Lastnik spletne trgovine Moje-lece.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju
ponudnik).
Podatki o podjetju Vallis MG
d.o.o. Pod kostanji 6 Poslovna cona Žeje pri Komendi 1218
Komenda Slovenija DŠ: SI49510371 Matična številka:
6180353000Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Moje-lece.si so
sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s
priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Z uporabo
spletne strani izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s
pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine
Moje-lece.si. Podjetje Vallis MG d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe
pogojev na spletni strani Moje-lece.si kadarkoli, brez predhodnega
obvestila.
Načini plačila
V spletni trgovini Moje-lece.si
ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu
(pri izbiri osebnega prevzema na prevzemnem mestu plačilo z gotovino ni možno
- potrebno je plačilo vnaprej.)
- plačilo po predračunu
- s
paypal
- s kreditno kartico
- z VALÚ-jem (moneto)
- z
Google pay
- z darilnim bonom
Plačilo z gotovino ob
prevzemu
Plačilo opravite ob dostavi pošiljke.
Pri izbiri
prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu,
plačilo ob prevzemu ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.
Plačilo
preko spletne banke oz. plačilo po predračunu
Če želite naročilo
poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun
IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA
d.d.).
Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo
sliko:
Plačilo s PayPal-om
Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer
se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email
address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
V svojem PayPal računu preverite
podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu zatem dobite
informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s tem
postopek plačila zaključen.
Plačilo s kreditno kartico
Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku naročila in
po potrditvi zagledali:
Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
Datum veljavnosti
(mesec/leto)
Verifikacijska stevilka (CSC številka). Pri Mastercard in
Visa jo najdemo na zadnji strani kartice (slika)
Plačilo z VALÚ-jem
Ponujamo tudi možnost plačila s
pomočjo pametne denarnice VALÚ. Pri izbiri načina plačila preprosto izberete
možnost plačila s pametno denarnico VALÚ in potrdite naročilo. Nato kliknete
na gumb z imenom "nadaljujte s plačilom", nakar se vam bo odprla nova stran s
podatki za plačilo (QR koda ter 6-mestna koda) in vsemi potrebnimi navodili za
plačilo z VALÚ-jem. Ko dokončate postopek plačila je naročilo plačano in
uspešno oddano.
Plačilo z darilnim bonom
Plačilo z darilnim
bonom je možno samo z bonom, kupljenim v spletni trgovini moje-lece.si. Vsak
bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen - 24 mesecev. Pri izbiri plačila
z bonom, mora kupec ob oddaji naročila v košarici v polje "Koda za popust"
vpisati unikatno kodo iz bona. Pri plačilu z darilnim bonom je možno
uporabiti tudi morebitno aktivno kodo za popust. Bon je možno unovčiti le ob
enkratnem nakupu v celotnem znesku. Če vrednost nakupa presega vrednost bona,
kupec doplača le razliko z enim izmed ostalih možnosti plačil - glej Način
plačila. Z bonom je možno plačati katero koli blago ali storitev, ki jih
ponuja spletna trgovina. V primeru neprevzema pošiljke, plačane z bonom,
se pošiljka vrne prodajalcu. Prodajalec bo preklical kupčevo naročilo in
vrnil kupnino. V tem primeru se znesek bona vrne na profil stranke v obliki
dobroimetja. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo),
se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi, vračilo doplačila (na TRR ali
dobroimetje na profil stranke).
Vrednost darilnega bona je navedena na
bonu. Bon je v elektronski obliki - v formatu PDF. Kupec prejme bon po e-pošti
po prejemu plačila. Vsak kupon ima edinstveno kodo, je časovno omejen in ga je
mogoče unovčiti samo v spletni trgovini moj-lece.si. Bona ni mogoče zamenjati
za denar. Neuporabljenega bona ni mogoče zamenjati za za drugi bon ali kako
drugače nadomestiti. V primeru odstopa od pogodbe ali preklica naročila
plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na
profil kupca, ki je unovčil bon. Opozorilo: Bon je
potrebno plačati vnaprej. Bona ni mogoče plačati z gotovino ob dostavi
ali s kreditom v profilu stranke.
Izdaja računa
Po dostavi in
plačilu naročenih artiklov, je kupcu račun na voljo v nadzorni plošči pod
pregledom njegovih naročil. S klikom na povezavo Prevzem računa si
kupec lahko prenese račun v pdf formatu. Original račun stranka prejme tudi
skupaj s paketom. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z
nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo
naročila.
Shranjevanje
naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v
elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6,
1218 Komenda. Potrošnik po potrditvi naročila prejme potrdilo o oddanem
naročilu na svoj elektronski naslov. Potrošnik lahko ob prijavi v svoj profil
na spletni strani www.moje-lece.si dostopa
do pregleda vseh svojih naročil. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z
zahtevo po elektronski pošti na naslov info@moje-lece.si.
Dostava
V primeru nakupa blaga nad 50,00€ (strošek poštnine se ne upošteva)
stroške pošiljanja plača ponudnik Vallis MG d.o.o. V primeru nakupa pod
50,00€, znašajo stroški dostave 2,99€. Naročeno blago vam bo dostavila
Pošta Slovenije ali GLS Slovenija. V primeru izbire dostave s plačilom po
povzetju se zaračuna dodatni strošek 1,00€. Vsako ne dostavljeno naročilo,
ki se pošilja preko Pošte Slovenije, vas bo na vaši pošti čakalo še 15
dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in
hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše telefonska številka. V kolikor
kupec ne želi izpisa številke naj nas o tem pred dostavo obvesti. V primeru
prevzema paketa na paketomatu in plačila po povzetju pri dostavni službi GLS
Slovenija se odkupnina lahko poravna z bančno, debetno, kreditno kartico ali
gotovino. GLS Slovenija lahko ob neuspelem vročanju paket preda v Paketno
trgovino ali v Paketomat. Partner GLS Paketna trgovina Petrol prejemniku paketa
dodatno zaračuna storitev vročitve paketa v višini 0,45€.
V primeru
osebnega prevzema na izbranem prevzemnem mestu se zaračuna strošek priprave
blaga v znesku 0,7€ (z DDV). Plačilo po povzetju na prevzemnem mestu ni
možno. Potrebno je plačilo vnaprej (kreditna kartica, bančno nakazilo, Valu,
Paypal). V kolikor je paket že v dostavi ali je že bil dostavljen na prevzemno
mesto, preusmeritev paketa na drug naslov ni več možna. Za splošne pogoje GLS
dostavne službe kliknite tukaj. Za splošne pogoje pošte Slovenije kliknite tukaj.
Pravica do odstopa potrošnika od
pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da
v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da
bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru odstopa od
pogodbe mora potrošnik, najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu od
naročila podjetju vrniti blago na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6,
1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v
obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik
odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja,
ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Kupnino vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o
odstopu od pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse
do prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je
blago poslal nazaj. Kupec (potrošnik) v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo
stroške vračila blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo, mora
pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji kot preostalo
blago.
Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim
sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo
drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih
stroškov.
Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete tukaj.Vračilo kontaktnih leč V primeru že
odprte škatlice kontaktnih leč in tekočine za leče vračilo blaga ni možno
v skladu 43.č členom ZVPot:
o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno
za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik
po dostavi odprl pečat.
Želite vrniti kontaktne leče po
več kot 14-ih dneh od nakupa?
V skladu s pogoji poslovanja in
izpolnjenimi dodatnimi pogoji v naslednjem odstavku je vračilo po več kot
14-ih dneh možno samo za sferične kontaktne leče. Toričnih, multifokalnih,
multifokalnih toričnih leč ali drugih izdelkov ni možno vrniti izven roka 14
dni.
Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še
nerabljeno škatlico za leče vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča
vračilo tudi po 14-ih dneh od nakupa. Odprava dioptrije z operacijo ali
prenehanje nošenja leč ni upravičen razlog za vračilo izven roka 14 dni.
Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno
zaprta, nepoškodovana in da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto ter da
je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen
obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče.
Kontaktne leče pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218
Komenda, Slovenija. Stroške vračila blaga krije kupec.
Opozorilo: pakiranje po 90 leč, ki je sestavljeno iz 3
škatlic po 30 leč se smatra kot celota, zato ni možnega vračila samo dveh
ali ene škatlice po 30 leč. Pakiranje 6 leč, ki je sestavljeno iz 2 škatlic
po 3 leče se tudi smatra kot celota, zato ni možnega vračila samo ene
škatlice po 3 leče.
Obrazec za vračilo kontaktnih leč je dostopen tukaj.
Vračilo očal
V primeru nakupa
očal so ta opremljena z varnostnim pečatom. Če stranke z očali niso
zadovoljne (barva, velikost, model) naprošamo, da se zaradi higienskih vzrokov
in poškodb varnosti pečat pred pomerjanjem ne odstrani.
Pri vračilu
očal (tj. korekcijskih očal) z vgrajenimi korekcijskimi stekli (očalnimi
lečami), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih
navodilih potrošnika (43.č člen ZVPot) in je bilo prilagojeno njegovim
osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi
tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov),
razen če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir
primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja verjetnost, da
izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično neuporaben. Priporočamo, da se
pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja primernega za vaš obraz posvetujete
z optikom. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more
biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od
posameznika.
Za korekcijska očala, za katera ste že oddali naročilo in
so stekla že v postopku izdelave, a še niso bila odposlana, vračilo denarja
za stekla ni možno. Vračilo denarja za stekla prav tako ni možno v primeru,
da kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije, a z vgrajenim blue blocker
filtrom v samih očalnih lečah, saj takšno naročilo spada v kategorijo
naročil, ki so bila izdelana po natančnih navodilih potrošnika in je bilo
prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Želite vgradnjo oz. zamenjavo
očalnih leč? Naročite vgradnjo, oz. zamenjavo tukaj.
Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo
artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več
upravičen, se le ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je
bila 60€, akcija pri nakupu je bila POP5 kar je zneslo pri plačilu 55€. V
primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več
in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več
upravičeni.
Pri nakupu nad določenim zneskom (55€),
oziroma po v naprej določenih pogojih na spletni strani Moje-lece.si našim
strankam poklanjamo darilo, ki ga lahko stranka izbere v košarici ob zaključku
potrditve naročila. Opozarjamo, da darila (napačno izbrana velikost, barva,
itd.) ne menjamo razen v primeru, ko je prišlo do napake z naše strani.
Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri
čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo,
navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na
redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene
težave povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku. Vračilo izdelkov,
kupljenih v optiki Moje-lece.si, ni možno.
V primeru odstopa od
kupoprodajne pogodbe - naročila, plačanega z bonom, se znesek, plačan z
bonom, vrne v obliki dobroimetja na uporabniški profil kupca, ki je izkoristil
bon. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se
lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi, da se doplačilo vrne (na TRR kupca
ali v obliki dobroimetja na profil kupca).
Garancija
Artikli
imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu.
Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter
ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na
računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema
blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in
brezhibnim artiklom. Za obrazec - vračilo artikla v garancijo kliknite tu.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima
garancije. Kupec se lahko obrne za informacijo o garanciji preko telefonske
številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na info@moje-lece.si.
Stvarna napaka
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za
stvarne napake Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da
mora prodajalec (Vallis MG d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s
pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka
je stvarna (37. Člen ZvPot): 1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za
njeno normalno rabo ali za promet; 2.če stvar nima lastnosti, ki so
potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu
znana oziroma bi mu morala biti znana; 3.če stvar nima lastnosti in odlik,
ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; 4.če je
prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je
bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za
normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju
kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal
prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali
navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo
določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa
drugače.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima
pravico od prodajalca zahtevati, da: • odpravi napako na blagu ali • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali • blago z
napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali • vrne
plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon
o varstvu potrošnikov (ZvPot).
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki
skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od odkritja stvarne
napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen in nam hkrati
omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih
od prevzema, pa Vallis MG d.o.o. ne odgovarja več. Če napaka ni sporna mora
Vallis MG d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi
potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora Vallis MG d.o.o. v
enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Reklamacija kontaktnih
leč
Reklamacijo kontaktnih leč iz naslova stvarne napake je
potrebno prijaviti na e-mail naslov info@moje-lece.si V e-mailu
opišite težavo, pošljite fotografijo LOT številke (serijske številke leč)
in parametrov naročenih kontaktnih leč. Kontaktne leče shranite v škatlico
za leče, ki je napolnjena s tekočino za leče in jo s pomočjo navodil, ki jih
boste dobili na svoj e-mail naslov pošljite nazaj k nam v reklamacijski
postopek. Zraven priložite še originalno embalažo in izpolnjen obrazec za
reklamacijo. Prosimo vas, da priložite še kopijo vašega zadnjega
oftalmološkega izvida (pred reklamacijo sami preverite, če ste naročili leče
s pravilnimi parametri). Pred oddajo naročila se o izbiri kontaktnih leč
posvetujte z okulistom ali oftalmologom. Kontaktne leče uporabljate v skladu s
priporočili očesnega specialista in navodili proizvajalca. Opozorilo glede
barvnih leč: prikazane barvne leče se lahko razlikujejo od dejanske barve
kontaktnih leč in tudi od končnega učinka barve leče v vašem očesu.
Sprememba je bolj vidna pri svetlih očeh, kot pa pri temnih. Za morebitna
odstopanja žal ne odgovarjamo.
Reklamacija korekcijskih očal
Reklamacijo korekcijskih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na
info@moje-lece.si. V
e-mail priložite še fotografijo svojega izvida in opišite vaš problem. Ko
boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob
naročilu (etui, krpica, demo leče za očala, embalažo,…). Na e-mail nam
pošljite tudi svoje fotografije z očali (fotografija iz sprednje strani in iz
strani). Na očalnih lečah s flomastrom označite kje se nahajajo vaše zenice,
a le v primeru, da gre za progresivna očala (uporabite flomaster, ki je
primeren za pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih
leč). Če imate navadna korekcijska očala so slike dovolj. Dejanski odtenek
barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se
nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih
primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor
imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za
podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to
želeli, tudi poslali fotografijo očal.
Reklamacija sončnih
očal
Reklamacijo sončnih očal iz naslova stvarne napake lahko
prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail
priložite še fotografijo očal in opišite težavo. Ko boste očala pošiljali
v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui,
krpico, embalažo,…). Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz.
odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se
pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija
ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se
obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam,
v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografijo očal.
V kolikor je
reklamacija odobrena, povrnemo tudi strošek poštnine do 3,99 €, kolikor
znaša najvišja poštnina na moje-lece.si.
Obrazec za reklamacijo iz
naslova stvarne napake lahko najdete tukaj.
Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na
naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda.
Dodatni
pogoji in navodila glede reklamacije sončnih in korekcijskih očal
Pod artiklom na spletni strani so podane mere izdelka, ki so
namenjene lažji ter predvsem pravilni izbiri okvirjev. V kolikor stranka
naroči premajhen ali prevelik okvir, se premontaž leč ne dela. Če vas
zanimajo dodatne mere, naslovite vprašanja naši podpori strankam.
Popolna dioptrija za naše oko je na sredini leče. Proti periferiji leče
se začnejo pojavljati distorzije. Te so pri zares visokih dioptrijah še toliko
bolj opazne. Pri teh težavah je potrebno ob gledanju obračati glavo, ne le
premikati oči. Distorzije se ob pravilno izdelanih lečah ne upoštevajo kot
predmet reklamacije. V izogib napačni izbiri stekel (leč) se pred potrditvijo
naročila posvetujte z okulistom ali oftalmologom.
Vse informacije na
spletni strani služijo kot pomoč pri izbiri, ne kot obvezna izbira (primer:
pri -6.00 dioptriji ne priporočamo debeline 1.5 ter 1.6, ker bo rezultat debel,
je pa izdelava v večini primerov vseeno možna). V kolikor ima stranka npr.
dioptrijo +/-2.00 lahko izbere katerokoli debelino leč. Večji lomni končnik
pa seveda pomeni, da bo leča tanjša, lažja, lepša ter dokazano zmanjševala
distorzije.
Meritve pri okulistih se opravijo glede na namen vaše
uporabe očal. Pri pregledu omenite, za kaj boste očala uporabljali. Če jih
boste npr. uporabljali za televizijo, vam morajo izmeriti dioptrijo za ta namen,
prav tako za vožnjo.
Za uspešno reševanje reklamacij korekcijskih in
sončnih očal potrebujemo čim več vaših informacij. Prosimo, da nam poleg
reklamiranega izdelka (primer: Crullé sončna očala vrnite s kartonasto
škatlico, kartico za preverjanje polarizacije ter krpico) pošljete tudi vsa
zahtevana pojasnila in informacije. V izogib poškodbam pri transportu,
reklamirane artikle primerno zapakirajte, po možnosti z mehurčki ali podobnim
materialom. Za morebitne poškodbe, ki bi nastale pri transportu ne odgovarjamo
in niso predmet reklamacije.
Pri reklamiranju izdelka iz naslova
stvarne napake obravnavamo samo predmet reklamacije (npr. če reklamirate
dioptrijo, se posvetimo le temu). Če ste na kakršenkoli način posegali v
očala, reklamacija ni več možna. Sem sodijo tudi vgradnja leč pri drugih
ponudnikih, ravnanje ali ukrivljanje priponk, lepljenje itd. Prosimo vas, da se
v primeru reklamiranja očal najprej obrnete na našo službo za podporo
strankam in predložite vso potrebno dokumentacijo, da skrajšamo postopek
reklamacije. V reklamacijskem postopku korekcijskih očal se preverjajo vse
možnosti, zakaj očala ne odgovarjajo, tudi pridobitev tretjega mnenja (zaradi
morebitnega narobnega merjenja dioptrije).
V primeru, da ste oddali
naročilo z napačnimi podatki, kot so: dioptrija, tanjšava leč, vidno polje,
reklamacija ni možna. Reklamacija tudi ni možna v primeru poškodb, ki so
nastale zaradi nepravilne hrambe in izpostavljenosti izrazitim temperaturnim
spremembam vročini in mrazu. Take vrste poškodb prepoznamo po preoblikovani
plastiki, mehurčkih, popokanem anti-refleksu, ipd. Prav tako reklamacija ni
možna zaradi poškodb, ki se zgodijo zaradi parfumov, gelov za lase, znoja,
PH-ja kože ter slane vode in klorirane vode ter posledic nepravilne uporabe,
zanemarjanja in nepravilnega shranjevanja. V nepravilno uporabo sodijo tudi
poškodbe zaradi uporabe agresivnih čistil ter alkohola. V primeru nepravilnega
posega, ki se ni zgodil z naše strani (naša servisna služba – optik
tehnik), da je v očala posegal nekdo drug (druge optike, stranka sama) je
reklamacija zavrnjena.
Za čim bolj uspešno rešitev reklamacij
progresivnih stekel je potrebno v paket dodati vrečke očalnih leč, modro
kartico s podatki leč, okvir z vgrajenimi lečami, original izvid stranke,
sliko od strani (zaradi naklona očal), ter sliko naravnost (zaradi višine).
Slike lahko pošljete tudi po mailu. Za uspešno rešitev moramo pridobiti čim
več informacij, kot so tudi: kakšne težave občutite in na katero razdaljo ne
vidite? V primeru naknadnega pošiljanja teh dokazil, stranka sama krije
stroške pošiljanja. Če stranka pošlje pomankljive informacije, s katerimi ne
moremo izločiti strankine napake pri oddaji naročila bo reklamacija
zavrnjena.
Zamenjava očalnih leč
Korekcijski okvir nam pošljite očiščen. V kolikor okvir ne bo čist, vam
bomo zavrnili naročilo zamenjave očalnih leč.
V kolikor ocenimo, da v
prejeti okvir ni možno vgraditi korekcijskih stekel oziroma obstaja preveliko
tveganje pri montaži stekel za poškodbe na okvirju, vam lahko zavrnemo
naročilo zamenjave očalnih leč in povrnemo denar ter okvir vrnemo nazaj.
V primeru poškodbe okvirja med menjavo očalnih leč se podjetje obvezuje
ravnati po 40. členu ZVPot:
Če podjetje uniči ali izgubi
proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno
potrošniku po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu
takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
Če podjetje poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo,
vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti
okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost
proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica
iz prvega odstavka.
Vgradnja korekcijskih stekel ni možna v vse
okvirje sončnih očal in športnih očal.Možnost vgradnje v taka očala je
potrebno predhodno preveriti preko info@moje-lece.si
Očala za modro svetlobo
Blueblocker leče vsebujejo posebno prevleko
oz. filter za zaščito pred učinki prekomernega modrega sevanja. Nekateri
uporabniki lahko občutijo blag modrikast odsev, ki je pri izbiri filtra za
zaščito pred modro svetlobo običajen pojav. Strankam svetujemo, da se pred
izbiro očal za modro svetlobo posvetujejo s svojim okulistom.
Cene
Vse cene v spletni trgovini Moje-lece.si so navedene v EUR (€) in
vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in
točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ker kupcu
želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno je lahko cenik, objavljen na
spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi večkrat
dnevno. Moje-lece.si si pridržuje pravico do preklica naročila, če pride do
očitne ali stvarne napake, na primer glede cen, navedenih na spletnem mestu.
Opomba: Očalne leče niso na voljo kot samostojni artikel. Očalne
leče lahko izberete le v kombinaciji s korekcijskim okvirjem ali s storitvijo
zamenjave očalnih leč. Cenik očalnih leč je objavljen pod posameznim
korekcijskim okvirjem. V primeru, da s košarice odstranite korekcijski okvir in
opravite plačilo samo za očalne leče, vam bomo vrnili denar v skladu s pogoji
poslovanja.
Odlična cena
Oznaka odlična CENA
pomeni ugodno ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor boste na
slovenskem tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno, od
naše odlične cene nas kontaktirajte in bomo odstranili ikono odlična CENA ali
znižali ceno proizvoda, v kolikor bo to mogoče.
Prečrtana
cena
Prečrtana cena pri nekaterih izdelkih ni akcijska cena.
Prečrtana cena predstavlja priporočeno maloprodajno ceno, ki jo predlaga
proizvajalec, spodnja cena pa je naša redna cena, kar pomeni, da je pri teh
izdelkih naša cena nižja, kot pa priporočena maloprodajna
cena.
Prioritetno naročilo
Prioritetna naročila obravnavamo
tako, da bodo naročila z oznako »prioritetno«, v primeru, da imamo na dan, ko
ste oddali naročilo, veliko število naročil in ne bomo sposobni odposlati
vseh paketov v enem dnevu, obravnavana prednostno, kar pomeni, da bodo šla
prioritetna naročila na vrh seznama. S tem vam bomo zagotovili, da bo vaš
paket odposlan pred ostalimi in bo pri vas v najkrajšem možnem času.
Prioritetno naročilo velja oz. je možno le za izdelke, ki so na zalogi in da
smo prejeli vaše plačilo (v primeru, da izberete plačilo v naprej). V kolikor
izdelka ni na zalogi, vi pa ste izbrali prioritetno naročilo, bo vaše
naročilo pripravljeno, ko bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz. takoj, ko
prejmemo plačilo.
Pakete pakiramo do 15:00 vsak delovni dan od ponedeljka
do petka. Prevzem paketov s strani GLS in Pošte Slovenije je ob 15:00.
Doplačilo pri izbiri prioritetnega naročila znaša 1,99€ in je na voljo pri
nakupu kontaktnih leč, tekočin za leče, dodatkov za leče, sončnih očal ter
korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno dioptrijo
izbira prioritetnega naročila ni možna.
Ko paket odpošljemo ne
odgovarjamo več za čas dostave, saj je končni čas dostave nato odvisen od
dostavljavca paketa. Dostava v večini primerov traja 1-2 delovnih dni. Tudi v
primeru, če izberete osebni prevzem na prevzemnih mestih.
Zavarovanje
paketa
Zavarovanje paketa vam omogoča, da zavarujete svoj paket. Na ta
način boste v primeru, da pride do poškodbe paketa pri transportu, zavarovani,
kar pomeni, da bomo poškodovan paket sprejeli nazaj in vam na naslov, ki ste ga
izbrali za dostavo, poslali nov paket (stroške dostave za ta paket prevzamemo
mi). Pomembno: poškodovane pakete morate zavrniti. V primeru,
da poškodovan paket vseeno sprejmete so pogoji za vračilo paketa drugačni. V
tem primeru pošljete e-mail na info@moje-lece.si, nakar vam
pošljemo nadaljnja navodila. Doplačilo pri izbiri zavarovanja paketa znaša
0,99€ (za vse izdelke razen za sončna in korekcijska očala) oziroma 4,99€
(pri nakupu sončnih ali korekcijskih očal).
Varovanje osebnih
podatkov
Vallis MG d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in
stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju
naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni
in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z
vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih
komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.
Podjetje se
zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne
strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših
osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo
tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.
Vse o varstvu
osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti lahko najdete TUKAJ.
Omejitev odgovornosti
Za
zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in
ažurnost podatkov na spletni strani moje-lece.si. Vseeno obstaja možnost napak
pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem
primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali
izberejo zamenjavo artikla.
Uporabniki imajo možnost na spletni strani
Moje-lece.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in
zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima
pravico neprimerne komentarje izbrisati.
Z nakupom potrjujete, da boste
sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi
kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne
leče redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana nošnja
kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče morajo pred
nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti
storitev in varnosti z nakupom zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost
vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in
priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na
lastno odgovornost in, da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi
lečami.
Vsebina objavljena na spletni strani je zagotovljena s strani
ponudnika, kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh
očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so
relevantne očesnim potrebam. Informacije dostopne na spletni strani so le
splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in
vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za
nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim
medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena
vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in
diagnostike morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete
neupoštevati mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati pri iskanju strokovnih
informacij o vašem zdravju zaradi informacij dostopnih na ponudnikovi spletni
strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij.
Pritožbe in
spori
Vallis MG d.o.o. (Moje-lece.si) se trudi izpolnjevati svojo
dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru
kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Vallis MG
d.o.o.) preko telefonske številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na
info@moje-lece.si.
Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Postopek
obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da je
reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo
zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora,
kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis
MG d.o.o. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori
rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno
sodišče v Ljubljani.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega
izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za
reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z
Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.Moje-lece.si, ki kot
ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike
Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za
spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo
potrošnikom na povezavi TUKAJ.Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem
reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega
parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi
Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Postopek nakupa
1. korak – IZBIRA IZDELKA Po pregledu ponudbe na spletni
strani www.moje-lece.si uporabnik najde
izdelek, ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride na podrobnejši
opis izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem ga obvesti,
da je izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi nadaljevati nakupovanje,
klikne levo povezavo Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrne nazaj v spletno
trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo ''Pojdi v košarico
in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico. 2. korak – VSEBINA,
PREGLED IN ODSTRANITEV IZDELKA IZ KOŠARICE Na spletni strani www.moje-lece.si se v zgornjem desnem kotu,
nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku
prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v
nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz
nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in
izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.moje-lece.si, mora klikniti na povezavo
Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno
trgovino. 3. Korak – DOKONČANJE NAROČILA V primeru,
da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici mora klikniti
povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku
»Dostava/Plačilo« mora uporabnik Izbrati način dostave. Za nadaljevanje je
potrebno dodati e-mail naslov ali nadaljevati kot Facebook uporabnik. Ko izbere
način ga sistem pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je potrebno
izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno
številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek
naročila ter dostavo izdelka. Obrazec omogoča, da se lahko ustvari
uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že
shranjeni.
Dostava: Uporabnik lahko izbira med dostavo preko Pošte
Slovenije ali GLS Slovenije oziroma se lahko odoči za osebni prevzem na enem
izmed 6-ih prevzemnih mest, ki so navedena na spletni strani www.moje-lece.si.
Način plačila:
Uporabnik izbira med petimi načini plačila: Plačilo po povzetju, bančnim
nakazilom, Paypal plačilom, plačilom z VALÚ ali plačilno kartico.
Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljavno kodo za popust ali
darilno kartico jo vpiše v košarici in klikne gumb »Aktiviraj«.
4. korak – ZAKLJUČEK NAKUPA Cena izdelka, strošek
poštnine, DDV in skupni znesek za plačilo so razvidni (na desni strani) v
nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Uporabnik lahko
pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in
celotno vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na
gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na
spletni strani izpiše tekst »Hvala za vaše naročilo«, številka naročila
ter končni znesek. Uporabnik nato prejme še elektronsko sporočilo, ki
potrjuje uspešnost naročila.
Virtualno ogledalo
Spletna stran
www.moje-lece.si s ti. virtualnim
ogledalom (virtual mirror) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere
računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala je
prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne
shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrane za
pomerjanje. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more
biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od
posameznika. Vallis MG d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni
izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala.
Aplikacija za
merjenje zenične razdalje (PD)
Aplikacija za merjenje zenične razdalje
(PD) služi kot pomoč pri določitvi zenične razdalje.
Rezultati
meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni
izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo
zmeri aplikacija in optik.
Za najbolj natančne meritve svetujemo uporabo
kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni material in
rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije avtomatično
zbrišejo.
Koda za popust
Če želite uporabiti kodo za popust,
si navodila lahko preberite TUKAJ.
Opomba:
Pri nakupih v spletni trgovini www.moje-lece.si prinašajo kode za popust
različne ugodnosti in popuste. Kode so časovno omejene in jih ni možno
združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne
različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so
neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so
prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni
strani, Facebook strani, elektronskih sporočilih, letakih in drugih medijih
oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so
zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih medijih oziroma
oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo na že znižano in se med
seboj izključujejo in se ne seštevajo. Promocijske kode ne veljajo na
ambasadorska očala. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost kode za
popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je
potrebno poravnati. Unovčenje popusta na sončna ali korekcijska očala velja
za nakup največ petih različnih modelov za eno fizično osebo.
Opomba:
Nobena akcija se ne nanaša na zamenjavo očalnih leč, oz. na naročila oddana
po obrazcu za zamenjavo/vgradnjo očalnih leč.
Outlet ponudba
Velja do
razprodaje zalog. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne
najave. Vse navedene cene so v evrih.
Pametna alternativa
Kontaktne
leče in tekočine, ki jih ponujamo kot pametno alternativo, predlagamo na
podlagi povratnih informacij strank, glede na razmerje med ceno in kakovostjo.
Pred izbiro se obvezno posvetujte s svojim optometristom ali oftalmologom, ker
niso vse leče primerne za vsako oko.
NAGRADNE IGRE
Do splošnih
pogojev nagradnih iger na internetu lahko dostopate TUKAJ.
SMS OBVEŠČANJE
Pravila in pogoji
uporabe storitve SMS OBVEŠČANJE
1. Organizator storitve je »Vallis MG
d.o.o.« Ta pravila določajo način delovanja storitve »SMS obveščanje«.
Ponudnik storitve je 12media d.o.o., Komenskega ulica 36, 1000 Ljubljana,
matična številka 2091682, davčna številka SI99968665 v sodelovanju s Sedem
d.o.o., Ljubljanska cesta 13b, 1236 Trzin ter organizatorjem storitve Vallis MG
d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Za tehnično delovanje storitve in
reševanje reklamacij odgovarja Sedem d.o.o.
2. Opis storitve Namen
storitve je promocija storitve moje-lece. Člani SMS SKUPNOSTI bodo udeleženi v
nagradnih žrebanjih in ostalih akcijah moje-lece. Uporabniki se lahko včlanijo
tako, da pošljejo sms s ključno besedo moje-lece na 3131, ali je podal svoje
podatke organizatorju. Uporabnik, ki se je prijavil na obveščanje, prejme
brezplačno SMS sporočilo za potrditev splošnih pogojev, ki jih potrdi tako,
da na kratko številko 3131 pošlje DA in svoje podatke. Splošni pogoji so
objavljeni na www.moje-lece.si .V kolikor
uporabnik na kratko številko 3131 pošlje SMS sporočilo DA in svoje podatke,
prejme brezplačno SMS sporočilo z obvestilom, da je bila prijava na
brezplačno sms obveščanje uspešna in kako se lahko odjavi. Vsak član SMS
SKUPNOSTI se lahko kadarkoli odjavi, in sicer tako, da na kratko številko 3131
pošlje SMS s ključno besedo moje-lece STOP na 3131. V primeru, da ste se
odjavili od obvestil naše obvestilo pa vseeno pride do vas, vse stranke, ki ste
se odjavile od prejemanja obvestil prosimo, da vzamete v zakup, da ste v našo
bazo zajete tudi stranke, ki ste se odjavile od pošiljanja obvestil v tekočem
tednu, saj se naša baza posodablja na tedenski ravni. Pogoji uporabe storitve
so objavljeni na spletni strani www.moje-lece.si Storitev traja od 01.10.2017
do preklica.
3. Cenik SMS sporočil Vsak poslani SMS uporabnika se
zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (Telekom Slovenije, A1
in Telemach). Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa iMS: naročniki
uporabniki mobilnega omrežja Telekom Slovenije, Debitelovi naročniki in
predplačniki / A1 naročniki in predplačniki / Izi Mobil / M-Mobil / Boob/
Telemach. Povratna SMS sporočila, ki jih uporabnik prejme kot član SMS
skupnosti, so brezplačna (0,00 EUR). Ime SMS storitve Uporaba storitve Opis
dogodka Ime MT SMS na izpisu pogovorov Cena v EUR z DDV IMS Ključna beseda
Sistemsko sporočilo Sistemska spo. 0,00 IMS SMS Poštar Naročene IMS
informacije 0,00
4. Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika S
potrditvenim SMS sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila in pogoje
uporabe storitve, se uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o. in Sedem
d.o.o. posredovane osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za
statistično obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega nakupnega
vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega
gradiva, vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij organizatorjev
ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil.
Privolitev v zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki imajo pravico
do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa
svojih osebnih podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo izvajalcem storitve
podjetjema Sedem d.o.o. in 12media d.o.o.
5. Mobilna SMS skupnost
moje-lece Uporabniki, ki sodelujejo s poslanim SMS-sporočilom, bodo včlanjeni
v brezplačno SMS skupnost moje-lece, kar pomeni, da bodo prejemali koristna
obvestila in informacije o akcijah, novostih ipd. Uporabnik te storitve bo
prejel največ 4 SMS-sporočila mesečno, sporočilo pa bo vedno vsebovalo
koristno informacijo. Vsak član se iz SMS-skupnosti lahko kadarkoli odjavi,
tako da na številko 3131 pošlje SMS-sporočilo z vsebino moje-lece STOP.
Povratna SMS-sporočila iz SMS skupnosti (obvestila o nagradni igri, koristne
informacije o spremljevalnih akcijah) so za uporabnika brezplačna. Poslana
SMS-sporočila se obračunavajo po ceniku vašega mobilnega operaterja.
6. Splošni pogoji sodelovanja Z včlanitvijo v moje-lece se šteje, da se
uporabnik strinja s temi pogoji uporabe storitve. Storitev lahko uporabljajo
uporabniki naslednjih mobilnih omrežij: Telekom Slovenije, Telemach, A1, Izi
Mobil (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije), M mobil in Boob
(ponudnik komunikacijske poti je A1), Debitel (ponudnik komunikacijske poti je
Telekom Slovenije). Za več informacij o akcijah in ugodnostih pokličite
službo za podporo uporabnikom na 01 7774 197 ali pišite na info@moje-lece.si.
Splošne
pogoje poslovanja si lahko shranite TUKAJ.Zadnja sprememba splošnih pogojev poslovanja:
15.6.2022.
Varovanje osebnih podatkov
Izjava o zasebnosti in varstvo osebnih podatkov
To Izjavo o
zasebnosti izjavlja Vallis MG, d.o.o., Pod kostanji 6, Poslovna cona Žeje pri
Komendi, 1218 Komenda, z davčno številko SI 49510371 in z matično številko
6180353000.
1. UVOD
Z dostopom ali z uporabo
spletne strani se strinjate s predmetno Izjavo o zasebnosti in Pogoji
poslovanja. Če se s tem ne strinjate, zapustite Spletno stran in prenehajte z
uporabo Spletne strani. Če imate kakršnakoli vprašanja glede uporabe Spletne
strani, se obrnite na nas preko email naslova: info@moje-lece.si.
Definicije
"Podjetje"
Vallis MG, d.o.o., Pod kostanji 6, Poslovna cona Žeje pri Komendi, 1218
Komenda;
"Spletna stran" pomeni spletno stran, ki se nahaja na www.moje-lece.si katero koli drugo povezavo,
ki bi jo nadomestila;
"Vi" pomeni uporabnika Spletne strani in/ali Spletne
trgovine;
"Uporabnik" pomeni uporabnika Spletne strani in/ali Spletne
trgovine ne glede na spol;
"Piškotki" so majhne tekstovne datoteke, ki se
ob obisku naše Spletne strani namestijo na trdi disk Vašega računalnika in
omogočajo zbiranje podatkov o vaših aktivnostih na Spletni strani in
identifikacijo vašega računalnika;
"Osebni podatki" pomeni podatke, ki
ste jih posredovali Vi, kakor tudi vse informacije v zvezi z Vašim obnašanjem
na Spletni strani.
2. VARSTVO OSEBNIH
PODATKOV
Vallis MG d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti
in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri
nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z
zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu
z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih
komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Namen te Izjave o
varstvu osebnih podatkov je, da vas seznanimo s tem, za katere namene bodo vaši
osebni podatki pridobljeni in kako se bodo uporabljali ter kakšne so vaše
pravice v zvezi s podatki, ki jih hranimo o vas, in kako jih
uveljavljati.
Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih
boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o
varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo
ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih
primerih.
Osebni podatki
Podjetje Vallis MG d.o.o.
bo osebne podatke uporabilo izključno za potrebe izpolnitve naročila
(pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom)
in ostalo, povezano z naročilom in potrebno komunikacijo.
Namen
obdelave podatkov in vrste osebnih podatkov
Vsi osebni podatki,
ki nam jih posredujete, bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj v
namene, za katere so bili posredovani. Če bo nastala potreba po nadaljnji
obdelavi vaših podatkov za drug namen, vas bomo predhodno kontaktirali in
zaprosili za vaše soglasje.
Ostala uporaba osebnih podatkov lahko
vključuje tudi:
Google Analytics software provider - Google
Inc.,
E-mail (Ecomail) in SMS komunikacija (SEDEM, digitalni marketing
d.o.o.),
Računovodski servis (samo podatki, ki so v skladu z
zakonom),
Banke (podatke o vaših naročilih/plačilih s strani
bank).
Dostavna služba (samo podatki potrebni za potrebe
dostave):
Pošta Slovenije:
Pošta Slovenije d. o. o.
osebne podatke, ki jih prejme v pogodbeno obdelavo v okviru poštnih storitev
varuje skladno z določili uredbe EU št. 2016/679. Podatki se od strank
prenesejo v kodirani obliki, v informacijskem sistemu Pošte Slovenije d. o. o.
pa do njih dostopajo samo pooblaščene osebe. Podatki naslovnikov na
pošiljkah, so tako kot pošiljke v času transporta in dostave pod nadzorom, na
lokacijah Pošte Slovenije so v posebej varovanem območju, kjer je dostop
nepooblaščenim prepovedan. Varovana območja so pokrita tudi z
videonadzorom.
Pošta Slovenije d. o. o. kot obdelovalec, posredovane
podatke (naslovnika) uporablja izključno za namen dostave poštnih pošiljk in
v skladu z Zakonom o poštnih storitvah.
GLS
General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o.:
Izjavo GLS
Slovenija o skladnosti upravljanja z osebnimi podatki lahko najdete tukaj
>>> https://goo.gl/PTqMMW
Obisk
spletne strani
Ob vsakem obisku spletne strani www.moje-lece.si se na spletnem strežniku
avtomatsko shranjuje dnevniška datoteka spletnega strežnika (npr. IP številka
- številka, ki identificira posamezen računalnik oz. drugo napravo na spletu;
verzija brskalnika, čas obiska in podobno). Te podatke obdelujemo z namenom
vodenja statistike obiskov na naši spletni strani.
Vallis MG d.o.o. tako
zbranih podatkov ne obdeluje posebej in jih ne povezuje z drugimi
podatki.
Nakup izdelkov preko spleta Preko naše spletne strani lahko
kupite izdelek ali pošljete povpraševanje. V ta namen Vallis MG d.o.o. od vas
zbira naslednje podatke, ki jih posredujete na prostovoljen
način:
ime in priimek ali naziv,
e-naslov,
primarni
naslov in naslov za dostavo,
telefonska številka,
podatke o
vsebini vašega povpraševanja.
Vsi podatki, ki so zbrani preko te
spletne strani ali so kako drugače sporočeni Vallis MG d.o.o., se zbirajo z
namenom opravljanja osnovne dejavnosti Vallis MG d.o.o. in se uporabljajo za
potrebe izvedbe in dostave naročila. Ker je obdelava teh informacij nujna za
izvedbo same storitve, se obdelava teh podatkov lahko vrši že na podlagi
dejstva, da z nami vstopate v pogodbeno razmerje. Če nam teh podatkov ne
želite posredovati, vam ne moremo poslati ponudbe ali z vami skleniti
pogodbe.
Prijava na e-mail novice
Na naši spletni
strani in ob prijavi v sistem v prodajalni se lahko naročite tudi na prejemanje
obvestil in informacij o naših storitvah in dejavnostih. V ta namen vas lahko
Vallis MG d.o.o. preko elektronske pošte ali telefona obvešča o novostih iz
svoje ponudbe storitev, o morebitnih akcijah ali o nagradnih igrah, ki so
neposredno vezane na Vallis MG d.o.o. ali njene storitve. O novostih vas bomo
predvidoma obveščali dvakrat tedensko.
Ti podatki se obdelujejo na
podlagi vašega soglasja, pri čemer lahko soglasje za prejemanje oglasnih
sporočil kadarkoli prekličete.
Če obvestil o novicah po elektronski
pošti ne želite več prejemati, se lahko odjavite z uporabo povezave za
avtomatsko odjavo v vsakokratni elektronski novici, ali nam pošljete
elektronsko sporočilo z vsebino “ODJAVA“ na elektronski naslov: info@moje-lece.si.com.
Če ne želite več prejemati obvestil po telefonu, nam to lahko javite na
telefonsko številko: 01 7774 197.
Sodelovanje pri nagradnih
igrah
V primeru nagradnih iger oziroma spletnih akcij se javno
objavita tako ime kakor tudi priimek tekmovalcev oziroma
zmagovalcev.
Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov
pri sodelovanju pri nagradnih igrah in prijavo na e-novice, uporabnik dovoljuje
podjetju Vallis MG d.o.o. obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih
podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
S podanim
soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Vallis MG d.o.o., da kot upravljavec
zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja,
anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev,
prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi,
novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva,
obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega centra www.moje-lece.si in podjetja Vallis MG
d.o.o., ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v
katere uporabnik spletne strani posebej privoli.
Zbrani podatki ne bodo
posredovani tretjim osebam.
Nastavitve osebnih podatkov lahko uporabnik
kadarkoli spreminja pod zavihkom “Profil uporabnika – Urejanje podatkov”
na spletni strani www.moje-lece.si.
Vallis MG d.o.o. zagotavlja uresničevanje vseh vaših
pravic, ki vam pripadajo v zvezi z obdelavo vaših osebnih
podatkov.
Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko
kadarkoli zahteva, da mu Vallis MG d.o.o.:
potrdi, ali se podatki v
zvezi z njim obdelujejo ali ne,
omogoči dostop do osebnih podatkov (tj.
vpogled ter njihovo prepisovanje ali kopiranje),
poda informacije v
zvezi z obdelavo teh podatkov (npr. o namenu obdelave, vrsti osebnih podatkov,
uporabnikih, katerim so jim bili ali jim bodo posredovani osebni podatki,
predvidenem obdobju hrambe podatkov, o tehničnih in organizacijskih ukrepih za
varovanje podatkov, idr.),
omogoči popravek netočnih osebnih podatkov
v zvezi z njim in mu omogoči dopolnitev nepopolnih osebnih
podatkov,
omogoči pravico do izbrisa osebnih podatkov (t.i. pravica do
pozabe),
omogoči pravico do omejitve obdelave,
omogoči pravico
do ugovora obdelavi, če obdelava podatkov temelji na zakonitem interesu
upravljavca, vključno z oblikovanjem profilov,
omogoči pravico do
prenosljivosti podatkov in mu posreduje podatke v splošno uporabljeni in
strojno berljivi obliki ali jih neposredno posreduje drugemu
upravljavcu,
omogoči pravico do preklica privolitve, kadar se osebnih
podatki obdelujejo na podlagi privolitve, pri čemer preklic privolitve ne
vpliva na zakonitost obdelave podatkov, ki se je izvajala do njenega
preklica
poda dodatne informacije o njegovi pravici do pritožbe pri
pristojnem nadzornem organu.
Prav tako bo podjetje posamezniku na
njegovo zahtevo v skladu z veljavno zakonodajo podalo tudi druge informacije v
zvezi z njegovimi osebnimi podatki, ki jih obdeluje.
Podjetje se zavezuje,
da bo na zahteve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki,
odgovorilo brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa v zakonsko predpisanih
rokih.
Postopek uveljavljanja pravic
Seznanjen sem,
da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi
z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na e-naslov
info@moje-lece.si.
Seznanjen
sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru
uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke,
ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo
identificirati.
Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s
katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki,
odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema
zahteve.
Način varstva vaših podatkov
Vallis MG
d.o.o. se zavezuje varovati podatke osebne podatke, ki nam jih posredujete z
uporabo naše spletne strani. Vallis MG d.o.o. bo storil vse, da osebne podatke
zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.
Osebne podatke
hranimo v računalniški obliki. Naši računalniški sistemi so zaščiteni s
tehničnimi in organizacijskimi ukrepi, ki preprečujejo nenamerno ali
nezakonito uničenje, izgubo, spremembo ter nepooblaščeno razkritje ali dostop
do vaših osebnih podatkov.
Dostop do podatkov imajo samo pooblaščene
osebe.
Podatki se shranijo in zbirajo do preklica s strani
uporabnika.
Spletna trgovina Moje-lece.si zagotavlja vse potrebne
tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos
občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v
varnem načinu.
Varovanje zasebnosti in varnost nakupa zagotavljamo tudi z
upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter
mednarodne zveze potrošnikov.
Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni
podatki, pridobljeni preko spletne strani www.moje-lece.si, v celoti ostali v lasti
podjetja Vallis MG d.o.o., (upravljavec spletne trgovine www.moje-lece.si). Z vsemi posredovanimi
osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu
osebnih podatkov in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.
Izjava o
zasebnosti začne veljati z dnem 25.5.2018.