskladnosti, saj ne gre za neskladnost izdelka temveč za neidentiteto med digitalno in dejansko zaznavo barve.
Vračil produktov z odkupnino ne sprejemamo, v kolikor je reklamacija odobrena pa povrnemo tudi strošek poštnine do 3,99 €, kolikor znaša najvišja poštnina na Moje-lece.si. Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda in priložite obrazec za reklamacijo.
Dodatni pogoji in navodila glede reklamacije sončnih, korekcijskih in pametnih očal
Korekcijski okvir je potrebno poslati očiščen. V nasprotnem primeru bomo zavrnili naročilo zamenjave očalnih leč.
V kolikor ocenimo, da v prejeti okvir ni možno vgraditi korekcijskih očalnih leč, oziroma da obstaja tveganje za nastanek poškodb med samo montažo očalnih leč, lahko zavrnemo naročilo in povrnemo vplačano kupnino ter vrnemo okvir.
Ponudnik, družba Vallis MG d.o.o., posebej opozarja stranke, da obstaja pri vsaki zamenjavi očalnih leč visoko tveganje nastanka poškodb na okvirju zaradi posega v originalni izdelek. Zaradi številnih specifik korekcijskih okvirjev, ni mogoče vnaprej predvideti, kako se bo posamezni okvir odzval na menjavo očalnih leč, zato ponudnik za nastanek morebitnih poškodb ne prevzema odgovornosti, razen v kolikor bi bile povzročene naklepno ali iz hude malomarnosti. Ponudnik si bo vselej prizadeval opraviti zamenjavo očalnih leč brez povzročitve poškodb na okvirju, vendar ne prevzema jamstva za tak rezultat. V kolikor se želi stranka izogniti tveganju nastanka poškodb na okvirju, predlagamo, da naroči očalne leče z novim okvirjem. Vgradnja korekcijskih stekel ni možna v vse okvirje sončnih in športnih očal. Možnost vgradnje v taka očala je potrebno predhodno preveriti preko info@moje-lece.si. Premontaža očalnih leč se zaračunava po ceniku, ne glede na to ali je okvir kupljen na spletu ali v optiki ter neodvisno od datuma nakupa.
Blueblocker leče vsebujejo posebno prevleko oz. filter za zaščito pred učinki prekomernega modrega sevanja. Nekateri uporabniki lahko občutijo blag modrikast odsev, ki je pri izbiri filtra za zaščito pred modro svetlobo običajen pojav. Strankam svetujemo, da se pred izbiro očal za modro svetlobo posvetujejo s svojim okulistom.
Vse cene v spletni trgovini Moje-lece.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov se lahko zgodi, da je podatek o ceni v spletni trgovini napačen (npr. zaradi ažuriranja podatkov v teku: ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno, se lahko cenik spreminja tudi večkrat dnevno). Moje-lece.si si pridržuje pravico do preklica naročila, če pride do očitne napake (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni, navedeni na spletnem mestu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo in se med seboj izključujejo. Opomba: očalne leče lahko izberete le v kombinaciji s korekcijskim okvirjem ali s storitvijo zamenjave očalnih leč. Cenik očalnih leč je objavljen pod posameznim korekcijskim okvirjem. V primeru, da iz košarice odstranite korekcijski okvir in opravite plačilo samo za očalne leče, in vam spletna trgovina naročila ne bo že avtomatsko zavrnila, vam bomo naročilo preklicali in vrnili denar v skladu s pogoji poslovanja.
Odlična cena
Oznaka odlična CENA pomeni ugodno ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor boste na slovenskem tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno od naše odlične cene, nas kontaktirajte in bomo odstranili ikono odlična CENA ali znižali ceno proizvoda, v kolikor bo to mogoče.
Z izbiro prioritetne obdelave si boste zagotovili prednostno pripravo vašega paketa. Vaš paket bo šel v pripravo pred ostalimi in bo obdelan v najkrajšem možnem času. Izbira prioritetne obdelave je možna le za izdelke, ki so na zalogi in ob prejemu vašega plačila (v primeru, da izberete plačilo v naprej). V kolikor izdelka ni na zalogi in ste izbrali prioritetno obdelavo, bo naročilo pripravljeno takoj, ko bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz. takoj, ko prejmemo plačilo. Priprava in odprema paketov poteka vsak delovni dan do 14. ure. Doplačilo pri izbiri prioritetne obdelave znaša 1,99€ in je na voljo pri nakupu kontaktnih leč, tekočin za leče, dodatkov za leče, sončnih očal ter korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno dioptrijo izbira prioritetne obdelave ni možna. Opozorilo: z izbiro prioritetne obdelave si zagotovite prednostno obdelavo vašega paketa v našem skladišču in ne same dostave, ki jo opravljajo pogodbeni partnerji. Končni čas dostave je odvisen od dostavne službe in v večini primerov traja 1-3 delovne dni, kar velja tudi v primeru izbire prevzemnega mesta.
Če stranka prejme poškodovan paket, je dolžna še isti dan javiti poškodbo paketa prodajalcu, s poslanimi dokazili (slika zaprtega paketa). V kolikor se odločite za možnost zavarovanja paketa, se bodo naši zaposleni nemudoma odzvali in prioritetno (24 ur/delovni dan) odpremili nov paket za artikle, ki so na zalogi, za vse ostale pa takoj po dobavi le-teh. V primeru, da paket ni zavarovan, postopek traja dlje kot en dan in je odvisen od več dejavnikov. Opcija zavarovanja paketa je primerna za vse stranke, ki ne želijo čakati in želijo prejeti paket kar se da hitro. Doplačilo pri izbiri zavarovanja paketa znaša 0,99€ (za vse izdelke razen za sončna in korekcijska očala) oziroma 4,99€ (pri nakupu sončnih ali korekcijskih očal).
Vallis MG d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi k najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Osebni podatki potrošnika se zbirajo, obdelujejo in varujejo v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko naše spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni izključno za namen, za katerega so bili pridobljeni, in v skladu z našo izjavo o zasebnosti, ter da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.
Vse o varstvu osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti lahko najdete TUKAJ.
Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani Moje-lece.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. Vse navedene pomanjkljivosti se po najboljših močeh trudimo preprečiti, v kolikor pa bi nastopile kljub naši opisani skrbnosti, vas bomo o tem obvestili v najkrajšem možnem času. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.
Uporabniki imajo možnost na spletni strani Moje-lece.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv ali zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati. Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Ponudnik omogoča, da oceno ali mnenje za posamezni artikel napiše zgolj kupec tega artikla. V spletni trgovini se objavijo vse oddane ocene kupcev. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje njegovo objavo v vseh elektronskih in drugih medijih časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika.
Z nakupom potrjujete, da boste sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne leče, redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana uporaba kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče, morajo pred nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti pri nakupu, zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.
Vsebina, objavljena na spletni strani, je zagotovljena s strani ponudnika kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so relevantne očesnim potrebam. Informacije, dostopne na spletni strani, so le splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in diagnostike, morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete prezreti mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati z iskanjem strokovnih informacij o vašem zdravju zaradi informacij, dostopnih na ponudnikovi spletni strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij o blagu ste se za vse druge informacije dolžni posvetovati z očesnim zdravnikom.
Vallis MG d.o.o. (Moje-lece.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Vallis MG d.o.o.) preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da vključuje reševanje potrošniških sporov nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis MG d.o.o. si zato prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma, da se spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.
Skladno z zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Skladno z zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: TUKAJ .
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
1. korak – IZBIRA IZDELKA
Po pregledu ponudbe na spletni strani www.moje-lece.si uporabnik najde izdelek, ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride na podrobnejši opis izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem ga obvesti, da je izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi nadaljevati nakupovanje, klikne levo povezavo ''Nadaljuj z nakupom '' in se vrne nazaj v spletno trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo Pojdi v košarico in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.
2. korak – VSEBINA, PREGLED IN ODSTRANITEV IZDELKA IZ KOŠARICE
Na spletni strani www.moje-lece.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.moje-lece.si, mora klikniti na povezavo Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
3. Korak – DOKONČANJE NAROČILA
V primeru, da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici, mora klikniti povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku »dostava in plačilo« mora uporabnik izbrati način dostave. Za nadaljevanje je potrebno dodati e-mail naslov ali nadaljevati kot Facebook uporabnik. Ko izbere način, ga sistem pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je potrebno izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
4. korak – ZAKLJUČEK NAKUPA
Cena izdelka, strošek poštnine, DDV in skupni znesek za plačilo so razvidni (na desni strani) v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in celotno vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za vaše naročilo«, številka naročila ter končni znesek. Uporabnik nato prejme še elektronsko sporočilo, ki potrjuje uspešnost naročila.
Spletna stran www.moje-lece.si s t.i. virtualnim ogledalom (virtual mirror) in virtualnim stilistom (Faceshape) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala in stilista je prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrana za pomerjanje. Virtualno ogledalo in stilist služita le kot pomoč pri izbiri očal in ne moreta biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraz posameznika razlikujeta od virtualnega modela. Vallis MG d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala ali stilista
Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD) služi kot pomoč pri določitvi zenične razdalje.
Rezultati meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo zmeri aplikacija in optik.
Za najbolj natančne meritve svetujemo uporabo kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni material in rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije avtomatično zbrišejo.
Če želite uporabiti kodo za popust, si navodila lahko preberete TUKAJ.
Pri nakupih v spletni trgovini www.moje-lece.si prinašajo kode za popust različne ugodnosti in popuste. Kode so časovno omejene in jih ni možno združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni strani, Facebook strani, elektronskih sporočilih, letakih in drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo za že znižano blago in se med seboj izključujejo in se ne seštevajo (npr., promocija velja ali za okvir/sončna očala ali očalne leče, ne za oboje). Promocije ne veljajo na ambasadorska očala, očala znamk Válle, LeWish, Beron, Ray Ban, Arnette, Burberry, Dolce & Gabbana, Emporio Armani, Giorgio Armani, Michael Kors, Oakley, Persol, Polo Ralph Lauren, Prada, Ralph by Ralph Lauren, Ralph Lauren, Swarovski, Versace, Vogue. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatično odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati. Unovčenje popusta na sončna ali korekcijska očala velja za nakup največ petih različnih modelov za eno fizično osebo.
Velja do razprodaje zalog. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Vse navedene cene so v evrih.
Kontaktne leče in tekočine, ki jih ponujamo kot pametno alternativo, predlagamo na podlagi povratnih informacij strank, glede na razmerje med ceno in kakovostjo. Pri kontroli vida za kontaktne leče z uvajanjem vam bodo naši optometristi svetovali leče, katere bi bile najbolj primerne za vaše oko, glede na izmerjeno dioptrijo in vaše želje. Poudariti pa moramo, da niso vse leče primerne za vsako oko in ne prevzemamo odgovornosti, v kolikor predlagane leče ne ustrezajo vašim očem. V tem primeru je potreben nakup novih leč, seveda so vam naši optometristi z nasveti vedno na razpolago.
Določila teh Splošnih pogojev veljajo zgolj za nakup v spletni trgovini Moje-lece.si in za pogodbe, sklenjene na daljavo. Za nakup v optiki, kjer sta istočasno fizično prisotni obe pogodbeni stranki, veljajo splošna pravila za sklepanje prodajnih pogodb (ki niso pogodbe na daljavo) s potrošniki. V kolikor je izdelek kupljen v optiki Moje-lece.si, je vračilo denarja možno le kot dobropis na uporabniški profil. V optiki se pred nakupom izdelka lahko opravi optometristični pregled.
V optiki Moje-lece.si se izvaja tudi kontrola vida za očala ali kontaktne leče, ki je BREZPLAČNA, če se odločite za nakup nad 50 € v optiki Moje-lece.si, na dan opravljene kontrole vida. Če je znesek nižji ali pa se za nakup ne odločite, vam kontrolo vida zaračunamo po veljavnem ceniku, odvisno od vrste pregleda.
Kontrola vida za očala in kontaktne leče je za naše stranke v primeru, da ste v zadnjem letu opravili nakup na Moje-lece.si, BREZPLAČNA*!
*Brezplačna kontrola vida je na voljo samo za kupce, ki so naše registrirane stranke, oz. za osebo, ki je lastnik uporabniškega profila na Moje-lece.si.
*Kontrola vida za kontaktne leče z uvajanjem je brezplačna samo v primeru, če se odločite za nakup nad 50 € na dan opravljene kontrole vida.
Brezplačni pregled lahko izkoristijo tudi otroci staršev, ki so naše registrirane stranke. Otroci do 18. leta ne potrebujejo svojega profila, saj se njihova dioptrija lahko zabeleži pod profil enega od staršev.
Pomembno je, da redno pregledujete svoje oči. Spremembe vida se lahko pojavijo postopoma ali nenadno, vzroki zanje pa so različni. Priporočamo, da pregled vida opravite vsaj na 2 leti, v primeru, da opazite kakršnekoli spremembe in nepravilnosti, pa celo prej. Ob vsakršni nenadni spremembi vida se morate čim prej posvetovati s svojim zdravnikom.
Pri izdelavi očal priporočamo, da izvid očesnega pregleda, po katerem so izdelane očalne leče, ni starejši od 1 leta.
S kontrolo vida v optiki Moje-lece.si pridobimo rezultate meritev na dan pregleda. Na podlagi kontrole vida naši optometristi predpišejo dioptrijo za očala. Zagotavljamo visoko natančnost kontrole, vendar imamo tudi omejitve storitev. Kontrolo vida lahko opravimo le tistim z normalnim vidom brez očesnih bolezni (t.j. 80-90 % vseh ljudi). Veljavnost meritev vida (v primeru, da pri stranki ne pride do nenadnih sprememb) je 45 dni od opravljenega pregleda. Zaradi možnosti pojava naknadnih sprememb vida pri stranki opozarjamo, da lahko kasnejše kontrole vida podajo tudi drugačne rezultate.
V času trajanja akcije 1 € korekcijski okvirji je mogoče izbrane okvirje kupiti po ceni 1 € le v primeru nakupa očalnih leč. Izbranih korekcijskih okvirjev po ceni 1 € ni mogoče kupiti brez personaliziranih očalnih leč (z dioptrijo, ki jo je izbral kupec). Akcija velja samo za spletne nakupe.
Akcija 1+1 gratis je ugodnost, ki velja ob nakupu dveh produktov. Ugodnost se običajno odšteje od drugega (cenejšega) produkt v košarici. Da bi lahko kupec izkoristil ugodnost te akcije mora imeti v svoji košarici 2 produkta, ki sta vključena v akcijo (npr. 2 sončna očala iste blagovne znamke) in vpisano kodo v košarici v polju "Koda za popust ali bon". Kodo za popust kupec najde zapisana v komunikaciji akcije (na oglasih ali v sporočilih) v času trajanja akcije.
Ob vračilu produktov, ki so bili kupljeni v okviru akcije, kjer je nakup drugega produkta pogoj za koriščenje popusta (npr. 30 % popusta na druga očala v naročilu), je kupec dolžan vrniti oba produkta.
Do splošnih pogojev nagradnih iger na internetu lahko dostopate TUKAJ.
Pravila in pogoji uporabe storitve OBVEŠČANJE PO MOBILNIH TELEFONIH
1. Ponudnik storitve je podjetje Vallis MG d.o.o.. Ta pravila določajo način delovanja storitve »Obveščanje po mobilnih telefonih«. Pogodbeni obdelovalec in tehnični ponudnik je Sinhro d.o.o., Tehnološki park 21, 1000 Ljubljana, matična številka 2296390000, davčna številka SI38628767 v sodelovanju z ponudnikom storitve Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Za tehnično delovanje storitve in reševanje reklamacij odgovarja Sinhro d.o.o.
2. Opis storitve: namen storitve je promocija storitev spletne trgovine moje-lece.si: obveščanje o vsakomesečnih akcijah, popustih in promocijah za zveste stranke, novostih v naši ponudbi, posebnih dogodkih, pomembnih informacijah, itd.
3. Včlanitev: Kupec se lahko prijavi na storitev “Obveščanje po mobilnih telefonih” ob registraciji ali oddaji naročila na spletni strani www.moje-lece.si tako, da označi polje, da soglaša, da lahko preko SMS-a prejema obvestila o novostih, spremembah, akcijah, popustih, ugodnostih in posebnih ponudbah. S prijavo uporabnik izrecno soglaša, da se mu lahko pošiljajo obvestila v skladu s temi pogoji. Kupec se prav tako lahko kadarkoli odjavi od prejemanja obvestil z uporabo povezave ali navodil za odjavo, ki so priloženi vsakemu poslanemu SMS sporočilu oz. s kontaktiranjem Službe za pomoč uporabnikom na info@moje-lece.si.
4. Cenik SMS sporočil: Vsa prejeta sporočila so brezplačna, v primeru prenosa podatkov se ta zaračuna v skladu z veljavnim cenikom operaterja.
5.Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika: s potrditvenim SMS sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila in pogoje uporabe storitve, se uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o. (kot ponudnik in upravljavec spletne trgovine) in Sinhro d.o.o. (kot tehnični ponudnik) posredovane osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za statistično obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega gradiva, vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij organizatorjev ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil. Privolitev v zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki imajo pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa svojih osebnih podatkov. Podatki, ki jih uporabnik posreduje za namene mobilnega obveščanja, bodo obdelovani v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov in našo Politiko zasebnosti. Telefonske številke bodo uporabljene izključno za namene, navedene v teh pogojih, in ne bodo posredovane tretjim osebam brez izrecnega soglasja uporabnika.
6. Splošni pogoji sodelovanja: z včlanitvijo v obveščanje spletne trgovine moje-lece se šteje, da se uporabnik strinja s temi pogoji uporabe storitve. Storitev je na voljo uporabnikom slovenskih operaterjev. Za več informacij o akcijah in ugodnostih pišite na info@moje-lece.si.
Splošne pogoje poslovanja si lahko shranite TUKAJ .
Zadnja sprememba splošnih pogojev poslovanja: 7.4.2025.
Namen politike zasebnosti je seznaniti, posameznike, stranke, uporabnike storitev, sodelavce, zaposlene in druge osebe (v nadaljevanju: »posameznik«), ki sodelujejo s podjetjem VALLIS MG d.o.o., Poslovna cona Žeje pri Komendi, Pod kostanji 6, 1218 Komenda (v nadaljevanju: »podjetje«) o namenih in pravnih podlagah ter pravicah posameznikov glede obdelave osebnih podatkov, ki jih izvaja naše podjetje.
V podjetju osebne podatke obdelujemo v skladu z evropsko zakonodajo, veljavno slovensko zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov (Zakon o varstvu osebnih podatkov) ter področno zakonodajo, ki nam daje pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov.
Vsaka sprememba tega dokumenta bo objavljena na naši spletni strani. Z uporabo spletne strani potrjujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino politike zasebnosti.
Upravljalec osebnih podatkov:
VALLIS MG d.o.o.
Poslovna cona Žeje pri Komendi
Pod kostanji 6
1218 Komenda
Spletna stran: www.moje-lece.si
e-pošta: info@moje-lece.si
Podjetje zbira in obdeluje vaše osebne podatke na naslednjih pravnih podlagah:
Podjetje obdeluje osebne podatke pri spletnem poslovanju v okviru spletne trgovine. Za izvedbo nakupa je nujna registracija. Ko uporabnik registrira uporabniški račun, s podjetjem sklene pogodbo o zagotavljanju storitev registriranim uporabnikom. Vrste osebnih podatkov, ki se pri registraciji uporabniškega računa obdelujejo so: ime, priimek, naslovi za dostavo, elektronski naslov, IP številka, telefonska številka, podatki o naročenih/kupljenih izdelkih, podatki o priljubljenih izdelkih, podatki o plačilih, podatki o pridobljenih popustih oziroma drug podatek, ki ga uporabnik posreduje v svoj profil.
V uporabniškem profilu se zabeležijo tudi parametri nakupa, ki omogočajo posamezniku lažji naslednji nakup, tako da se zabeleži npr. dioptrija ali poseben izdelek, ki ga bo posameznik predvidoma periodično kupoval.
V primeru registracije uporabniškega računa se osebni podatki shranjeni v uporabnikovem profilu. Poleg zgoraj navedenih namenov, se obdelujejo tudi za namene avtomatiziranega izpolnjevanja podatkov za izvedbo naročil, prikazovanja zgodovine nakupov, za namen ocenjevanja ponudbe, izboljšanja storitev in ponudbe spletne trgovine, dviga zadovoljstva kupcev ter za namene proučevanja uporabniških navad in za namen oblikovanja posebnih ponudb in ugodnosti namenjenih zgolj registriranim uporabnikom.
Pravna podlaga za obdelavo podatkov je pogodba. Rok hrambe je do izpolnitve namena pogodbe oz. do 6 let po prenehanju pogodbe, razen v primerih, ko pride med posameznikom in podjetjem do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani podjetje podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 6 let od dneva mirne razrešitve spora.
Podjetje lahko, na podlagi opravljanja zakonite dejavnosti, stranke, kupce in uporabnike storitev na njihov elektronski naslov obvešča o svojih o storitvah, dogodkih, izobraževanjih, ponudbah in drugih vsebinah. Posameznik lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov ter prekliče prejemanje sporočil z uporabo povezave za avtomatsko odjavo v vsakokratni elektronski novici, ali nam pošlje elektronsko sporočilo z vsebino “ODJAVA“ na elektronski naslov info@moje-lece.si.
Pravni podlagi za obdelavo podatkov sta zakoniti interes in privolitev.
Podatki se bodo obdelovali do preklica prejemanja sporočil, oziroma do umika privolitve, oziroma do izpolnitve namena obdelave. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem.
Podjetje lahko v primeru nagradnih iger oziroma spletnih akcij javno objavi ime in priimek tekmovalcev oziroma zmagovalcev na svoji spletni strani.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov je pogodba. Rok hrambe je do izpolnitve namena pogodbe oz. do 6 let po prenehanju pogodbe, razen v primerih, ko pride med posameznikom in podjetjem do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani podjetje podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 6 let od dneva mirne razrešitve spora.
V določenih primerih, kadar posameznik s podjetjem vzpostavi stik preko telefonske številke, podjetje z namenom zagotavljanja dokazov o poslovni komunikaciji oziroma ugotavljanja strank in dejstev ter okoliščin obravnavanih zadev, snema telefonske pogovore. Posameznik je o tem izrecno obveščen pred začetkom telefonskega pogovora. Snemanje telefonskih pogovorov se izvaja v skladu z zakonom, ki ureja elektronske komunikacije.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov je zakoniti interes. Rok hrambe posnetkov pogovorov je do izpolnitve namena oz. največ 6 mesecev.
Na podlagi zakonitega interesa obdelujemo osebne podatke, kadar je to nujno potrebno za preprečevanje zlorab. Na podlagi zakonitega interesa osebne podatke obdelujemo po zaključku pogodbenega razmerja, v obdobju, ko je mogoče uveljavljati pravne zahtevke po pogodbi.
V primerih, ko posameznik s podjetjem sklene pogodbo, ta predstavlja pravno podlago za obdelavo osebnih podatkov. Osebne podatke smemo tako obdelovati za sklenitev in izvajanje pogodbe, kot je npr. prodaja blaga in storitev, sodelovanje v različnih programih ipd. Če posameznik osebnih podatkov ne posreduje, podjetje ne more skleniti pogodbe, prav tako podjetje ne more izvesti storitve oziroma dostaviti blaga ali drugih produktov v skladu s sklenjeno pogodbo, saj nima potrebnih podatkov za izvedbo. Na tej podlagi obdelujemo samo in izključno tiste osebne podatke, ki so potrebni za sklenitev in pravilno izvajanje pogodbenih obveznosti.
Pravna podlaga za obdelavo podatkov je pogodba.
Rok hrambe je do izpolnitve namena pogodbe oz. do 6 let po prenehanju pogodbe, razen v primerih, ko pride med posameznikom in podjetjem do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani podjetje podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 6 let od dneva mirne razrešitve spora.
Podjetje lahko osebne podatke obdeluje tudi na podlagi zakonitega interesa, za katerega si prizadeva. Slednje ni dopustno, kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov. V primeru uporabe zakonitega interesa podjetje opravi presojo skladno z zakonodajo. Obdelava osebnih podatkov posameznikov za namene neposrednega trženja se šteje za opravljeno v zakonitem interesu. Podjetje lahko obdeluje osebne podatke posameznikov, ki jih je zbralo iz javno dostopnih virov ali v okviru zakonitega opravljanja dejavnosti, tudi za namene ponujanja blaga, storitev, zaposlitev, obveščanja o ugodnostih, dogodkih ipd. Za dosego teh namenov lahko podjetje uporablja navadno pošto, telefonske klice, elektronsko pošto in druga telekomunikacijska sredstva. Za namene neposrednega trženja lahko podjetje obdeluje naslednje osebne podatke posameznikov: ime in priimek posameznika, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, telefonsko številko in naslov elektronske pošte. Navedene osebne podatke lahko za namene neposrednega trženja podjetje obdeluje tudi brez izrecne privolitve posameznika. Posameznik lahko kadarkoli zahteva prekinitev tovrstnega komuniciranja in obdelave osebnih podatkov ter prekliče prejemanje sporočil preko povezave za odjavo v prejetem sporočilu ali posreduje zahtevek po elektronski pošti ali z redno pošto na naslov podjetja.
Pravna podlaga za obdelavo podatkov je zakoniti interes. Podatki se bodo obdelovali do preklica prejemanja sporočil, oziroma do izpolnitve namena obdelave. Preklic ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem.
Če podjetje nima pravne podlage izkazane na osnovi zakona, pogodbene obveznosti, zakonitega interesa ali zaščite življenja posameznika, sme posameznika zaprositi za privolitev oz. soglasje. Tako lahko obdeluje določene osebne podatke posameznika tudi za naslednje namene, kadar posameznik poda za to soglasje:
Če posameznik poda soglasje za obdelavo osebnih podatkov in v nekem trenutku tega več ne želi, lahko zahteva prekinitev obdelave osebnih podatkov z zahtevkom po elektronski pošti ali z redno pošto na naslov podjetja.
Izjemoma lahko podjetje zavrne zahtevo za izbris iz razlogov iz Splošne uredbe: uresničevanje pravice do svobode izražanja in obveščanja, izpolnjevanje pravne obveznosti obdelave, razlogi javnega interesa na področju javnega zdravja, nameni arhiviranja v javnem interesu, znanstveno- ali zgodovinsko raziskovalne nameni ali statistični nameni, izvajanje ali obramba pravnih zahtevkov.
Pravna podlaga za obdelavo podatkov je privolitev. Podatki se bodo obdelovali do preklica oziroma do umika privolitve oziroma do izpolnitve namena obdelave. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem. Po prejemu preklica ali zahteve za izbris se podatki izbrišejo najkasneje v 15 dneh. Podjetje lahko te podatke izbriše tudi pred preklicem, kadar je bil dosežen namen obdelave osebnih podatkov ali če tako določa zakon.
Podjetje lahko obdeluje osebne podatke posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, v kolikor je to nujno za zaščito njegovih življenjskih interesov. V nujnih primerih lahko podjetje poišče osebne podatke posameznika, preveri ali ta oseba obstaja v njegovi zbirki podatkov, preuči njegovo anamnezo, predpisana zdravila in izdelke ali naveže stik s posameznikom oz. z njegovimi svojci, za kar podjetje ne potrebuje posameznikove privolitve. Navedeno velja le v primeru, ko je to nujno potrebno za zaščito življenjskih interesov posameznika.
Podjetje bo hranilo osebne podatke le toliko časa, dokler bo to potrebno za uresničitev namena, zaradi katerega so bili osebni podatki zbrani in obdelovani. V kolikor podjetje podatke obdeluje na podlagi zakona, jih bo hranilo za obdobje, ki ga predpisuje zakon. Pri tem se nekateri podatki hranijo v času sodelovanja s podjetjem, nekatere podatke pa je treba hraniti trajno. Osebne podatke, ki jih podjetje obdeluje na osnovi pogodbenega odnosa s posameznikom, podjetje hrani za obdobje, ki je potrebno za izvršitev pogodbe in še 6 let po njenem prenehanju, razen v primerih, ko pride med posameznikom in podjetjem do spora v zvezi s pogodbo. V takem primeru hrani podjetje podatke še 10 let po pravnomočnosti sodne odločbe, arbitraže ali sodne poravnave ali, če sodnega spora ni bilo, 5 let od dneva mirne razrešitve spora. Tiste osebne podatke, ki jih podjetje obdeluje na podlagi osebne privolite posameznika ali zakonitega interesa, bo podjetje hranilo do preklica privolitve ali do zahteve za izbris podatkov. Po prejemu preklica ali zahteve za izbris se podatki izbrišejo brez nepotrebnega odlašanja. Podjetje lahko te podatke izbriše tudi pred preklicem, kadar je bil dosežen namen obdelave osebnih podatkov ali če tako določa zakon. V primeru uveljavljanja pravic posameznika podjetje hrani osebne podatke tega posameznika, dokler o zadevi ni pravnomočno odločeno, po pravnomočnosti pa skladno s pravnomočno odločitvijo v zadevi.
Izjemoma lahko podjetje zavrne zahtevo za izbris iz razlogov, kot so: uresničevanje pravice do svobode izražanja in obveščanja, izpolnjevanje pravne obveznosti obdelave, razlogi javnega interesa na področju javnega zdravja, nameni arhiviranja v javnem interesu, znanstveno- ali zgodovinsko raziskovalni nameni ali statistični nameni, izvajanje ali obramba pravnih zahtevkov. Po preteku obdobja hrambe mora podjetje osebne podatke učinkovito in trajno izbrisati ali anonimizirati, tako da jih ni več mogoče povezati z določenim posameznikom.
Med uporabnike podatkov sodijo pogodbeni obdelovalci, ki jih najamemo, da za nas opravljajo določene obdelave osebnih podatkov. Sodelujemo predvsem z vzdrževalci infrastrukture, vzdrževalci informacijskih sistemov, ponudniki e-poštnih in SMS storitev in ponudniki programske opreme, storitev v oblaku, ponudniki družabnih omrežij, ponudniki računovodskih storitev, ponudniki oglaševalskih orodij in ponudniki klicnega centra za upravljanje in snemanje klicev.
Sodelujemo tudi s ponudniki, ki so nujni za zagotavljanje storitev in nastopajo v vlogi samostojnih upravljalcev, kot so ponudniki opravljanja s plačilnimi sistemi, transportni in dostavni ponudniki.
Posameznik ima pravico zahtevati dodatne informacije o tem, katerim (zunanjim) uporabnikom so bili sporočeni vaši osebni podatki in kateri podatki so bili posredovani. Seznam pogodbenih obdelovalcev in drugih samostojnih upravljavcev se redno posodablja TUKAJ.
Podatki o povezanih družbah skupine
Osebnih podatkov ne iznašamo v tretje države (države izven članic EU ter Islandije, Norveške in Liechtenstein) in v mednarodne organizacije, razen v primerih uporabe družabnih omrežij, ko se podatki lahko izvažajo v ZDA, pri čemer so razmerja s pogodbenimi obdelovalci iz ZDA urejena na podlagi standardnih pogodbenih klavzul, ki jih je sprejela Evropska komisija in/ali zavezujočih poslovnih pravil potrjenih s strani EU.
Avtomatiziranega sprejemanja odločitev, kakor tudi oblikovanja profilov, ne izvajamo.
Naša spletna stran deluje s pomočjo t.i. piškotkov (angl. cookies), ki so pomembni za zagotavljanje spletnih storitev, uporabljajo pa se za shranjevanje podatkov o stanju posamezne spletne strani, za pomoč pri zbiranju statistik o uporabnikih in obiskanosti spletnega mesta, itd. Spletna stran uporablja nujne piškotke, ki se naložijo takoj, za vse ostale piškotke pa potrebujemo vašo privolitev, ki jo lahko kadarkoli spremenite. Piškotke, ki jih brskalnik shrani, lahko posameznik izbriše.
Seznam aktualnih piškotkov si lahko preberete na naši spletni strani. Kliknite TUKAJ in preverite Nastavitve piškotkov.
Podjetje skrbi za informacijsko varnost in varnost infrastrukture (prostorov in aplikativno sistemske programske opreme). Naši informacijski sistemi so med drugim zaščiteni s protivirusnimi programi in požarnim zidom. Uvedli smo ustrezne organizacijsko tehnične varnostne ukrepe, namenjene varstvu osebnih podatkov pred naključnim ali nezakonitim uničenjem, izgubo, spreminjanjem, nepooblaščenim razkrivanjem ali dostopom ter pred drugimi nezakonitimi in nepooblaščenimi oblikami obdelave. V primeru posredovanja posebnih vrst osebnih podatkov, jih posredujemo v šifrirani obliki in zaščiteni z geslom.
Posameznik je sam odgovoren, da svoje osebne podatke posreduje varno in da so posredovani podatki točni in verodostojni.
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico zahtevati dostop do osebnih podatkov in popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave v zvezi z njim ter pravico do ugovora obdelavi in pravico do prenosljivosti podatkov. Zahteva posameznika se obravnava skladno z določbami Splošne uredbe.
Vse navedene pravice in vsa vprašanja, lahko uveljavljate z zahtevkom, poslanim na naš naslov. Na vaš zahtevek bomo odgovorili brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v enem mesecu po prejemu zahteve. Ta rok se lahko ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev podaljša za največ dva dodatna meseca. O tem boste obveščeni, skupaj z razlogi za zamudo. Uveljavljanje pravic je za vas brezplačno, vendar pa vam lahko zaračunamo razumno plačilo, če je zahteva očitno neutemeljena ali pretirana, zlasti, če se ponavlja. V takšnem primeru lahko zahtevo tudi zavrnemo. V tem primeru vas bomo seznanili z razlogi za zavrnitev ter z vašo pravico do pritožbe pri nadzornem organu. V primeru dvoma o vaši identiteti lahko od vas zahtevamo dodatne informacije, ki jih potrebujemo za ugotovitev vaše identitete.
Pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu lahko uveljavljate pri:
Informacijskemu pooblaščencu Republika Slovenija na naslovu Dunajska 22, 1000 Ljubljana (e-naslov: gp.ip@ip-rs.si, spletna stran: www.ip-rs.si).
Politika zasebnosti velja od 25. 5. 2018. Zadnje spremembe 18. 6. 2024.
VALLIS MG