Lastnik, upravljavec in skrbnik spletnih strani in spletne trgovine
Moje-lece.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).
Podatki o podjetju Vallis MG d.o.o.
Pod kostanji 6
Poslovna cona Žeje pri Komendi
1218 Komenda
Slovenija
DŠ:
SI49510371
Matična številka: 6180353000
Ti Splošni pogoji
poslovanja spletne trgovine Moje-lece.si (v nadaljevanju Splošni pogoji)
določajo pogoje uporabe spletnih strani na naslovu https://www.moje-lece.si/ ter pravice in
dolžnosti strank (uporabnikov) in ponudnika storitve, družbe Vallis MG d.o.o.,
v zvezi z uporabo in delovanjem teh spletnih strani. Sestavljeni so v skladu z
Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov
(ZVOP-1), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Z
uporabo spletnih strani Moje-lece.si potrjujete in soglašate, da ste prebrali
in razumeli ter boste spoštovali te Splošne pogoje ter da vas ti Splošni
pogoji pravno zavezujejo. Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsake
pogodbe med ponudnikom in stranko. Določila Splošnih pogojev poslovanja so
splošni pogoji v smislu 120. člena Obligacijskega zakonika (Uradni list RS,
št. 97/07 in naslednji) in so zavezujoča kot pogodbena določila.
Podjetje Vallis MG d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe teh Splošnih
pogojev. Spremenjeni Splošni pogoji se vselej objavijo na spletni strani
Moje-lece.si in stopijo v veljavo s trenutkom njihove objave. Kupca zavezujejo
Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje
poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni
pogoji poslovanja so na vpogled tudi v optikah ponudnika. Kupca zavezujejo
Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje
poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni
pogoji poslovanja so na vpogled tudi v optikah ponudnika.
Na podlagi
registracije na spletni strani lahko stranka dostopa do svojega uporabniškega
profila. Iz svojega uporabniškega vmesnika lahko stranka naroči artikle. Nakup
ni mogoč brez ustvarjanja uporabniškega računa (registracije).
Načini plačila
V spletni trgovini Moje-lece.si ponudnik omogoča
naslednje načine plačila:
- plačilo z gotovino ob prevzemu
- plačilo po predračunu (bančno nakazilo)
- s paypal
- s
kreditno kartico (Mastercard, Visa)
- z VALÚ-jem (moneto)
- z
Google pay
- z Apple pay
- z darilnim bonom
- s flikom
Plačilo z gotovino ob prevzemu
Plačilo opravite ob dostavi
pošiljke.
Pri izbiri prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu ,
plačilo ob prevzemu ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.
Plačilo
preko spletne banke oz. plačilo po predračunu
Če želite naročilo
poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun
IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA
d.d.).
Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo
sliko:
Plačilo s PayPal-om
Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran,
kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email
address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
V svojem PayPal računu
preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu za tem
dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s
tem postopek plačila zaključen.
Plačilo s kreditno
kartico
Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku
naročila in po potrditvi zagledali:
Vnos podatkov kreditne oz. debetne
kartice
- Znamka kartice (izberite ponudnika kreditne
kartice)
- Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
- Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
- Datum veljavnosti
(mesec/leto)
- Verifikacijska stevilka (CSC številka). Pri Mastercard
in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice ( slika
)
Plačilo z VALÚ-jem
Ponujamo tudi možnost plačila
s pomočjo pametne denarnice VALÚ. Pri izbiri načina plačila preprosto
izberete možnost plačila s pametno denarnico VALÚ in potrdite naročilo. Nato
kliknete na gumb z imenom "nadaljujte s plačilom", za tem se vam bo odprla nova
stran s podatki za plačilo (QR koda ter 6-mestna koda) in vsemi potrebnimi
navodili za plačilo z VALÚ-jem. Ko dokončate postopek plačila, je naročilo
plačano in uspešno oddano.
Plačilo z darilnim bonom
Plačilo z darilnim bonom je možno samo z bonom, kupljenim v spletni trgovini
Moje-lece.si. Vsak bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen - velja 24
mesecev od dneva nakupa. Pri izbiri plačila z bonom mora kupec ob oddaji
naročila v košarici v polje "Koda za popust ali bon" vpisati unikatno kodo z
bona. Pri plačilu z darilnim bonom je možno uporabiti tudi morebitno aktivno
kodo za popust. Bon je možno unovčiti le ob enkratnem nakupu v celotnem
znesku. Če vrednost nakupa presega vrednost bona, kupec doplača le razliko z
enim izmed ostalih možnosti plačil - glej Načini plačila. Z bonom je možno
plačati katerokoli blago ali storitev, ki jih ponuja spletna trgovina. V
primeru neprevzema pošiljke, plačane z bonom, se pošiljka vrne prodajalcu.
Prodajalec bo preklical kupčevo naročilo in vrnil kupnino. V tem primeru se
znesek bona vrne na profil stranke v obliki dobroimetja. Če je bil nakup
plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v
kakšni obliki želi vračilo doplačila (na TRR ali dobroimetje na profil
stranke). Vrednost darilnega bona je navedena na bonu. Bon je v elektronski
obliki - v formatu PDF. Kupec prejme bon po e-pošti po prejemu plačila. Vsak
bon ima edinstveno kodo, je časovno omejen in ga je mogoče unovčiti v spletni
trgovini in optikah Moje-lece.si. Bona ni mogoče zamenjati za denar.
Neuporabljenega bona ni mogoče zamenjati za drug bon ali ga kako drugače
nadomestiti. V primeru odstopa od pogodbe ali preklica naročila, plačanega z
bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na profil kupca, ki
je unovčil bon. Opozorilo: Bon je potrebno plačati vnaprej. Bona ni mogoče
plačati z gotovino ob dostavi ali z dobroimetjem v profilu stranke.
Izdaja računa
Po dostavi in plačilu naročenih artiklov je kupcu
račun na voljo v uporabniškem profilu pod pregledom njegovih naročil. S
klikom na povezavo Prevzem računa si kupec lahko prenese račun v PDF formatu.
Originalni račun stranka prejme tudi skupaj s paketom. Na računu sta
razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti
pravilnost podatkov kupca, ki bodo navedeni na računu, pred oddajo naročila
(kar v spletni trgovini potrdi v rubriki: podatki na računu).
Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno
naročilo (ki se upošteva kot sklenjena pogodba) se v elektronski obliki nahaja
na sedežu družbe Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Potrošnik po
potrditvi naročila prejme potrdilo o oddanem naročilu na svoj elektronski
naslov. Potrošnik lahko ob prijavi v svoj profil na spletni strani
www.moje-lece.si dostopa do pregleda vseh
svojih naročil. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po
elektronski pošti na naslov
info@moje-lece.si.
Dostava
V primeru nakupa blaga nad 50,00€ je dostava brezplačna
oz. stroške pošiljanja plača ponudnik Vallis MG d.o.o. V primeru nakupa pod
50,00€, znašajo stroški dostave 2,99€. Strošek dostave je vračunan v
kupnino kot ločena postavka. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije,
GLS Slovenija ali DPD. V primeru izbire dostave s plačilom po povzetju se
zaračuna dodatni strošek 1,00€ tudi v času trajanja akcije brezplačna
dostava. Vsako neprevzeto naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenije, vas
bo na vaši pošti čakalo še 8 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom
strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše
njegova telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke, naj nas
o tem pred dostavo obvesti. V primeru prevzema paketa na paketomatu ali plačila
po povzetju pri dostavni službi GLS Slovenija, se odkupnina lahko poravna z
bančno, debetno, kreditno kartico ali gotovino. GLS Slovenija lahko ob
neuspešnem vročanju paket preda v paketno trgovino ali v paketomat. Partner
GLS Paketna trgovina Petrol prejemniku paketa dodatno zaračuna storitev
vročitve paketa v višini 0,45€.
V primeru osebnega prevzema na
izbranem prevzemnem mestu se zaračuna strošek priprave blaga v znesku 0,70€
(z DDV). Plačilo po povzetju na prevzemnem mestu ni možno. Potrebno je
plačilo vnaprej (kreditna kartica, bančno nakazilo, Valu, PayPal, Google Pay,
darilni bon, Flik). V kolikor je paket že v dostavi ali je že bil dostavljen
na prevzemno mesto, preusmeritev paketa na drug naslov ni več možna. Za
splošne pogoje GLS dostavne službe kliknite tukaj . Za splošne pogoje pošte Slovenije kliknite tukaj .
Kupec je dolžan naročeno blago prevzeti v roku 14 dni od dneva
obvestila, da je blago pripravljeno za osebni prevzem. Če kupec blaga na
izbranem prevzemnem mestu ne prevzame v navedem roku, preide nevarnost
naključnega uničenja in poškodovanja blaga na kupca. Neprevzeto blago se
hrani v skladišču še nadaljnjih 30 dni. Po tem pretečenem roku se kupcu
povrne kupnina. Ta je lahko znižana za morebitne nastale stroške hrambe,
škode ali druge nastale stroške, ki so povezani s hrambo blaga. V kolikor
neprevzeto blago vključuje očala z izdelanimi očalnimi lečami po meri kupca,
zaradi česar, niso primerne za nadaljnjo prodajo, kupcu povrnemo samo strošek
okvirja (če je še primeren za nadaljnjo prodajo).
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih
na daljavo (spletni nakup), ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema
blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti
razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik ali
tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest
nad blagom. Blago se vrne na naslov podjetja Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6,
1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v
obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik
odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja,
ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Potrošnik je v primeru vračila dolžan vrniti tudi embalažo in vse, kar je
bilo embalaži priloženo (npr. etui za očala, krpico, …). Originalna
embalaža (npr. škatlica) ne sme biti poškodovana. Zahtevek za odstop od
pogodbe lahko oddate preko spletnega obrazca v uporabniškem profilu. Odstop od
pogodbe ali kakršnekoli spremembe za korekcijska očala z izdelanimi očalnimi
lečami niso možne, če je naročilo že plačano, ker gre za blago, ki je
izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1).
Kupnino za artikle, pri katerih je možen odstop od pogodbe, vrnemo
nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od
pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do
prevzema vrnjenega blaga. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od
pogodbe prevzema stroške pošiljanja blaga. V kolikor je kupec poleg naročila
prejel darilo, mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji
kot preostalo blago. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim
sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo
drugega plačilnega sredstva in če prodajalec ali kupec zaradi tega ne nosi
nobenih dodatnih stroškov.
Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z
enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno
zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi
nobenih stroškov.
Vračilo kontaktnih leč
Originalno
zapakirane škatlice kontaktnih leč in tekočin lahko vrnete v roku 14 dni od
prejema. V primeru že odprtih škatlic kontaktnih leč in tekočin za leče,
potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 7. točko 135. člena
ZVPot-1, ki pravi, da zapečateno blago ni primerno za vračilo, če je
potrošnik po dostavi odprl pečat, zaradi varovanja zdravja ali higienskih
vzrokov. Vračilo tudi ni možno, če je embalaža poškodovana (npr. strgana,
popisana, …).
Opozorilo : Pakiranja, ki so
sestavljena iz več škatlic, se smatrajo kot celota, zato delno vračilo ni
možno. Primer: za pakiranje, ki vsebuje 90 kontaktnih leč in je sestavljeno iz
treh škatlic po 30 leč, ni možno vračilo le ene ali dveh škatlic po 30
leč. Te škatlice so označene z rdečo oznako npr. (for 90-Pack only) in niso
za samostojno prodajo (kot npr. Acuvue Moist, TruEye,...)
Vračilo
očal
Pri vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi očalnimi
lečami (korekcijska očala), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo
izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1) in
je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni
primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa
(vračila kupljenih izdelkov), razen, če ni drugače opredeljeno. Stranke
opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov
obraz, saj obstaja verjetnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo
posledično neuporaben. Priporočamo, da se pred potrditvijo naročila o izbiri
okvirja primernega za vaš obraz posvetujete z optikom. Virtualno ogledalo
služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko
velikost očal in obraza razlikuje od posameznika.
Pri vračilu očal z
vgrajenimi korekcijskimi očalnimi lečami (korekcijska očala), se šteje, da
je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2.
točka 135. člena ZVPot-1) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima
pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen, če ni
drugače opredeljeno v teh Splošnih pogojih. Stranke opozarjamo, da si izberejo
okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj v nasprotnem
primeru obstaja nevarnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično za
stranko neuporaben. Priporočamo, da se pred izbiro in potrditvijo naročila o
izbiri okvirja, primernega za vaš obraz, posvetujete z optikom.
Virtualno ogledalo v spletni trgovini Moje-lece.si služi le kot pomoč pri
izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraz
posameznika razlikujeta od virtualnega modela.
Naročila za korekcijska
očala, ki so že v izdelavi, ni možno preklicati tudi, če le-to še ni
odposlano. V kolikor do vgradnje očalnih leč še ni prišlo, lahko dobi
stranka povrnjeno kupnino le za okvir. Vračilo denarja za očalne leče ni
možno. Očalne leče so izdelek po meri potrošnika, zato vračilo denarja
zanje ni možno. Prav tako vračilo denarja za očalne leče ni možno v
primeru, če kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije z vgrajenim filtrom
proti modri svetlobi (blue blocker) ali očalne leče za vožnjo. Takšno
naročilo spada v kategorijo naročil, ki so izdelana po natančnih merah
potrošnika in prilagojena njegovim osebnim potrebam. (2. točka 135. člena
ZVPot-1).
V primeru vračila korekcijskih očal je potrebno vrniti tudi
DEMO leče. Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor
vračilo artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več
upravičen, se le-ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je
bila 60€, akcija pri nakupu je bila POP5, kar je zneslo pri plačilu 55€. V
primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več
in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več
upravičeni. Iz tega razloga ste upravičeni zgolj do vračila 15€. Pri nakupu
nad določenim zneskom (55€), oziroma po v naprej določenih pogojih na
spletni strani Moje-lece.si našim strankam poklanjamo darilo, ki ga lahko
stranka izbere v košarici ob zaključku potrditve naročila. Opozarjamo, da
darila (napačno izbrana velikost, barva, itd.) ne menjamo, razen v primeru, ko
je prišlo do napake z naše strani.
Blago, kupljeno pri ponudniku,
uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati
navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je
kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede.
Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave, povezane z uporabo
blaga, kupljenega pri ponudniku. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe -
naročila, plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki
dobroimetja na uporabniški profil kupca, ki je izkoristil bon. Če je bil nakup
plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v
kakšni obliki želi, da se doplačilo vrne (na TRR kupca ali v obliki
dobroimetja na profil kupca).
Garancija
Artikli imajo
garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se
lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob
predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na
računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema
blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in
brezhibnim artiklom.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima
garancije. Kupec se lahko obrne za informacije o garanciji na elektronski naslov
info@moje-lece.si.
Stvarna napaka ali neskladnost blaga
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zahtevki za stvarno napako po ZVPot se nanašajo na blago, kupljeno do vključno
25.1.2023. Za blago, kupljeno po tem datumu, se skladno z ZVPot-1 uvajajo nove
določbe, ki zahtevke iz naslova stvarne napake nadomeščajo z zahtevki iz
naslova neskladnosti blaga. Zahtevki zaradi neskladnosti blaga se nanašajo na
blago, kupljeno od vključno 26.1.2023 dalje (ZVPot-1).
V skladu s
starim ZVPot je napaka stvarna (37. člen ZvPot):
1.če stvar nima
lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; 2.če stvar nima
lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je
bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 3.če stvar nima
lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane; 4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali
modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake
vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih
blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem,
predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne
napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta
zakon ne določa drugače.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil
prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi
napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to
mogoče) ali
• vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih
napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).
Kupec nas
mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v
dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je
bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se
na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa Vallis MG d.o.o. ne odgovarja
več. Če napaka ni sporna, mora Vallis MG d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku
osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora
Vallis MG d.o.o. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za neskladnost blaga (2. odsek
ZVPot-1)
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar
izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga, to je:
- ustreza
opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost,
interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s
katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne
pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z
vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno
v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni
pogodbi.
Poleg izpolnjevanja prejšnjih zahtev pa mora blago tudi
izpolnjevati objektivne zahteve za skladnost, to je:
- ustrezati
namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba,
kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v
primeru neobstoja takih tehničnih
- biti take kakovosti in ustrezati
opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred
sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- biti dobavljeno
skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali
drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo
prejel, kadar je to primerno,
- biti take količine ter imeti
značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo,
funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste
vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob
upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali
označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih
členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec
dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni
mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava
do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je
bila podana, ali
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge
lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in
varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko
razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne
izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca
ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s
proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
Prodajalec ne
odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih
zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe
posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za
skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno
sprejel to odstopanje.
Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov z
naslova neskladnosti blaga
V primeru neskladnosti blaga je
potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v
vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca
brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne
storitve; Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med
popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
-
izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za
prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh
okoliščin.
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z
neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne
vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik
lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v
katerem koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali
zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel
zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov
jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim
odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je
prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je
tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od
prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin
očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali
brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
V kolikor se
neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi
od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Pravico do
uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje
Zakon o varstvu potrošnikov. (ZVPot-1)
Reklamacija kontaktnih
leč
Reklamacijo kontaktnih leč je potrebno prijaviti na e-mail
naslov info@moje-lece.si.
V e-mailu opišite težavo, pošljite fotografijo LOT številke (serijske
številke leč) in parametrov naročenih kontaktnih leč. Kontaktne leče
shranite v škatlici za leče, ki je napolnjena s tekočino za leče in jo s
pomočjo navodil, ki jih boste dobili na svoj e-mail naslov, pošljite nazaj k
nam v reklamacijski postopek. Zraven priložite še originalno embalažo in
izpolnite spletni obrazec za reklamacijo. Prosimo vas, da priložite tudi kopijo
vašega zadnjega oftalmološkega izvida (pred reklamacijo sami preverite, če
ste naročili leče s pravilnimi parametri).
Vsa navedena navodila
in priporočila so podana z namenom čim hitrejše in kakovostnejše obravnave
vaše reklamacije.
Pomembna opozorila pred nakupom: Pred oddajo
naročila se o izbiri kontaktnih leč posvetujte z okulistom ali oftalmologom.
Kontaktne leče uporabljajte v skladu s priporočili očesnega specialista in
navodili proizvajalca. Opozorilo glede barvnih leč: prikazane barvne leče v
spletni trgovini se lahko razlikujejo od dejanske barve kontaktnih leč in tudi
od končnega učinka barve leče v vašem očesu. Sprememba je bolj vidna pri
svetlih očeh, kot pri temnih. V kolikor so za vas pomembne nianse barvnega
odtenka, se pred izbiro izdelka obvezno osebno oglasite v optiki. Za morebitna
odstopanja v odtenku barve ne odgovarjamo v okviru stvarne
napake/neskladnosti, saj ne gre za neskladnost izdelka temveč za neidentiteto
med digitalno in dejansko zaznavo barve.
Reklamacija korekcijskih
očal
Reklamacijo korekcijskih očal lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail
priložite fotografijo svojega izvida in opišite vašo težavo. Izpolnite tudi
spletni obrazec za reklamacijo. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v
paket priložite vse, kar ste prejeli ob naročilu (etui, krpica, demo leče za
očala, embalažo,…). Na e-mail nam pošljite tudi svoje fotografije z očali
(fotografija od spredaj in iz strani). Na očalnih lečah s flomastrom
označite, kje se nahajajo vaše zenice (uporabite flomaster, ki je primeren za
pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih leč). Vsa
navedena navodila in priporočila so podana z namenom čim hitrejše in
kakovostnejše obravnave vaše reklamacije.
Pomembna opozorila pred
nakupom: Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na
prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi
svetlobe. V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se
obrnite na Službo za pomoč uporabnikom, kjer bomo za vas preverili barvo in
vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali dodatne fotografije očal. V
kolikor so za vas pomembne nianse barvnega odtenka, se pred izbiro izdelka
obvezno osebno oglasite v optiki. Za morebitna odstopanja v odtenku barve ne
odgovarjamo v okviru stvarne napake/neskladnosti, saj ne gre za neskladnost
izdelka temveč za neidentiteto med digitalno in dejansko zaznavo barve.
Reklamacija sončnih očal
Reklamacijo sončnih očal
iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail
priložite fotografijo očal in opišite težavo. Izpolnite tudi spletni obrazec
za reklamacijo. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite
vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpico, embalažo,…). Vsa navedena
navodila in priporočila so podana z namenom čim hitrejše in kakovostnejše
obravnave vaše reklamacije. Pomembna opozorila pred nakupom: Dejanski odtenek
barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se
nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V kolikor
imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na Službo za
pomoč uporabnikom, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to
želeli, tudi poslali dodatne fotografije očal. V kolikor so za vas pomembne
nianse barvnega odtenka, se pred izbiro izdelka obvezno osebno oglasite v
optiki. Za morebitna odstopanja v odtenku barve ne odgovarjamo v okviru stvarne
napake/neskladnosti, saj ne gre za neskladnost izdelka temveč za neidentiteto
med digitalno in dejansko zaznavo barve.
Vračil produktov z odkupnino
ne sprejemamo, v kolikor je reklamacija odobrena pa povrnemo tudi strošek
poštnine do 3,99 €, kolikor znaša najvišja poštnina na Moje-lece.si.
Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod
kostanji 6, 1218 Komenda in priložite obrazec za reklamacijo.
Dodatni pogoji in navodila glede reklamacije sončnih, korekcijskih in
pametnih očal
- Pod artiklom na spletni strani so
podane mere izdelka, ki so namenjene lažji ter predvsem pravilni izbiri
okvirjev. V kolikor stranka naroči premajhen ali prevelik okvir, premontaža
očalnih leč ni mogoča. Za dodatne mere, naslovite vprašanja naši Službi za
pomoč uporabnikom.
- Popolna dioptrija za naše oko je na sredini
leče. Proti periferiji leče se začnejo pojavljati distorzije. Te so pri
višjih dioptrijah še toliko bolj opazne. Pri teh težavah je potrebno ob
gledanju obračati glavo in ne le premikati oči. Distorzije se ob pravilno
izdelanih lečah ne upoštevajo kot predmet reklamacije. V izogib napačni
izbiri stekel (leč) se pred potrditvijo naročila posvetujte z okulistom ali
oftalmologom.
- Vse informacije na spletni strani služijo kot pomoč
pri izbiri in ne kot obvezna izbira (primer: pri -6.00 dioptriji ne priporočamo
debeline 1.5 ter 1.6, ker bo debelejša leča, je pa izdelava v večini primerov
vseeno možna). V kolikor ima stranka npr. dioptrijo +/-2.00, lahko izbere
katerokoli debelino leč. Večji lomni končnik pa seveda pomeni, da bo leča
tanjša, lažja, lepša ter bo dokazano zmanjševala distorzije.
-
Meritve pri okulistih se opravijo glede na IDN vaše uporabe očal. Pri pregledu
omenite, za kaj boste očala uporabljali. Če jih boste npr. uporabljali za
televizijo, vam morajo izmeriti dioptrijo za ta IDN, prav tako za vožnjo.
- Za uspešno reševanje reklamacij korekcijskih in sončnih očal
potrebujemo čim več vaših podatkov. Prosimo, da nam, poleg reklamiranega
izdelka, pošljete tudi vsa zahtevana pojasnila in informacije ter dodatke
(primer: Crullé sončna očala vrnite s kartonasto škatlico, kartico za
preverjanje polarizacije ter krpico). V izogib poškodbam pri transportu,
reklamirane artikle primerno zapakirajte, po možnosti z mehurčki ali podobnim
materialom. Za morebitne poškodbe, ki bi nastale pri transportu, ne odgovarjamo
in niso predmet reklamacije.
- Pri reklamiranju izdelka iz naslova
stvarne napake/neskladnosti blaga obravnavamo samo predmet reklamacije (npr. če
reklamirate dioptrijo, se posvetimo le temu). Če ste na kakršenkoli način
posegali v očala, reklamacija ni več možna. Sem sodi tudi vgradnja očalnih
leč pri drugih ponudnikih, ravnanje ali ukrivljanje priponk, lepljenje itd.
Prosimo vas, da se v primeru reklamiranja očal najprej obrnete na našo Službo
za pomoč uporabnikom in predložite vso potrebno dokumentacijo, da skrajšamo
postopek reklamacije. V reklamacijskem postopku korekcijskih očal se preverjajo
vse možnosti, zakaj očala ne odgovarjajo, tudi pridobitev tretjega mnenja
(zaradi morebitnega narobnega merjenja dioptrije).
- V primeru, da ste
oddali naročilo z napačnimi podatki kot so: dioptrija, tanjšava leč, vidno
polje, reklamacija ni možna. Reklamacija tudi ni možna v primeru poškodb, ki
so nastale zaradi nepravilne hrambe izdelka ali izpostavljenosti izrazitim
temperaturnim spremembam, vročini ali mrazu. Take vrste poškodb prepoznamo po
preoblikovani plastiki, mehurčkih, popokanem anti-refleksu, ipd. Reklamacija ne
bo veljavna v primeru poškodb, ki so posledica uporabe parfumov, gelov za lase,
znoja, slane vode, klorirane vode ali drugih kemikalij, nepravilne uporabe,
nepravilnega shranjevanja, agresivnih čistil ali alkohola. Prav tako se
reklamacija zavrne, če je v očala posegla tretja oseba kot so drugi optiki ali
stranke, in to ni bilo izvedeno s strani naše servisne službe.
- Za
čim bolj uspešno rešitev reklamacij progresivnih stekel je potrebno v paket
dodati vrečke očalnih leč, modro kartico s podatki leč, okvir z vgrajenimi
lečami, original izvid stranke, sliko iz strani (zaradi naklona očal), ter
sliko naravnost (zaradi višine). Slike lahko pošljete tudi po mailu. Za
uspešno rešitev moramo pridobiti čim več informacij, kot so tudi: kakšne
težave občutite in na katero razdaljo ne vidite? V primeru naknadnega
pošiljanja teh dokazil, stranka sama krije stroške pošiljanja. Če stranka
pošlje pomanjkljive informacije, s katerimi ne moremo izločiti strankine
napake pri oddaji naročila, bo reklamacija zavrnjena.
- Izdelki, ki so
predmet rešene reklamacije, se stranki pošljejo na strankin naslov in jih ni
mogoče prevzeti v optiki.
Zamenjava
očalnih leč
Korekcijski okvir je potrebno poslati očiščen. V
nasprotnem primeru bomo zavrnili naročilo zamenjave očalnih leč.
V
kolikor ocenimo, da v prejeti okvir ni možno vgraditi korekcijskih očalnih
leč, oziroma da obstaja tveganje za nastanek poškodb med samo montažo
očalnih leč, lahko zavrnemo naročilo in povrnemo vplačano kupnino ter vrnemo
okvir.
Ponudnik, družba Vallis MG d.o.o., posebej opozarja stranke, da
obstaja pri vsaki zamenjavi očalnih leč visoko tveganje nastanka poškodb na
okvirju zaradi posega v originalni izdelek. Zaradi številnih specifik
korekcijskih okvirjev, ni mogoče vnaprej predvideti, kako se bo posamezni okvir
odzval na menjavo očalnih leč, zato ponudnik za nastanek morebitnih poškodb
ne prevzema odgovornosti, razen v kolikor bi bile povzročene naklepno ali iz
hude malomarnosti. Ponudnik si bo vselej prizadeval opraviti zamenjavo očalnih
leč brez povzročitve poškodb na okvirju, vendar ne prevzema jamstva za tak
rezultat. V kolikor se želi stranka izogniti tveganju nastanka poškodb na
okvirju, predlagamo, da naroči očalne leče z novim okvirjem. Vgradnja
korekcijskih stekel ni možna v vse okvirje sončnih in športnih očal.
Možnost vgradnje v taka očala je potrebno predhodno preveriti preko info@moje-lece.si.
Premontaža očalnih leč se zaračunava po ceniku, ne glede na to ali je okvir
kupljen na spletu ali v optiki ter neodvisno od datuma nakupa.
Očala za modro svetlobo
Blueblocker leče vsebujejo posebno
prevleko oz. filter za zaščito pred učinki prekomernega modrega sevanja.
Nekateri uporabniki lahko občutijo blag modrikast odsev, ki je pri izbiri
filtra za zaščito pred modro svetlobo običajen pojav. Strankam svetujemo, da
se pred izbiro očal za modro svetlobo posvetujejo s svojim okulistom.
Cene
Vse cene v spletni trgovini Moje-lece.si so navedene v EUR
(€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju
ažurnosti in točnosti podatkov se lahko zgodi, da je podatek o ceni v spletni
trgovini napačen (npr. zaradi ažuriranja podatkov v teku: ker kupcu želimo
zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno, se lahko cenik spreminja tudi večkrat
dnevno). Moje-lece.si si pridržuje pravico do preklica naročila, če pride do
očitne napake (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih
lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu
strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil
oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni, navedeni na
spletnem mestu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Popusti, promocijske
kode ipd. se praviloma ne seštevajo in se med seboj izključujejo. Opomba:
očalne leče lahko izberete le v kombinaciji s korekcijskim okvirjem ali s
storitvijo zamenjave očalnih leč. Cenik očalnih leč je objavljen pod
posameznim korekcijskim okvirjem. V primeru, da iz košarice odstranite
korekcijski okvir in opravite plačilo samo za očalne leče, in vam spletna
trgovina naročila ne bo že avtomatsko zavrnila, vam bomo naročilo preklicali
in vrnili denar v skladu s pogoji poslovanja.
Odlična
cena
Oznaka odlična CENA pomeni ugodno ceno izdelka na ozemlju
Republike Slovenije. V kolikor boste na slovenskem tržišču za enak proizvod
pri konkurentih našli nižjo ceno od naše odlične cene, nas kontaktirajte in
bomo odstranili ikono odlična CENA ali znižali ceno proizvoda, v kolikor bo to
mogoče.
Prioritetno naročilo
Z izbiro prioritetnega
naročila si boste zagotovili prednostno pripravo vašega paketa. Vaš paket bo
šel v pripravo pred ostalimi in bo obdelan v najkrajšem možnem času. Izbira
prioritetnega naročila je možna le za izdelke, ki so na zalogi in ob prejemu
vašega plačila (v primeru, da izberete plačilo v naprej). V kolikor izdelka
ni na zalogi in ste izbrali prioritetno naročilo, bo naročilo pripravljeno
takoj, ko bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz. takoj, ko prejmemo plačilo.
Priprava in odprema paketov poteka vsak delovni dan do 14. ure. Doplačilo pri
izbiri prioritetnega naročila znaša 1,99€ in je na voljo pri nakupu
kontaktnih leč, tekočin za leče, dodatkov za leče, sončnih očal ter
korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno dioptrijo
izbira prioritetnega naročila ni možna. Opozorilo: z izbiro prioritetnega
naročila si zagotovite prednostno obdelavo vašega paketa v našem skladišču
in ne same dostave, ki jo opravljajo pogodbeni partnerji. Končni čas dostave
je odvisen od dostavne službe in v večini primerov traja 1-3 delovne dni, kar
velja tudi v primeru izbire prevzemnega mesta.
Zavarovanje paketa
Če stranka prejme poškodovan paket, je dolžna še isti dan javiti
poškodbo paketa prodajalcu, s poslanimi dokazili (slika zaprtega paketa). V
kolikor se odločite za možnost zavarovanja paketa, se bodo naši zaposleni
nemudoma odzvali in prioritetno (24 ur/delovni dan) odpremili nov paket za
artikle, ki so na zalogi, za vse ostale pa takoj po dobavi le-teh. V primeru, da
paket ni zavarovan, postopek traja dlje kot en dan in je odvisen od več
dejavnikov. Opcija zavarovanja paketa je primerna za vse stranke, ki ne želijo
čakati in želijo prejeti paket kar se da hitro. Doplačilo pri izbiri
zavarovanja paketa znaša 0,99€ (za vse izdelke razen za sončna in
korekcijska očala) oziroma 4,99€ (pri nakupu sončnih ali korekcijskih
očal).
Varovanje osebnih podatkov
Vallis MG d.o.o. spoštuje
vašo pravico do zasebnosti in stremi k najvišji stopnji varstva vaših osebnih
podatkov. Osebni podatki potrošnika se zbirajo, obdelujejo in varujejo v skladu
s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših
storitev preko naše spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in
predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z
vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih
komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Podjetje se zavezuje,
da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani,
uporabljeni izključno za namen, za katerega so bili pridobljeni, in v skladu z
našo izjavo o zasebnosti, ter da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo,
posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko
določenih primerih.
Vse o varstvu osebnih podatkov in izjavo o
zasebnosti lahko najdete TUKAJ.
Omejitev odgovornosti
Za
zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in
ažurnost podatkov na spletni strani Moje-lece.si. Vseeno obstaja možnost napak
pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. Vse
navedene pomanjkljivosti se po najboljših močeh trudimo preprečiti, v kolikor
pa bi nastopile kljub naši opisani skrbnosti, vas bomo o tem obvestili v
najkrajšem možnem času. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo
od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.
Uporabniki imajo
možnost na spletni strani Moje-lece.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti
nestrpen, žaljiv ali zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh
odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati. Mnenja, ocene in
priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in
namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Ponudnik omogoča, da oceno ali mnenje za
posamezni artikel napiše zgolj kupec tega artikla. V spletni trgovini se
objavijo vse oddane ocene kupcev. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik
izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje
njegovo objavo v vseh elektronskih in drugih medijih časovno neomejeno in za
katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika.
Z nakupom
potrjujete, da boste sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika
ali optika pri uporabi kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki
bo nosila kontaktne leče, redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni
prepovedana uporaba kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne
leče, morajo pred nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za
zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti pri nakupu, zagotavljate in
jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja
proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom
strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in da je seznanjen s
pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.
Vsebina, objavljena na
spletni strani, je zagotovljena s strani ponudnika kot informativna storitev.
Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh očesnih boleznih, kot tudi ne
vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so relevantne očesnim potrebam.
Informacije, dostopne na spletni strani, so le splošne informacije in so
namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in vašim očesnim zdravnikom.
Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za nobenega posameznika in ne sme
biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim medicinskim nasvetom, diagnostiki
in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena vprašanja, ki jih imate glede
vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in diagnostike, morate postaviti
vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete prezreti mnenja vašega zdravnika
ali zavlačevati z iskanjem strokovnih informacij o vašem zdravju zaradi
informacij, dostopnih na ponudnikovi spletni strani. Razen izrecno in nedvoumno
podanih informacij o blagu ste se za vse druge informacije dolžni posvetovati z
očesnim zdravnikom.
Pritožbe in spori
Vallis MG d.o.o.
(Moje-lece.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega
sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko
obrne na ponudnika storitve (Vallis MG d.o.o.) preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Pritožba
se odda preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Postopek
obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da vključuje
reševanje potrošniških sporov nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo zahtevka
in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je
tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis MG
d.o.o. si zato prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma, da se spori
rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v
Ljubljani.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z
zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca
izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje
potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Skladno z zakonskimi
normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega
reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega
spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem
reševanju potrošniških sporov.Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi:
TUKAJ .
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013
Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter
spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Postopek
nakupa
1. korak – IZBIRA IZDELKA
Po pregledu
ponudbe na spletni strani www.moje-lece.si
uporabnik najde izdelek, ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride
na podrobnejši opis izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«.
Sistem ga obvesti, da je izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi
nadaljevati nakupovanje, klikne levo povezavo Nadaljuj z nakupom '' in se vrne
nazaj v spletno trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo
''Pojdi v košarico in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.
2. korak – VSEBINA, PREGLED IN ODSTRANITEV IZDELKA IZ
KOŠARICE
Na spletni strani www.moje-lece.si se v zgornjem desnem kotu,
nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku
prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v
nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz
nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in
izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.moje-lece.si, mora klikniti na povezavo
Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno
trgovino.
3. Korak – DOKONČANJE NAROČILA
V
primeru, da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici, mora
klikniti povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku
»dostava in plačilo« mora uporabnik izbrati način dostave. Za nadaljevanje
je potrebno dodati e-mail naslov ali nadaljevati kot Facebook uporabnik. Ko
izbere način, ga sistem pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je
potrebno izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno
številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek
naročila ter dostavo izdelka.
Obrazec omogoča, da se lahko ustvari
uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že
shranjeni.
- Dostava: uporabnik lahko izbira med dostavo preko
Pošte Slovenije, GLS Slovenije ali DPD, oziroma se lahko odloči za osebni
prevzem na enem izmed šestih prevzemnih mest, ki so navedena na spletni strani
www.moje-lece.si.
- Način
plačila: uporabnik lahko izbira med petimi načini plačila: plačilo po
povzetju, bančnim nakazilom, PayPal plačilom, plačilom z VALÚ ali plačilno
kartico.
- Kuponi in darilne kartice: če ima uporabnik veljavno kodo
za popust ali darilno kartico, jo vpiše v košarici in klikne na gumb
»Aktiviraj«.
4. korak – ZAKLJUČEK
NAKUPA
Cena izdelka, strošek poštnine, DDV in skupni znesek
za plačilo so razvidni (na desni strani) v nakupovalni košarici, še preden se
zaključi naročilo. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo,
način plačila, ki ga je izbral in celotno vsebino nakupovalne košarice.
Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo
naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za
vaše naročilo«, številka naročila ter končni znesek. Uporabnik nato prejme
še elektronsko sporočilo, ki potrjuje uspešnost naročila.
Virtualno
ogledalo
Spletna stran www.moje-lece.si s t.i. virtualnim ogledalom
(virtual mirror) in virtualnim stilistom (Faceshape) omogoča 3D pomerjanje
očal preko kamere računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba
virtualnega ogledala in stilista je prostovoljna in služi kot zagotavljanje
boljše storitve. Video material se ne shranjuje na serverjih, shranijo se samo
piškoti očal, ki so izbrana za pomerjanje. Virtualno ogledalo in stilist
služita le kot pomoč pri izbiri očal in ne moreta biti pravo merilo, saj se
lahko velikost očal in obraz posameznika razlikujeta od virtualnega modela.
Vallis MG d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni izbiri očal na
podlagi izbire preko virtualnega ogledala ali stilista
Aplikacija za
merjenje zenične razdalje (PD)
Aplikacija za merjenje zenične razdalje
(PD) služi kot pomoč pri določitvi zenične razdalje.
Rezultati
meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni
izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo
zmeri aplikacija in optik.
Za najbolj natančne meritve svetujemo
uporabo kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni material
in rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije
avtomatično zbrišejo.
Koda za popust
Če želite uporabiti
kodo za popust, si navodila lahko preberete TUKAJ.
Pri
nakupih v spletni trgovini www.moje-lece.si prinašajo kode za popust
različne ugodnosti in popuste. Kode so časovno omejene in jih ni možno
združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne
različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so
neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so
prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni
strani, Facebook strani, elektronskih sporočilih, letakih in drugih medijih
oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so
zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih medijih oziroma
oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo za že znižano blago in
se med seboj izključujejo in se ne seštevajo (npr., promocija velja ali za
okvir/sončna očala ali očalne leče, ne za oboje). Promocije ne veljajo na
ambasadorska očala, očala znamke Válle in LeWish in sončna očala Ray Ban so
izključena iz promocij. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost
kode za popust avtomatično odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek,
ki ga je potrebno poravnati. Unovčenje popusta na sončna ali korekcijska
očala velja za nakup največ petih različnih modelov za eno fizično
osebo.
Nobena akcija se ne nanaša na zamenjavo očalnih leč, oz. na
naročila oddana po obrazcu za zamenjavo ali vgradnjo očalnih leč.
Outlet ponudba
Velja do razprodaje zalog. Pridružujemo si
pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Vse navedene cene so v
evrih.
Pametna alternativa
Kontaktne leče in tekočine, ki jih
ponujamo kot pametno alternativo, predlagamo na podlagi povratnih informacij
strank, glede na razmerje med ceno in kakovostjo. Pri kontroli vida za kontaktne
leče z uvajanjem vam bodo naši optometristi svetovali leče, katere bi bile
najbolj primerne za vaše oko, glede na izmerjeno dioptrijo in vaše želje.
Poudariti pa moramo, da niso vse leče primerne za vsako oko in ne prevzemamo
odgovornosti, v kolikor predlagane leče ne ustrezajo vašim očem. V tem
primeru je potreben nakup novih leč, seveda so vam naši optometristi z nasveti
vedno na razpolago.
Razno
Določila teh Splošnih pogojev
veljajo zgolj za nakup v spletni trgovini Moje-lece.si in za pogodbe, sklenjene
na daljavo. Za nakup v optiki, kjer sta istočasno fizično prisotni obe
pogodbeni stranki, veljajo splošna pravila za sklepanje prodajnih pogodb (ki
niso pogodbe na daljavo) s potrošniki. V kolikor je izdelek kupljen v optiki
Moje-lece.si, je vračilo denarja možno le kot dobropis na uporabniški profil.
V optiki se pred nakupom izdelka lahko opravi optometristični pregled.
Kontrola vida v optiki Moje-lece.si
V optiki Moje-lece.si se izvaja
tudi kontrola vida za očala ali kontaktne leče, ki je BREZPLAČNA, če se
odločite za nakup nad 50 € v optiki Moje-lece.si, na dan opravljene kontrole
vida. Če je znesek nižji ali pa se za nakup ne odločite, vam kontrolo vida
zaračunamo po veljavnem ceniku, odvisno od vrste pregleda.
Kontrola vida
za očala in kontaktne leče je za naše stranke v primeru, da ste v zadnjem
letu opravili nakup na Moje-lece.si, BREZPLAČNA*!
*Brezplačna kontrola
vida je na voljo samo za kupce, ki so naše registrirane stranke, oz. za osebo,
ki je lastnik uporabniškega profila na Moje-lece.si.
*Kontrola vida za
kontaktne leče z uvajanjem je brezplačna samo v primeru, če se odločite za
nakup nad 50 € na dan opravljene kontrole vida.
Brezplačni pregled
lahko izkoristijo tudi otroci staršev, ki so naše registrirane stranke. Otroci
do 18. leta ne potrebujejo svojega profila, saj se njihova dioptrija lahko
zabeleži pod profil enega od staršev.
Pomembno je, da redno
pregledujete svoje oči. Spremembe vida se lahko pojavijo postopoma ali nenadno,
vzroki zanje pa so različni. Priporočamo, da pregled vida opravite vsaj na 2
leti, v primeru, da opazite kakršnekoli spremembe in nepravilnosti, pa celo
prej. Ob vsakršni nenadni spremembi vida se morate čim prej posvetovati s
svojim zdravnikom.
Pri izdelavi očal priporočamo, da izvid očesnega
pregleda, po katerem so izdelane očalne leče, ni starejši od 1 leta.
S
kontrolo vida v optiki Moje-lece.si pridobimo rezultate meritev na dan pregleda.
Na podlagi kontrole vida naši optometristi predpišejo dioptrijo za očala.
Zagotavljamo visoko natančnost kontrole, vendar imamo tudi omejitve storitev.
Kontrolo vida lahko opravimo le tistim z normalnim vidom brez očesnih bolezni
(t.j. 80-90 % vseh ljudi). Veljavnost meritev vida (v primeru, da pri stranki ne
pride do nenadnih sprememb) je 45 dni od opravljenega pregleda. Zaradi možnosti
pojava naknadnih sprememb vida pri stranki opozarjamo, da lahko kasnejše
kontrole vida podajo tudi drugačne rezultate.
Okvir za 1 €
V času trajanja akcije 1 € korekcijski okvirji je mogoče izbrane okvirje
kupiti po ceni 1 € le v primeru nakupa očalnih leč. Izbranih korekcijskih
okvirjev po ceni 1 € ni mogoče kupiti brez personaliziranih očalnih leč (z
dioptrijo, ki jo je izbral kupec). Akcija velja samo za spletne nakupe.
Akcija 1+1 gratis ali popust na drugi produkt
Akcija 1+1 gratis je
ugodnost, ki velja ob nakupu dveh produktov. Ugodnost se običajno odšteje od
drugega (cenejšega) produkt v košarici. Da bi lahko kupec izkoristil ugodnost
te akcije mora imeti v svoji košarici 2 produkta, ki sta vključena v akcijo
(npr. 2 sončna očala iste blagovne znamke) in vpisano kodo v košarici v polju
"Koda za popust ali bon". Kodo za popust kupec najde zapisana v komunikaciji
akcije (na oglasih ali v sporočilih) v času trajanja akcije.
Če kupec
ne izpolni pogoja nakupa dveh produktov, ki sta vključena v akcijo, ugodnosti
ne more koristiti, kljub temu, da je vpisal kodo za koriščenje ugodnosti
akcije.
Ob vračilu produktov, ki so bili kupljeni v okviru akcije, kjer
je nakup drugega produkta pogoj za koriščenje popusta (npr. 30 % popusta na
druga očala v naročilu), je kupec dolžan vrniti oba produkta.
Nagradne igre
Do splošnih pogojev nagradnih iger na internetu
lahko dostopate
TUKAJ.
SMS OBVEŠČANJE
Pravila in pogoji uporabe storitve SMS
OBVEŠČANJE
1. Organizator storitve je »Vallis MG d.o.o.«. Ta pravila
določajo način delovanja storitve »SMS obveščanje«. Ponudnik storitve je
Sinhro d.o.o., Tehnološki park 21, 1000 Ljubljana, matična številka
2296390000, davčna številka SI38628767 v sodelovanju z organizatorjem storitve
Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Za tehnično delovanje storitve
in reševanje reklamacij odgovarja Sinhro d.o.o.
2. Opis storitve:
namen storitve je promocija storitve spletne trgovine moje-lece.si. Člani SMS
SKUPNOSTI bodo udeleženi v nagradnih žrebanjih in ostalih akcijah
moje-lece.si. Uporabniki se lahko včlanijo tako, da pošljejo SMS s ključno
besedo moje-lece na 3131, ali je podajo svoje podatke organizatorju. Uporabnik,
ki se je prijavil na obveščanje, prejme brezplačno SMS sporočilo za
potrditev splošnih pogojev, ki jih potrdi tako, da na kratko številko 3131
pošlje DA in svoje podatke. Splošni pogoji so objavljeni na www.moje-lece.si. V kolikor uporabnik na
kratko številko 3131 pošlje SMS sporočilo DA in svoje podatke, prejme
brezplačno SMS sporočilo z obvestilom, da je bila prijava na brezplačno SMS
obveščanje uspešna in kako se lahko odjavi. Vsak član SMS SKUPNOSTI se lahko
kadarkoli odjavi, in sicer tako, da na kratko številko 3131 pošlje SMS s
ključno besedo moje-lece STOP na 3131. V primeru, da ste se odjavili od
obvestil, naše obvestilo pa vseeno pride do vas, vse stranke, ki ste se
odjavile od prejemanja obvestil prosimo, da vzamete v zakup, da ste naša baza
posodablja periodično in da do posodobitve (katera je izvedena najkasneje v
roku enega tedna) podatki ostajajo nespremenjeni. Pogoji uporabe storitve so
objavljeni na spletni strani www.moje-lece.si Storitev traja od 01.10.2017
do preklica.
3. Cenik SMS sporočil: vsak poslani SMS uporabnika se
zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (Telekom Slovenije, A1
in Telemach). Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa iMS: naročniki
uporabniki mobilnega omrežja Telekom Slovenije, Debitelovi naročniki in
predplačniki/A1 naročniki in predplačniki/Izi Mobil/M-Mobil/Bob/Telemach.
Povratna SMS sporočila, ki jih uporabnik prejme kot član SMS skupnosti, so
brezplačna (0,00 EUR). Ime SMS storitve Uporaba storitve Opis dogodka Ime MT
SMS na izpisu pogovorov Cena v EUR z DDV IMS Ključna beseda Sistemsko
sporočilo Sistemska spo. 0,00 IMS SMS Poštar Naročene IMS informacije 0,00
4. Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika: s potrditvenim SMS
sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila in pogoje uporabe storitve, se
uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o. (kot ponudnik in upravljavec
spletne trgovine) in Sedem d.o.o. (kot podizvajalec ponudnika) posredovane
osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za statistično
obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega nakupnega vedenja,
izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega gradiva,
vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij organizatorjev ter za
telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil. Privolitev v
zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki imajo pravico do vpogleda,
prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa svojih osebnih
podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo izvajalcu storitve Sinhro d.o.o.
5.Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika: s potrditvenim SMS
sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila in pogoje uporabe storitve, se
uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o. (kot ponudnik in upravljavec
spletne trgovine) in Sedem d.o.o. (kot podizvajalec ponudnika) posredovane
osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za statistično
obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega nakupnega vedenja,
izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega gradiva,
vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij organizatorjev ter za
telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil. Privolitev v
zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki imajo pravico do vpogleda,
prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa svojih osebnih
podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo izvajalcu storitve Sinhro d.o.o.
6. Splošni pogoji sodelovanja: z včlanitvijo v moje-lece se šteje,
da se uporabnik strinja s temi pogoji uporabe storitve. Storitev lahko
uporabljajo uporabniki naslednjih mobilnih omrežij: Telekom Slovenije,
Telemach, A1, Izi Mobil (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije), M
mobil in Bob (ponudnik komunikacijske poti je A1), Debitel (ponudnik
komunikacijske poti je Telekom Slovenije). Za več informacij o akcijah in
ugodnostih pišite na info@moje-lece.si.
Splošne pogoje poslovanja si lahko shranite TUKAJ .
Zadnja sprememba splošnih pogojev
poslovanja: 11.7.2024.