Lastnik, upravljavec in skrbnik spletnih strani in spletne trgovine
Moje-lece.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).
Podatki o podjetju Vallis MG d.o.o.
Pod kostanji 6
Poslovna cona Žeje pri Komendi 1218 Komenda Slovenija DŠ:
SI49510371 Matična številka: 6180353000
Ti Splošni pogoji
poslovanja spletne trgovine Moje-lece.si (v nadaljevanju Splošni pogoji)
določajo pogoje uporabe spletnih strani na naslovu https://www.moje-lece.si/ ter pravice
in dolžnosti strank (uporabnikov) in ponudnika storitve, družbe Vallis MG
d.o.o., v zvezi z uporabo in delovanjem teh spletnih strani. Sestavljeni so v
skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih
podatkov (ZVOP-1), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Z uporabo spletnih strani Moje-lece.si potrjujete in soglašate, da ste
prebrali in razumeli ter boste spoštovali te Splošne pogoje ter da vas ti
Splošni pogoji pravno zavezujejo. Splošni pogoji poslovanja so sestavni del
vsake pogodbe med ponudnikom in stranko. Določila Splošnih pogojev poslovanja
so splošni pogoji v smislu 120. člena Obligacijskega zakonika (Uradni list RS,
št. 97/07 in naslednji) in so zavezujoča kot pogodbena določila.
Podjetje Vallis MG d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe teh Splošnih
pogojev. Spremenjeni Splošni pogoji se vselej objavijo na spletni strani
Moje-lece.si in stopijo v veljavo s trenutkom njihove objave. Kupca zavezujejo
Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje
poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni
pogoji poslovanja so na vpogled tudi v optikah ponudnika. Kupca zavezujejo
Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje
poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni
pogoji poslovanja so na vpogled tudi v optikah ponudnika.
Na podlagi
registracije na spletni strani lahko stranka dostopa do svojega uporabniškega
profila. Iz svojega uporabniškega vmesnika lahko stranka naroči artikle. Nakup
ni mogoč brez ustvarjanja uporabniškega računa (registracije).
Načini plačila
V spletni trgovini Moje-lece.si ponudnik omogoča
naslednje načine plačila:
- plačilo z gotovino ob prevzemu
- plačilo po predračunu (bančno nakazilo)
- s paypal
- s
kreditno kartico (Mastercard, Visa)
- z VALÚ-jem (moneto)
- z
Google pay
- z Apple pay
- z darilnim bonom
- s flikom
Plačilo z gotovino ob prevzemu
Plačilo opravite ob dostavi
pošiljke.
Pri izbiri prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu ,
plačilo ob prevzemu ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.
Plačilo
preko spletne banke oz. plačilo po predračunu
Če želite naročilo
poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun
IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA
d.d.).
Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo
sliko:
Plačilo s PayPal-om
Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran,
kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email
address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
V svojem PayPal računu
preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu za tem
dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s
tem postopek plačila zaključen.
Plačilo s kreditno
kartico
Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku
naročila in po potrditvi zagledali:
Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
Datum veljavnosti
(mesec/leto)
Verifikacijska stevilka (CSC številka). Pri Mastercard
in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice ( slika
)
Plačilo z VALÚ-jem
Ponujamo tudi možnost plačila
s pomočjo pametne denarnice VALÚ. Pri izbiri načina plačila preprosto
izberete možnost plačila s pametno denarnico VALÚ in potrdite naročilo. Nato
kliknete na gumb z imenom "nadaljujte s plačilom", za tem se vam bo odprla nova
stran s podatki za plačilo (QR koda ter 6-mestna koda) in vsemi potrebnimi
navodili za plačilo z VALÚ-jem. Ko dokončate postopek plačila, je naročilo
plačano in uspešno oddano.
Plačilo z darilnim bonom
Plačilo z darilnim bonom je možno samo z bonom, kupljenim v spletni trgovini
Moje-lece.si. Vsak bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen - velja 24
mesecev od dneva nakupa. Pri izbiri plačila z bonom mora kupec ob oddaji
naročila v košarici v polje "Koda za popust ali bon" vpisati unikatno kodo z
bona. Pri plačilu z darilnim bonom je možno uporabiti tudi morebitno aktivno
kodo za popust. Bon je možno unovčiti le ob enkratnem nakupu v celotnem
znesku. Če vrednost nakupa presega vrednost bona, kupec doplača le razliko z
enim izmed ostalih možnosti plačil - glej Načini plačila. Z bonom je možno
plačati katerokoli blago ali storitev, ki jih ponuja spletna trgovina. V
primeru neprevzema pošiljke, plačane z bonom, se pošiljka vrne prodajalcu.
Prodajalec bo preklical kupčevo naročilo in vrnil kupnino. V tem primeru se
znesek bona vrne na profil stranke v obliki dobroimetja. Če je bil nakup
plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v
kakšni obliki želi vračilo doplačila (na TRR ali dobroimetje na profil
stranke). Vrednost darilnega bona je navedena na bonu. Bon je v elektronski
obliki - v formatu PDF. Kupec prejme bon po e-pošti po prejemu plačila. Vsak
bon ima edinstveno kodo, je časovno omejen in ga je mogoče unovčiti samo v
spletni trgovini Moje-lece.si. Bona ni mogoče zamenjati za denar.
Neuporabljenega bona ni mogoče zamenjati za drug bon ali ga kako drugače
nadomestiti. V primeru odstopa od pogodbe ali preklica naročila, plačanega z
bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na profil kupca, ki
je unovčil bon. Opozorilo: Bon je potrebno plačati vnaprej. Bona ni mogoče
plačati z gotovino ob dostavi ali z dobroimetjem v profilu stranke.
Izdaja računa
Po dostavi in plačilu naročenih artiklov je kupcu
račun na voljo v uporabniškem profilu pod pregledom njegovih naročil. S
klikom na povezavo Prevzem računa si kupec lahko prenese račun v PDF formatu.
Originalni račun stranka prejme tudi skupaj s paketom. Na računu sta
razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti
pravilnost podatkov kupca, ki bodo navedeni na računu, pred oddajo naročila
(kar v spletni trgovini potrdi v rubriki: podatki na računu).
Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno
naročilo (ki se upošteva kot sklenjena pogodba) se v elektronski obliki nahaja
na sedežu družbe Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Potrošnik po
potrditvi naročila prejme potrdilo o oddanem naročilu na svoj elektronski
naslov. Potrošnik lahko ob prijavi v svoj profil na spletni strani www.moje-lece.si dostopa do pregleda vseh
svojih naročil. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po
elektronski pošti na naslov info@moje-lece.si.
Dostava
V primeru nakupa blaga nad 50,00€ je dostava brezplačna
oz. stroške pošiljanja plača ponudnik Vallis MG d.o.o. V primeru nakupa pod
50,00€, znašajo stroški dostave 2,99€. Strošek dostave je vračunan v
kupnino kot ločena postavka. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije,
GLS Slovenija ali DPD. V primeru izbire dostave s plačilom po povzetju se
zaračuna dodatni strošek 1,00€ tudi v času trajanja akcije brezplačna
dostava. Vsako neprevzeto naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenije, vas
bo na vaši pošti čakalo še 8 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom
strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše
njegova telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke, naj nas
o tem pred dostavo obvesti. V primeru prevzema paketa na paketomatu ali plačila
po povzetju pri dostavni službi GLS Slovenija, se odkupnina lahko poravna z
bančno, debetno, kreditno kartico ali gotovino. GLS Slovenija lahko ob
neuspešnem vročanju paket preda v paketno trgovino ali v paketomat. Partner
GLS Paketna trgovina Petrol prejemniku paketa dodatno zaračuna storitev
vročitve paketa v višini 0,45€.
V primeru osebnega prevzema na
izbranem prevzemnem mestu se zaračuna strošek priprave blaga v znesku 0,70€
(z DDV). Plačilo po povzetju na prevzemnem mestu ni možno. Potrebno je
plačilo vnaprej (kreditna kartica, bančno nakazilo, Valu, PayPal, Google Pay,
darilni bon, Flik). V kolikor je paket že v dostavi ali je že bil dostavljen
na prevzemno mesto, preusmeritev paketa na drug naslov ni več možna. Za
splošne pogoje GLS dostavne službe kliknite tukaj . Za splošne pogoje pošte Slovenije kliknite tukaj .
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo (spletni nakup), ima potrošnik pravico, da
v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da
bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči z
dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik,
pridobi dejansko posest nad blagom. Blago se vrne na naslov podjetja Vallis MG
d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled
in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega
stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje
posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in
delovanja blaga. Potrošnik je v primeru vračila dolžan vrniti tudi embalažo
in vse, kar je bilo embalaži priloženo (npr. etui za očala, krpico, …).
Originalna embalaža (npr. škatlica) ne sme biti poškodovana. Zahtevek za
odstop od pogodbe lahko oddate preko spletnega obrazca v uporabniškem profilu.
Odstop od pogodbe ali kakršnekoli spremembe za korekcijska očala z izdelanimi
očalnimi lečami niso možne, če je naročilo že plačano, ker gre za blago,
ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena
ZVPot-1).
Kupnino za artikle, pri katerih je možen odstop od pogodbe,
vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu
od pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do
prevzema vrnjenega blaga. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od
pogodbe prevzema stroške pošiljanja blaga. V kolikor je kupec poleg naročila
prejel darilo, mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji
kot preostalo blago. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim
sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo
drugega plačilnega sredstva in če prodajalec ali kupec zaradi tega ne nosi
nobenih dodatnih stroškov.
Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z
enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno
zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi
nobenih stroškov.
Vračilo kontaktnih leč
Originalno
zapakirane škatlice kontaktnih leč in tekočin lahko vrnete v roku 14 dni od
prejema. V primeru že odprtih škatlic kontaktnih leč in tekočin za leče,
potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 7. točko 135. člena
ZVPot-1, ki pravi, da zapečateno blago ni primerno za vračilo, če je
potrošnik po dostavi odprl pečat, zaradi varovanja zdravja ali higienskih
vzrokov. Vračilo tudi ni možno, če je embalaža poškodovana (npr. strgana,
popisana, …).
Vračilo kontaktnih leč po več kot
14-ih dneh od nakupa
V skladu s temi Splošnimi pogoji
poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji v naslednjem odstavku je vračilo po
več kot 14-ih dneh možno samo za sferične kontaktne leče. Toričnih,
multifokalnih, multifokalnih toričnih leč ali drugih izdelkov ni možno vrniti
izven roka 14 dni.
Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila
dioptrija in imate še nerabljene leče v zaprti škatlici, vam spletna trgovina
Moje-lece.si omogoča vračilo tudi po 14-ih dneh od nakupa. Odprava dioptrije z
operacijo ali prenehanje nošenja leč, ni upravičen razlog za vračilo izven
roka 14 dni. Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še
originalno zaprta, nepoškodovana in da od dneva nakupa ni minilo več kot eno
leto ter da je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč
priložite izpolnjen spletni obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo
najnovejšega izvida za leče. Kontaktne leče pošljite na naslov Vallis MG
d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik prevzema stroške
pošiljanja blaga.
Opozorilo : Pakiranja, ki so
sestavljena iz več škatlic, se smatrajo kot celota, zato delno vračilo ni
možno. Primer: za pakiranje, ki vsebuje 90 kontaktnih leč in je sestavljeno iz
treh škatlic po 30 leč, ni možno vračilo le ene ali dveh škatlic po 30
leč. Te škatlice so označene z rdečo oznako npr. (for 90-Pack only) in niso
za samostojno prodajo (kot npr. Acuvue Moist, TruEye,...)
Vračilo
očal
Pri vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi očalnimi
lečami (korekcijska očala), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo
izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1) in
je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni
primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa
(vračila kupljenih izdelkov), razen, če ni drugače opredeljeno. Stranke
opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov
obraz, saj obstaja verjetnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo
posledično neuporaben. Priporočamo, da se pred potrditvijo naročila o izbiri
okvirja primernega za vaš obraz posvetujete z optikom. Virtualno ogledalo
služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko
velikost očal in obraza razlikuje od posameznika.
Pri vračilu očal z
vgrajenimi korekcijskimi očalnimi lečami (korekcijska očala), se šteje, da
je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2.
točka 135. člena ZVPot-1) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima
pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen, če ni
drugače opredeljeno v teh Splošnih pogojih. Stranke opozarjamo, da si izberejo
okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj v nasprotnem
primeru obstaja nevarnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično za
stranko neuporaben. Priporočamo, da se pred izbiro in potrditvijo naročila o
izbiri okvirja, primernega za vaš obraz, posvetujete z optikom.
Virtualno ogledalo v spletni trgovini Moje-lece.si služi le kot pomoč pri
izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraz
posameznika razlikujeta od virtualnega modela.
Naročila za korekcijska
očala, ki so že v izdelavi, ni možno preklicati tudi, če le-to še ni
odposlano. V kolikor do vgradnje očalnih leč še ni prišlo, lahko dobi
stranka povrnjeno kupnino le za okvir. Vračilo denarja za očalne leče ni
možno. Očalne leče so izdelek po meri potrošnika, zato vračilo denarja
zanje ni možno. Prav tako vračilo denarja za očalne leče ni možno v
primeru, če kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije z vgrajenim filtrom
proti modri svetlobi (blue blocker) ali očalne leče za vožnjo. Takšno
naročilo spada v kategorijo naročil, ki so izdelana po natančnih merah
potrošnika in prilagojena njegovim osebnim potrebam. (2. točka 135. člena
ZVPot-1).
V primeru vračila korekcijskih očal je potrebno vrniti tudi
DEMO leče. Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor
vračilo artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več
upravičen, se le-ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je
bila 60€, akcija pri nakupu je bila POP5, kar je zneslo pri plačilu 55€. V
primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več
in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več
upravičeni. Iz tega razloga ste upravičeni zgolj do vračila 15€. Pri nakupu
nad določenim zneskom (55€), oziroma po v naprej določenih pogojih na
spletni strani Moje-lece.si našim strankam poklanjamo darilo, ki ga lahko
stranka izbere v košarici ob zaključku potrditve naročila. Opozarjamo, da
darila (napačno izbrana velikost, barva, itd.) ne menjamo, razen v primeru, ko
je prišlo do napake z naše strani.
Blago, kupljeno pri ponudniku,
uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati
navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je
kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede.
Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave, povezane z uporabo
blaga, kupljenega pri ponudniku. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe -
naročila, plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki
dobroimetja na uporabniški profil kupca, ki je izkoristil bon. Če je bil nakup
plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v
kakšni obliki želi, da se doplačilo vrne (na TRR kupca ali v obliki
dobroimetja na profil kupca).
Garancija
Artikli imajo
garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se
lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob
predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na
računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema
blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in
brezhibnim artiklom.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima
garancije. Kupec se lahko obrne za informacije o garanciji na telefonsko
številko 01 7774 239 ali na elektronski naslov info@moje-lece.si.
Stvarna napaka ali neskladnost blaga
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zahtevki za stvarno napako po ZVPot se nanašajo na blago, kupljeno do vključno
25.1.2023. Za blago, kupljeno po tem datumu, se skladno z ZVPot-1 uvajajo nove
določbe, ki zahtevke iz naslova stvarne napake nadomeščajo z zahtevki iz
naslova neskladnosti blaga. Zahtevki zaradi neskladnosti blaga se nanašajo na
blago, kupljeno od vključno 26.1.2023 dalje (ZVPot-1).
V skladu s
starim ZVPot je napaka stvarna (37. člen ZvPot): 1.če stvar nima
lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; 2.če stvar nima
lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je
bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 3.če stvar nima
lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane; 4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali
modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake
vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih
blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem,
predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne
napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta
zakon ne določa drugače.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil
prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: • odpravi
napako na blagu ali • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
ali • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to
mogoče) ali • vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih
napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).
Kupec nas
mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v
dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je
bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se
na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa Vallis MG d.o.o. ne odgovarja
več. Če napaka ni sporna, mora Vallis MG d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku
osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora
Vallis MG d.o.o. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za neskladnost blaga (2. odsek
ZVPot-1)
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar
izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga, to je:
ustreza
opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost,
interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s
katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne
pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
je dobavljeno skupaj z
vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno
v prodajni pogodbi, ter
je posodobljeno, kot je določeno v prodajni
pogodbi.
Poleg izpolnjevanja prejšnjih zahtev pa mora blago tudi
izpolnjevati objektivne zahteve za skladnost, to je:
ustrezati
namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba,
kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v
primeru neobstoja takih tehničnih
biti take kakovosti in ustrezati
opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred
sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
biti dobavljeno
skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali
drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo
prejel, kadar je to primerno,
biti take količine ter imeti
značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo,
funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste
vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob
upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali
označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih
členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec
dokaže, da:
za javno izjavo ni vedel in od njega ni
mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
je bila javna izjava
do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je
bila podana, ali
biti take količine ter imeti značilnosti in druge
lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in
varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko
razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne
izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca
ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s
proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
Prodajalec ne
odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih
zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe
posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za
skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno
sprejel to odstopanje.
Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov z
naslova neskladnosti blaga
V primeru neskladnosti blaga je
potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v
vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca
brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne
storitve; Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med
popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za
prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh
okoliščin.
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z
neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne
vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik
lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v
katerem koli od naslednjih primerov:
prodajalec ni popravil ali
zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel
zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov
jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim
odstavkom prejšnjega člena;
neskladnost obstaja, čeprav je
prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
narava neskladnosti je
tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od
prodajne pogodbe, ali
prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin
očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali
brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
V kolikor se
neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi
od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Pravico do
uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje
Zakon o varstvu potrošnikov. (ZVPot-1)
Reklamacija kontaktnih
leč
Reklamacijo kontaktnih leč je potrebno prijaviti na e-mail
naslov info@moje-lece.si. V
e-mailu opišite težavo, pošljite fotografijo LOT številke (serijske
številke leč) in parametrov naročenih kontaktnih leč. Kontaktne leče
shranite v škatlici za leče, ki je napolnjena s tekočino za leče in jo s
pomočjo navodil, ki jih boste dobili na svoj e-mail naslov, pošljite nazaj k
nam v reklamacijski postopek. Zraven priložite še originalno embalažo in
izpolnite spletni obrazec za reklamacijo. Prosimo vas, da priložite tudi kopijo
vašega zadnjega oftalmološkega izvida (pred reklamacijo sami preverite, če
ste naročili leče s pravilnimi parametri).
Vsa navedena navodila
in priporočila so podana z namenom čim hitrejše in kakovostnejše obravnave
vaše reklamacije.
Pomembna opozorila pred nakupom: Pred oddajo
naročila se o izbiri kontaktnih leč posvetujte z okulistom ali oftalmologom.
Kontaktne leče uporabljajte v skladu s priporočili očesnega specialista in
navodili proizvajalca. Opozorilo glede barvnih leč: prikazane barvne leče v
spletni trgovini se lahko razlikujejo od dejanske barve kontaktnih leč in tudi
od končnega učinka barve leče v vašem očesu. Sprememba je bolj vidna pri
svetlih očeh, kot pri temnih. V kolikor so za vas pomembne nianse barvnega
odtenka, se pred izbiro izdelka obvezno osebno oglasite v optiki. Za morebitna
odstopanja v odtenku barve ne odgovarjamo v okviru stvarne
napake/neskladnosti, saj ne gre za neskladnost izdelka temveč za neidentiteto
med digitalno in dejansko zaznavo barve.
Reklamacija korekcijskih
očal
Reklamacijo korekcijskih očal lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail
priložite fotografijo svojega izvida in opišite vašo težavo. Izpolnite tudi
spletni obrazec za reklamacijo. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v
paket priložite vse, kar ste prejeli ob naročilu (etui, krpica, demo leče za
očala, embalažo,…). Na e-mail nam pošljite tudi svoje fotografije z očali
(fotografija od spredaj in iz strani). Na očalnih lečah s flomastrom
označite, kje se nahajajo vaše zenice (uporabite flomaster, ki je primeren za
pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih leč). Vsa
navedena navodila in priporočila so podana z namenom čim hitrejše in
kakovostnejše obravnave vaše reklamacije.
Pomembna opozorila pred
nakupom: Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na
prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi
svetlobe. V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se
obrnite na Službo za pomoč uporabnikom, kjer bomo za vas preverili barvo in
vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali dodatne fotografije očal. V
kolikor so za vas pomembne nianse barvnega odtenka, se pred izbiro izdelka
obvezno osebno oglasite v optiki. Za morebitna odstopanja v odtenku barve ne
odgovarjamo v okviru stvarne napake/neskladnosti, saj ne gre za neskladnost
izdelka temveč za neidentiteto med digitalno in dejansko zaznavo barve.
Reklamacija sončnih očal
Reklamacijo sončnih očal
iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail
priložite fotografijo očal in opišite težavo. Izpolnite tudi spletni obrazec
za reklamacijo. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite
vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpico, embalažo,…). Vsa navedena
navodila in priporočila so podana z namenom čim hitrejše in kakovostnejše
obravnave vaše reklamacije. Pomembna opozorila pred nakupom: Dejanski odtenek
barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se
nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V kolikor
imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na Službo za
pomoč uporabnikom, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to
želeli, tudi poslali dodatne fotografije očal. V kolikor so za vas pomembne
nianse barvnega odtenka, se pred izbiro izdelka obvezno osebno oglasite v
optiki. Za morebitna odstopanja v odtenku barve ne odgovarjamo v okviru stvarne
napake/neskladnosti, saj ne gre za neskladnost izdelka temveč za neidentiteto
med digitalno in dejansko zaznavo barve.
Vračil produktov z odkupnino
ne sprejemamo, v kolikor je reklamacija odobrena pa povrnemo tudi strošek
poštnine do 3,99 €, kolikor znaša najvišja poštnina na Moje-lece.si.
Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod
kostanji 6, 1218 Komenda in priložite obrazec za reklamacijo.
Dodatni pogoji in navodila glede reklamacije sončnih, korekcijskih in
pametnih očal
Pod artiklom na spletni strani so
podane mere izdelka, ki so namenjene lažji ter predvsem pravilni izbiri
okvirjev. V kolikor stranka naroči premajhen ali prevelik okvir, premontaža
očalnih leč ni mogoča. Za dodatne mere, naslovite vprašanja naši Službi za
pomoč uporabnikom.
Popolna dioptrija za naše oko je na sredini
leče. Proti periferiji leče se začnejo pojavljati distorzije. Te so pri
višjih dioptrijah še toliko bolj opazne. Pri teh težavah je potrebno ob
gledanju obračati glavo in ne le premikati oči. Distorzije se ob pravilno
izdelanih lečah ne upoštevajo kot predmet reklamacije. V izogib napačni
izbiri stekel (leč) se pred potrditvijo naročila posvetujte z okulistom ali
oftalmologom.
Vse informacije na spletni strani služijo kot pomoč
pri izbiri in ne kot obvezna izbira (primer: pri -6.00 dioptriji ne priporočamo
debeline 1.5 ter 1.6, ker bo debelejša leča, je pa izdelava v večini primerov
vseeno možna). V kolikor ima stranka npr. dioptrijo +/-2.00, lahko izbere
katerokoli debelino leč. Večji lomni končnik pa seveda pomeni, da bo leča
tanjša, lažja, lepša ter bo dokazano zmanjševala distorzije.
Meritve pri okulistih se opravijo glede na IDN vaše uporabe očal. Pri pregledu
omenite, za kaj boste očala uporabljali. Če jih boste npr. uporabljali za
televizijo, vam morajo izmeriti dioptrijo za ta IDN, prav tako za vožnjo.
Za uspešno reševanje reklamacij korekcijskih in sončnih očal
potrebujemo čim več vaših podatkov. Prosimo, da nam, poleg reklamiranega
izdelka, pošljete tudi vsa zahtevana pojasnila in informacije ter dodatke
(primer: Crullé sončna očala vrnite s kartonasto škatlico, kartico za
preverjanje polarizacije ter krpico). V izogib poškodbam pri transportu,
reklamirane artikle primerno zapakirajte, po možnosti z mehurčki ali podobnim
materialom. Za morebitne poškodbe, ki bi nastale pri transportu, ne odgovarjamo
in niso predmet reklamacije.
Pri reklamiranju izdelka iz naslova
stvarne napake/neskladnosti blaga obravnavamo samo predmet reklamacije (npr. če
reklamirate dioptrijo, se posvetimo le temu). Če ste na kakršenkoli način
posegali v očala, reklamacija ni več možna. Sem sodi tudi vgradnja očalnih
leč pri drugih ponudnikih, ravnanje ali ukrivljanje priponk, lepljenje itd.
Prosimo vas, da se v primeru reklamiranja očal najprej obrnete na našo Službo
za pomoč uporabnikom in predložite vso potrebno dokumentacijo, da skrajšamo
postopek reklamacije. V reklamacijskem postopku korekcijskih očal se preverjajo
vse možnosti, zakaj očala ne odgovarjajo, tudi pridobitev tretjega mnenja
(zaradi morebitnega narobnega merjenja dioptrije).
V primeru, da ste
oddali naročilo z napačnimi podatki kot so: dioptrija, tanjšava leč, vidno
polje, reklamacija ni možna. Reklamacija tudi ni možna v primeru poškodb, ki
so nastale zaradi nepravilne hrambe izdelka ali izpostavljenosti izrazitim
temperaturnim spremembam, vročini ali mrazu. Take vrste poškodb prepoznamo po
preoblikovani plastiki, mehurčkih, popokanem anti-refleksu, ipd. Reklamacija ne
bo veljavna v primeru poškodb, ki so posledica uporabe parfumov, gelov za lase,
znoja, slane vode, klorirane vode ali drugih kemikalij, nepravilne uporabe,
nepravilnega shranjevanja, agresivnih čistil ali alkohola. Prav tako se
reklamacija zavrne, če je v očala posegla tretja oseba kot so drugi optiki ali
stranke, in to ni bilo izvedeno s strani naše servisne službe.
Za
čim bolj uspešno rešitev reklamacij progresivnih stekel je potrebno v paket
dodati vrečke očalnih leč, modro kartico s podatki leč, okvir z vgrajenimi
lečami, original izvid stranke, sliko iz strani (zaradi naklona očal), ter
sliko naravnost (zaradi višine). Slike lahko pošljete tudi po mailu. Za
uspešno rešitev moramo pridobiti čim več informacij, kot so tudi: kakšne
težave občutite in na katero razdaljo ne vidite? V primeru naknadnega
pošiljanja teh dokazil, stranka sama krije stroške pošiljanja. Če stranka
pošlje pomanjkljive informacije, s katerimi ne moremo izločiti strankine
napake pri oddaji naročila, bo reklamacija zavrnjena.
Izdelki, ki so
predmet rešene reklamacije, se stranki pošljejo na strankin naslov in jih ni
mogoče prevzeti v optiki.
Zamenjava
očalnih leč
Korekcijski okvir je potrebno poslati očiščen. V
nasprotnem primeru bomo zavrnili naročilo zamenjave očalnih leč.
V
kolikor ocenimo, da v prejeti okvir ni možno vgraditi korekcijskih očalnih
leč, oziroma da obstaja tveganje za nastanek poškodb med samo montažo
očalnih leč, lahko zavrnemo naročilo in povrnemo vplačano kupnino ter vrnemo
okvir.
Ponudnik, družba Vallis MG d.o.o., posebej opozarja stranke, da
obstaja pri vsaki zamenjavi očalnih leč visoko tveganje nastanka poškodb na
okvirju zaradi posega v originalni izdelek. Zaradi številnih specifik
korekcijskih okvirjev, ni mogoče vnaprej predvideti, kako se bo posamezni okvir
odzval na menjavo očalnih leč, zato ponudnik za nastanek morebitnih poškodb
ne prevzema odgovornosti, razen v kolikor bi bile povzročene naklepno ali iz
hude malomarnosti. Ponudnik si bo vselej prizadeval opraviti zamenjavo očalnih
leč brez povzročitve poškodb na okvirju, vendar ne prevzema jamstva za tak
rezultat. V kolikor se želi stranka izogniti tveganju nastanka poškodb na
okvirju, predlagamo, da naroči očalne leče z novim okvirjem. Vgradnja
korekcijskih stekel ni možna v vse okvirje sončnih in športnih očal.
Možnost vgradnje v taka očala je potrebno predhodno preveriti preko info@moje-lece.si. Premontaža
očalnih leč se zaračunava po ceniku, ne glede na to ali je okvir kupljen na
spletu ali v optiki ter neodvisno od datuma nakupa.
Očala za
modro svetlobo
Blueblocker leče vsebujejo posebno prevleko oz. filter
za zaščito pred učinki prekomernega modrega sevanja. Nekateri uporabniki
lahko občutijo blag modrikast odsev, ki je pri izbiri filtra za zaščito pred
modro svetlobo običajen pojav. Strankam svetujemo, da se pred izbiro očal za
modro svetlobo posvetujejo s svojim okulistom.
Cene
Vse cene v
spletni trgovini Moje-lece.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na
dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov se
lahko zgodi, da je podatek o ceni v spletni trgovini napačen (npr. zaradi
ažuriranja podatkov v teku: ker kupcu želimo zagotoviti kar se da
najugodnejšo ceno, se lahko cenik spreminja tudi večkrat dnevno). Moje-lece.si
si pridržuje pravico do preklica naročila, če pride do očitne napake (46.
člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in
vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za
odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil
pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni, navedeni na spletnem mestu.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Popusti, promocijske kode ipd. se
praviloma ne seštevajo in se med seboj izključujejo. Opomba: očalne leče
lahko izberete le v kombinaciji s korekcijskim okvirjem ali s storitvijo
zamenjave očalnih leč. Cenik očalnih leč je objavljen pod posameznim
korekcijskim okvirjem. V primeru, da iz košarice odstranite korekcijski okvir
in opravite plačilo samo za očalne leče, in vam spletna trgovina naročila ne
bo že avtomatsko zavrnila, vam bomo naročilo preklicali in vrnili denar v
skladu s pogoji poslovanja.
Odlična cena
Oznaka odlična CENA pomeni ugodno ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije.
V kolikor boste na slovenskem tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli
nižjo ceno od naše odlične cene, nas kontaktirajte in bomo odstranili ikono
odlična CENA ali znižali ceno proizvoda, v kolikor bo to mogoče.
Prioritetno naročilo
Z izbiro prioritetnega naročila si boste
zagotovili prednostno pripravo vašega paketa. Vaš paket bo šel v pripravo
pred ostalimi in bo obdelan v najkrajšem možnem času. Izbira prioritetnega
naročila je možna le za izdelke, ki so na zalogi in ob prejemu vašega
plačila (v primeru, da izberete plačilo v naprej). V kolikor izdelka ni na
zalogi in ste izbrali prioritetno naročilo, bo naročilo pripravljeno takoj, ko
bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz. takoj, ko prejmemo plačilo. Priprava
in odprema paketov poteka vsak delovni dan do 14. ure. Doplačilo pri izbiri
prioritetnega naročila znaša 1,99€ in je na voljo pri nakupu kontaktnih
leč, tekočin za leče, dodatkov za leče, sončnih očal ter korekcijskih
okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno dioptrijo izbira
prioritetnega naročila ni možna. Opozorilo: z izbiro prioritetnega naročila
si zagotovite prednostno obdelavo vašega paketa v našem skladišču in ne same
dostave, ki jo opravljajo pogodbeni partnerji. Končni čas dostave je odvisen
od dostavne službe in v večini primerov traja 1-3 delovne dni, kar velja tudi
v primeru izbire prevzemnega mesta.
Zavarovanje paketa
Če
stranka prejme poškodovan paket, je dolžna še isti dan javiti poškodbo
paketa prodajalcu, s poslanimi dokazili (slika zaprtega paketa). V kolikor se
odločite za možnost zavarovanja paketa, se bodo naši zaposleni nemudoma
odzvali in prioritetno (24 ur/delovni dan) odpremili nov paket za artikle, ki so
na zalogi, za vse ostale pa takoj po dobavi le-teh. V primeru, da paket ni
zavarovan, postopek traja dlje kot en dan in je odvisen od več dejavnikov.
Opcija zavarovanja paketa je primerna za vse stranke, ki ne želijo čakati in
želijo prejeti paket kar se da hitro. Doplačilo pri izbiri zavarovanja paketa
znaša 0,99€ (za vse izdelke razen za sončna in korekcijska očala) oziroma
4,99€ (pri nakupu sončnih ali korekcijskih očal).
Varovanje osebnih
podatkov
Vallis MG d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in
stremi k najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Osebni podatki
potrošnika se zbirajo, obdelujejo in varujejo v skladu s predpisi, ki urejajo
varstvo osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko naše
spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki
opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim
Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter
Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani
osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni
izključno za namen, za katerega so bili pridobljeni, in v skladu z našo izjavo
o zasebnosti, ter da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali
kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih
primerih.
Vse o varstvu osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti lahko
najdete TUKAJ.
Omejitev odgovornosti
Za
zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in
ažurnost podatkov na spletni strani Moje-lece.si. Vseeno obstaja možnost napak
pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. Vse
navedene pomanjkljivosti se po najboljših močeh trudimo preprečiti, v kolikor
pa bi nastopile kljub naši opisani skrbnosti, vas bomo o tem obvestili v
najkrajšem možnem času. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo
od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.
Uporabniki imajo
možnost na spletni strani Moje-lece.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti
nestrpen, žaljiv ali zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh
odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati. Mnenja, ocene in
priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in
namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Ponudnik omogoča, da oceno ali mnenje za
posamezni artikel napiše zgolj kupec tega artikla. V spletni trgovini se
objavijo vse oddane ocene kupcev. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik
izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje
njegovo objavo v vseh elektronskih in drugih medijih časovno neomejeno in za
katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika.
Z nakupom
potrjujete, da boste sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika
ali optika pri uporabi kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki
bo nosila kontaktne leče, redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni
prepovedana uporaba kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne
leče, morajo pred nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za
zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti pri nakupu, zagotavljate in
jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja
proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom
strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in da je seznanjen s
pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.
Vsebina, objavljena na
spletni strani, je zagotovljena s strani ponudnika kot informativna storitev.
Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh očesnih boleznih, kot tudi ne
vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so relevantne očesnim potrebam.
Informacije, dostopne na spletni strani, so le splošne informacije in so
namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in vašim očesnim zdravnikom.
Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za nobenega posameznika in ne sme
biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim medicinskim nasvetom, diagnostiki
in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena vprašanja, ki jih imate glede
vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in diagnostike, morate postaviti
vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete prezreti mnenja vašega zdravnika
ali zavlačevati z iskanjem strokovnih informacij o vašem zdravju zaradi
informacij, dostopnih na ponudnikovi spletni strani. Razen izrecno in nedvoumno
podanih informacij o blagu ste se za vse druge informacije dolžni posvetovati z
očesnim zdravnikom.
Pritožbe in spori
Vallis MG d.o.o.
(Moje-lece.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega
sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko
obrne na ponudnika storitve (Vallis MG d.o.o.) preko telefonske številke 01
7774 239 ali preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Pritožba se
odda preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Postopek
obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da vključuje
reševanje potrošniških sporov nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo zahtevka
in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je
tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis MG
d.o.o. si zato prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma, da se spori
rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v
Ljubljani.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z
zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca
izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje
potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Skladno z zakonskimi
normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega
reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega
spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem
reševanju potrošniških sporov.Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi:
TUKAJ .
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013
Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter
spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Postopek
nakupa
1. korak – IZBIRA IZDELKA
Po pregledu
ponudbe na spletni strani www.moje-lece.si uporabnik najde izdelek,
ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride na podrobnejši opis
izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem ga obvesti, da je
izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi nadaljevati nakupovanje, klikne
levo povezavo Nadaljuj z nakupom '' in se vrne nazaj v spletno trgovino. Če
želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo ''Pojdi v košarico in sistem ga
pripelje v nakupovalno košarico.
2. korak – VSEBINA, PREGLED
IN ODSTRANITEV IZDELKA IZ KOŠARICE
Na spletni strani www.moje-lece.si se v zgornjem desnem
kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono)
uporabniku prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini
dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek
iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in
izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.moje-lece.si, mora klikniti na
povezavo Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno
trgovino.
3. Korak – DOKONČANJE NAROČILA
V
primeru, da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici, mora
klikniti povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku
»dostava in plačilo« mora uporabnik izbrati način dostave. Za nadaljevanje
je potrebno dodati e-mail naslov ali nadaljevati kot Facebook uporabnik. Ko
izbere način, ga sistem pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je
potrebno izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno
številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek
naročila ter dostavo izdelka.
Obrazec omogoča, da se lahko ustvari
uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že
shranjeni.
Dostava: uporabnik lahko izbira med dostavo preko
Pošte Slovenije, GLS Slovenije ali DPD, oziroma se lahko odloči za osebni
prevzem na enem izmed šestih prevzemnih mest, ki so navedena na spletni strani
www.moje-lece.si.
Način
plačila: uporabnik lahko izbira med petimi načini plačila: plačilo po
povzetju, bančnim nakazilom, PayPal plačilom, plačilom z VALÚ ali plačilno
kartico.
Kuponi in darilne kartice: če ima uporabnik veljavno kodo
za popust ali darilno kartico, jo vpiše v košarici in klikne na gumb
»Aktiviraj«.
4. korak – ZAKLJUČEK
NAKUPA
Cena izdelka, strošek poštnine, DDV in skupni znesek
za plačilo so razvidni (na desni strani) v nakupovalni košarici, še preden se
zaključi naročilo. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo,
način plačila, ki ga je izbral in celotno vsebino nakupovalne košarice.
Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo
naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za
vaše naročilo«, številka naročila ter končni znesek. Uporabnik nato prejme
še elektronsko sporočilo, ki potrjuje uspešnost naročila.
Virtualno
ogledalo
Spletna stran www.moje-lece.si s t.i. virtualnim
ogledalom (virtual mirror) in virtualnim stilistom (Faceshape) omogoča 3D
pomerjanje očal preko kamere računalnika, pametnega telefona ali tablice.
Uporaba virtualnega ogledala in stilista je prostovoljna in služi kot
zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne shranjuje na serverjih,
shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrana za pomerjanje. Virtualno ogledalo
in stilist služita le kot pomoč pri izbiri očal in ne moreta biti pravo
merilo, saj se lahko velikost očal in obraz posameznika razlikujeta od
virtualnega modela. Vallis MG d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri
napačni izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala ali stilista
Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD)
Aplikacija za
merjenje zenične razdalje (PD) služi kot pomoč pri določitvi zenične
razdalje.
Rezultati meritve so informativni, zato zavračamo
kakršnokoli odgovornost pri napačni izmeri zenične razdalje oziroma morebitni
razliki med zenično razdaljo, ki jo zmeri aplikacija in optik.
Za
najbolj natančne meritve svetujemo uporabo kamere s HD resolucijo in natančno
sledenje navodil. Slikovni material in rezultati meritev se ne shranjujejo in se
po zapustitvi aplikacije avtomatično zbrišejo.
Koda za popust
Če želite uporabiti kodo za popust, si navodila lahko preberete TUKAJ.
Pri
nakupih v spletni trgovini www.moje-lece.si prinašajo kode za
popust različne ugodnosti in popuste. Kode so časovno omejene in jih ni možno
združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne
različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so
neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so
prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni
strani, Facebook strani, elektronskih sporočilih, letakih in drugih medijih
oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so
zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih medijih oziroma
oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo za že znižano blago in
se med seboj izključujejo in se ne seštevajo (npr., promocija velja ali za
okvir/sončna očala ali očalne leče, ne za oboje). Promocije ne veljajo na
ambasadorska očala, očala znamke Válle in LeWish in sončna očala Ray Ban so
izključena iz promocij. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost
kode za popust avtomatično odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek,
ki ga je potrebno poravnati. Unovčenje popusta na sončna ali korekcijska
očala velja za nakup največ petih različnih modelov za eno fizično
osebo.
Nobena akcija se ne nanaša na zamenjavo očalnih leč, oz. na
naročila oddana po obrazcu za zamenjavo ali vgradnjo očalnih leč.
Outlet ponudba
Velja do razprodaje zalog. Pridružujemo si
pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Vse navedene cene so v
evrih.
Pametna alternativa
Kontaktne leče in tekočine, ki jih
ponujamo kot pametno alternativo, predlagamo na podlagi povratnih informacij
strank, glede na razmerje med ceno in kakovostjo. Pri kontroli vida za kontaktne
leče z uvajanjem vam bodo naši optometristi svetovali leče, katere bi bile
najbolj primerne za vaše oko, glede na izmerjeno dioptrijo in vaše želje.
Poudariti pa moramo, da niso vse leče primerne za vsako oko in ne prevzemamo
odgovornosti, v kolikor predlagane leče ne ustrezajo vašim očem. V tem
primeru je potreben nakup novih leč, seveda so vam naši optometristi z nasveti
vedno na razpolago.
Razno
Določila teh Splošnih pogojev
veljajo zgolj za nakup v spletni trgovini Moje-lece.si in za pogodbe, sklenjene
na daljavo. Za nakup v optiki, kjer sta istočasno fizično prisotni obe
pogodbeni stranki, veljajo splošna pravila za sklepanje prodajnih pogodb (ki
niso pogodbe na daljavo) s potrošniki. V kolikor je izdelek kupljen v optiki
Moje-lece Komenda ali Maribor, je vračilo denarja možno le kot dobropis na
uporabniški profil. V optiki se pred nakupom izdelka lahko opravi
optometristični pregled.
Okvir za 1 €
V času trajanja akcije
1 € korekcijski okvirji je mogoče izbrane okvirje kupiti po ceni 1 € le v
primeru nakupa očalnih leč. Izbranih korekcijskih okvirjev po ceni 1 € ni
mogoče kupiti brez personaliziranih očalnih leč (z dioptrijo, ki jo je izbral
kupec). Akcija velja samo za spletne nakupe.
Akcija 1+1 gratis ali popust na
drugi produkt
Akcija 1+1 gratis je ugodnost, ki velja ob nakupu dveh
produktov. Ugodnost se običajno odšteje od drugega (cenejšega) produkt v
košarici. Da bi lahko kupec izkoristil ugodnost te akcije mora imeti v svoji
košarici 2 produkta, ki sta vključena v akcijo (npr. 2 sončna očala iste
blagovne znamke) in vpisano kodo v košarici v polju "Koda za popust ali bon".
Kodo za popust kupec najde zapisana v komunikaciji akcije (na oglasih ali v
sporočilih) v času trajanja akcije.
Če kupec ne izpolni pogoja nakupa
dveh produktov, ki sta vključena v akcijo, ugodnosti ne more koristiti, kljub
temu, da je vpisal kodo za koriščenje ugodnosti akcije.
Ob vračilu
produktov, ki so bili kupljeni v okviru akcije, kjer je nakup drugega produkta
pogoj za koriščenje popusta (npr. 30 % popusta na druga očala v naročilu),
je kupec dolžan vrniti oba produkta.
Nagradne igre
Do
splošnih pogojev nagradnih iger na internetu lahko dostopate TUKAJ.
SMS OBVEŠČANJE
Pravila in pogoji uporabe storitve SMS
OBVEŠČANJE
1. Organizator storitve je »Vallis MG d.o.o.«. Ta pravila
določajo način delovanja storitve »SMS obveščanje«. Ponudnik storitve je
Sinhro d.o.o., Tehnološki park 21, 1000 Ljubljana, matična številka
2296390000, davčna številka SI38628767 v sodelovanju z organizatorjem storitve
Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Za tehnično delovanje storitve
in reševanje reklamacij odgovarja Sinhro d.o.o.
2. Opis storitve:
namen storitve je promocija storitve spletne trgovine moje-lece.si. Člani SMS
SKUPNOSTI bodo udeleženi v nagradnih žrebanjih in ostalih akcijah
moje-lece.si. Uporabniki se lahko včlanijo tako, da pošljejo SMS s ključno
besedo moje-lece na 3131, ali je podajo svoje podatke organizatorju. Uporabnik,
ki se je prijavil na obveščanje, prejme brezplačno SMS sporočilo za
potrditev splošnih pogojev, ki jih potrdi tako, da na kratko številko 3131
pošlje DA in svoje podatke. Splošni pogoji so objavljeni na www.moje-lece.si. V kolikor uporabnik na
kratko številko 3131 pošlje SMS sporočilo DA in svoje podatke, prejme
brezplačno SMS sporočilo z obvestilom, da je bila prijava na brezplačno SMS
obveščanje uspešna in kako se lahko odjavi. Vsak član SMS SKUPNOSTI se lahko
kadarkoli odjavi, in sicer tako, da na kratko številko 3131 pošlje SMS s
ključno besedo moje-lece STOP na 3131. V primeru, da ste se odjavili od
obvestil, naše obvestilo pa vseeno pride do vas, vse stranke, ki ste se
odjavile od prejemanja obvestil prosimo, da vzamete v zakup, da ste naša baza
posodablja periodično in da do posodobitve (katera je izvedena najkasneje v
roku enega tedna) podatki ostajajo nespremenjeni. Pogoji uporabe storitve so
objavljeni na spletni strani www.moje-lece.si Storitev traja od
01.10.2017 do preklica.
3. Cenik SMS sporočil: vsak poslani SMS
uporabnika se zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (Telekom
Slovenije, A1 in Telemach). Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa iMS:
naročniki uporabniki mobilnega omrežja Telekom Slovenije, Debitelovi
naročniki in predplačniki/A1 naročniki in predplačniki/Izi
Mobil/M-Mobil/Bob/Telemach. Povratna SMS sporočila, ki jih uporabnik prejme kot
član SMS skupnosti, so brezplačna (0,00 EUR). Ime SMS storitve Uporaba
storitve Opis dogodka Ime MT SMS na izpisu pogovorov Cena v EUR z DDV IMS
Ključna beseda Sistemsko sporočilo Sistemska spo. 0,00 IMS SMS Poštar
Naročene IMS informacije 0,00
4. Zasebnost in varstvo podatkov
uporabnika: s potrditvenim SMS sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila
in pogoje uporabe storitve, se uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o.
(kot ponudnik in upravljavec spletne trgovine) in Sedem d.o.o. (kot podizvajalec
ponudnika) posredovane osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih
uporablja za statistično obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega
nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb,
oglasnega gradiva, vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij
organizatorjev ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje
naročil. Privolitev v zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki
imajo pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja
in izbrisa svojih osebnih podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo
izvajalcu storitve Sinhro d.o.o.
5.Zasebnost in varstvo podatkov
uporabnika: s potrditvenim SMS sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila
in pogoje uporabe storitve, se uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o.
(kot ponudnik in upravljavec spletne trgovine) in Sedem d.o.o. (kot podizvajalec
ponudnika) posredovane osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih
uporablja za statistično obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega
nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb,
oglasnega gradiva, vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij
organizatorjev ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje
naročil. Privolitev v zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki
imajo pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja
in izbrisa svojih osebnih podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo
izvajalcu storitve Sinhro d.o.o.
6. Splošni pogoji sodelovanja: z
včlanitvijo v moje-lece se šteje, da se uporabnik strinja s temi pogoji
uporabe storitve. Storitev lahko uporabljajo uporabniki naslednjih mobilnih
omrežij: Telekom Slovenije, Telemach, A1, Izi Mobil (ponudnik komunikacijske
poti je Telekom Slovenije), M mobil in Bob (ponudnik komunikacijske poti je A1),
Debitel (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije). Za več informacij
o akcijah in ugodnostih pokličite Službo za pomoč uporabnikom na 01 7774 239
ali pišite na info@moje-lece.si.
Splošne pogoje poslovanja si lahko shranite TUKAJ .
Zadnja sprememba splošnih pogojev
poslovanja: 11.7.2024.
Komentarji
(28)
Imate kakšno vprašanje?
S
Ali je mogoče uveljavljati pravice (delno kritje) iz zdravstvenega zavarovanja ob naročilu očal pri vas?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, žal ne, ker nimamo koncesijo.
matic
pozdravljeni, se lahko prekličejo sončna očala ki sem jih naročil danes Lp
Odgovori
info@moje-lece.si
Naročilo je bilo stornirano.
Olha
ali pošiljate leče na hrvaško?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, pošiljamo le znotraj Slovenije. Lep pozdrav.
Ismet Halilović
Pozdravljeni,
vprašal bi rad ali je možno poslati lasten okvir za očala in potem vi vgradite leče glede na recept?
hvala in lep pozdrav
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni. Seveda, lahko naročite samo očalne leče za vaš obstoječi
okvir. Na spletni strani oddate naročilo in nam pošljete okvir, v katerega vam
vstavimo naročene leče.
Aleksandra Paluc
Spoštovani.
Pri optiku sem dobila leče BC 8,6 in DIA 14,1.
Pri vas vidim, da imate DIA 14,2. Kaj to pomeni ?
Lep dan, Aleksandra
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, vsaka leča je drugačna in ima drugačne lastnosti.
Najverjetneje niste našli prave leče. Še enkrat preverite znamko,
proizvajalca ipd. Niso vse leče primerne za vsako oko. V kolikor niste
prepričani katere lečke potrebujete, nam lahko sliko leč (škatlice),
pošljete na e-mail, da preverimo. Hvala. Lep pozdrav
Anonymous
Spoštovani! Že dolga leta pri vas nabavljam kontaktne leče in to sem storila tudi danes. Imam pa problem pri plačevanju, namreč do sedaj sem plačala pri prednaročilu, ker drugega plačila nimam. Prosim za vaš odgovor, hvala Nada Carl
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, plačilo ni vidno. Izbrali ste plačilo s kreditno kartico.
Plačate lahko s kreditno kartico Visa ali Mastercard, plačilo pa je potrebno
potrditi v aplikaciji ali vpisati kodo, ki jo prejmete na telefon (odvisno od
banke in vaše kartice). Če želite spremembo načina plačila, prosim
pošljite e-mail na info@moje-lece.si ali
pokličite 01 7774 197. Lep pozdrav
Sara
Pozdravljeni.
A je možno vračilo oz. menjava očal s steklom ki nimajo korekcije, le zaščito proti modri svetlobi?
Lep pozdrav
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, v kolikor ste izbrali računalniška očala, že narejena jih
lahko vrnete v roku 14 dni. V kolikor ste naročili okvir + leče, gre za
izdelek po meri in očala ni možno vrniti.
IGNACIJ TILINGER
Želim vrniti okvirje CRULLE 17297 C2 , nabavljene po računu 2-1-2229368.
Prosim če mi pošljete obrazec za vračilo.
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, navodila in obrazec smo vam poslali na vaš e-naslov. Lep
pozdrav.
Hana
Mene zanima ali je možno vrniti sončna očala kupljena v trgovini?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, če ste očala kupili pri nas, v spletni trgovini Moje-lece.si,
potem lahko izdelek vrnete po navodilih za vračilo blaga, v roku 14 dni, če so
izpolnjeni vsi pogoji za vračilo. V kolikor očal niste kupili v naši spletni
trgovini, vračilo blaga k nam ni možno. Hvala. Lep pozdrav
Zan
Pozdravljeni, ali je dostava možna tudi v tujino (UK)?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, pakete dostavljamo samo znotraj Slovenije. Lep pozdrav.
Sandra
Naročila bi več okvirjev brez korekcijskih leč. Želim namreč sprobat preden dam vgraditi leče. Okvirje bi vrnila, vi pa bi mi v izbranega vgradili leče, kupnino teh okvirjev pa odšteli pri končnem znesku. Bi šlo tako?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, vse bo držalo razen tega, da kupnino odštejemo od končnega
zneska. Kupnino vam vrnemo na vaš račun in boste doplačali še očalne
leče.
Tomaž
Kaj pa plačilo na obroke?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, plačilo na obroke ni možno.
klara
pozdravljeni, zanima me če lahko naročilo se prekličem, ker sem ga danes oddala?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, prejeli smo vaši dve naročili. Katero želite stornirati?
Viacheslav N
good morning. I booked gucci sunglasses yesterday; I couldn’t pay by card on our website. my name is Irina Sinkevich. How can I order them?
Odgovori
info@moje-lece.si
Order number please? You can pay with bank transfer or with cash on
delivery.
Katja
Pozdravljeni,
zanima me, ali lahko vrnem/zamenjam ne odprte leče, saj se mi je dioptrija povečala in od prejetja naročila je minilo več kot 14 dni.
Za odgovor se Vam zahvaljujem in lepo pozdravljam.
Odgovori
info@moje-lece.si
V skladu s pogoji poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji je vračilo po
več kot 14 dneh možno samo za kontaktne leče.
Če se vam je od zadnjega
nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno škatlico za leče vam
spletna trgovina Moje-lece.si omogoča vračilo tudi po 14 dneh od nakupa.
Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno
zaprta, nepoškodovana, da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto in da je
rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen
obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Artikle
pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik.
Opozorilo: škatlice v pakiranju po 90 leč, ki so sestavljene iz treh škatlic
po 30 leč se smatrajo kot celota in zato ni možnega vračila samo ene ali dveh
škatlic po 30 leč. Stroške poštnine vračila izdelka ne krijemo. Priložite
obrazec za vračilo blaga.
Natasa
Rada bi naročila več modelov očal, jih preizkusila in očala, ki mi ne ustrezajo, vrnila nazaj. Je to možno? Je kakšna težava, če se škatla z očali odpre, se očala preizkusijo in se potem zadeva primerno zapakirana vrne nazaj? Lp
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, v kolikor vam očala ne odgovarjajo, jih lahko vrnete v roku
14dni od prevzema in vam vrnemo denar na vaš račun. V primeru vračila očal
varnostni pečat ne sme biti poškodovan. Če je varnostni tečaj odstranjen
pomeni, da so bila očala nošena oz. v uporabi, zato zamenjava in vračilo
denarja ni možno. Lep pozdrav. Lep pozdrav
Tjaša
Pozdravljeni, po nesreči sem izbrala BC 9.00 namesto 8.5 in me zanima, ali se da zamenjati
Odgovori
info@moje-lece.si
V kolikor škatlice še niste odprli oziroma je original zapakirana, nam jo
pošljite nazaj in bomo zamenjali.
Lidija
Pozdravljeni,sem prvič naročila, plačilo ob povzetju, pa zanima rok dobave. Hvala
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, V kolikor so leče na zalogi je dostava ponavadi že drugi
dan.
Lidija
Zelo zadovoljna z dostavo, naročilom, popusti, darilcem, najbolj pa zaradi ugodne cene leč. Prvic sem vzela leče pri optiku. Za iste lece sva z mozem plačala oba skupaj 205e za pol leta. Pri vas pa 102e za oba. Nikoli vec k optiku...z vami zelo zadovoljna. Zelim vam še naprej uspešno poslovanje in čimveč zadovoljnih strank. Lep pozdrav
anita k.
Leče s cilindri sem naročila včeraj in danes so že prispele. Zelo sem vesela in sem vas že priporočila vsem v službi. Od zdaj naprej, ne kupujem več kontaktnih leč v optiki.
Anja
Že dalj časa naročujem pri vas - vedno hitra dostava, lepo zapakirano in ugodno. Sem zelo zadovoljna in dajem priporočila dalje.
Vse dobro v prihodnje vam želim! :)
rok
Super zadovoljen z vašim servisom in ponudbo leč. Kar tako nadaljujte.
jana
odlična klicna podpora, hitra dostava in res zelo ugodne cene. le tako naprej :)
marko
Zahvaljujem se za hitro dostavo paketa in za uporabno darilce :)
simbi
qVesela sem da vidim svet še z drugim pogledom, namreč da sem odkrila kontaktne leče. Uporaba je res enostavna in leče so res praktične. vaša spletna trgovina pa je sploh super...dostava, kakovost, svetovanje....zelo zadovoljna:) pozdravcek
Manca
tako hitro leč s cilindri še nikjer nisem dobila, sedaj grem lahko brezskrbno na dopust :) hvala
petra podgoršek
Moram vas pohvaliti. Šli ste mi roko in sem leče dobila v eni urci :)
vas bom priporočala vsem mojim znancem. super ste!
aldijana
kako dolgo traja da prispe do maribora?lp
Odgovori
info@moje-lece.si
Za celotno Slovenijo je ponavadi dostava naslednji delovni dan od odpreme
paketa.
Komentarji (28)
Ali je mogoče uveljavljati pravice (delno kritje) iz zdravstvenega zavarovanja ob naročilu očal pri vas?
Pozdravljeni, žal ne, ker nimamo koncesijo.
pozdravljeni, se lahko prekličejo sončna očala ki sem jih naročil danes Lp
Naročilo je bilo stornirano.
ali pošiljate leče na hrvaško?
Pozdravljeni, pošiljamo le znotraj Slovenije. Lep pozdrav.
Pozdravljeni, vprašal bi rad ali je možno poslati lasten okvir za očala in potem vi vgradite leče glede na recept? hvala in lep pozdrav
Pozdravljeni. Seveda, lahko naročite samo očalne leče za vaš obstoječi okvir. Na spletni strani oddate naročilo in nam pošljete okvir, v katerega vam vstavimo naročene leče.
Spoštovani. Pri optiku sem dobila leče BC 8,6 in DIA 14,1. Pri vas vidim, da imate DIA 14,2. Kaj to pomeni ? Lep dan, Aleksandra
Pozdravljeni, vsaka leča je drugačna in ima drugačne lastnosti. Najverjetneje niste našli prave leče. Še enkrat preverite znamko, proizvajalca ipd. Niso vse leče primerne za vsako oko. V kolikor niste prepričani katere lečke potrebujete, nam lahko sliko leč (škatlice), pošljete na e-mail, da preverimo. Hvala. Lep pozdrav
Spoštovani! Že dolga leta pri vas nabavljam kontaktne leče in to sem storila tudi danes. Imam pa problem pri plačevanju, namreč do sedaj sem plačala pri prednaročilu, ker drugega plačila nimam. Prosim za vaš odgovor, hvala Nada Carl
Pozdravljeni, plačilo ni vidno. Izbrali ste plačilo s kreditno kartico. Plačate lahko s kreditno kartico Visa ali Mastercard, plačilo pa je potrebno potrditi v aplikaciji ali vpisati kodo, ki jo prejmete na telefon (odvisno od banke in vaše kartice). Če želite spremembo načina plačila, prosim pošljite e-mail na info@moje-lece.si ali pokličite 01 7774 197. Lep pozdrav
Pozdravljeni. A je možno vračilo oz. menjava očal s steklom ki nimajo korekcije, le zaščito proti modri svetlobi? Lep pozdrav
Pozdravljeni, v kolikor ste izbrali računalniška očala, že narejena jih lahko vrnete v roku 14 dni. V kolikor ste naročili okvir + leče, gre za izdelek po meri in očala ni možno vrniti.
Želim vrniti okvirje CRULLE 17297 C2 , nabavljene po računu 2-1-2229368. Prosim če mi pošljete obrazec za vračilo.
Pozdravljeni, navodila in obrazec smo vam poslali na vaš e-naslov. Lep pozdrav.
Mene zanima ali je možno vrniti sončna očala kupljena v trgovini?
Pozdravljeni, če ste očala kupili pri nas, v spletni trgovini Moje-lece.si, potem lahko izdelek vrnete po navodilih za vračilo blaga, v roku 14 dni, če so izpolnjeni vsi pogoji za vračilo. V kolikor očal niste kupili v naši spletni trgovini, vračilo blaga k nam ni možno. Hvala. Lep pozdrav
Pozdravljeni, ali je dostava možna tudi v tujino (UK)?
Pozdravljeni, pakete dostavljamo samo znotraj Slovenije. Lep pozdrav.
Naročila bi več okvirjev brez korekcijskih leč. Želim namreč sprobat preden dam vgraditi leče. Okvirje bi vrnila, vi pa bi mi v izbranega vgradili leče, kupnino teh okvirjev pa odšteli pri končnem znesku. Bi šlo tako?
Pozdravljeni, vse bo držalo razen tega, da kupnino odštejemo od končnega zneska. Kupnino vam vrnemo na vaš račun in boste doplačali še očalne leče.
Kaj pa plačilo na obroke?
Pozdravljeni, plačilo na obroke ni možno.
pozdravljeni, zanima me če lahko naročilo se prekličem, ker sem ga danes oddala?
Pozdravljeni, prejeli smo vaši dve naročili. Katero želite stornirati?
good morning. I booked gucci sunglasses yesterday; I couldn’t pay by card on our website. my name is Irina Sinkevich. How can I order them?
Order number please? You can pay with bank transfer or with cash on delivery.
Pozdravljeni, zanima me, ali lahko vrnem/zamenjam ne odprte leče, saj se mi je dioptrija povečala in od prejetja naročila je minilo več kot 14 dni. Za odgovor se Vam zahvaljujem in lepo pozdravljam.
V skladu s pogoji poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji je vračilo po več kot 14 dneh možno samo za kontaktne leče.
Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno škatlico za leče vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča vračilo tudi po 14 dneh od nakupa. Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno zaprta, nepoškodovana, da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto in da je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Artikle pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik. Opozorilo: škatlice v pakiranju po 90 leč, ki so sestavljene iz treh škatlic po 30 leč se smatrajo kot celota in zato ni možnega vračila samo ene ali dveh škatlic po 30 leč. Stroške poštnine vračila izdelka ne krijemo. Priložite obrazec za vračilo blaga.
Rada bi naročila več modelov očal, jih preizkusila in očala, ki mi ne ustrezajo, vrnila nazaj. Je to možno? Je kakšna težava, če se škatla z očali odpre, se očala preizkusijo in se potem zadeva primerno zapakirana vrne nazaj? Lp
Pozdravljeni, v kolikor vam očala ne odgovarjajo, jih lahko vrnete v roku 14dni od prevzema in vam vrnemo denar na vaš račun. V primeru vračila očal varnostni pečat ne sme biti poškodovan. Če je varnostni tečaj odstranjen pomeni, da so bila očala nošena oz. v uporabi, zato zamenjava in vračilo denarja ni možno. Lep pozdrav. Lep pozdrav
Pozdravljeni, po nesreči sem izbrala BC 9.00 namesto 8.5 in me zanima, ali se da zamenjati
V kolikor škatlice še niste odprli oziroma je original zapakirana, nam jo pošljite nazaj in bomo zamenjali.
Pozdravljeni,sem prvič naročila, plačilo ob povzetju, pa zanima rok dobave. Hvala
Pozdravljeni, V kolikor so leče na zalogi je dostava ponavadi že drugi dan.
Zelo zadovoljna z dostavo, naročilom, popusti, darilcem, najbolj pa zaradi ugodne cene leč. Prvic sem vzela leče pri optiku. Za iste lece sva z mozem plačala oba skupaj 205e za pol leta. Pri vas pa 102e za oba. Nikoli vec k optiku...z vami zelo zadovoljna. Zelim vam še naprej uspešno poslovanje in čimveč zadovoljnih strank. Lep pozdrav
Leče s cilindri sem naročila včeraj in danes so že prispele. Zelo sem vesela in sem vas že priporočila vsem v službi. Od zdaj naprej, ne kupujem več kontaktnih leč v optiki.
Že dalj časa naročujem pri vas - vedno hitra dostava, lepo zapakirano in ugodno. Sem zelo zadovoljna in dajem priporočila dalje. Vse dobro v prihodnje vam želim! :)
Super zadovoljen z vašim servisom in ponudbo leč. Kar tako nadaljujte.
odlična klicna podpora, hitra dostava in res zelo ugodne cene. le tako naprej :)
Zahvaljujem se za hitro dostavo paketa in za uporabno darilce :)
qVesela sem da vidim svet še z drugim pogledom, namreč da sem odkrila kontaktne leče. Uporaba je res enostavna in leče so res praktične. vaša spletna trgovina pa je sploh super...dostava, kakovost, svetovanje....zelo zadovoljna:) pozdravcek
tako hitro leč s cilindri še nikjer nisem dobila, sedaj grem lahko brezskrbno na dopust :) hvala
Moram vas pohvaliti. Šli ste mi roko in sem leče dobila v eni urci :) vas bom priporočala vsem mojim znancem. super ste!
kako dolgo traja da prispe do maribora?lp
Za celotno Slovenijo je ponavadi dostava naslednji delovni dan od odpreme paketa.