Pogoji poslovanja

Lastnik spletne trgovine Moje-lece.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik ).

Podatki o podjetju Vallis MG d.o.o.
Pod kostanji 6
Poslovna cona Žeje pri Komendi
1218 Komenda
Slovenija
DŠ: SI49510371
Matična številka: 6180353000

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Moje-lece.si so sestavljeni v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine Moje-lece.si. Podjetje Vallis MG d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Moje-lece.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

Načini plačila

V spletni trgovini Moje-lece.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu (pri izbiri osebnega prevzema na prevzemnem mestu plačilo z gotovino ni možno - potrebno je plačilo vnaprej.)

- plačilo po predračunu

- s paypal

- s kreditno kartico

- z VALÚ-jem (moneto)

- z Google pay

- z darilnim bonom

- s flikom

Plačilo z gotovino ob prevzemu

Plačilo opravite ob dostavi pošiljke.

Pri izbiri prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu , plačilo ob prevzemu ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.

Plačilo preko spletne banke oz. plačilo po predračunu 

Če želite naročilo poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.).

Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo sliko:
upn obrazec

Plačilo s PayPal-om

Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
log_in

V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu zatem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s tem postopek plačila zaključen.


Plačilo s kreditno kartico

Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku naročila in po potrditvi zagledali:

Vnos podatkov kreditne oz. debetne kartice

  • Znamka kartice (izberite ponudnika kreditne kartice)
  • Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
  • Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
  • Datum veljavnosti (mesec/leto)
  • Verifikacijska stevilka (CSC številka). Pri Mastercard in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice ( slika )

Plačilo z VALÚ-jem

Ponujamo tudi možnost plačila s pomočjo pametne denarnice VALÚ. Pri izbiri načina plačila preprosto izberete možnost plačila s pametno denarnico VALÚ in potrdite naročilo. Nato kliknete na gumb z imenom "nadaljujte s plačilom", nakar se vam bo odprla nova stran s podatki za plačilo (QR koda ter 6-mestna koda) in vsemi potrebnimi navodili za plačilo z VALÚ-jem. Ko dokončate postopek plačila je naročilo plačano in uspešno oddano.

Plačilo z darilnim bonom

Plačilo z darilnim bonom je možno samo z bonom, kupljenim v spletni trgovini moje-lece.si. Vsak bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen - 24 mesecev. Pri izbiri plačila z bonom, mora kupec ob oddaji naročila v košarici v polje "Koda za popust" ​​vpisati unikatno kodo iz bona. Pri plačilu z darilnim bonom je možno uporabiti tudi morebitno aktivno kodo za popust. Bon je možno unovčiti le ob enkratnem nakupu v celotnem znesku. Če vrednost nakupa presega vrednost bona, kupec doplača le razliko z enim izmed ostalih možnosti plačil - glej Način plačila. Z bonom je možno plačati katero koli blago ali storitev, ki jih ponuja spletna trgovina.
V primeru neprevzema pošiljke, plačane z bonom, se pošiljka vrne prodajalcu. Prodajalec bo preklical kupčevo naročilo in vrnil kupnino. V tem primeru se znesek bona vrne na profil stranke v obliki dobroimetja. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi, vračilo doplačila (na TRR ali dobroimetje na profil stranke).

Vrednost darilnega bona je navedena na bonu. Bon je v elektronski obliki - v formatu PDF. Kupec prejme bon po e-pošti po prejemu plačila. Vsak kupon ima edinstveno kodo, je časovno omejen in ga je mogoče unovčiti samo v spletni trgovini moj-lece.si. Bona ni mogoče zamenjati za denar. Neuporabljenega bona ni mogoče zamenjati za za drugi bon ali kako drugače nadomestiti. V primeru odstopa od pogodbe ali preklica naročila plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na profil kupca, ki je unovčil bon.
Opozorilo:
Bon je potrebno plačati vnaprej.
Bona ni mogoče plačati z gotovino ob dostavi ali s kreditom v profilu stranke.

Izdaja računa

Po dostavi in plačilu naročenih artiklov, je kupcu račun na voljo v nadzorni plošči pod pregledom njegovih naročil. S klikom na povezavo Prevzem računa si kupec lahko prenese račun v pdf formatu. Original račun stranka prejme tudi skupaj s paketom. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

davcna blagajna

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Potrošnik po potrditvi naročila prejme potrdilo o oddanem naročilu na svoj elektronski naslov. Potrošnik lahko ob prijavi v svoj profil na spletni strani www.moje-lece.si dostopa do pregleda vseh svojih naročil. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@moje-lece.si.

Dostava

V primeru nakupa blaga nad 50,00€ (strošek poštnine se ne upošteva) stroške pošiljanja plača ponudnik Vallis MG d.o.o. V primeru nakupa pod 50,00€, znašajo stroški dostave 2,99€. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije ali GLS Slovenija. V primeru izbire dostave s plačilom po povzetju se zaračuna dodatni strošek 1,00€. Vsako ne dostavljeno naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenije, vas bo na vaši pošti čakalo še 15 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke naj nas o tem pred dostavo obvesti. V primeru prevzema paketa na paketomatu in plačila po povzetju pri dostavni službi GLS Slovenija se odkupnina lahko poravna z bančno, debetno, kreditno kartico ali gotovino. GLS Slovenija lahko ob neuspelem vročanju paket preda v Paketno trgovino ali v Paketomat. Partner GLS Paketna trgovina Petrol prejemniku paketa dodatno zaračuna storitev vročitve paketa v višini 0,45€.

V primeru osebnega prevzema na izbranem prevzemnem mestu se zaračuna strošek priprave blaga v znesku 0,7€ (z DDV). Plačilo po povzetju na prevzemnem mestu ni možno. Potrebno je plačilo vnaprej (kreditna kartica, bančno nakazilo, Valu, Paypal, Google pay, darilni bon, flik). V kolikor je paket že v dostavi ali je že bil dostavljen na prevzemno mesto, preusmeritev paketa na drug naslov ni več možna. Za splošne pogoje GLS dostavne službe kliknite tukaj . Za splošne pogoje pošte Slovenije kliknite tukaj .

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik, najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupnino vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Kupec (potrošnik) v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo, mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago.

Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete tukaj .

Vračilo kontaktnih leč

V primeru že odprte škatlice kontaktnih leč in tekočine za leče vračilo blaga ni možno v skladu 135.7 členom ZVPot-1:

  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Želite vrniti kontaktne leče po več kot 14-ih dneh od nakupa?

V skladu s pogoji poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji v naslednjem odstavku je vračilo po več kot 14-ih dneh možno samo za sferične kontaktne leče. Toričnih, multifokalnih, multifokalnih toričnih leč ali drugih izdelkov ni možno vrniti izven roka 14 dni.

Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno škatlico za leče vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča vračilo tudi po 14-ih dneh od nakupa. Odprava dioptrije z operacijo ali prenehanje nošenja leč ni upravičen razlog za vračilo izven roka 14 dni. Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno zaprta, nepoškodovana in da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto ter da je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Kontaktne leče pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Stroške vračila blaga krije kupec.

Opozorilo : pakiranje po 90 leč, ki je sestavljeno iz 3 škatlic po 30 leč se smatra kot celota, zato ni možnega vračila samo dveh ali ene škatlice po 30 leč. Pakiranje 6 leč, ki je sestavljeno iz 2 škatlic po 3 leče se tudi smatra kot celota, zato ni možnega vračila samo ene škatlice po 3 leče.

Obrazec za vračilo kontaktnih leč je dostopen tukaj .

Vračilo očal

V primeru nakupa očal so ta opremljena z varnostnim pečatom. Če stranke z očali niso zadovoljne (barva, velikost, model) naprošamo, da se zaradi higienskih vzrokov in poškodb varnosti pečat pred pomerjanjem ne odstrani.

Pri vračilu očal (tj. korekcijskih očal) z vgrajenimi korekcijskimi stekli (očalnimi lečami), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (135.2 člen ZVPot-1) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja verjetnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično neuporaben. Priporočamo, da se pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja primernega za vaš obraz posvetujete z optikom. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika.

Za korekcijska očala, za katera ste že oddali naročilo in so stekla že v postopku izdelave, a še niso bila odposlana, vračilo denarja za stekla ni možno. Vračilo denarja za stekla prav tako ni možno v primeru, da kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije, a z vgrajenim blue blocker filtrom v samih očalnih lečah, saj takšno naročilo spada v kategorijo naročil, ki so bila izdelana po natančnih navodilih potrošnika in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Želite vgradnjo oz. zamenjavo očalnih leč? Naročite vgradnjo, oz. zamenjavo tukaj .

Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več upravičen, se le ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je bila 60€, akcija pri nakupu je bila POP5 kar je zneslo pri plačilu 55€. V primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več upravičeni.

Pri nakupu nad določenim zneskom ( 55€ ), oziroma po v naprej določenih pogojih na spletni strani Moje-lece.si našim strankam poklanjamo darilo, ki ga lahko stranka izbere v košarici ob zaključku potrditve naročila. Opozarjamo, da darila (napačno izbrana velikost, barva, itd.) ne menjamo razen v primeru, ko je prišlo do napake z naše strani.

Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku. Vračilo izdelkov, kupljenih v optiki Moje-lece.si, ni možno.

V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe - naročila, plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na uporabniški profil kupca, ki je izkoristil bon. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi, da se doplačilo vrne (na TRR kupca ali v obliki dobroimetja na profil kupca).

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Za obrazec - vračilo artikla v garancijo kliknite tu .

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko obrne za informacijo o garanciji preko telefonske številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na info@moje-lece.si.

Stvarna napaka / neskladnost blaga

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec (Vallis MG d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Zahtevki za stvarno napako se nanašajo na blago, kupljeno do vključno 25.1.2023 (ZVPot) Za blago kupljeno po tem datumu, se skladno z ZVPot-1 uvajajo nove določbe, ki zahtevke iz naslova stvarne napake nadomeščajo z zahtevki z naslova neskladnosti blaga. Zahtevki za neskladnost blaga se nanašajo na blago, kupljeno od vključno 26.1.2023 dalje. (ZVPot-1)

Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):
1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3.če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali
• vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa Vallis MG d.o.o. ne odgovarja več. Če napaka ni sporna mora Vallis MG d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora Vallis MG d.o.o. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Reklamacija kontaktnih leč

Reklamacijo kontaktnih leč iz naslova stvarne napake je potrebno prijaviti na e-mail naslov info@moje-lece.si V e-mailu opišite težavo, pošljite fotografijo LOT številke (serijske številke leč) in parametrov naročenih kontaktnih leč. Kontaktne leče shranite v škatlico za leče, ki je napolnjena s tekočino za leče in jo s pomočjo navodil, ki jih boste dobili na svoj e-mail naslov pošljite nazaj k nam v reklamacijski postopek. Zraven priložite še originalno embalažo in izpolnjen obrazec za reklamacijo. Prosimo vas, da priložite še kopijo vašega zadnjega oftalmološkega izvida (pred reklamacijo sami preverite, če ste naročili leče s pravilnimi parametri). Pred oddajo naročila se o izbiri kontaktnih leč posvetujte z okulistom ali oftalmologom. Kontaktne leče uporabljate v skladu s priporočili očesnega specialista in navodili proizvajalca. Opozorilo glede barvnih leč: prikazane barvne leče se lahko razlikujejo od dejanske barve kontaktnih leč in tudi od končnega učinka barve leče v vašem očesu. Sprememba je bolj vidna pri svetlih očeh, kot pa pri temnih. Za morebitna odstopanja žal ne odgovarjamo.

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za neskladnost blaga

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga:

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja prejšnjih zahtev pa mora blago tudi izpolnjevati objektivne zahteve za skladnost:

  • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno,
  • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
  • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
  • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
  • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov z naslova neskladnosti blaga

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne storitve;

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Pravico do uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. (ZVPot-1)

Reklamacija korekcijskih očal

Reklamacijo korekcijskih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail priložite še fotografijo svojega izvida in opišite vaš problem. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpica, demo leče za očala, embalažo,…). Na e-mail nam pošljite tudi svoje fotografije z očali (fotografija iz sprednje strani in iz strani). Na očalnih lečah s flomastrom označite kje se nahajajo vaše zenice, a le v primeru, da gre za progresivna očala (uporabite flomaster, ki je primeren za pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih leč). Če imate navadna korekcijska očala so slike dovolj. Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografijo očal.

Reklamacija sončnih očal

Reklamacijo sončnih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail priložite še fotografijo očal in opišite težavo. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpico, embalažo,…). Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografijo očal.

V kolikor je reklamacija odobrena, povrnemo tudi strošek poštnine do 3,99 €, kolikor znaša najvišja poštnina na moje-lece.si.

Obrazec za reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko najdete tukaj .

Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda.

Dodatni pogoji in navodila glede reklamacije sončnih in korekcijskih očal

  • Pod artiklom na spletni strani so podane mere izdelka, ki so namenjene lažji ter predvsem pravilni izbiri okvirjev. V kolikor stranka naroči premajhen ali prevelik okvir, se premontaž leč ne dela. Če vas zanimajo dodatne mere, naslovite vprašanja naši podpori strankam.
  • Popolna dioptrija za naše oko je na sredini leče. Proti periferiji leče se začnejo pojavljati distorzije. Te so pri zares visokih dioptrijah še toliko bolj opazne. Pri teh težavah je potrebno ob gledanju obračati glavo, ne le premikati oči. Distorzije se ob pravilno izdelanih lečah ne upoštevajo kot predmet reklamacije. V izogib napačni izbiri stekel (leč) se pred potrditvijo naročila posvetujte z okulistom ali oftalmologom.
  • Vse informacije na spletni strani služijo kot pomoč pri izbiri, ne kot obvezna izbira (primer: pri -6.00 dioptriji ne priporočamo debeline 1.5 ter 1.6, ker bo rezultat debel, je pa izdelava v večini primerov vseeno možna). V kolikor ima stranka npr. dioptrijo +/-2.00 lahko izbere katerokoli debelino leč. Večji lomni končnik pa seveda pomeni, da bo leča tanjša, lažja, lepša ter dokazano zmanjševala distorzije.
  • Meritve pri okulistih se opravijo glede na idn vaše uporabe očal. Pri pregledu omenite, za kaj boste očala uporabljali. Če jih boste npr. uporabljali za televizijo, vam morajo izmeriti dioptrijo za ta idn, prav tako za vožnjo.
  • Za uspešno reševanje reklamacij korekcijskih in sončnih očal potrebujemo čim več vaših informacij. Prosimo, da nam poleg reklamiranega izdelka (primer: Crullé sončna očala vrnite s kartonasto škatlico, kartico za preverjanje polarizacije ter krpico) pošljete tudi vsa zahtevana pojasnila in informacije. V izogib poškodbam pri transportu, reklamirane artikle primerno zapakirajte, po možnosti z mehurčki ali podobnim materialom. Za morebitne poškodbe, ki bi nastale pri transportu ne odgovarjamo in niso predmet reklamacije.
  • Pri reklamiranju izdelka iz naslova stvarne napake obravnavamo samo predmet reklamacije (npr. če reklamirate dioptrijo, se posvetimo le temu). Če ste na kakršenkoli način posegali v očala, reklamacija ni več možna. Sem sodijo tudi vgradnja leč pri drugih ponudnikih, ravnanje ali ukrivljanje priponk, lepljenje itd. Prosimo vas, da se v primeru reklamiranja očal najprej obrnete na našo službo za podporo strankam in predložite vso potrebno dokumentacijo, da skrajšamo postopek reklamacije. V reklamacijskem postopku korekcijskih očal se preverjajo vse možnosti, zakaj očala ne odgovarjajo, tudi pridobitev tretjega mnenja (zaradi morebitnega narobnega merjenja dioptrije).
  • V primeru, da ste oddali naročilo z napačnimi podatki, kot so: dioptrija, tanjšava leč, vidno polje, reklamacija ni možna. Reklamacija tudi ni možna v primeru poškodb, ki so nastale zaradi nepravilne hrambe in izpostavljenosti izrazitim temperaturnim spremembam vročini in mrazu. Take vrste poškodb prepoznamo po preoblikovani plastiki, mehurčkih, popokanem anti-refleksu, ipd. Reklamacija ne bo veljavna v primeru poškodb, ki so posledica uporabe parfumov, gelov za lase, znoja, slane vode, klorirane vode ali drugih kemikalij, nepravilne uporabe, nepravilnega shranjevanja, agresivnih čistil ali alkohola. Prav tako se reklamacija zavrne, če je bilo v očala posegano s strani tretjih oseb, kot so drugi optiki ali stranke, in to ni bilo izvedeno s strani naše servisne službe - optika tehnik.
  • Za čim bolj uspešno rešitev reklamacij progresivnih stekel je potrebno v paket dodati vrečke očalnih leč, modro kartico s podatki leč, okvir z vgrajenimi lečami, original izvid stranke, sliko od strani (zaradi naklona očal), ter sliko naravnost (zaradi višine). Slike lahko pošljete tudi po mailu. Za uspešno rešitev moramo pridobiti čim več informacij, kot so tudi: kakšne težave občutite in na katero razdaljo ne vidite? V primeru naknadnega pošiljanja teh dokazil, stranka sama krije stroške pošiljanja. Če stranka pošlje pomankljive informacije, s katerimi ne moremo izločiti strankine napake pri oddaji naročila bo reklamacija zavrnjena.

Zamenjava očalnih leč

Korekcijski okvir nam pošljite očiščen. V kolikor okvir ne bo čist, vam bomo zavrnili naročilo zamenjave očalnih leč.

V kolikor ocenimo, da v prejeti okvir ni možno vgraditi korekcijskih stekel oziroma obstaja preveliko tveganje pri montaži stekel za poškodbe na okvirju, vam lahko zavrnemo naročilo zamenjave očalnih leč in povrnemo denar ter okvir vrnemo nazaj.

V primeru poškodbe okvirja med menjavo očalnih leč se podjetje obvezuje ravnati po 102. členu ZVPot-1:

  • Če podjetje uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno potrošniku po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
  • Če podjetje poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica iz prvega odstavka.

Vgradnja korekcijskih stekel ni možna v vse okvirje sončnih očal in športnih očal.Možnost vgradnje v taka očala je potrebno predhodno preveriti preko info@moje-lece.si

Očala za modro svetlobo

Blueblocker leče vsebujejo posebno prevleko oz. filter za zaščito pred učinki prekomernega modrega sevanja. Nekateri uporabniki lahko občutijo blag modrikast odsev, ki je pri izbiri filtra za zaščito pred modro svetlobo običajen pojav. Strankam svetujemo, da se pred izbiro očal za modro svetlobo posvetujejo s svojim okulistom.

Cene

Vse cene v spletni trgovini Moje-lece.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno je lahko cenik, objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi večkrat dnevno. Moje-lece.si si pridržuje pravico do preklica naročila, če pride do očitne ali stvarne napake, na primer glede cen, navedenih na spletnem mestu.

Opomba:Očalne leče lahko izberete le v kombinaciji s korekcijskim okvirjem ali s storitvijo zamenjave očalnih leč. Cenik očalnih leč je objavljen pod posameznim korekcijskim okvirjem. V primeru, da s košarice odstranite korekcijski okvir in opravite plačilo samo za očalne leče, vam bomo vrnili denar v skladu s pogoji poslovanja.

Odlična cena

Oznaka odlična CENA pomeni ugodno ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor boste na slovenskem tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno, od naše odlične cene nas kontaktirajte in bomo odstranili ikono odlična CENA ali znižali ceno proizvoda, v kolikor bo to mogoče.

Prioritetno naročilo 

Z izbiro prioritetnega naročila si boste zagotovili prednostno pripravo vašega paketa. Vaš paket bo šel v pripravo pred ostalimi in bo obdelan v najkrajšem možnem času. Izbira prioritetnega naročila je možna le za izdelke, ki so na zalogi in ob prejemu vašega plačila (v primeru, da izberete plačilo v naprej). V kolikor izdelka ni na zalogi in ste izbrali prioritetno naročilo, bo naročilo pripravljeno takoj, ko bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz. takoj, ko prejmemo plačilo. Priprava in odprema paketov poteka vsak delovni dan do 15 ure. Doplačilo pri izbiri prioritetnega naročila znaša 1,99€ in je na voljo pri nakupu kontaktnih leč, tekočin za leče, dodatkov za leče, sončnih očal ter korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno dioptrijo izbira prioritetnega naročila ni možna. Opozorilo: Z izbiro prioritetnega naročila si zagotovite prednostno obdelavo vašega paketa v našem skladišču in ne same dostave, ki jo opravljajo pogodbeni partnerji. Končni čas dostave je odvisen od dostavne službe in v večini primerov traja 1-3 delovne dni, kar velja tudi v primeru izbire prevzemnega mesta.

Zavarovanje paketa

Če stranka prejme poškodovan paket, je dolžna še isti dan javiti poškodbo paketa prodajalcu, s poslanimi dokazili (slika zaprtega paketa). V kolikor se odločite za opcijo zavarovanja paketa se bodo naši zaposleni nemudoma odzvali in prioritetno (24 ur/ delovni dan) odpremili nov paket za artikle, ki so na zalogi, za vse ostale pa takoj po dobavi le teh. V primeru, da paket ni zavarovan postopek traja dlje kot en dan in je odvisen od več dejavnikov. Opcija zavarovanja paketa je primerna za vse stranke, ki ne želijo čakati in želijo prejeti paket kar se da hitro. Doplačilo pri izbiri zavarovanja paketa znaša 0,99€ (za vse izdelke razen za sončna in korekcijska očala) oziroma 4,99€ (pri nakupu sončnih ali korekcijskih očal).

Varovanje osebnih podatkov

Vallis MG d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.

Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.

Vse o varstvu osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti lahko najdete  TUKAJ.

Omejitev odgovornosti

Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani moje-lece.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.

Uporabniki imajo možnost na spletni strani Moje-lece.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati.

Z nakupom potrjujete, da boste sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne leče redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana nošnja kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče morajo pred nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti z nakupom zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in, da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.

Vsebina objavljena na spletni strani je zagotovljena s strani ponudnika, kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so relevantne očesnim potrebam. Informacije dostopne na spletni strani so le splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in diagnostike morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete neupoštevati mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati pri iskanju strokovnih informacij o vašem zdravju zaradi informacij dostopnih na ponudnikovi spletni strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij.

Pritožbe in spori

Vallis MG d.o.o. (Moje-lece.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Vallis MG d.o.o.) preko telefonske številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis MG d.o.o. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Moje-lece.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ .

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Postopek nakupa

1. korak – IZBIRA IZDELKA

Po pregledu ponudbe na spletni strani www.moje-lece.si uporabnik najde izdelek, ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride na podrobnejši opis izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem ga obvesti, da je izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi nadaljevati nakupovanje, klikne levo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrne nazaj v spletno trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo Pojdi v košarico in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.

2. korak – VSEBINA, PREGLED IN ODSTRANITEV IZDELKA IZ KOŠARICE

Na spletni strani www.moje-lece.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.moje-lece.si, mora klikniti na povezavo Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

3. Korak – DOKONČANJE NAROČILA

V primeru, da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici mora klikniti povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku »Dostava/Plačilo« mora uporabnik Izbrati način dostave. Za nadaljevanje je potrebno dodati e-mail naslov ali nadaljevati kot Facebook uporabnik. Ko izbere način ga sistem pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je potrebno izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

  • Dostava: Uporabnik lahko izbira med dostavo preko Pošte Slovenije ali GLS Slovenije oziroma se lahko odoči za osebni prevzem na enem izmed 6-ih prevzemnih mest, ki so navedena na spletni strani www.moje-lece.si.
  • Način plačila: Uporabnik izbira med petimi načini plačila: Plačilo po povzetju, bančnim nakazilom, Paypal plačilom, plačilom z VALÚ ali plačilno kartico.
  • Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljavno kodo za popust ali darilno kartico jo vpiše v košarici in klikne gumb »Aktiviraj«.

4. korak – ZAKLJUČEK NAKUPA

Cena izdelka, strošek poštnine, DDV in skupni znesek za plačilo so razvidni (na desni strani) v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in celotno vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za vaše naročilo«, številka naročila ter končni znesek. Uporabnik nato prejme še elektronsko sporočilo, ki potrjuje uspešnost naročila.

Virtualno ogledalo

Spletna stran www.moje-lece.si s ti. virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala je prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrane za pomerjanje. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika. Vallis MG d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala.

Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD)

Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD) služi kot pomoč pri določitvi zenične razdalje.

Rezultati meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo zmeri aplikacija in optik.

Za najbolj natančne meritve svetujemo uporabo kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni material in rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije avtomatično zbrišejo.

Koda za popust

Če želite uporabiti kodo za popust, si navodila lahko preberite TUKAJ.

Opomba: Pri nakupih v spletni trgovini www.moje-lece.si prinašajo kode za popust različne ugodnosti in popuste. Kode so časovno omejene in jih ni možno združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni strani, Facebook strani, elektronskih sporočilih, letakih in drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo na že znižano in se med seboj izključujejo in se ne seštevajo. Promocijske kode ne veljajo na ambasadorska očala. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati. Unovčenje popusta na sončna ali korekcijska očala velja za nakup največ petih različnih modelov za eno fizično osebo.

Opomba: Nobena akcija se ne nanaša na zamenjavo očalnih leč, oz. na naročila oddana po obrazcu za zamenjavo/vgradnjo očalnih leč.

Outlet ponudba

Velja do razprodaje zalog. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Vse navedene cene so v evrih.

Pametna alternativa

Kontaktne leče in tekočine, ki jih ponujamo kot pametno alternativo, predlagamo na podlagi povratnih informacij strank, glede na razmerje med ceno in kakovostjo. Pri kontroli vida za kontaktne leče z uvajanjem, vam bodo naši optometristi svetovali leče, katere bi bile najbolj primerne za vaše oko, glede na izmerjeno dioptrijo in vaše želje. Poudariti pa moramo, da niso vse leče primerne za vsako oko in ne prevzemamo odgovornosti, v kolikor predlagane leče ne ustrezajo vašim očem. V tem primeru je potreben nakup novih leč, seveda so naši optometristi z nasveti vedno na razpolago.

NAGRADNE IGRE

Do splošnih pogojev nagradnih iger na internetu lahko dostopate TUKAJ .

SMS OBVEŠČANJE 

Pravila in pogoji uporabe storitve SMS OBVEŠČANJE

1. Organizator storitve je »Vallis MG d.o.o.« Ta pravila določajo način delovanja storitve »SMS obveščanje«. Ponudnik storitve je 12media d.o.o., Komenskega ulica 36, 1000 Ljubljana, matična številka 2091682, davčna številka SI99968665 v sodelovanju s Sedem d.o.o., Ljubljanska cesta 13b, 1236 Trzin ter organizatorjem storitve Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Za tehnično delovanje storitve in reševanje reklamacij odgovarja Sedem d.o.o.

2. Opis storitve Namen storitve je promocija storitve moje-lece. Člani SMS SKUPNOSTI bodo udeleženi v nagradnih žrebanjih in ostalih akcijah moje-lece. Uporabniki se lahko včlanijo tako, da pošljejo sms s ključno besedo moje-lece na 3131, ali je podal svoje podatke organizatorju. Uporabnik, ki se je prijavil na obveščanje, prejme brezplačno SMS sporočilo za potrditev splošnih pogojev, ki jih potrdi tako, da na kratko številko 3131 pošlje DA in svoje podatke. Splošni pogoji so objavljeni na www.moje-lece.si .V kolikor uporabnik na kratko številko 3131 pošlje SMS sporočilo DA in svoje podatke, prejme brezplačno SMS sporočilo z obvestilom, da je bila prijava na brezplačno sms obveščanje uspešna in kako se lahko odjavi. Vsak član SMS SKUPNOSTI se lahko kadarkoli odjavi, in sicer tako, da na kratko številko 3131 pošlje SMS s ključno besedo moje-lece STOP na 3131. V primeru, da ste se odjavili od obvestil naše obvestilo pa vseeno pride do vas, vse stranke, ki ste se odjavile od prejemanja obvestil prosimo, da vzamete v zakup, da ste v našo bazo zajete tudi stranke, ki ste se odjavile od pošiljanja obvestil v tekočem tednu, saj se naša baza posodablja na tedenski ravni. Pogoji uporabe storitve so objavljeni na spletni strani www.moje-lece.si Storitev traja od 01.10.2017 do preklica.

3. Cenik SMS sporočil Vsak poslani SMS uporabnika se zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (Telekom Slovenije, A1 in Telemach). Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa iMS: naročniki uporabniki mobilnega omrežja Telekom Slovenije, Debitelovi naročniki in predplačniki / A1 naročniki in predplačniki / Izi Mobil / M-Mobil / Boob/ Telemach. Povratna SMS sporočila, ki jih uporabnik prejme kot član SMS skupnosti, so brezplačna (0,00 EUR). Ime SMS storitve Uporaba storitve Opis dogodka Ime MT SMS na izpisu pogovorov Cena v EUR z DDV IMS Ključna beseda Sistemsko sporočilo Sistemska spo. 0,00 IMS SMS Poštar Naročene IMS informacije 0,00

4. Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika S potrditvenim SMS sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila in pogoje uporabe storitve, se uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o. in Sedem d.o.o. posredovane osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za statistično obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega gradiva, vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij organizatorjev ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil. Privolitev v zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki imajo pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa svojih osebnih podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo izvajalcem storitve podjetjema Sedem d.o.o. in 12media d.o.o.

5. Mobilna SMS skupnost moje-lece Uporabniki, ki sodelujejo s poslanim SMS-sporočilom, bodo včlanjeni v brezplačno SMS skupnost moje-lece, kar pomeni, da bodo prejemali koristna obvestila in informacije o akcijah, novostih ipd. Uporabnik te storitve bo prejel največ 4 SMS-sporočila mesečno, sporočilo pa bo vedno vsebovalo koristno informacijo. Vsak član se iz SMS-skupnosti lahko kadarkoli odjavi, tako da na številko 3131 pošlje SMS-sporočilo z vsebino moje-lece STOP. Povratna SMS-sporočila iz SMS skupnosti (obvestila o nagradni igri, koristne informacije o spremljevalnih akcijah) so za uporabnika brezplačna. Poslana SMS-sporočila se obračunavajo po ceniku vašega mobilnega operaterja.

6. Splošni pogoji sodelovanja Z včlanitvijo v moje-lece se šteje, da se uporabnik strinja s temi pogoji uporabe storitve. Storitev lahko uporabljajo uporabniki naslednjih mobilnih omrežij: Telekom Slovenije, Telemach, A1, Izi Mobil (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije), M mobil in Boob (ponudnik komunikacijske poti je A1), Debitel (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije). Za več informacij o akcijah in ugodnostih pokličite službo za podporo uporabnikom na 01 7774 197 ali pišite na info@moje-lece.si.

Splošne pogoje poslovanja si lahko shranite TUKAJ .

Zadnja sprememba splošnih pogojev poslovanja: 25.9.2023.

Komentarji (28)

Imate kakšno vprašanje?
S

Ali je mogoče uveljavljati pravice (delno kritje) iz zdravstvenega zavarovanja ob naročilu očal pri vas?

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, žal ne, ker nimamo koncesijo.

matic

pozdravljeni, se lahko prekličejo sončna očala ki sem jih naročil danes Lp

Odgovori info@moje-lece.si

Naročilo je bilo stornirano.

Olha

ali pošiljate leče na hrvaško?

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, pošiljamo le znotraj Slovenije. Lep pozdrav.

Ismet Halilović

Pozdravljeni, vprašal bi rad ali je možno poslati lasten okvir za očala in potem vi vgradite leče glede na recept? hvala in lep pozdrav

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni. Seveda, lahko naročite samo očalne leče za vaš obstoječi okvir. Na spletni strani oddate naročilo in nam pošljete okvir, v katerega vam vstavimo naročene leče.

Aleksandra Paluc

Spoštovani. Pri optiku sem dobila leče BC 8,6 in DIA 14,1. Pri vas vidim, da imate DIA 14,2. Kaj to pomeni ? Lep dan, Aleksandra

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, vsaka leča je drugačna in ima drugačne lastnosti. Najverjetneje niste našli prave leče. Še enkrat preverite znamko, proizvajalca ipd. Niso vse leče primerne za vsako oko. V kolikor niste prepričani katere lečke potrebujete, nam lahko sliko leč (škatlice), pošljete na e-mail, da preverimo. Hvala. Lep pozdrav

Anonymous

Spoštovani! Že dolga leta pri vas nabavljam kontaktne leče in to sem storila tudi danes. Imam pa problem pri plačevanju, namreč do sedaj sem plačala pri prednaročilu, ker drugega plačila nimam. Prosim za vaš odgovor, hvala Nada Carl

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, plačilo ni vidno. Izbrali ste plačilo s kreditno kartico. Plačate lahko s kreditno kartico Visa ali Mastercard, plačilo pa je potrebno potrditi v aplikaciji ali vpisati kodo, ki jo prejmete na telefon (odvisno od banke in vaše kartice). Če želite spremembo načina plačila, prosim pošljite e-mail na info@moje-lece.si ali pokličite 01 7774 197. Lep pozdrav

Sara

Pozdravljeni. A je možno vračilo oz. menjava očal s steklom ki nimajo korekcije, le zaščito proti modri svetlobi? Lep pozdrav

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, v kolikor ste izbrali računalniška očala, že narejena jih lahko vrnete v roku 14 dni. V kolikor ste naročili okvir + leče, gre za izdelek po meri in očala ni možno vrniti.

IGNACIJ TILINGER

Želim vrniti okvirje CRULLE 17297 C2 , nabavljene po računu 2-1-2229368. Prosim če mi pošljete obrazec za vračilo.

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, navodila in obrazec smo vam poslali na vaš e-naslov. Lep pozdrav.

Hana

Mene zanima ali je možno vrniti sončna očala kupljena v trgovini?

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, če ste očala kupili pri nas, v spletni trgovini Moje-lece.si, potem lahko izdelek vrnete po navodilih za vračilo blaga, v roku 14 dni, če so izpolnjeni vsi pogoji za vračilo. V kolikor očal niste kupili v naši spletni trgovini, vračilo blaga k nam ni možno. Hvala. Lep pozdrav

Zan

Pozdravljeni, ali je dostava možna tudi v tujino (UK)?

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, pakete dostavljamo samo znotraj Slovenije. Lep pozdrav.

Sandra

Naročila bi več okvirjev brez korekcijskih leč. Želim namreč sprobat preden dam vgraditi leče. Okvirje bi vrnila, vi pa bi mi v izbranega vgradili leče, kupnino teh okvirjev pa odšteli pri končnem znesku. Bi šlo tako?

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, vse bo držalo razen tega, da kupnino odštejemo od končnega zneska. Kupnino vam vrnemo na vaš račun in boste doplačali še očalne leče.

Tomaž

Kaj pa plačilo na obroke?

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, plačilo na obroke ni možno.

klara

pozdravljeni, zanima me če lahko naročilo se prekličem, ker sem ga danes oddala?

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, prejeli smo vaši dve naročili. Katero želite stornirati?

Viacheslav N

good morning. I booked gucci sunglasses yesterday; I couldn’t pay by card on our website. my name is Irina Sinkevich. How can I order them?

Odgovori info@moje-lece.si

Order number please? You can pay with bank transfer or with cash on delivery.

Katja

Pozdravljeni, zanima me, ali lahko vrnem/zamenjam ne odprte leče, saj se mi je dioptrija povečala in od prejetja naročila je minilo več kot 14 dni. Za odgovor se Vam zahvaljujem in lepo pozdravljam.

Odgovori info@moje-lece.si

V skladu s pogoji poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji je vračilo po več kot 14 dneh možno samo za kontaktne leče.

Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno škatlico za leče vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča vračilo tudi po 14 dneh od nakupa. Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno zaprta, nepoškodovana, da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto in da je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Artikle pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik. Opozorilo: škatlice v pakiranju po 90 leč, ki so sestavljene iz treh škatlic po 30 leč se smatrajo kot celota in zato ni možnega vračila samo ene ali dveh škatlic po 30 leč. Stroške poštnine vračila izdelka ne krijemo. Priložite obrazec za vračilo blaga.

Natasa

Rada bi naročila več modelov očal, jih preizkusila in očala, ki mi ne ustrezajo, vrnila nazaj. Je to možno? Je kakšna težava, če se škatla z očali odpre, se očala preizkusijo in se potem zadeva primerno zapakirana vrne nazaj? Lp

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, v kolikor vam očala ne odgovarjajo, jih lahko vrnete v roku 14dni od prevzema in vam vrnemo denar na vaš račun. V primeru vračila očal varnostni pečat ne sme biti poškodovan. Če je varnostni tečaj odstranjen pomeni, da so bila očala nošena oz. v uporabi, zato zamenjava in vračilo denarja ni možno. Lep pozdrav. Lep pozdrav

Tjaša

Pozdravljeni, po nesreči sem izbrala BC 9.00 namesto 8.5 in me zanima, ali se da zamenjati

Odgovori info@moje-lece.si

V kolikor škatlice še niste odprli oziroma je original zapakirana, nam jo pošljite nazaj in bomo zamenjali.

Lidija

Pozdravljeni,sem prvič naročila, plačilo ob povzetju, pa zanima rok dobave. Hvala

Odgovori info@moje-lece.si

Pozdravljeni, V kolikor so leče na zalogi je dostava ponavadi že drugi dan.

Lidija

Zelo zadovoljna z dostavo, naročilom, popusti, darilcem, najbolj pa zaradi ugodne cene leč. Prvic sem vzela leče pri optiku. Za iste lece sva z mozem plačala oba skupaj 205e za pol leta. Pri vas pa 102e za oba. Nikoli vec k optiku...z vami zelo zadovoljna. Zelim vam še naprej uspešno poslovanje in čimveč zadovoljnih strank. Lep pozdrav

anita k.

Leče s cilindri sem naročila včeraj in danes so že prispele. Zelo sem vesela in sem vas že priporočila vsem v službi. Od zdaj naprej, ne kupujem več kontaktnih leč v optiki.

Anja

Že dalj časa naročujem pri vas - vedno hitra dostava, lepo zapakirano in ugodno. Sem zelo zadovoljna in dajem priporočila dalje. Vse dobro v prihodnje vam želim! :)

rok

Super zadovoljen z vašim servisom in ponudbo leč. Kar tako nadaljujte.

jana

odlična klicna podpora, hitra dostava in res zelo ugodne cene. le tako naprej :)

marko

Zahvaljujem se za hitro dostavo paketa in za uporabno darilce :)

simbi

qVesela sem da vidim svet še z drugim pogledom, namreč da sem odkrila kontaktne leče. Uporaba je res enostavna in leče so res praktične. vaša spletna trgovina pa je sploh super...dostava, kakovost, svetovanje....zelo zadovoljna:) pozdravcek

Manca

tako hitro leč s cilindri še nikjer nisem dobila, sedaj grem lahko brezskrbno na dopust :) hvala

petra podgoršek

Moram vas pohvaliti. Šli ste mi roko in sem leče dobila v eni urci :) vas bom priporočala vsem mojim znancem. super ste!

aldijana

kako dolgo traja da prispe do maribora?lp

Odgovori info@moje-lece.si

Za celotno Slovenijo je ponavadi dostava naslednji delovni dan od odpreme paketa.