Lastnik spletne trgovine Moje-lece.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju
ponudnik).
Podatki o podjetju Vallis MG
d.o.o. Pod kostanji 6
Poslovna cona Žeje pri Komendi
1218
Komenda
Slovenija
DŠ: SI49510371
Matična številka:
6180353000
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Moje-lece.si so
sestavljeni v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu
osebnih podatkov (ZVOP-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za
e-poslovanje.
Z uporabo spletne strani izražate svoje strinjanje s
spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da
zapustite strani spletne trgovine Moje-lece.si. Podjetje Vallis MG d.o.o. si
pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Moje-lece.si
kadarkoli, brez predhodnega obvestila.
Načini plačila
V
spletni trgovini Moje-lece.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo z gotovino ob prevzemu
- plačilo po
predračunu
- s paypal
- s kreditno kartico (Mastercard, Visa)
- z VALÚ-jem (moneto)
- z Google pay
- z darilnim bonom
- s flikom
Plačilo z gotovino ob prevzemu
Plačilo opravite
ob dostavi pošiljke.
Pri izbiri prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu ,
plačilo ob prevzemu ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.
Plačilo
preko spletne banke oz. plačilo po predračunu
Če želite naročilo
poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun
IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA
d.d.).
Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo
sliko:
Plačilo s PayPal-om
Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran,
kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email
address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
V svojem PayPal računu
preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu za tem
dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s
tem postopek plačila zaključen.
Plačilo s kreditno kartico
Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku
naročila in po potrditvi zagledali:
Vnos podatkov kreditne oz. debetne
kartice
- Znamka kartice (izberite ponudnika kreditne
kartice)
- Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
- Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
- Datum veljavnosti
(mesec/leto)
- Verifikacijska stevilka (CSC številka). Pri Mastercard
in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice ( slika
)
Plačilo z VALÚ-jem
Ponujamo tudi možnost plačila
s pomočjo pametne denarnice VALÚ. Pri izbiri načina plačila preprosto
izberete možnost plačila s pametno denarnico VALÚ in potrdite naročilo. Nato
kliknete na gumb z imenom "nadaljujte s plačilom", za tem se vam bo odprla nova
stran s podatki za plačilo (QR koda ter 6-mestna koda) in vsemi potrebnimi
navodili za plačilo z VALÚ-jem. Ko dokončate postopek plačila, je naročilo
plačano in uspešno oddano.
Plačilo z darilnim bonom
Plačilo z darilnim bonom je možno samo z bonom, kupljenim v spletni trgovini
moje-lece.si. Vsak bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen - 24 mesecev.
Pri izbiri plačila z bonom, mora kupec ob oddaji naročila v košarici v polje
"Koda za popust" vpisati unikatno kodo iz bona. Pri plačilu z darilnim
bonom je možno uporabiti tudi morebitno aktivno kodo za popust. Bon je možno
unovčiti le ob enkratnem nakupu v celotnem znesku. Če vrednost nakupa presega
vrednost bona, kupec doplača le razliko z enim izmed ostalih možnosti plačil
- glej Način plačila. Z bonom je možno plačati katero koli blago ali
storitev, ki jih ponuja spletna trgovina.
V primeru neprevzema pošiljke,
plačane z bonom, se pošiljka vrne prodajalcu. Prodajalec bo preklical kupčevo
naročilo in vrnil kupnino. V tem primeru se znesek bona vrne na profil stranke
v obliki dobroimetja. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi
(doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi vračilo doplačila
(na TRR ali dobroimetje na profil stranke).
Vrednost darilnega bona je
navedena na bonu. Bon je v elektronski obliki - v formatu PDF. Kupec prejme bon
po e-pošti po prejemu plačila. Vsak kupon ima edinstveno kodo, je časovno
omejen in ga je mogoče unovčiti samo v spletni trgovini moje-lece.si. Bona ni
mogoče zamenjati za denar. Neuporabljenega bona ni mogoče zamenjati za drugi
bon ali kako drugače nadomestiti. V primeru odstopa od pogodbe ali preklica
naročila plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki
dobroimetja na profil kupca, ki je unovčil bon.
Opozorilo:
Bon je potrebno plačati vnaprej.
Bona
ni mogoče plačati z gotovino ob dostavi ali z dobroimetjem v profilu stranke.
Izdaja računa
Po dostavi in plačilu naročenih artiklov je
kupcu račun na voljo v uporabniškem profilu pod pregledom njegovih naročil. S
klikom na povezavo Prevzem računa si kupec lahko prenese račun v PDF
formatu. Original račun stranka prejme tudi skupaj s paketom. Na računu sta
razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti
pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno
naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu
družbe Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Potrošnik po potrditvi
naročila prejme potrdilo o oddanem naročilu na svoj elektronski naslov.
Potrošnik lahko ob prijavi v svoj profil na spletni strani
www.moje-lece.si dostopa do pregleda vseh
svojih naročil. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po
elektronski pošti na naslov
info@moje-lece.si.
Dostava
V primeru nakupa blaga nad 50,00€ je dostava brezplačna
oz. stroške pošiljanja plača ponudnik Vallis MG d.o.o. V primeru nakupa pod
50,00€, znašajo stroški dostave 2,99€. Strošek dostave je vračunan v
kupnino kot ločena postavka. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije,
GLS Slovenija ali Express One. V primeru izbire dostave s plačilom po povzetju
se zaračuna dodatni strošek 1,00€. Vsako nedostavljeno naročilo, ki se
pošilja preko Pošte Slovenije, vas bo na vaši pošti čakalo še 15 dni,
preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in
hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše telefonska številka. V kolikor
kupec ne želi izpisa številke, naj nas o tem pred dostavo obvesti. V primeru
prevzema paketa na paketomatu in plačila po povzetju pri dostavni službi GLS
Slovenija, se odkupnina lahko poravna z bančno, debetno, kreditno kartico ali
gotovino. GLS Slovenija lahko ob neuspešnem vročanju paket preda v Paketno
trgovino ali v Paketomat. Partner GLS Paketna trgovina Petrol prejemniku paketa
dodatno zaračuna storitev vročitve paketa v višini 0,45€.
V
primeru osebnega prevzema na izbranem prevzemnem mestu se zaračuna strošek
priprave blaga v znesku 0,70€ (z DDV). Plačilo po povzetju na prevzemnem
mestu ni možno. Potrebno je plačilo vnaprej (kreditna kartica, bančno
nakazilo, Valu, PayPal, Google Pay, darilni bon, Flik). V kolikor je paket že v
dostavi ali je že bil dostavljen na prevzemno mesto, preusmeritev paketa na
drug naslov ni več možna. Za splošne pogoje GLS dostavne službe kliknite tukaj . Za splošne pogoje pošte Slovenije kliknite tukaj .
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo (spletni nakup), ima potrošnik pravico, da
v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da
bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči z
dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik,
pridobi dejansko posest nad blagom. Blago se vrne na naslov podjetja Vallis MG
d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled
in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega
stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje
posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in
delovanja blaga. Obvestilo o odstopu pogodbe lahko potrošnik pošlje preko
elektronske pošte: info@moje-lece.si ali to
ustno sporoči na telefonsko številko 01 7774 197.
Kupnino vrnemo
nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od
pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do
prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago
poslal nazaj. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe prevzema
stroške pošiljanja blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo,
mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji kot preostalo
blago.
Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim
sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo
drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete tukaj .
Vračilo kontaktnih leč
Originalno zapakirane škatlice kontaktni leč in tekočin, lahko vrnete v roku
14 dni od prejema. V primeru že odprtih škatlic kontaktnih leč in tekočin za
leče, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 7. točko 135.
člena ZVPot-1, ki pravi, da zapečateno blago ni primerno za vračilo, zaradi
varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl
pečat.
Želite vrniti kontaktne leče po več kot
14-ih dneh od nakupa?
V skladu s pogoji poslovanja in
izpolnjenimi dodatnimi pogoji v naslednjem odstavku je vračilo po več kot
14-ih dneh možno samo za sferične kontaktne leče. Toričnih, multifokalnih,
multifokalnih toričnih leč ali drugih izdelkov ni možno vrniti izven roka 14
dni.
Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še
nerabljeno škatlico za leče, vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča
vračilo tudi po 14-ih dneh od nakupa. Odprava dioptrije z operacijo ali
prenehanje nošenja leč, ni upravičen razlog za vračilo izven roka 14 dni.
Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno
zaprta, nepoškodovana in da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto ter da
je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen
obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče.
Kontaktne leče pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218
Komenda, Slovenija. Potrošnik prevzema stroške pošiljanja blaga.
Opozorilo : Pakiranja, ki vsebujejo 90 kontaktnih leč in so
sestavljena iz treh škatlic po 30 leč, se obravnavajo kot celota, kar pomeni,
da vračilo le ene ali dveh škatlic po 30 leč ni možno. Te škatlice so
označene z rdečo oznako (for 90-Pack only) in niso za samostojno prodajo (kot
npr. Acuvue Moist, TruEye,...)
Obrazec za vračilo kontaktnih leč je
dostopen tukaj .
Vračilo očal
Pri vračilu
očal z vgrajenimi korekcijskimi očalnimi lečami (korekcijska očala), se
šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih
potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1) in je bilo prilagojeno njegovim
osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi
tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov),
razen, če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir
primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja verjetnost, da
izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično neuporaben. Priporočamo, da se
pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja primernega za vaš obraz posvetujete
z optikom. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more
biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od
posameznika.
Naročilo za korekcijska očala, ki so že v izdelavi ni
možno preklicati tudi, če le-to še ni odposlano oziroma vračilo denarja za
očalne leče ni možno. V tem primeru, stranka lahko dobi povrnjeno kupnino le
za okvir. Očalne leče so izdelek po meri potrošnika, zato vračilo denarja
zanj ni možno. Prav tako vračilo denarja za očalne leče ni možno v primeru,
če kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije z vgrajenim filtrom proti
modri svetlobi (blue blocker) ali očalnimi lečami za vožnjo. Takšno
naročilo spada v kategorijo naročil, ki so izdelana po natančnih merah
potrošnika in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. (2. točka 135.
člena ZVPot-1).
Želite vgradnjo oz. zamenjavo očalnih leč?
Naročite vgradnjo, oz. zamenjavo tukaj .
Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo
artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več
upravičen, se le-ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je
bila 60€, akcija pri nakupu je bila POP5, kar je zneslo pri plačilu 55€. V
primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več
in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več
upravičeni.
Pri nakupu nad določenim zneskom
(55€), oziroma po v naprej določenih pogojih na spletni
strani Moje-lece.si našim strankam poklanjamo darilo, ki ga lahko stranka
izbere v košarici ob zaključku potrditve naročila. Opozarjamo, da darila
(napačno izbrana velikost, barva, itd.) ne menjamo razen v primeru, ko je
prišlo do napake z naše strani.
Blago, kupljeno pri ponudniku,
uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati
navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je
kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede.
Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave povezane z uporabo blaga,
kupljenega pri ponudniku. Vračilo izdelkov, kupljenih v Optiki Moje-lece.si, ni
možno.
V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe - naročila,
plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na
uporabniški profil kupca, ki je izkoristil bon. Če je bil nakup plačan z
bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni
obliki želi, da se doplačilo vrne (na TRR kupca ali v obliki dobroimetja na
profil kupca).
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako
navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob
upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Ponudnik je
dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem
primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Za
obrazec - vračilo artikla v garancijo kliknite tukaj .
Če informacije o garanciji ni, artikel
nima garancije. Kupec se lahko obrne za informacijo o garanciji preko telefonske
številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na info@moje-lece.si.
Stvarna napaka ali neskladnost blaga
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot-1) določa, da mora prodajalec (Vallis MG
d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za
stvarne napake svoje izpolnitve. Zahtevki za stvarno napako se nanašajo na
blago, kupljeno do vključno 25.1.2023 za blago kupljeno po tem datumu, se
skladno z ZVPot-1 uvajajo nove določbe, ki zahtevke iz naslova stvarne napake
nadomeščajo z zahtevki z naslova neskladnosti blaga. Zahtevki za neskladnost
blaga se nanašajo na blago, kupljeno od vključno 26.1.2023 dalje. (ZVPot-1)
Napaka je stvarna (37. člen ZvPot-1):
1.če stvar nima
lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.če
stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje,
ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.če
stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane;
4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem
ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake
vrste in ob upoštevanju kakršnih koli prodajalčevih izjav o značilnostih
blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem,
predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne
napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta
zakon ne določa drugače.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil
prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi
napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to
mogoče) ali
• vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih
napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot-1).
Kupec
nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v
dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je
bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se
na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa Vallis MG d.o.o. ne odgovarja
več. Če napaka ni sporna, mora Vallis MG d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku
osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora
Vallis MG d.o.o. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Reklamacija kontaktnih leč
Reklamacijo kontaktnih leč iz
naslova stvarne napake je potrebno prijaviti na e-mail naslov info@moje-lece.si. V e-mailu
opišite težavo, pošljite fotografijo LOT številke (serijske številke leč)
in parametrov naročenih kontaktnih leč. Kontaktne leče shranite v škatlico
za leče, ki je napolnjena s tekočino za leče in jo s pomočjo navodil, ki jih
boste dobili na svoj e-mail naslov pošljite nazaj k nam v reklamacijski
postopek. Zraven priložite še originalno embalažo in izpolnjen obrazec za
reklamacijo. Prosimo vas, da priložite še kopijo vašega zadnjega
oftalmološkega izvida (pred reklamacijo sami preverite, če ste naročili leče
s pravilnimi parametri). Pred oddajo naročila se o izbiri kontaktnih leč
posvetujte z okulistom ali oftalmologom. Kontaktne leče uporabljate v skladu s
priporočili očesnega specialista in navodili proizvajalca. Opozorilo glede
barvnih leč: prikazane barvne leče se lahko razlikujejo od dejanske barve
kontaktnih leč in tudi od končnega učinka barve leče v vašem očesu.
Sprememba je bolj vidna pri svetlih očeh, kot pa pri temnih. Za morebitna
odstopanja žal ne odgovarjamo.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja
za neskladnost blaga
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti,
kadar izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga:
- ustreza
opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost,
interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s
katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne
pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z
vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno
v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni
pogodbi.
Poleg izpolnjevanja prejšnjih zahtev pa mora blago tudi
izpolnjevati objektivne zahteve za skladnost:
- ustrezati namenom,
za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je
to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru
neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se
uporabljajo za posamezni sektor;
- biti take kakovosti in ustrezati
opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred
sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- biti dobavljeno
skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali
drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo
prejel, kadar je to primerno,
- biti take količine ter imeti
značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo,
funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste
vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob
upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali
označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih
členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec
dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni
mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava
do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je
bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za
nakup blaga. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica
neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika
ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga
odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi
prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja
objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi
prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od
objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe
izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Uveljavljanje
jamčevalnih zahtevkov z naslova neskladnosti blaga
V primeru
neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil
prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne
vsebine ali digitalne storitve;
Da bi se vzpostavila skladnost blaga,
lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim
brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega
jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega
jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v
primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali
odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne
storitve in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko
zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem
koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali zamenjal
blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave
blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni
zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom
prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec
poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da
upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne
pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno,
da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih
nevšečnosti za potrošnika.
V kolikor se neskladnost pojavi v
manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe
in zahteva vračilo plačanega zneska.
Pravico do uveljavljanja
zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu
potrošnikov. (ZVPot-1)
Reklamacija korekcijskih očal
Reklamacijo korekcijskih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail
priložite še fotografijo svojega izvida in opišite vaš problem. Ko boste
očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste prejeli ob
naročilu (etui, krpica, demo leče za očala, embalažo,…). Na e-mail nam
pošljite tudi svoje fotografije z očali (fotografija iz sprednje strani in iz
strani). Na očalnih lečah s flomastrom označite kje se nahajajo vaše zenice,
a le v primeru, da gre za progresivna očala (uporabite flomaster, ki je
primeren za pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih
leč). Če imate navadna korekcijska očala so slike dovolj. Dejanski odtenek
barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se
nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih
primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor
imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za
podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam v kolikor boste to
želeli, tudi poslali fotografije očal.
Reklamacija sončnih
očal
Reklamacijo sončnih očal iz naslova stvarne napake lahko
prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail
priložite še fotografijo očal in opišite težavo. Ko boste očala pošiljali
v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui,
krpico, embalažo,…). Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz.
odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se
pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija
ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se
obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam,
v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografije očal.
V kolikor
je reklamacija odobrena, povrnemo tudi strošek poštnine do 3,99 €, kolikor
znaša najvišja poštnina na moje-lece.si.
Vrnjeno blago pošljite s
Pošto Slovenije na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda.
Dodatni pogoji in navodila glede reklamacije sončnih, korekcijskih
in pametnih očal
- Pod artiklom na spletni strani
so podane mere izdelka, ki so namenjene lažji ter predvsem pravilni izbiri
okvirjev. V kolikor stranka naroči premajhen ali prevelik okvir, se premontaž
leč ne dela. Če vas zanimajo dodatne mere, naslovite vprašanja naši podpori
strankam.
- Popolna dioptrija za naše oko je na sredini leče. Proti
periferiji leče se začnejo pojavljati distorzije. Te so pri zares visokih
dioptrijah še toliko bolj opazne. Pri teh težavah je potrebno ob gledanju
obračati glavo in ne le premikati oči. Distorzije se ob pravilno izdelanih
lečah ne upoštevajo kot predmet reklamacije. V izogib napačni izbiri stekel
(leč) se pred potrditvijo naročila posvetujte z okulistom ali oftalmologom.
- Vse informacije na spletni strani služijo kot pomoč pri izbiri in
ne kot obvezna izbira (primer: pri -6.00 dioptriji ne priporočamo debeline 1.5
ter 1.6, ker bo rezultat debel, je pa izdelava v večini primerov vseeno
možna). V kolikor ima stranka npr. dioptrijo +/-2.00 lahko izbere katerokoli
debelino leč. Večji lomni končnik pa seveda pomeni, da bo leča tanjša,
lažja, lepša ter bo dokazano zmanjševala distorzije.
- Meritve pri
okulistih se opravijo glede na IDN vaše uporabe očal. Pri pregledu omenite za
kaj boste očala uporabljali. Če jih boste npr. uporabljali za televizijo, vam
morajo izmeriti dioptrijo za ta IDN, prav tako za vožnjo.
- Za
uspešno reševanje reklamacij korekcijskih in sončnih očal potrebujemo čim
več vaših informacij. Prosimo, da nam poleg reklamiranega izdelka (primer:
Crullé sončna očala vrnite s kartonasto škatlico, kartico za preverjanje
polarizacije ter krpico) pošljete tudi vsa zahtevana pojasnila in informacije.
V izogib poškodbam pri transportu, reklamirane artikle primerno zapakirajte, po
možnosti z mehurčki ali podobnim materialom. Za morebitne poškodbe, ki bi
nastale pri transportu ne odgovarjamo in niso predmet reklamacije.
-
Pri reklamiranju izdelka iz naslova stvarne napake obravnavamo samo predmet
reklamacije (npr. če reklamirate dioptrijo, se posvetimo le temu). Če ste na
kakršenkoli način posegali v očala, reklamacija ni več možna. Sem sodijo
tudi vgradnja leč pri drugih ponudnikih, ravnanje ali ukrivljanje priponk,
lepljenje itd. Prosimo vas, da se v primeru reklamiranja očal najprej obrnete
na našo službo za podporo strankam in predložite vso potrebno dokumentacijo,
da skrajšamo postopek reklamacije. V reklamacijskem postopku korekcijskih očal
se preverjajo vse možnosti zakaj očala ne odgovarjajo, tudi pridobitev
tretjega mnenja (zaradi morebitnega narobnega merjenja dioptrije).
- V
primeru, da ste oddali naročilo z napačnimi podatki kot so: dioptrija,
tanjšava leč, vidno polje, reklamacija ni možna. Reklamacija tudi ni možna v
primeru poškodb, ki so nastale zaradi nepravilne hrambe in izpostavljenosti
izrazitim temperaturnim spremembam vročini in mrazu. Take vrste poškodb
prepoznamo po preoblikovani plastiki, mehurčkih, popokanem anti-refleksu, ipd.
Reklamacija ne bo veljavna v primeru poškodb, ki so posledica uporabe parfumov,
gelov za lase, znoja, slane vode, klorirane vode ali drugih kemikalij,
nepravilne uporabe, nepravilnega shranjevanja, agresivnih čistil ali alkohola.
Prav tako se reklamacija zavrne, če je bilo v očala posegano s strani tretjih
oseb kot so drugi optiki ali stranke, in to ni bilo izvedeno s strani naše
servisne službe - optika, tehnik.
- Za čim bolj uspešno rešitev
reklamacij progresivnih stekel, je potrebno v paket dodati vrečke očalnih
leč, modro kartico s podatki leč, okvir z vgrajenimi lečami, original izvid
stranke, sliko od strani (zaradi naklona očal), ter sliko naravnost (zaradi
višine). Slike lahko pošljete tudi po mailu. Za uspešno rešitev moramo
pridobiti čim več informacij, kot so tudi: kakšne težave občutite in na
katero razdaljo ne vidite? V primeru naknadnega pošiljanja teh dokazil, stranka
sama krije stroške pošiljanja. Če stranka pošlje pomankljive informacije, s
katerimi ne moremo izločiti strankine napake pri oddaji naročila, bo
reklamacija zavrnjena.
Zamenjava
očalnih leč
Korekcijski okvir nam pošljite očiščen. V kolikor
okvir ne bo čist, vam bomo zavrnili naročilo zamenjave očalnih leč.
V kolikor ocenimo, da v prejeti okvir ni možno vgraditi korekcijskih očalnih
leč, oziroma, če obstaja preveliko tveganje pri montaži očalnih leč za
poškodbe na okvirju, vam lahko zavrnemo naročilo zamenjave očalnih leč in
povrnemo denar ter vam vrnemo okvir.
V primeru poškodbe okvirja med
menjavo očalnih leč se podjetje obvezuje ravnati po 102. členu ZVPot-1:
- Če podjetje uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo,
vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno potrošniku po njegovi izbiri izročiti v
osmih dneh nov, enak proizvod ali mu nemudoma plačati odškodnino v višini
drobnoprodajne cene novega proizvoda.
- Če podjetje poškoduje ali
pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je
dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar
se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni
mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica iz prvega odstavka.
Vgradnja korekcijskih stekel ni možna v vse okvirje sončnih očal in
športnih očal. Možnost vgradnje v taka očala je potrebno predhodno preveriti
preko info@moje-lece.si
Očala za modro svetlobo
Blueblocker leče vsebujejo posebno
prevleko oz. filter za zaščito pred učinki prekomernega modrega sevanja.
Nekateri uporabniki lahko občutijo blag modrikast odsev, ki je pri izbiri
filtra za zaščito pred modro svetlobo običajen pojav. Strankam svetujemo, da
se pred izbiro očal za modro svetlobo posvetujejo s svojim okulistom.
Cene
Vse cene v spletni trgovini Moje-lece.si so navedene v EUR
(€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju
ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.
Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno, je lahko cenik,
objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi
večkrat dnevno. Moje-lece.si si pridržuje pravico do preklica naročila, če
pride do očitne ali stvarne napake, na primer glede cen, navedenih na spletnem
mestu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene
veljavnosti. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo in se med
seboj izključujejo.
Opomba: očalne leče lahko izberete le v
kombinaciji s korekcijskim okvirjem ali s storitvijo zamenjave očalnih leč.
Cenik očalnih leč je objavljen pod posameznim korekcijskim okvirjem. V
primeru, da s košarice odstranite korekcijski okvir in opravite plačilo samo
za očalne leče, vam bomo vrnili denar v skladu s pogoji poslovanja.
Odlična cena
Oznaka odlična CENA pomeni ugodno
ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor boste na slovenskem
tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno od naše odlične
cene, nas kontaktirajte in bomo odstranili ikono odlična CENA ali znižali ceno
proizvoda, v kolikor bo to mogoče.
Prioritetno naročilo
Z
izbiro prioritetnega naročila si boste zagotovili prednostno pripravo vašega
paketa. Vaš paket bo šel v pripravo pred ostalimi in bo obdelan v najkrajšem
možnem času. Izbira prioritetnega naročila je možna le za izdelke, ki so na
zalogi in ob prejemu vašega plačila (v primeru, da izberete plačilo v
naprej). V kolikor izdelka ni na zalogi in ste izbrali prioritetno naročilo, bo
naročilo pripravljeno takoj, ko bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz.
takoj, ko prejmemo plačilo. Priprava in odprema paketov poteka vsak delovni dan
do 15. ure. Doplačilo pri izbiri prioritetnega naročila znaša 1,99€ in je
na voljo pri nakupu kontaktnih leč, tekočin za leče, dodatkov za leče,
sončnih očal ter korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z
vgrajeno dioptrijo izbira prioritetnega naročila ni možna. Opozorilo: z izbiro
prioritetnega naročila si zagotovite prednostno obdelavo vašega paketa v
našem skladišču in ne same dostave, ki jo opravljajo pogodbeni partnerji.
Končni čas dostave je odvisen od dostavne službe in v večini primerov traja
1-3 delovne dni, kar velja tudi v primeru izbire prevzemnega mesta.
Zavarovanje paketa
Če stranka prejme poškodovan paket, je dolžna
še isti dan javiti poškodbo paketa prodajalcu, s poslanimi dokazili (slika
zaprtega paketa). V kolikor se odločite za možnost zavarovanja paketa, se bodo
naši zaposleni nemudoma odzvali in prioritetno (24 ur/delovni dan) odpremili
nov paket za artikle, ki so na zalogi, za vse ostale pa takoj po dobavi le teh.
V primeru, da paket ni zavarovan, postopek traja dlje kot en dan in je odvisen
od več dejavnikov. Opcija zavarovanja paketa je primerna za vse stranke, ki ne
želijo čakati in želijo prejeti paket kar se da hitro. Doplačilo pri izbiri
zavarovanja paketa znaša 0,99€ (za vse izdelke razen za sončna in
korekcijska očala) oziroma 4,99€ (pri nakupu sončnih ali korekcijskih
očal).
Varovanje osebnih podatkov
Vallis MG d.o.o. spoštuje
vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih
podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani
k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih
podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih
podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu
podatkov.
Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih
boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o
varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo
ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih
primerih.
Vse o varstvu osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti lahko
najdete TUKAJ.
Omejitev odgovornosti
Za
zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in
ažurnost podatkov na spletni strani moje-lece.si. Vseeno obstaja možnost napak
pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem
primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali
izberejo zamenjavo artikla.
Uporabniki imajo možnost na spletni strani
Moje-lece.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in
zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima
pravico neprimerne komentarje izbrisati.
Z nakupom potrjujete, da boste
sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi
kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne
leče, redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana nošnja
kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče morajo pred
nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti
storitev in varnosti z nakupom zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost
vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in
priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na
lastno odgovornost in da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi
lečami.
Vsebina objavljena na spletni strani je zagotovljena s strani
ponudnika, kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh
očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so
relevantne očesnim potrebam. Informacije dostopne na spletni strani so le
splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in
vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za
nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim
medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena
vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in
diagnostike morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete
neupoštevati mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati pri iskanju strokovnih
informacij o vašem zdravju zaradi informacij dostopnih na ponudnikovi spletni
strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij.
Pritožbe in
spori
Vallis MG d.o.o. (Moje-lece.si) se trudi izpolnjevati svojo
dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru
kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Vallis MG
d.o.o.) preko telefonske številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na
info@moje-lece.si.
Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Postopek
obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da je
reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo
zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora,
kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis
MG d.o.o. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma, da se spori
rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno
sodišče v Ljubljani.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega
izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za
reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z
Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Moje-lece.si,
ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju
Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na
platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na
voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ .
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013
Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter
spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Postopek
nakupa
1. korak – IZBIRA IZDELKA
Po pregledu
ponudbe na spletni strani www.moje-lece.si
uporabnik najde izdelek, ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride
na podrobnejši opis izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«.
Sistem ga obvesti, da je izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi
nadaljevati nakupovanje, klikne levo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se
vrne nazaj v spletno trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno
povezavo Pojdi v košarico in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.
2. korak – VSEBINA, PREGLED IN ODSTRANITEV IZDELKA IZ
KOŠARICE
Na spletni strani www.moje-lece.si se v zgornjem desnem kotu,
nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku
prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v
nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz
nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in
izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.moje-lece.si, mora klikniti na povezavo
Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno
trgovino.
3. Korak – DOKONČANJE NAROČILA
V
primeru, da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici mora
klikniti povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku
»dostava in plačilo« mora uporabnik izbrati način dostave. Za nadaljevanje
je potrebno dodati e-mail naslov ali nadaljevati kot Facebook uporabnik. Ko
izbere način ga sistem pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je
potrebno izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno
številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek
naročila ter dostavo izdelka.
Obrazec omogoča, da se lahko ustvari
uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že
shranjeni.
- Dostava: uporabnik lahko izbira med dostavo preko
Pošte Slovenije, GLS Slovenije ali Express One, oziroma se lahko odloči za
osebni prevzem na enem izmed šestih prevzemnih mest, ki so navedena na spletni
strani www.moje-lece.si.
- Način
plačila: uporabnik lahko izbira med petimi načini plačila: plačilo po
povzetju, bančnim nakazilom, PayPal plačilom, plačilom z VALÚ ali plačilno
kartico.
- Kuponi in darilne kartice: če ima uporabnik veljavno kodo
za popust ali darilno kartico, jo vpiše v košarici in klikne na gumb
»Aktiviraj«.
4. korak – ZAKLJUČEK
NAKUPA
Cena izdelka, strošek poštnine, DDV in skupni znesek
za plačilo so razvidni (na desni strani) v nakupovalni košarici, še preden se
zaključi naročilo. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo,
način plačila, ki ga je izbral in celotno vsebino nakupovalne košarice.
Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo
naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za
vaše naročilo«, številka naročila ter končni znesek. Uporabnik nato prejme
še elektronsko sporočilo, ki potrjuje uspešnost naročila.
Virtualno
ogledalo
Spletna stran www.moje-lece.si s t.i. virtualnim ogledalom
(virtual mirror) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere računalnika,
pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala je prostovoljna in
služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne shranjuje na
serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrane za pomerjanje.
Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo
merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika. Vallis
MG d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni izbiri očal na podlagi
izbire preko virtualnega ogledala.
Aplikacija za merjenje zenične
razdalje (PD)
Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD) služi kot
pomoč pri določitvi zenične razdalje.
Rezultati meritve so
informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni izmeri
zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo zmeri
aplikacija in optik.
Za najbolj natančne meritve svetujemo uporabo
kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni material in
rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije avtomatično
zbrišejo.
Koda za popust
Če želite uporabiti kodo za
popust, si navodila lahko preberete TUKAJ.
Pri
nakupih v spletni trgovini www.moje-lece.si prinašajo kode za popust
različne ugodnosti in popuste. Kode so časovno omejene in jih ni možno
združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne
različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so
neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so
prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni
strani, Facebook strani, elektronskih sporočilih, letakih in drugih medijih
oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so
zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih medijih oziroma
oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo na že znižano in se med
seboj izključujejo in se ne seštevajo. Promocijske kode ne veljajo na
ambasadorska očala. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost kode za
popust avtomatično odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je
potrebno poravnati. Unovčenje popusta na sončna ali korekcijska očala velja
za nakup največ petih različnih modelov za eno fizično osebo.
Nobena
akcija se ne nanaša na zamenjavo očalnih leč, oz. na naročila oddana po
obrazcu za zamenjavo ali vgradnjo očalnih leč.
Outlet ponudba
Velja do razprodaje zalog. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez
predhodne najave. Vse navedene cene so v evrih.
Pametna alternativa
Kontaktne leče in tekočine, ki jih ponujamo kot pametno alternativo,
predlagamo na podlagi povratnih informacij strank, glede na razmerje med ceno in
kakovostjo. Pri kontroli vida za kontaktne leče z uvajanjem, vam bodo naši
optometristi svetovali leče, katere bi bile najbolj primerne za vaše oko,
glede na izmerjeno dioptrijo in vaše želje. Poudariti pa moramo, da niso vse
leče primerne za vsako oko in ne prevzemamo odgovornosti, v kolikor predlagane
leče ne ustrezajo vašim očem. V tem primeru je potreben nakup novih leč,
seveda so naši optometristi z nasveti vedno na razpolago.
NAGRADNE
IGRE
Do splošnih pogojev nagradnih iger na internetu lahko dostopate
TUKAJ .
SMS OBVEŠČANJE
Pravila in
pogoji uporabe storitve SMS OBVEŠČANJE
1. Organizator storitve je
»Vallis MG d.o.o.«. Ta pravila določajo način delovanja storitve »SMS
obveščanje«. Ponudnik storitve je 12media d.o.o., Komenskega ulica 36, 1000
Ljubljana, matična številka 2091682, davčna številka SI99968665 v
sodelovanju s Sedem d.o.o., Ljubljanska cesta 13b, 1236 Trzin ter organizatorjem
storitve Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Za tehnično delovanje
storitve in reševanje reklamacij odgovarja Sedem d.o.o.
2. Opis
storitve: namen storitve je promocija storitve spletne trgovine moje-lece.si.
Člani SMS SKUPNOSTI bodo udeleženi v nagradnih žrebanjih in ostalih akcijah
moje-lece.si. Uporabniki se lahko včlanijo tako, da pošljejo SMS s ključno
besedo moje-lece na 3131, ali je podal svoje podatke organizatorju. Uporabnik,
ki se je prijavil na obveščanje, prejme brezplačno SMS sporočilo za
potrditev splošnih pogojev, ki jih potrdi tako, da na kratko številko 3131
pošlje DA in svoje podatke. Splošni pogoji so objavljeni na www.moje-lece.si. V kolikor uporabnik na
kratko številko 3131 pošlje SMS sporočilo DA in svoje podatke, prejme
brezplačno SMS sporočilo z obvestilom, da je bila prijava na brezplačno SMS
obveščanje uspešna in kako se lahko odjavi. Vsak član SMS SKUPNOSTI se lahko
kadarkoli odjavi, in sicer tako, da na kratko številko 3131 pošlje SMS s
ključno besedo moje-lece STOP na 3131. V primeru, da ste se odjavili od
obvestil naše obvestilo pa vseeno pride do vas, vse stranke, ki ste se odjavile
od prejemanja obvestil prosimo, da vzamete v zakup, da ste v našo bazo zajete
tudi stranke, ki ste se odjavile od pošiljanja obvestil v tekočem tednu, saj
se naša baza posodablja na tedenski ravni. Pogoji uporabe storitve so
objavljeni na spletni strani www.moje-lece.si Storitev traja od 01.10.2017
do preklica.
3. Cenik SMS sporočil: vsak poslani SMS uporabnika se
zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (Telekom Slovenije, A1
in Telemach). Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa iMS: naročniki
uporabniki mobilnega omrežja Telekom Slovenije, Debitelovi naročniki in
predplačniki/A1 naročniki in predplačniki/Izi Mobil/M-Mobil/Bob/Telemach.
Povratna SMS sporočila, ki jih uporabnik prejme kot član SMS skupnosti, so
brezplačna (0,00 EUR). Ime SMS storitve Uporaba storitve Opis dogodka Ime MT
SMS na izpisu pogovorov Cena v EUR z DDV IMS Ključna beseda Sistemsko
sporočilo Sistemska spo. 0,00 IMS SMS Poštar Naročene IMS informacije 0,00
4. Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika: s potrditvenim SMS
sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila in pogoje uporabe storitve, se
uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o. in Sedem d.o.o. posredovane
osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za statistično
obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega nakupnega vedenja,
izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega gradiva,
vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij organizatorjev ter za
telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil. Privolitev v
zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki imajo pravico do vpogleda,
prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa svojih osebnih
podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo izvajalcem storitve podjetjema
Sedem d.o.o. in 12media d.o.o.
5. Mobilna SMS skupnost moje-lece.si:
uporabniki, ki sodelujejo s poslanim SMS-sporočilom, bodo včlanjeni v
brezplačno SMS skupnost moje-lece, kar pomeni, da bodo prejemali koristna
obvestila in informacije o akcijah, novostih ipd. Uporabnik te storitve bo
prejel največ 4 SMS sporočila mesečno, sporočilo pa bo vedno vsebovalo
koristno informacijo. Vsak član se iz SMS skupnosti lahko kadarkoli odjavi,
tako da na številko 3131 pošlje SMS sporočilo z vsebino moje-lece STOP.
Povratna SMS-sporočila iz SMS skupnosti (obvestila o nagradni igri, koristne
informacije o spremljevalnih akcijah) so za uporabnika brezplačna. Poslana SMS
sporočila se obračunavajo po ceniku vašega mobilnega operaterja.
6.
Splošni pogoji sodelovanja: z včlanitvijo v moje-lece se šteje, da se
uporabnik strinja s temi pogoji uporabe storitve. Storitev lahko uporabljajo
uporabniki naslednjih mobilnih omrežij: Telekom Slovenije, Telemach, A1, Izi
Mobil (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije), M mobil in Bob
(ponudnik komunikacijske poti je A1), Debitel (ponudnik komunikacijske poti je
Telekom Slovenije). Za več informacij o akcijah in ugodnostih pokličite
službo za podporo uporabnikom na 01 7774 197 ali pišite na info@moje-lece.si.
Splošne pogoje poslovanja si lahko shranite TUKAJ .
Zadnja sprememba splošnih pogojev
poslovanja: 10.11.2023.