Lastnik spletne trgovine Moje-lece.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju
ponudnik ).
Podatki o podjetju Vallis MG
d.o.o.
Pod kostanji 6
Poslovna cona Žeje pri Komendi
1218
Komenda
Slovenija
DŠ: SI49510371
Matična številka:
6180353000
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Moje-lece.si so
sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s
priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Z uporabo
spletne strani izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s
pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine
Moje-lece.si. Podjetje Vallis MG d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe
pogojev na spletni strani Moje-lece.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.
Načini plačila
V spletni trgovini Moje-lece.si ponudnik
omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (pri izbiri
osebnega prevzema na prevzemnem mestu plačilo z gotovino ni možno - potrebno
je plačilo vnaprej.)
- plačilo po predračunu
- s paypal
-
s kreditno kartico
- z VALÚ-jem (moneto)
- z Google pay
- z
darilnim bonom
- s flikom
Plačilo z gotovino ob
prevzemu
Plačilo opravite ob dostavi pošiljke.
Pri izbiri
prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu ,
plačilo ob prevzemu ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.
Plačilo
preko spletne banke oz. plačilo po predračunu
Če želite naročilo
poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun
IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.).
Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo sliko:
Plačilo s
PayPal-om
Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal
spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom
(Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
V svojem PayPal računu
preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu zatem
dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s
tem postopek plačila zaključen.
Plačilo s kreditno kartico
Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku
naročila in po potrditvi zagledali:
Vnos podatkov kreditne oz. debetne
kartice
- Znamka kartice (izberite ponudnika kreditne
kartice)
- Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
- Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
- Datum veljavnosti
(mesec/leto)
- Verifikacijska stevilka (CSC številka). Pri Mastercard
in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice (
slika )
Plačilo z VALÚ-jem
Ponujamo tudi možnost
plačila s pomočjo pametne denarnice VALÚ. Pri izbiri načina plačila
preprosto izberete možnost plačila s pametno denarnico VALÚ in potrdite
naročilo. Nato kliknete na gumb z imenom "nadaljujte s plačilom", nakar se vam
bo odprla nova stran s podatki za plačilo (QR koda ter 6-mestna koda) in vsemi
potrebnimi navodili za plačilo z VALÚ-jem. Ko dokončate postopek plačila je
naročilo plačano in uspešno oddano.
Plačilo z darilnim bonom
Plačilo z darilnim bonom je možno samo z bonom, kupljenim v spletni trgovini
moje-lece.si. Vsak bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen - 24 mesecev.
Pri izbiri plačila z bonom, mora kupec ob oddaji naročila v košarici v polje
"Koda za popust" vpisati unikatno kodo iz bona. Pri plačilu z darilnim
bonom je možno uporabiti tudi morebitno aktivno kodo za popust. Bon je možno
unovčiti le ob enkratnem nakupu v celotnem znesku. Če vrednost nakupa presega
vrednost bona, kupec doplača le razliko z enim izmed ostalih možnosti plačil
- glej Način plačila. Z bonom je možno plačati katero koli blago ali
storitev, ki jih ponuja spletna trgovina.
V primeru neprevzema pošiljke,
plačane z bonom, se pošiljka vrne prodajalcu. Prodajalec bo preklical kupčevo
naročilo in vrnil kupnino. V tem primeru se znesek bona vrne na profil stranke
v obliki dobroimetja. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi
(doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi, vračilo
doplačila (na TRR ali dobroimetje na profil stranke).
Vrednost
darilnega bona je navedena na bonu. Bon je v elektronski obliki - v formatu PDF.
Kupec prejme bon po e-pošti po prejemu plačila. Vsak kupon ima edinstveno
kodo, je časovno omejen in ga je mogoče unovčiti samo v spletni trgovini
moj-lece.si. Bona ni mogoče zamenjati za denar. Neuporabljenega bona ni mogoče
zamenjati za za drugi bon ali kako drugače nadomestiti. V primeru odstopa od
pogodbe ali preklica naročila plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom,
vrne v obliki dobroimetja na profil kupca, ki je unovčil bon.
Opozorilo:
Bon je potrebno plačati vnaprej.
Bona
ni mogoče plačati z gotovino ob dostavi ali s kreditom v profilu stranke.
Izdaja računa
Po dostavi in plačilu naročenih artiklov, je
kupcu račun na voljo v nadzorni plošči pod pregledom njegovih naročil. S
klikom na povezavo Prevzem računa si kupec lahko prenese račun v pdf
formatu. Original račun stranka prejme tudi skupaj s paketom. Na računu sta
razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti
pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo
oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe
Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Potrošnik po potrditvi
naročila prejme potrdilo o oddanem naročilu na svoj elektronski naslov.
Potrošnik lahko ob prijavi v svoj profil na spletni strani
www.moje-lece.si dostopa do pregleda vseh
svojih naročil. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po
elektronski pošti na naslov
info@moje-lece.si.
Dostava
V primeru nakupa blaga nad 50,00€ (strošek poštnine se ne upošteva)
stroške pošiljanja plača ponudnik Vallis MG d.o.o. V primeru nakupa pod
50,00€, znašajo stroški dostave 2,99€. Naročeno blago vam bo dostavila
Pošta Slovenije ali GLS Slovenija. V primeru izbire dostave s plačilom po
povzetju se zaračuna dodatni strošek 1,00€. Vsako ne dostavljeno naročilo,
ki se pošilja preko Pošte Slovenije, vas bo na vaši pošti čakalo še 15
dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in
hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše telefonska številka. V kolikor
kupec ne želi izpisa številke naj nas o tem pred dostavo obvesti. V primeru
prevzema paketa na paketomatu in plačila po povzetju pri dostavni službi GLS
Slovenija se odkupnina lahko poravna z bančno, debetno, kreditno kartico ali
gotovino. GLS Slovenija lahko ob neuspelem vročanju paket preda v Paketno
trgovino ali v Paketomat. Partner GLS Paketna trgovina Petrol prejemniku paketa
dodatno zaračuna storitev vročitve paketa v višini 0,45€.
V primeru
osebnega prevzema na izbranem prevzemnem mestu se zaračuna strošek priprave
blaga v znesku 0,7€ (z DDV). Plačilo po povzetju na prevzemnem mestu ni
možno. Potrebno je plačilo vnaprej (kreditna kartica, bančno nakazilo, Valu,
Paypal, Google pay, darilni bon, flik). V kolikor je paket že v dostavi ali je
že bil dostavljen na prevzemno mesto, preusmeritev paketa na drug naslov ni
več možna. Za splošne pogoje GLS dostavne službe kliknite tukaj . Za splošne pogoje pošte Slovenije kliknite tukaj .
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od
prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba
navesti razlog za svojo odločitev. V primeru odstopa od pogodbe mora
potrošnik, najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu od naročila
podjetju vrniti blago na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda,
Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je
to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za
zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno
potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupnino
vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu
od pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do
prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago
poslal nazaj. Kupec (potrošnik) v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo
stroške vračila blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo, mora
pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago.
Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot
ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega
sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Obrazec za
odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete tukaj .
Vračilo kontaktnih leč
V primeru že odprte škatlice kontaktnih leč in tekočine za leče vračilo
blaga ni možno v skladu 43.č členom ZVPot:
- o dobavi
zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali
higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.
Želite vrniti kontaktne leče po več kot 14-ih dneh od
nakupa?
V skladu s pogoji poslovanja in izpolnjenimi
dodatnimi pogoji v naslednjem odstavku je vračilo po več kot 14-ih dneh možno
samo za sferične kontaktne leče. Toričnih, multifokalnih, multifokalnih
toričnih leč ali drugih izdelkov ni možno vrniti izven roka 14 dni.
Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno
škatlico za leče vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča vračilo tudi po
14-ih dneh od nakupa. Odprava dioptrije z operacijo ali prenehanje nošenja leč
ni upravičen razlog za vračilo izven roka 14 dni. Kontaktne leče lahko vrnete
samo v primeru, da je škatlica še originalno zaprta, nepoškodovana in da od
dneva nakupa ni minilo več kot eno leto ter da je rok uporabe še najmanj eno
leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen obrazec za vračilo blaga in
nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Kontaktne leče pošljite na naslov
Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Stroške vračila
blaga krije kupec.
Opozorilo : pakiranje po 90 leč, ki
je sestavljeno iz 3 škatlic po 30 leč se smatra kot celota, zato ni možnega
vračila samo dveh ali ene škatlice po 30 leč. Pakiranje 6 leč, ki je
sestavljeno iz 2 škatlic po 3 leče se tudi smatra kot celota, zato ni možnega
vračila samo ene škatlice po 3 leče.
Obrazec za vračilo kontaktnih
leč je dostopen tukaj .
Vračilo očal
V primeru
nakupa očal so ta opremljena z varnostnim pečatom. Če stranke z očali niso
zadovoljne (barva, velikost, model) naprošamo, da se zaradi higienskih vzrokov
in poškodb varnosti pečat pred pomerjanjem ne odstrani.
Pri vračilu
očal (tj. korekcijskih očal) z vgrajenimi korekcijskimi stekli (očalnimi
lečami), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih
navodilih potrošnika (43.č člen ZVPot) in je bilo prilagojeno njegovim
osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi
tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov),
razen če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir
primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja verjetnost, da
izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično neuporaben. Priporočamo, da se
pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja primernega za vaš obraz posvetujete
z optikom. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more
biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od
posameznika.
Za korekcijska očala, za katera ste že oddali naročilo
in so stekla že v postopku izdelave, a še niso bila odposlana, vračilo
denarja za stekla ni možno. Vračilo denarja za stekla prav tako ni možno v
primeru, da kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije, a z vgrajenim blue
blocker filtrom v samih očalnih lečah, saj takšno naročilo spada v
kategorijo naročil, ki so bila izdelana po natančnih navodilih potrošnika in
je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Želite vgradnjo oz.
zamenjavo očalnih leč? Naročite vgradnjo, oz. zamenjavo tukaj .
Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo
artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več
upravičen, se le ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je
bila 60€, akcija pri nakupu je bila POP5 kar je zneslo pri plačilu 55€. V
primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več
in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več
upravičeni.
Pri nakupu nad določenim zneskom ( 55€
), oziroma po v naprej določenih pogojih na spletni strani Moje-lece.si našim
strankam poklanjamo darilo, ki ga lahko stranka izbere v košarici ob zaključku
potrditve naročila. Opozarjamo, da darila (napačno izbrana velikost, barva,
itd.) ne menjamo razen v primeru, ko je prišlo do napake z naše strani.
Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno
odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za
pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku
predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za
morebitne zdravstvene težave povezane z uporabo blaga, kupljenega pri
ponudniku. Vračilo izdelkov, kupljenih v optiki Moje-lece.si, ni možno.
V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe - naročila, plačanega z
bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na uporabniški
profil kupca, ki je izkoristil bon. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi
sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi, da se
doplačilo vrne (na TRR kupca ali v obliki dobroimetja na profil kupca).
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na
računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju
navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je
naveden na garancijskem listu ali na računu. Ponudnik je dolžan garancijsko
popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel
zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Za obrazec - vračilo
artikla v garancijo kliknite tu .
Če informacije o garanciji ni, artikel nima
garancije. Kupec se lahko obrne za informacijo o garanciji preko telefonske
številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na info@moje-lece.si.
Stvarna napaka
Seznanitev z odgovornostjo
podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot)
določa, da mora prodajalec (Vallis MG d.o.o.) potrošniku izročiti blago v
skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):
1.če stvar nima lastnosti,
ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.če stvar nima
lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je
bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.če stvar nima
lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane;
4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem
ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago
enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o
značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z
oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za
odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja
obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik, ki
je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati,
da:
• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska
v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim
blagom (če je to mogoče) ali
• vrne plačani znesek. Pravico do
uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov
(ZvPot).
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim
opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v
roku dveh let odkar je bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled
artikla. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa
Vallis MG d.o.o. ne odgovarja več. Če napaka ni sporna mora Vallis MG d.o.o.
čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če
o napaki obstaja spor, mora Vallis MG d.o.o. v enakem roku podati potrošniku
pisen odgovor.
Reklamacija kontaktnih leč
Reklamacijo
kontaktnih leč iz naslova stvarne napake je potrebno prijaviti na e-mail naslov
info@moje-lece.si V
e-mailu opišite težavo, pošljite fotografijo LOT številke (serijske
številke leč) in parametrov naročenih kontaktnih leč. Kontaktne leče
shranite v škatlico za leče, ki je napolnjena s tekočino za leče in jo s
pomočjo navodil, ki jih boste dobili na svoj e-mail naslov pošljite nazaj k
nam v reklamacijski postopek. Zraven priložite še originalno embalažo in
izpolnjen obrazec za reklamacijo. Prosimo vas, da priložite še kopijo vašega
zadnjega oftalmološkega izvida (pred reklamacijo sami preverite, če ste
naročili leče s pravilnimi parametri). Pred oddajo naročila se o izbiri
kontaktnih leč posvetujte z okulistom ali oftalmologom. Kontaktne leče
uporabljate v skladu s priporočili očesnega specialista in navodili
proizvajalca. Opozorilo glede barvnih leč: prikazane barvne leče se lahko
razlikujejo od dejanske barve kontaktnih leč in tudi od končnega učinka barve
leče v vašem očesu. Sprememba je bolj vidna pri svetlih očeh, kot pa pri
temnih. Za morebitna odstopanja žal ne odgovarjamo.
Reklamacija
korekcijskih očal
Reklamacijo korekcijskih očal iz naslova stvarne
napake lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail
priložite še fotografijo svojega izvida in opišite vaš problem. Ko boste
očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob
naročilu (etui, krpica, demo leče za očala, embalažo,…). Na e-mail nam
pošljite tudi svoje fotografije z očali (fotografija iz sprednje strani in iz
strani). Na očalnih lečah s flomastrom označite kje se nahajajo vaše zenice,
a le v primeru, da gre za progresivna očala (uporabite flomaster, ki je
primeren za pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih
leč). Če imate navadna korekcijska očala so slike dovolj. Dejanski odtenek
barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se
nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih
primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor
imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za
podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to
želeli, tudi poslali fotografijo očal.
Reklamacija sončnih
očal
Reklamacijo sončnih očal iz naslova stvarne napake lahko
prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail
priložite še fotografijo očal in opišite težavo. Ko boste očala pošiljali
v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui,
krpico, embalažo,…). Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz.
odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se
pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija
ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se
obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam,
v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografijo očal.
V kolikor je
reklamacija odobrena, povrnemo tudi strošek poštnine do 3,99 €, kolikor
znaša najvišja poštnina na moje-lece.si.
Obrazec za reklamacijo iz
naslova stvarne napake lahko najdete tukaj .
Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije
na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda.
Dodatni pogoji in navodila glede reklamacije sončnih in korekcijskih
očal
- Pod artiklom na spletni strani so podane
mere izdelka, ki so namenjene lažji ter predvsem pravilni izbiri okvirjev. V
kolikor stranka naroči premajhen ali prevelik okvir, se premontaž leč ne
dela. Če vas zanimajo dodatne mere, naslovite vprašanja naši podpori
strankam.
- Popolna dioptrija za naše oko je na sredini leče. Proti
periferiji leče se začnejo pojavljati distorzije. Te so pri zares visokih
dioptrijah še toliko bolj opazne. Pri teh težavah je potrebno ob gledanju
obračati glavo, ne le premikati oči. Distorzije se ob pravilno izdelanih
lečah ne upoštevajo kot predmet reklamacije. V izogib napačni izbiri stekel
(leč) se pred potrditvijo naročila posvetujte z okulistom ali oftalmologom.
- Vse informacije na spletni strani služijo kot pomoč pri izbiri, ne
kot obvezna izbira (primer: pri -6.00 dioptriji ne priporočamo debeline 1.5 ter
1.6, ker bo rezultat debel, je pa izdelava v večini primerov vseeno možna). V
kolikor ima stranka npr. dioptrijo +/-2.00 lahko izbere katerokoli debelino
leč. Večji lomni končnik pa seveda pomeni, da bo leča tanjša, lažja,
lepša ter dokazano zmanjševala distorzije.
- Meritve pri okulistih se
opravijo glede na idn vaše uporabe očal. Pri pregledu omenite, za kaj boste
očala uporabljali. Če jih boste npr. uporabljali za televizijo, vam morajo
izmeriti dioptrijo za ta idn, prav tako za vožnjo.
- Za uspešno
reševanje reklamacij korekcijskih in sončnih očal potrebujemo čim več
vaših informacij. Prosimo, da nam poleg reklamiranega izdelka (primer: Crullé
sončna očala vrnite s kartonasto škatlico, kartico za preverjanje
polarizacije ter krpico) pošljete tudi vsa zahtevana pojasnila in informacije.
V izogib poškodbam pri transportu, reklamirane artikle primerno zapakirajte, po
možnosti z mehurčki ali podobnim materialom. Za morebitne poškodbe, ki bi
nastale pri transportu ne odgovarjamo in niso predmet reklamacije.
-
Pri reklamiranju izdelka iz naslova stvarne napake obravnavamo samo predmet
reklamacije (npr. če reklamirate dioptrijo, se posvetimo le temu). Če ste na
kakršenkoli način posegali v očala, reklamacija ni več možna. Sem sodijo
tudi vgradnja leč pri drugih ponudnikih, ravnanje ali ukrivljanje priponk,
lepljenje itd. Prosimo vas, da se v primeru reklamiranja očal najprej obrnete
na našo službo za podporo strankam in predložite vso potrebno dokumentacijo,
da skrajšamo postopek reklamacije. V reklamacijskem postopku korekcijskih očal
se preverjajo vse možnosti, zakaj očala ne odgovarjajo, tudi pridobitev
tretjega mnenja (zaradi morebitnega narobnega merjenja dioptrije).
- V
primeru, da ste oddali naročilo z napačnimi podatki, kot so: dioptrija,
tanjšava leč, vidno polje, reklamacija ni možna. Reklamacija tudi ni možna v
primeru poškodb, ki so nastale zaradi nepravilne hrambe in izpostavljenosti
izrazitim temperaturnim spremembam vročini in mrazu. Take vrste poškodb
prepoznamo po preoblikovani plastiki, mehurčkih, popokanem anti-refleksu, ipd.
Prav tako reklamacija ni možna zaradi poškodb, ki se zgodijo zaradi parfumov,
gelov za lase, znoja, PH-ja kože ter slane vode in klorirane vode ter posledic
nepravilne uporabe, zanemarjanja in nepravilnega shranjevanja. V nepravilno
uporabo sodijo tudi poškodbe zaradi uporabe agresivnih čistil ter alkohola. V
primeru nepravilnega posega, ki se ni zgodil z naše strani (naša servisna
služba – optik tehnik), da je v očala posegal nekdo drug (druge optike,
stranka sama) je reklamacija zavrnjena.
- Za čim bolj uspešno
rešitev reklamacij progresivnih stekel je potrebno v paket dodati vrečke
očalnih leč, modro kartico s podatki leč, okvir z vgrajenimi lečami,
original izvid stranke, sliko od strani (zaradi naklona očal), ter sliko
naravnost (zaradi višine). Slike lahko pošljete tudi po mailu. Za uspešno
rešitev moramo pridobiti čim več informacij, kot so tudi: kakšne težave
občutite in na katero razdaljo ne vidite? V primeru naknadnega pošiljanja teh
dokazil, stranka sama krije stroške pošiljanja. Če stranka pošlje
pomankljive informacije, s katerimi ne moremo izločiti strankine napake pri
oddaji naročila bo reklamacija zavrnjena.
Zamenjava očalnih leč
Korekcijski okvir nam
pošljite očiščen. V kolikor okvir ne bo čist, vam bomo zavrnili naročilo
zamenjave očalnih leč.
V kolikor ocenimo, da v prejeti okvir ni
možno vgraditi korekcijskih stekel oziroma obstaja preveliko tveganje pri
montaži stekel za poškodbe na okvirju, vam lahko zavrnemo naročilo zamenjave
očalnih leč in povrnemo denar ter okvir vrnemo nazaj.
V primeru
poškodbe okvirja med menjavo očalnih leč se podjetje obvezuje ravnati po 40.
členu ZVPot:
- Če podjetje uniči ali izgubi proizvod, ki mu je
bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno potrošniku po
njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati
odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
- Če
podjetje poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo,
vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti
okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost
proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica
iz prvega odstavka.
Vgradnja korekcijskih stekel ni možna v vse
okvirje sončnih očal in športnih očal.Možnost vgradnje v taka očala je
potrebno predhodno preveriti preko info@moje-lece.si
Očala za modro svetlobo
Blueblocker leče vsebujejo posebno
prevleko oz. filter za zaščito pred učinki prekomernega modrega sevanja.
Nekateri uporabniki lahko občutijo blag modrikast odsev, ki je pri izbiri
filtra za zaščito pred modro svetlobo običajen pojav. Strankam svetujemo, da
se pred izbiro očal za modro svetlobo posvetujejo s svojim okulistom.
Cene
Vse cene v spletni trgovini Moje-lece.si so navedene v EUR
(€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju
ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.
Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno je lahko cenik,
objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi
večkrat dnevno. Moje-lece.si si pridržuje pravico do preklica naročila, če
pride do očitne ali stvarne napake, na primer glede cen, navedenih na spletnem
mestu.
Opomba:Očalne leče lahko izberete le v kombinaciji s
korekcijskim okvirjem ali s storitvijo zamenjave očalnih leč. Cenik očalnih
leč je objavljen pod posameznim korekcijskim okvirjem. V primeru, da s
košarice odstranite korekcijski okvir in opravite plačilo samo za očalne
leče, vam bomo vrnili denar v skladu s pogoji poslovanja.
Odlična cena
Oznaka odlična CENA pomeni ugodno
ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor boste na slovenskem
tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno, od naše
odlične cene nas kontaktirajte in bomo odstranili ikono odlična CENA ali
znižali ceno proizvoda, v kolikor bo to mogoče.
Prečrtana
cena
Prečrtana cena pri nekaterih izdelkih ni akcijska cena.
Prečrtana cena predstavlja priporočeno maloprodajno ceno, ki jo predlaga
proizvajalec, spodnja cena pa je naša redna cena, kar pomeni, da je pri teh
izdelkih naša cena nižja, kot pa priporočena maloprodajna cena.
Prioritetno naročilo
Prioritetna naročila obravnavamo tako,
da bodo naročila z oznako »prioritetno«, v primeru, da imamo na dan, ko ste
oddali naročilo, veliko število naročil in ne bomo sposobni odposlati vseh
paketov v enem dnevu, obravnavana prednostno, kar pomeni, da bodo šla
prioritetna naročila na vrh seznama. S tem vam bomo zagotovili, da bo vaš
paket odposlan pred ostalimi in bo pri vas v najkrajšem možnem času.
Prioritetno naročilo velja oz. je možno le za izdelke, ki so na zalogi in da
smo prejeli vaše plačilo (v primeru, da izberete plačilo v naprej). V kolikor
izdelka ni na zalogi, vi pa ste izbrali prioritetno naročilo, bo vaše
naročilo pripravljeno, ko bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz. takoj, ko
prejmemo plačilo.
Pakete pakiramo do 15:00 vsak delovni dan od
ponedeljka do petka. Prevzem paketov s strani GLS in Pošte Slovenije je ob
15:00. Doplačilo pri izbiri prioritetnega naročila znaša 1,99€ in je na
voljo pri nakupu kontaktnih leč, tekočin za leče, dodatkov za leče, sončnih
očal ter korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno
dioptrijo izbira prioritetnega naročila ni možna.
Ko paket odpošljemo
ne odgovarjamo več za čas dostave, saj je končni čas dostave nato odvisen od
dostavljavca paketa. Dostava v večini primerov traja 1-2 delovnih dni. Tudi v
primeru, če izberete osebni prevzem na prevzemnih mestih.
Zavarovanje
paketa
Zavarovanje paketa vam omogoča, da zavarujete svoj paket. Na ta
način boste v primeru, da pride do poškodbe paketa pri transportu, zavarovani,
kar pomeni, da bomo poškodovan paket sprejeli nazaj in vam na naslov, ki ste ga
izbrali za dostavo, poslali nov paket (stroške dostave za ta paket prevzamemo
mi). Pomembno: poškodovane pakete morate zavrniti. V primeru,
da poškodovan paket vseeno sprejmete so pogoji za vračilo paketa drugačni. V
tem primeru pošljete e-mail na info@moje-lece.si, nakar vam
pošljemo nadaljnja navodila. Doplačilo pri izbiri zavarovanja paketa znaša
0,99€ (za vse izdelke razen za sončna in korekcijska očala) oziroma 4,99€
(pri nakupu sončnih ali korekcijskih očal).
Varovanje osebnih
podatkov
Vallis MG d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in
stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju
naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni
in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z
vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih
komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.
Podjetje se
zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne
strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših
osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo
tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.
Vse o varstvu
osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti lahko najdete TUKAJ.
Omejitev odgovornosti
Za
zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in
ažurnost podatkov na spletni strani moje-lece.si. Vseeno obstaja možnost napak
pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem
primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali
izberejo zamenjavo artikla.
Uporabniki imajo možnost na spletni strani
Moje-lece.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in
zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima
pravico neprimerne komentarje izbrisati.
Z nakupom potrjujete, da boste
sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi
kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne
leče redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana nošnja
kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče morajo pred
nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti
storitev in varnosti z nakupom zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost
vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in
priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na
lastno odgovornost in, da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi
lečami.
Vsebina objavljena na spletni strani je zagotovljena s strani
ponudnika, kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh
očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so
relevantne očesnim potrebam. Informacije dostopne na spletni strani so le
splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in
vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za
nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim
medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena
vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in
diagnostike morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete
neupoštevati mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati pri iskanju strokovnih
informacij o vašem zdravju zaradi informacij dostopnih na ponudnikovi spletni
strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij.
Pritožbe in
spori
Vallis MG d.o.o. (Moje-lece.si) se trudi izpolnjevati svojo
dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru
kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Vallis MG
d.o.o.) preko telefonske številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na
info@moje-lece.si.
Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Postopek
obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da je
reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo
zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora,
kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis
MG d.o.o. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori
rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno
sodišče v Ljubljani.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega
izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za
reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z
Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Moje-lece.si,
ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju
Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na
platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na
voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ .
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013
Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter
spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Postopek
nakupa
1. korak – IZBIRA IZDELKA
Po pregledu
ponudbe na spletni strani www.moje-lece.si
uporabnik najde izdelek, ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride
na podrobnejši opis izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«.
Sistem ga obvesti, da je izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi
nadaljevati nakupovanje, klikne levo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se
vrne nazaj v spletno trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno
povezavo Pojdi v košarico in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.
2. korak – VSEBINA, PREGLED IN ODSTRANITEV IZDELKA IZ
KOŠARICE
Na spletni strani www.moje-lece.si se v zgornjem desnem kotu,
nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku
prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v
nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz
nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in
izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.moje-lece.si, mora klikniti na povezavo
Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno
trgovino.
3. Korak – DOKONČANJE NAROČILA
V
primeru, da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici mora
klikniti povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku
»Dostava/Plačilo« mora uporabnik Izbrati način dostave. Za nadaljevanje je
potrebno dodati e-mail naslov ali nadaljevati kot Facebook uporabnik. Ko izbere
način ga sistem pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je potrebno
izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno
številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek
naročila ter dostavo izdelka.
Obrazec omogoča, da se lahko ustvari
uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že
shranjeni.
- Dostava: Uporabnik lahko izbira med dostavo preko
Pošte Slovenije ali GLS Slovenije oziroma se lahko odoči za osebni prevzem na
enem izmed 6-ih prevzemnih mest, ki so navedena na spletni strani www.moje-lece.si.
- Način plačila:
Uporabnik izbira med petimi načini plačila: Plačilo po povzetju, bančnim
nakazilom, Paypal plačilom, plačilom z VALÚ ali plačilno kartico.
-
Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljavno kodo za popust ali darilno
kartico jo vpiše v košarici in klikne gumb »Aktiviraj«.
4. korak – ZAKLJUČEK NAKUPA
Cena izdelka,
strošek poštnine, DDV in skupni znesek za plačilo so razvidni (na desni
strani) v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Uporabnik
lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral
in celotno vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na
gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na
spletni strani izpiše tekst »Hvala za vaše naročilo«, številka naročila
ter končni znesek. Uporabnik nato prejme še elektronsko sporočilo, ki
potrjuje uspešnost naročila.
Virtualno ogledalo
Spletna stran
www.moje-lece.si s ti. virtualnim
ogledalom (virtual mirror) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere
računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala je
prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne
shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrane za
pomerjanje. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more
biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od
posameznika. Vallis MG d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni
izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala.
Aplikacija za
merjenje zenične razdalje (PD)
Aplikacija za merjenje zenične razdalje
(PD) služi kot pomoč pri določitvi zenične razdalje.
Rezultati
meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni
izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo
zmeri aplikacija in optik.
Za najbolj natančne meritve svetujemo
uporabo kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni material
in rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije
avtomatično zbrišejo.
Koda za popust
Če želite uporabiti
kodo za popust, si navodila lahko preberite TUKAJ.
Opomba:
Pri nakupih v spletni trgovini www.moje-lece.si prinašajo kode za popust
različne ugodnosti in popuste. Kode so časovno omejene in jih ni možno
združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne
različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so
neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so
prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni
strani, Facebook strani, elektronskih sporočilih, letakih in drugih medijih
oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so
zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih medijih oziroma
oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo na že znižano in se med
seboj izključujejo in se ne seštevajo. Promocijske kode ne veljajo na
ambasadorska očala. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost kode za
popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je
potrebno poravnati. Unovčenje popusta na sončna ali korekcijska očala velja
za nakup največ petih različnih modelov za eno fizično osebo.
Opomba:
Nobena akcija se ne nanaša na zamenjavo očalnih leč, oz. na naročila oddana
po obrazcu za zamenjavo/vgradnjo očalnih leč.
Outlet ponudba
Velja do
razprodaje zalog. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne
najave. Vse navedene cene so v evrih.
Pametna alternativa
Kontaktne
leče in tekočine, ki jih ponujamo kot pametno alternativo, predlagamo na
podlagi povratnih informacij strank, glede na razmerje med ceno in kakovostjo.
Pri kontroli vida za kontaktne leče z uvajanjem, vam bodo naši optometristi
svetovali leče, katere bi bile najbolj primerne za vaše oko, glede na
izmerjeno dioptrijo in vaše želje. Poudariti pa moramo, da niso vse leče
primerne za vsako oko in ne prevzemamo odgovornosti, v kolikor predlagane leče
ne ustrezajo vašim očem. V tem primeru je potreben nakup novih leč, seveda so
naši optometristi z nasveti vedno na razpolago.
NAGRADNE IGRE
Do
splošnih pogojev nagradnih iger na internetu lahko dostopate TUKAJ .
SMS OBVEŠČANJE
Pravila in
pogoji uporabe storitve SMS OBVEŠČANJE
1. Organizator storitve je
»Vallis MG d.o.o.« Ta pravila določajo način delovanja storitve »SMS
obveščanje«. Ponudnik storitve je 12media d.o.o., Komenskega ulica 36, 1000
Ljubljana, matična številka 2091682, davčna številka SI99968665 v
sodelovanju s Sedem d.o.o., Ljubljanska cesta 13b, 1236 Trzin ter organizatorjem
storitve Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Za tehnično delovanje
storitve in reševanje reklamacij odgovarja Sedem d.o.o.
2. Opis
storitve Namen storitve je promocija storitve moje-lece. Člani SMS SKUPNOSTI
bodo udeleženi v nagradnih žrebanjih in ostalih akcijah moje-lece. Uporabniki
se lahko včlanijo tako, da pošljejo sms s ključno besedo moje-lece na 3131,
ali je podal svoje podatke organizatorju. Uporabnik, ki se je prijavil na
obveščanje, prejme brezplačno SMS sporočilo za potrditev splošnih pogojev,
ki jih potrdi tako, da na kratko številko 3131 pošlje DA in svoje podatke.
Splošni pogoji so objavljeni na www.moje-lece.si .V kolikor uporabnik na
kratko številko 3131 pošlje SMS sporočilo DA in svoje podatke, prejme
brezplačno SMS sporočilo z obvestilom, da je bila prijava na brezplačno sms
obveščanje uspešna in kako se lahko odjavi. Vsak član SMS SKUPNOSTI se lahko
kadarkoli odjavi, in sicer tako, da na kratko številko 3131 pošlje SMS s
ključno besedo moje-lece STOP na 3131. V primeru, da ste se odjavili od
obvestil naše obvestilo pa vseeno pride do vas, vse stranke, ki ste se odjavile
od prejemanja obvestil prosimo, da vzamete v zakup, da ste v našo bazo zajete
tudi stranke, ki ste se odjavile od pošiljanja obvestil v tekočem tednu, saj
se naša baza posodablja na tedenski ravni. Pogoji uporabe storitve so
objavljeni na spletni strani www.moje-lece.si Storitev traja od 01.10.2017
do preklica.
3. Cenik SMS sporočil Vsak poslani SMS uporabnika se
zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (Telekom Slovenije, A1
in Telemach). Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa iMS: naročniki
uporabniki mobilnega omrežja Telekom Slovenije, Debitelovi naročniki in
predplačniki / A1 naročniki in predplačniki / Izi Mobil / M-Mobil / Boob/
Telemach. Povratna SMS sporočila, ki jih uporabnik prejme kot član SMS
skupnosti, so brezplačna (0,00 EUR). Ime SMS storitve Uporaba storitve Opis
dogodka Ime MT SMS na izpisu pogovorov Cena v EUR z DDV IMS Ključna beseda
Sistemsko sporočilo Sistemska spo. 0,00 IMS SMS Poštar Naročene IMS
informacije 0,00
4. Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika S
potrditvenim SMS sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila in pogoje
uporabe storitve, se uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o. in Sedem
d.o.o. posredovane osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za
statistično obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega nakupnega
vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega
gradiva, vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij organizatorjev
ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil.
Privolitev v zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki imajo pravico
do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa
svojih osebnih podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo izvajalcem storitve
podjetjema Sedem d.o.o. in 12media d.o.o.
5. Mobilna SMS skupnost
moje-lece Uporabniki, ki sodelujejo s poslanim SMS-sporočilom, bodo včlanjeni
v brezplačno SMS skupnost moje-lece, kar pomeni, da bodo prejemali koristna
obvestila in informacije o akcijah, novostih ipd. Uporabnik te storitve bo
prejel največ 4 SMS-sporočila mesečno, sporočilo pa bo vedno vsebovalo
koristno informacijo. Vsak član se iz SMS-skupnosti lahko kadarkoli odjavi,
tako da na številko 3131 pošlje SMS-sporočilo z vsebino moje-lece STOP.
Povratna SMS-sporočila iz SMS skupnosti (obvestila o nagradni igri, koristne
informacije o spremljevalnih akcijah) so za uporabnika brezplačna. Poslana
SMS-sporočila se obračunavajo po ceniku vašega mobilnega operaterja.
6. Splošni pogoji sodelovanja Z včlanitvijo v moje-lece se šteje, da se
uporabnik strinja s temi pogoji uporabe storitve. Storitev lahko uporabljajo
uporabniki naslednjih mobilnih omrežij: Telekom Slovenije, Telemach, A1, Izi
Mobil (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije), M mobil in Boob
(ponudnik komunikacijske poti je A1), Debitel (ponudnik komunikacijske poti je
Telekom Slovenije). Za več informacij o akcijah in ugodnostih pokličite
službo za podporo uporabnikom na 01 7774 197 ali pišite na info@moje-lece.si.
Splošne pogoje poslovanja si lahko shranite TUKAJ .
Zadnja sprememba splošnih pogojev
poslovanja: 15.6.2022.