Splošni pogoji poslovanja

Lastnik, upravljavec in skrbnik spletnih strani in spletne trgovine Moje-lece.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).

Podatki o podjetju Vallis MG d.o.o.

Pod kostanji 6
Poslovna cona Žeje pri Komendi
1218 Komenda
Slovenija
DŠ: SI49510371
Matična številka: 6180353000

Ti Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Moje-lece.si (v nadaljevanju Splošni pogoji) določajo pogoje uporabe spletnih strani na naslovu https://www.moje-lece.si/ ter pravice in dolžnosti strank (uporabnikov) in ponudnika storitve, družbe Vallis MG d.o.o., v zvezi z uporabo in delovanjem teh spletnih strani. Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Z uporabo spletnih strani Moje-lece.si potrjujete in soglašate, da ste prebrali in razumeli ter boste spoštovali te Splošne pogoje ter da vas ti Splošni pogoji pravno zavezujejo. Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsake pogodbe med ponudnikom in stranko. Določila Splošnih pogojev poslovanja so splošni pogoji v smislu 120. člena Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/07 in naslednji) in so zavezujoča kot pogodbena določila.

Podjetje Vallis MG d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe teh Splošnih pogojev. Spremenjeni Splošni pogoji se vselej objavijo na spletni strani Moje-lece.si in stopijo v veljavo s trenutkom njihove objave. Kupca zavezujejo Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi v optikah ponudnika. Kupca zavezujejo Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi v optikah ponudnika.

Na podlagi registracije na spletni strani lahko stranka dostopa do svojega uporabniškega profila. Iz svojega uporabniškega vmesnika lahko stranka naroči artikle. Nakup ni mogoč brez ustvarjanja uporabniškega računa (registracije).

Načini plačila

V spletni trgovini Moje-lece.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- plačilo z gotovino ob prevzemu

- plačilo po predračunu (bančno nakazilo)

- s paypal

- s kreditno kartico (Mastercard, Visa)

- z VALÚ-jem (moneto)

- z Google pay

- z Apple pay

- z darilnim bonom

- s flikom

Plačilo z gotovino ob prevzemu

Plačilo opravite ob dostavi pošiljke.

Pri izbiri prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu , plačilo ob prevzemu ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.

Plačilo preko spletne banke oz. plačilo po predračunu 

Če želite naročilo poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.).

Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo sliko:
upn obrazec

Plačilo s PayPal-om

Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
log_in

V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu za tem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s tem postopek plačila zaključen.


Plačilo s kreditno kartico

Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku naročila in po potrditvi zagledali:

Vnos podatkov kreditne oz. debetne kartice

  • Znamka kartice (izberite ponudnika kreditne kartice)
  • Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
  • Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
  • Datum veljavnosti (mesec/leto)
  • Verifikacijska stevilka (CSC številka). Pri Mastercard in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice ( slika )

Plačilo z VALÚ-jem

Ponujamo tudi možnost plačila s pomočjo pametne denarnice VALÚ. Pri izbiri načina plačila preprosto izberete možnost plačila s pametno denarnico VALÚ in potrdite naročilo. Nato kliknete na gumb z imenom "nadaljujte s plačilom", za tem se vam bo odprla nova stran s podatki za plačilo (QR koda ter 6-mestna koda) in vsemi potrebnimi navodili za plačilo z VALÚ-jem. Ko dokončate postopek plačila, je naročilo plačano in uspešno oddano.

Plačilo z darilnim bonom

Plačilo z darilnim bonom je možno samo z bonom, kupljenim v spletni trgovini Moje-lece.si. Vsak bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen - velja 24 mesecev od dneva nakupa. Pri izbiri plačila z bonom mora kupec ob oddaji naročila v košarici v polje "Koda za popust ali bon" vpisati unikatno kodo z bona. Pri plačilu z darilnim bonom je možno uporabiti tudi morebitno aktivno kodo za popust. Bon je možno unovčiti le ob enkratnem nakupu v celotnem znesku. Če vrednost nakupa presega vrednost bona, kupec doplača le razliko z enim izmed ostalih možnosti plačil - glej Načini plačila. Z bonom je možno plačati katerokoli blago ali storitev, ki jih ponuja spletna trgovina. V primeru neprevzema pošiljke, plačane z bonom, se pošiljka vrne prodajalcu. Prodajalec bo preklical kupčevo naročilo in vrnil kupnino. V tem primeru se znesek bona vrne na profil stranke v obliki dobroimetja. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi vračilo doplačila (na TRR ali dobroimetje na profil stranke). Vrednost darilnega bona je navedena na bonu. Bon je v elektronski obliki - v formatu PDF. Kupec prejme bon po e-pošti po prejemu plačila. Vsak bon ima edinstveno kodo, je časovno omejen in ga je mogoče unovčiti samo v spletni trgovini Moje-lece.si. Bona ni mogoče zamenjati za denar. Neuporabljenega bona ni mogoče zamenjati za drug bon ali ga kako drugače nadomestiti. V primeru odstopa od pogodbe ali preklica naročila, plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na profil kupca, ki je unovčil bon. Opozorilo: Bon je potrebno plačati vnaprej. Bona ni mogoče plačati z gotovino ob dostavi ali z dobroimetjem v profilu stranke.

Izdaja računa

Po dostavi in plačilu naročenih artiklov je kupcu račun na voljo v uporabniškem profilu pod pregledom njegovih naročil. S klikom na povezavo Prevzem računa si kupec lahko prenese račun v PDF formatu. Originalni račun stranka prejme tudi skupaj s paketom. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov kupca, ki bodo navedeni na računu, pred oddajo naročila (kar v spletni trgovini potrdi v rubriki: podatki na računu).

davcna blagajna

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo (ki se upošteva kot sklenjena pogodba) se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Potrošnik po potrditvi naročila prejme potrdilo o oddanem naročilu na svoj elektronski naslov. Potrošnik lahko ob prijavi v svoj profil na spletni strani www.moje-lece.si dostopa do pregleda vseh svojih naročil. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@moje-lece.si.

Dostava

V primeru nakupa blaga nad 50,00€ je dostava brezplačna oz. stroške pošiljanja plača ponudnik Vallis MG d.o.o. V primeru nakupa pod 50,00€, znašajo stroški dostave 2,99€. Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije, GLS Slovenija ali DPD. V primeru izbire dostave s plačilom po povzetju se zaračuna dodatni strošek 1,00€ tudi v času trajanja akcije brezplačna dostava. Vsako neprevzeto naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenije, vas bo na vaši pošti čakalo še 8 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše njegova telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke, naj nas o tem pred dostavo obvesti. V primeru prevzema paketa na paketomatu ali plačila po povzetju pri dostavni službi GLS Slovenija, se odkupnina lahko poravna z bančno, debetno, kreditno kartico ali gotovino. GLS Slovenija lahko ob neuspešnem vročanju paket preda v paketno trgovino ali v paketomat. Partner GLS Paketna trgovina Petrol prejemniku paketa dodatno zaračuna storitev vročitve paketa v višini 0,45€.

V primeru osebnega prevzema na izbranem prevzemnem mestu se zaračuna strošek priprave blaga v znesku 0,70€ (z DDV). Plačilo po povzetju na prevzemnem mestu ni možno. Potrebno je plačilo vnaprej (kreditna kartica, bančno nakazilo, Valu, PayPal, Google Pay, darilni bon, Flik). V kolikor je paket že v dostavi ali je že bil dostavljen na prevzemno mesto, preusmeritev paketa na drug naslov ni več možna. Za splošne pogoje GLS dostavne službe kliknite tukaj . Za splošne pogoje pošte Slovenije kliknite tukaj .

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo (spletni nakup), ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom. Blago se vrne na naslov podjetja Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik je v primeru vračila dolžan vrniti tudi embalažo in vse, kar je bilo embalaži priloženo (npr. etui za očala, krpico, …). Originalna embalaža (npr. škatlica) ne sme biti poškodovana. Zahtevek za odstop od pogodbe lahko oddate preko spletnega obrazca v uporabniškem profilu. Odstop od pogodbe ali kakršnekoli spremembe za korekcijska očala z izdelanimi očalnimi lečami niso možne, če je naročilo že plačano, ker gre za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1).

Kupnino za artikle, pri katerih je možen odstop od pogodbe, vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe prevzema stroške pošiljanja blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo, mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec ali kupec zaradi tega ne nosi nobenih dodatnih stroškov.

Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vračilo kontaktnih leč

Originalno zapakirane škatlice kontaktnih leč in tekočin lahko vrnete v roku 14 dni od prejema. V primeru že odprtih škatlic kontaktnih leč in tekočin za leče, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 7. točko 135. člena ZVPot-1, ki pravi, da zapečateno blago ni primerno za vračilo, če je potrošnik po dostavi odprl pečat, zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov. Vračilo tudi ni možno, če je embalaža poškodovana (npr. strgana, popisana, …).

    Vračilo kontaktnih leč po več kot 14-ih dneh od nakupa

    V skladu s temi Splošnimi pogoji poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji v naslednjem odstavku je vračilo po več kot 14-ih dneh možno samo za sferične kontaktne leče. Toričnih, multifokalnih, multifokalnih toričnih leč ali drugih izdelkov ni možno vrniti izven roka 14 dni.

    Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljene leče v zaprti škatlici, vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča vračilo tudi po 14-ih dneh od nakupa. Odprava dioptrije z operacijo ali prenehanje nošenja leč, ni upravičen razlog za vračilo izven roka 14 dni. Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno zaprta, nepoškodovana in da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto ter da je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen spletni obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Kontaktne leče pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik prevzema stroške pošiljanja blaga.

    Opozorilo : Pakiranja, ki so sestavljena iz več škatlic, se smatrajo kot celota, zato delno vračilo ni možno. Primer: za pakiranje, ki vsebuje 90 kontaktnih leč in je sestavljeno iz treh škatlic po 30 leč, ni možno vračilo le ene ali dveh škatlic po 30 leč. Te škatlice so označene z rdečo oznako npr. (for 90-Pack only) in niso za samostojno prodajo (kot npr. Acuvue Moist, TruEye,...)

    Vračilo očal

    Pri vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi očalnimi lečami (korekcijska očala), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen, če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja verjetnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično neuporaben. Priporočamo, da se pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja primernega za vaš obraz posvetujete z optikom. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika.

    Pri vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi očalnimi lečami (korekcijska očala), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen, če ni drugače opredeljeno v teh Splošnih pogojih. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj v nasprotnem primeru obstaja nevarnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično za stranko neuporaben. Priporočamo, da se pred izbiro in potrditvijo naročila o izbiri okvirja, primernega za vaš obraz, posvetujete z optikom.

    Virtualno ogledalo v spletni trgovini Moje-lece.si služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraz posameznika razlikujeta od virtualnega modela.

    Naročila za korekcijska očala, ki so že v izdelavi, ni možno preklicati tudi, če le-to še ni odposlano. V kolikor do vgradnje očalnih leč še ni prišlo, lahko dobi stranka povrnjeno kupnino le za okvir. Vračilo denarja za očalne leče ni možno. Očalne leče so izdelek po meri potrošnika, zato vračilo denarja zanje ni možno. Prav tako vračilo denarja za očalne leče ni možno v primeru, če kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije z vgrajenim filtrom proti modri svetlobi (blue blocker) ali očalne leče za vožnjo. Takšno naročilo spada v kategorijo naročil, ki so izdelana po natančnih merah potrošnika in prilagojena njegovim osebnim potrebam. (2. točka 135. člena ZVPot-1).

    V primeru vračila korekcijskih očal je potrebno vrniti tudi DEMO leče. Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več upravičen, se le-ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je bila 60€, akcija pri nakupu je bila POP5, kar je zneslo pri plačilu 55€. V primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več upravičeni. Iz tega razloga ste upravičeni zgolj do vračila 15€. Pri nakupu nad določenim zneskom (55€), oziroma po v naprej določenih pogojih na spletni strani Moje-lece.si našim strankam poklanjamo darilo, ki ga lahko stranka izbere v košarici ob zaključku potrditve naročila. Opozarjamo, da darila (napačno izbrana velikost, barva, itd.) ne menjamo, razen v primeru, ko je prišlo do napake z naše strani.

    Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave, povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe - naročila, plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na uporabniški profil kupca, ki je izkoristil bon. Če je bil nakup plačan z bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi, da se doplačilo vrne (na TRR kupca ali v obliki dobroimetja na profil kupca).

    Garancija

    Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

    Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko obrne za informacije o garanciji na telefonsko številko 01 7774 239 ali na elektronski naslov info@moje-lece.si.

    Stvarna napaka ali neskladnost blaga

    Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
    Zahtevki za stvarno napako po ZVPot se nanašajo na blago, kupljeno do vključno 25.1.2023. Za blago, kupljeno po tem datumu, se skladno z ZVPot-1 uvajajo nove določbe, ki zahtevke iz naslova stvarne napake nadomeščajo z zahtevki iz naslova neskladnosti blaga. Zahtevki zaradi neskladnosti blaga se nanašajo na blago, kupljeno od vključno 26.1.2023 dalje (ZVPot-1).

    V skladu s starim ZVPot je napaka stvarna (37. člen ZvPot):
    1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; 2.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 3.če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; 4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

    Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
    • odpravi napako na blagu ali
    • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali
    • vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).

    Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa Vallis MG d.o.o. ne odgovarja več. Če napaka ni sporna, mora Vallis MG d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora Vallis MG d.o.o. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

    Seznanitev z odgovornostjo podjetja za neskladnost blaga (2. odsek ZVPot-1)

    Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga, to je:

    • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
    • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
    • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
    • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

    Poleg izpolnjevanja prejšnjih zahtev pa mora blago tudi izpolnjevati objektivne zahteve za skladnost, to je:

    • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih
    • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
    • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno,
    • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

    Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

    Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov z naslova neskladnosti blaga

    V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

    1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne storitve; Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

    • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
    • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

    2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

    • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
    • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
    • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
    • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

    V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

    Pravico do uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. (ZVPot-1)

    Reklamacija kontaktnih leč

    Reklamacijo kontaktnih leč je potrebno prijaviti na e-mail naslov info@moje-lece.si. V e-mailu opišite težavo, pošljite fotografijo LOT številke (serijske številke leč) in parametrov naročenih kontaktnih leč. Kontaktne leče shranite v škatlici za leče, ki je napolnjena s tekočino za leče in jo s pomočjo navodil, ki jih boste dobili na svoj e-mail naslov, pošljite nazaj k nam v reklamacijski postopek. Zraven priložite še originalno embalažo in izpolnite spletni obrazec za reklamacijo. Prosimo vas, da priložite tudi kopijo vašega zadnjega oftalmološkega izvida (pred reklamacijo sami preverite, če ste naročili leče s pravilnimi parametri).

    Vsa navedena navodila in priporočila so podana z namenom čim hitrejše in kakovostnejše obravnave vaše reklamacije.

    Pomembna opozorila pred nakupom: Pred oddajo naročila se o izbiri kontaktnih leč posvetujte z okulistom ali oftalmologom. Kontaktne leče uporabljajte v skladu s priporočili očesnega specialista in navodili proizvajalca. Opozorilo glede barvnih leč: prikazane barvne leče v spletni trgovini se lahko razlikujejo od dejanske barve kontaktnih leč in tudi od končnega učinka barve leče v vašem očesu. Sprememba je bolj vidna pri svetlih očeh, kot pri temnih. V kolikor so za vas pomembne nianse barvnega odtenka, se pred izbiro izdelka obvezno osebno oglasite v optiki. Za morebitna odstopanja v odtenku barve ne odgovarjamo v okviru stvarne napake/nesklad­nosti, saj ne gre za neskladnost izdelka temveč za neidentiteto med digitalno in dejansko zaznavo barve.

    Reklamacija korekcijskih očal

    Reklamacijo korekcijskih očal lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail priložite fotografijo svojega izvida in opišite vašo težavo. Izpolnite tudi spletni obrazec za reklamacijo. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste prejeli ob naročilu (etui, krpica, demo leče za očala, embalažo,…). Na e-mail nam pošljite tudi svoje fotografije z očali (fotografija od spredaj in iz strani). Na očalnih lečah s flomastrom označite, kje se nahajajo vaše zenice (uporabite flomaster, ki je primeren za pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih leč). Vsa navedena navodila in priporočila so podana z namenom čim hitrejše in kakovostnejše obravnave vaše reklamacije.

    Pomembna opozorila pred nakupom: Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na Službo za pomoč uporabnikom, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali dodatne fotografije očal. V kolikor so za vas pomembne nianse barvnega odtenka, se pred izbiro izdelka obvezno osebno oglasite v optiki. Za morebitna odstopanja v odtenku barve ne odgovarjamo v okviru stvarne napake/nesklad­nosti, saj ne gre za neskladnost izdelka temveč za neidentiteto med digitalno in dejansko zaznavo barve.

    Reklamacija sončnih očal

    Reklamacijo sončnih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail priložite fotografijo očal in opišite težavo. Izpolnite tudi spletni obrazec za reklamacijo. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpico, embalažo,…). Vsa navedena navodila in priporočila so podana z namenom čim hitrejše in kakovostnejše obravnave vaše reklamacije. Pomembna opozorila pred nakupom: Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na Službo za pomoč uporabnikom, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali dodatne fotografije očal. V kolikor so za vas pomembne nianse barvnega odtenka, se pred izbiro izdelka obvezno osebno oglasite v optiki. Za morebitna odstopanja v odtenku barve ne odgovarjamo v okviru stvarne napake/nesklad­nosti, saj ne gre za neskladnost izdelka temveč za neidentiteto med digitalno in dejansko zaznavo barve.

    Vračil produktov z odkupnino ne sprejemamo, v kolikor je reklamacija odobrena pa povrnemo tudi strošek poštnine do 3,99 €, kolikor znaša najvišja poštnina na Moje-lece.si. Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda in priložite obrazec za reklamacijo.

    Dodatni pogoji in navodila glede reklamacije sončnih, korekcijskih in pametnih očal

    • Pod artiklom na spletni strani so podane mere izdelka, ki so namenjene lažji ter predvsem pravilni izbiri okvirjev. V kolikor stranka naroči premajhen ali prevelik okvir, premontaža očalnih leč ni mogoča. Za dodatne mere, naslovite vprašanja naši Službi za pomoč uporabnikom.
    • Popolna dioptrija za naše oko je na sredini leče. Proti periferiji leče se začnejo pojavljati distorzije. Te so pri višjih dioptrijah še toliko bolj opazne. Pri teh težavah je potrebno ob gledanju obračati glavo in ne le premikati oči. Distorzije se ob pravilno izdelanih lečah ne upoštevajo kot predmet reklamacije. V izogib napačni izbiri stekel (leč) se pred potrditvijo naročila posvetujte z okulistom ali oftalmologom.
    • Vse informacije na spletni strani služijo kot pomoč pri izbiri in ne kot obvezna izbira (primer: pri -6.00 dioptriji ne priporočamo debeline 1.5 ter 1.6, ker bo debelejša leča, je pa izdelava v večini primerov vseeno možna). V kolikor ima stranka npr. dioptrijo +/-2.00, lahko izbere katerokoli debelino leč. Večji lomni končnik pa seveda pomeni, da bo leča tanjša, lažja, lepša ter bo dokazano zmanjševala distorzije.
    • Meritve pri okulistih se opravijo glede na IDN vaše uporabe očal. Pri pregledu omenite, za kaj boste očala uporabljali. Če jih boste npr. uporabljali za televizijo, vam morajo izmeriti dioptrijo za ta IDN, prav tako za vožnjo.
    • Za uspešno reševanje reklamacij korekcijskih in sončnih očal potrebujemo čim več vaših podatkov. Prosimo, da nam, poleg reklamiranega izdelka, pošljete tudi vsa zahtevana pojasnila in informacije ter dodatke (primer: Crullé sončna očala vrnite s kartonasto škatlico, kartico za preverjanje polarizacije ter krpico). V izogib poškodbam pri transportu, reklamirane artikle primerno zapakirajte, po možnosti z mehurčki ali podobnim materialom. Za morebitne poškodbe, ki bi nastale pri transportu, ne odgovarjamo in niso predmet reklamacije.
    • Pri reklamiranju izdelka iz naslova stvarne napake/neskladnosti blaga obravnavamo samo predmet reklamacije (npr. če reklamirate dioptrijo, se posvetimo le temu). Če ste na kakršenkoli način posegali v očala, reklamacija ni več možna. Sem sodi tudi vgradnja očalnih leč pri drugih ponudnikih, ravnanje ali ukrivljanje priponk, lepljenje itd. Prosimo vas, da se v primeru reklamiranja očal najprej obrnete na našo Službo za pomoč uporabnikom in predložite vso potrebno dokumentacijo, da skrajšamo postopek reklamacije. V reklamacijskem postopku korekcijskih očal se preverjajo vse možnosti, zakaj očala ne odgovarjajo, tudi pridobitev tretjega mnenja (zaradi morebitnega narobnega merjenja dioptrije).
    • V primeru, da ste oddali naročilo z napačnimi podatki kot so: dioptrija, tanjšava leč, vidno polje, reklamacija ni možna. Reklamacija tudi ni možna v primeru poškodb, ki so nastale zaradi nepravilne hrambe izdelka ali izpostavljenosti izrazitim temperaturnim spremembam, vročini ali mrazu. Take vrste poškodb prepoznamo po preoblikovani plastiki, mehurčkih, popokanem anti-refleksu, ipd. Reklamacija ne bo veljavna v primeru poškodb, ki so posledica uporabe parfumov, gelov za lase, znoja, slane vode, klorirane vode ali drugih kemikalij, nepravilne uporabe, nepravilnega shranjevanja, agresivnih čistil ali alkohola. Prav tako se reklamacija zavrne, če je v očala posegla tretja oseba kot so drugi optiki ali stranke, in to ni bilo izvedeno s strani naše servisne službe.
    • Za čim bolj uspešno rešitev reklamacij progresivnih stekel je potrebno v paket dodati vrečke očalnih leč, modro kartico s podatki leč, okvir z vgrajenimi lečami, original izvid stranke, sliko iz strani (zaradi naklona očal), ter sliko naravnost (zaradi višine). Slike lahko pošljete tudi po mailu. Za uspešno rešitev moramo pridobiti čim več informacij, kot so tudi: kakšne težave občutite in na katero razdaljo ne vidite? V primeru naknadnega pošiljanja teh dokazil, stranka sama krije stroške pošiljanja. Če stranka pošlje pomanjkljive informacije, s katerimi ne moremo izločiti strankine napake pri oddaji naročila, bo reklamacija zavrnjena.
    • Izdelki, ki so predmet rešene reklamacije, se stranki pošljejo na strankin naslov in jih ni mogoče prevzeti v optiki.

    Zamenjava očalnih leč

    Korekcijski okvir je potrebno poslati očiščen. V nasprotnem primeru bomo zavrnili naročilo zamenjave očalnih leč.

    V kolikor ocenimo, da v prejeti okvir ni možno vgraditi korekcijskih očalnih leč, oziroma da obstaja tveganje za nastanek poškodb med samo montažo očalnih leč, lahko zavrnemo naročilo in povrnemo vplačano kupnino ter vrnemo okvir.

    Ponudnik, družba Vallis MG d.o.o., posebej opozarja stranke, da obstaja pri vsaki zamenjavi očalnih leč visoko tveganje nastanka poškodb na okvirju zaradi posega v originalni izdelek. Zaradi številnih specifik korekcijskih okvirjev, ni mogoče vnaprej predvideti, kako se bo posamezni okvir odzval na menjavo očalnih leč, zato ponudnik za nastanek morebitnih poškodb ne prevzema odgovornosti, razen v kolikor bi bile povzročene naklepno ali iz hude malomarnosti. Ponudnik si bo vselej prizadeval opraviti zamenjavo očalnih leč brez povzročitve poškodb na okvirju, vendar ne prevzema jamstva za tak rezultat. V kolikor se želi stranka izogniti tveganju nastanka poškodb na okvirju, predlagamo, da naroči očalne leče z novim okvirjem. Vgradnja korekcijskih stekel ni možna v vse okvirje sončnih in športnih očal. Možnost vgradnje v taka očala je potrebno predhodno preveriti preko info@moje-lece.si. Premontaža očalnih leč se zaračunava po ceniku, ne glede na to ali je okvir kupljen na spletu ali v optiki ter neodvisno od datuma nakupa.

    Očala za modro svetlobo

    Blueblocker leče vsebujejo posebno prevleko oz. filter za zaščito pred učinki prekomernega modrega sevanja. Nekateri uporabniki lahko občutijo blag modrikast odsev, ki je pri izbiri filtra za zaščito pred modro svetlobo običajen pojav. Strankam svetujemo, da se pred izbiro očal za modro svetlobo posvetujejo s svojim okulistom.

    Cene

    Vse cene v spletni trgovini Moje-lece.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov se lahko zgodi, da je podatek o ceni v spletni trgovini napačen (npr. zaradi ažuriranja podatkov v teku: ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno, se lahko cenik spreminja tudi večkrat dnevno). Moje-lece.si si pridržuje pravico do preklica naročila, če pride do očitne napake (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni, navedeni na spletnem mestu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo in se med seboj izključujejo. Opomba: očalne leče lahko izberete le v kombinaciji s korekcijskim okvirjem ali s storitvijo zamenjave očalnih leč. Cenik očalnih leč je objavljen pod posameznim korekcijskim okvirjem. V primeru, da iz košarice odstranite korekcijski okvir in opravite plačilo samo za očalne leče, in vam spletna trgovina naročila ne bo že avtomatsko zavrnila, vam bomo naročilo preklicali in vrnili denar v skladu s pogoji poslovanja.

    Odlična cena

    Oznaka odlična CENA pomeni ugodno ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor boste na slovenskem tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno od naše odlične cene, nas kontaktirajte in bomo odstranili ikono odlična CENA ali znižali ceno proizvoda, v kolikor bo to mogoče.

    Prioritetno naročilo 

    Z izbiro prioritetnega naročila si boste zagotovili prednostno pripravo vašega paketa. Vaš paket bo šel v pripravo pred ostalimi in bo obdelan v najkrajšem možnem času. Izbira prioritetnega naročila je možna le za izdelke, ki so na zalogi in ob prejemu vašega plačila (v primeru, da izberete plačilo v naprej). V kolikor izdelka ni na zalogi in ste izbrali prioritetno naročilo, bo naročilo pripravljeno takoj, ko bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz. takoj, ko prejmemo plačilo. Priprava in odprema paketov poteka vsak delovni dan do 14. ure. Doplačilo pri izbiri prioritetnega naročila znaša 1,99€ in je na voljo pri nakupu kontaktnih leč, tekočin za leče, dodatkov za leče, sončnih očal ter korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno dioptrijo izbira prioritetnega naročila ni možna. Opozorilo: z izbiro prioritetnega naročila si zagotovite prednostno obdelavo vašega paketa v našem skladišču in ne same dostave, ki jo opravljajo pogodbeni partnerji. Končni čas dostave je odvisen od dostavne službe in v večini primerov traja 1-3 delovne dni, kar velja tudi v primeru izbire prevzemnega mesta.

    Zavarovanje paketa

    Če stranka prejme poškodovan paket, je dolžna še isti dan javiti poškodbo paketa prodajalcu, s poslanimi dokazili (slika zaprtega paketa). V kolikor se odločite za možnost zavarovanja paketa, se bodo naši zaposleni nemudoma odzvali in prioritetno (24 ur/delovni dan) odpremili nov paket za artikle, ki so na zalogi, za vse ostale pa takoj po dobavi le-teh. V primeru, da paket ni zavarovan, postopek traja dlje kot en dan in je odvisen od več dejavnikov. Opcija zavarovanja paketa je primerna za vse stranke, ki ne želijo čakati in želijo prejeti paket kar se da hitro. Doplačilo pri izbiri zavarovanja paketa znaša 0,99€ (za vse izdelke razen za sončna in korekcijska očala) oziroma 4,99€ (pri nakupu sončnih ali korekcijskih očal).

    Varovanje osebnih podatkov

    Vallis MG d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi k najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Osebni podatki potrošnika se zbirajo, obdelujejo in varujejo v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko naše spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni izključno za namen, za katerega so bili pridobljeni, in v skladu z našo izjavo o zasebnosti, ter da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.

    Vse o varstvu osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti lahko najdete  TUKAJ.

    Omejitev odgovornosti

    Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani Moje-lece.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. Vse navedene pomanjkljivosti se po najboljših močeh trudimo preprečiti, v kolikor pa bi nastopile kljub naši opisani skrbnosti, vas bomo o tem obvestili v najkrajšem možnem času. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.

    Uporabniki imajo možnost na spletni strani Moje-lece.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv ali zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati. Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Ponudnik omogoča, da oceno ali mnenje za posamezni artikel napiše zgolj kupec tega artikla. V spletni trgovini se objavijo vse oddane ocene kupcev. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje njegovo objavo v vseh elektronskih in drugih medijih časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika.

    Z nakupom potrjujete, da boste sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne leče, redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana uporaba kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče, morajo pred nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti pri nakupu, zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.

    Vsebina, objavljena na spletni strani, je zagotovljena s strani ponudnika kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so relevantne očesnim potrebam. Informacije, dostopne na spletni strani, so le splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in diagnostike, morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete prezreti mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati z iskanjem strokovnih informacij o vašem zdravju zaradi informacij, dostopnih na ponudnikovi spletni strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij o blagu ste se za vse druge informacije dolžni posvetovati z očesnim zdravnikom.

    Pritožbe in spori

    Vallis MG d.o.o. (Moje-lece.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Vallis MG d.o.o.) preko telefonske številke 01 7774 239 ali preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da vključuje reševanje potrošniških sporov nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis MG d.o.o. si zato prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma, da se spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.

    Izvensodno reševanje potrošniških sporov

    Skladno z zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

    Skladno z zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: TUKAJ .

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

    Postopek nakupa

    1. korak – IZBIRA IZDELKA

    Po pregledu ponudbe na spletni strani www.moje-lece.si uporabnik najde izdelek, ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride na podrobnejši opis izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem ga obvesti, da je izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi nadaljevati nakupovanje, klikne levo povezavo Nadaljuj z nakupom '' in se vrne nazaj v spletno trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo ''Pojdi v košarico in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.

    2. korak – VSEBINA, PREGLED IN ODSTRANITEV IZDELKA IZ KOŠARICE

    Na spletni strani www.moje-lece.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.moje-lece.si, mora klikniti na povezavo Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

    3. Korak – DOKONČANJE NAROČILA

    V primeru, da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici, mora klikniti povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku »dostava in plačilo« mora uporabnik izbrati način dostave. Za nadaljevanje je potrebno dodati e-mail naslov ali nadaljevati kot Facebook uporabnik. Ko izbere način, ga sistem pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je potrebno izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

    Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

    • Dostava: uporabnik lahko izbira med dostavo preko Pošte Slovenije, GLS Slovenije ali DPD, oziroma se lahko odloči za osebni prevzem na enem izmed šestih prevzemnih mest, ki so navedena na spletni strani www.moje-lece.si.
    • Način plačila: uporabnik lahko izbira med petimi načini plačila: plačilo po povzetju, bančnim nakazilom, PayPal plačilom, plačilom z VALÚ ali plačilno kartico.
    • Kuponi in darilne kartice: če ima uporabnik veljavno kodo za popust ali darilno kartico, jo vpiše v košarici in klikne na gumb »Aktiviraj«.

    4. korak – ZAKLJUČEK NAKUPA

    Cena izdelka, strošek poštnine, DDV in skupni znesek za plačilo so razvidni (na desni strani) v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in celotno vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za vaše naročilo«, številka naročila ter končni znesek. Uporabnik nato prejme še elektronsko sporočilo, ki potrjuje uspešnost naročila.

    Virtualno ogledalo

    Spletna stran www.moje-lece.si s t.i. virtualnim ogledalom (virtual mirror) in virtualnim stilistom (Faceshape) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala in stilista je prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrana za pomerjanje. Virtualno ogledalo in stilist služita le kot pomoč pri izbiri očal in ne moreta biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraz posameznika razlikujeta od virtualnega modela. Vallis MG d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala ali stilista

    Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD)

    Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD) služi kot pomoč pri določitvi zenične razdalje.

    Rezultati meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo zmeri aplikacija in optik.

    Za najbolj natančne meritve svetujemo uporabo kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni material in rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije avtomatično zbrišejo.

    Koda za popust

    Če želite uporabiti kodo za popust, si navodila lahko preberete TUKAJ.

    Pri nakupih v spletni trgovini www.moje-lece.si prinašajo kode za popust različne ugodnosti in popuste. Kode so časovno omejene in jih ni možno združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni strani, Facebook strani, elektronskih sporočilih, letakih in drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo za že znižano blago in se med seboj izključujejo in se ne seštevajo (npr., promocija velja ali za okvir/sončna očala ali očalne leče, ne za oboje). Promocije ne veljajo na ambasadorska očala, očala znamke Válle in LeWish in sončna očala Ray Ban so izključena iz promocij. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatično odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati. Unovčenje popusta na sončna ali korekcijska očala velja za nakup največ petih različnih modelov za eno fizično osebo.

    Nobena akcija se ne nanaša na zamenjavo očalnih leč, oz. na naročila oddana po obrazcu za zamenjavo ali vgradnjo očalnih leč.

    Outlet ponudba

    Velja do razprodaje zalog. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Vse navedene cene so v evrih.

    Pametna alternativa

    Kontaktne leče in tekočine, ki jih ponujamo kot pametno alternativo, predlagamo na podlagi povratnih informacij strank, glede na razmerje med ceno in kakovostjo. Pri kontroli vida za kontaktne leče z uvajanjem vam bodo naši optometristi svetovali leče, katere bi bile najbolj primerne za vaše oko, glede na izmerjeno dioptrijo in vaše želje. Poudariti pa moramo, da niso vse leče primerne za vsako oko in ne prevzemamo odgovornosti, v kolikor predlagane leče ne ustrezajo vašim očem. V tem primeru je potreben nakup novih leč, seveda so vam naši optometristi z nasveti vedno na razpolago.

    Razno

    Določila teh Splošnih pogojev veljajo zgolj za nakup v spletni trgovini Moje-lece.si in za pogodbe, sklenjene na daljavo. Za nakup v optiki, kjer sta istočasno fizično prisotni obe pogodbeni stranki, veljajo splošna pravila za sklepanje prodajnih pogodb (ki niso pogodbe na daljavo) s potrošniki. V kolikor je izdelek kupljen v optiki Moje-lece Komenda ali Maribor, je vračilo denarja možno le kot dobropis na uporabniški profil. V optiki se pred nakupom izdelka lahko opravi optometristični pregled.

    Okvir za 1 €

    V času trajanja akcije 1 € korekcijski okvirji je mogoče izbrane okvirje kupiti po ceni 1 € le v primeru nakupa očalnih leč. Izbranih korekcijskih okvirjev po ceni 1 € ni mogoče kupiti brez personaliziranih očalnih leč (z dioptrijo, ki jo je izbral kupec). Akcija velja samo za spletne nakupe.

    Akcija 1+1 gratis ali popust na drugi produkt

    Akcija 1+1 gratis je ugodnost, ki velja ob nakupu dveh produktov. Ugodnost se običajno odšteje od drugega (cenejšega) produkt v košarici. Da bi lahko kupec izkoristil ugodnost te akcije mora imeti v svoji košarici 2 produkta, ki sta vključena v akcijo (npr. 2 sončna očala iste blagovne znamke) in vpisano kodo v košarici v polju "Koda za popust ali bon". Kodo za popust kupec najde zapisana v komunikaciji akcije (na oglasih ali v sporočilih) v času trajanja akcije.

    Če kupec ne izpolni pogoja nakupa dveh produktov, ki sta vključena v akcijo, ugodnosti ne more koristiti, kljub temu, da je vpisal kodo za koriščenje ugodnosti akcije.

    Ob vračilu produktov, ki so bili kupljeni v okviru akcije, kjer je nakup drugega produkta pogoj za koriščenje popusta (npr. 30 % popusta na druga očala v naročilu), je kupec dolžan vrniti oba produkta.

    Nagradne igre

    Do splošnih pogojev nagradnih iger na internetu lahko dostopate TUKAJ.

    SMS OBVEŠČANJE 

    Pravila in pogoji uporabe storitve SMS OBVEŠČANJE

    1. Organizator storitve je »Vallis MG d.o.o.«. Ta pravila določajo način delovanja storitve »SMS obveščanje«. Ponudnik storitve je Sinhro d.o.o., Tehnološki park 21, 1000 Ljubljana, matična številka 2296390000, davčna številka SI38628767 v sodelovanju z organizatorjem storitve Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Za tehnično delovanje storitve in reševanje reklamacij odgovarja Sinhro d.o.o.

    2. Opis storitve: namen storitve je promocija storitve spletne trgovine moje-lece.si. Člani SMS SKUPNOSTI bodo udeleženi v nagradnih žrebanjih in ostalih akcijah moje-lece.si. Uporabniki se lahko včlanijo tako, da pošljejo SMS s ključno besedo moje-lece na 3131, ali je podajo svoje podatke organizatorju. Uporabnik, ki se je prijavil na obveščanje, prejme brezplačno SMS sporočilo za potrditev splošnih pogojev, ki jih potrdi tako, da na kratko številko 3131 pošlje DA in svoje podatke. Splošni pogoji so objavljeni na www.moje-lece.si. V kolikor uporabnik na kratko številko 3131 pošlje SMS sporočilo DA in svoje podatke, prejme brezplačno SMS sporočilo z obvestilom, da je bila prijava na brezplačno SMS obveščanje uspešna in kako se lahko odjavi. Vsak član SMS SKUPNOSTI se lahko kadarkoli odjavi, in sicer tako, da na kratko številko 3131 pošlje SMS s ključno besedo moje-lece STOP na 3131. V primeru, da ste se odjavili od obvestil, naše obvestilo pa vseeno pride do vas, vse stranke, ki ste se odjavile od prejemanja obvestil prosimo, da vzamete v zakup, da ste naša baza posodablja periodično in da do posodobitve (katera je izvedena najkasneje v roku enega tedna) podatki ostajajo nespremenjeni. Pogoji uporabe storitve so objavljeni na spletni strani www.moje-lece.si Storitev traja od 01.10.2017 do preklica.

    3. Cenik SMS sporočil: vsak poslani SMS uporabnika se zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (Telekom Slovenije, A1 in Telemach). Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa iMS: naročniki uporabniki mobilnega omrežja Telekom Slovenije, Debitelovi naročniki in predplačniki/A1 naročniki in predplačniki/Izi Mobil/M-Mobil/Bob/Telemach. Povratna SMS sporočila, ki jih uporabnik prejme kot član SMS skupnosti, so brezplačna (0,00 EUR). Ime SMS storitve Uporaba storitve Opis dogodka Ime MT SMS na izpisu pogovorov Cena v EUR z DDV IMS Ključna beseda Sistemsko sporočilo Sistemska spo. 0,00 IMS SMS Poštar Naročene IMS informacije 0,00

    4. Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika: s potrditvenim SMS sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila in pogoje uporabe storitve, se uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o. (kot ponudnik in upravljavec spletne trgovine) in Sedem d.o.o. (kot podizvajalec ponudnika) posredovane osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za statistično obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega gradiva, vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij organizatorjev ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil. Privolitev v zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki imajo pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa svojih osebnih podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo izvajalcu storitve Sinhro d.o.o.

    5.Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika: s potrditvenim SMS sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila in pogoje uporabe storitve, se uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o. (kot ponudnik in upravljavec spletne trgovine) in Sedem d.o.o. (kot podizvajalec ponudnika) posredovane osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za statistično obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb, oglasnega gradiva, vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij organizatorjev ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil. Privolitev v zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki imajo pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa svojih osebnih podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo izvajalcu storitve Sinhro d.o.o.

    6. Splošni pogoji sodelovanja: z včlanitvijo v moje-lece se šteje, da se uporabnik strinja s temi pogoji uporabe storitve. Storitev lahko uporabljajo uporabniki naslednjih mobilnih omrežij: Telekom Slovenije, Telemach, A1, Izi Mobil (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije), M mobil in Bob (ponudnik komunikacijske poti je A1), Debitel (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije). Za več informacij o akcijah in ugodnostih pokličite Službo za pomoč uporabnikom na 01 7774 239 ali pišite na info@moje-lece.si.

    Splošne pogoje poslovanja si lahko shranite TUKAJ .

    Zadnja sprememba splošnih pogojev poslovanja: 11.7.2024.

    Komentarji (28)

    Imate kakšno vprašanje?
    S

    Ali je mogoče uveljavljati pravice (delno kritje) iz zdravstvenega zavarovanja ob naročilu očal pri vas?

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, žal ne, ker nimamo koncesijo.

    matic

    pozdravljeni, se lahko prekličejo sončna očala ki sem jih naročil danes Lp

    Odgovori info@moje-lece.si

    Naročilo je bilo stornirano.

    Olha

    ali pošiljate leče na hrvaško?

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, pošiljamo le znotraj Slovenije. Lep pozdrav.

    Ismet Halilović

    Pozdravljeni, vprašal bi rad ali je možno poslati lasten okvir za očala in potem vi vgradite leče glede na recept? hvala in lep pozdrav

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni. Seveda, lahko naročite samo očalne leče za vaš obstoječi okvir. Na spletni strani oddate naročilo in nam pošljete okvir, v katerega vam vstavimo naročene leče.

    Aleksandra Paluc

    Spoštovani. Pri optiku sem dobila leče BC 8,6 in DIA 14,1. Pri vas vidim, da imate DIA 14,2. Kaj to pomeni ? Lep dan, Aleksandra

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, vsaka leča je drugačna in ima drugačne lastnosti. Najverjetneje niste našli prave leče. Še enkrat preverite znamko, proizvajalca ipd. Niso vse leče primerne za vsako oko. V kolikor niste prepričani katere lečke potrebujete, nam lahko sliko leč (škatlice), pošljete na e-mail, da preverimo. Hvala. Lep pozdrav

    Anonymous

    Spoštovani! Že dolga leta pri vas nabavljam kontaktne leče in to sem storila tudi danes. Imam pa problem pri plačevanju, namreč do sedaj sem plačala pri prednaročilu, ker drugega plačila nimam. Prosim za vaš odgovor, hvala Nada Carl

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, plačilo ni vidno. Izbrali ste plačilo s kreditno kartico. Plačate lahko s kreditno kartico Visa ali Mastercard, plačilo pa je potrebno potrditi v aplikaciji ali vpisati kodo, ki jo prejmete na telefon (odvisno od banke in vaše kartice). Če želite spremembo načina plačila, prosim pošljite e-mail na info@moje-lece.si ali pokličite 01 7774 197. Lep pozdrav

    Sara

    Pozdravljeni. A je možno vračilo oz. menjava očal s steklom ki nimajo korekcije, le zaščito proti modri svetlobi? Lep pozdrav

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, v kolikor ste izbrali računalniška očala, že narejena jih lahko vrnete v roku 14 dni. V kolikor ste naročili okvir + leče, gre za izdelek po meri in očala ni možno vrniti.

    IGNACIJ TILINGER

    Želim vrniti okvirje CRULLE 17297 C2 , nabavljene po računu 2-1-2229368. Prosim če mi pošljete obrazec za vračilo.

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, navodila in obrazec smo vam poslali na vaš e-naslov. Lep pozdrav.

    Hana

    Mene zanima ali je možno vrniti sončna očala kupljena v trgovini?

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, če ste očala kupili pri nas, v spletni trgovini Moje-lece.si, potem lahko izdelek vrnete po navodilih za vračilo blaga, v roku 14 dni, če so izpolnjeni vsi pogoji za vračilo. V kolikor očal niste kupili v naši spletni trgovini, vračilo blaga k nam ni možno. Hvala. Lep pozdrav

    Zan

    Pozdravljeni, ali je dostava možna tudi v tujino (UK)?

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, pakete dostavljamo samo znotraj Slovenije. Lep pozdrav.

    Sandra

    Naročila bi več okvirjev brez korekcijskih leč. Želim namreč sprobat preden dam vgraditi leče. Okvirje bi vrnila, vi pa bi mi v izbranega vgradili leče, kupnino teh okvirjev pa odšteli pri končnem znesku. Bi šlo tako?

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, vse bo držalo razen tega, da kupnino odštejemo od končnega zneska. Kupnino vam vrnemo na vaš račun in boste doplačali še očalne leče.

    Tomaž

    Kaj pa plačilo na obroke?

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, plačilo na obroke ni možno.

    klara

    pozdravljeni, zanima me če lahko naročilo se prekličem, ker sem ga danes oddala?

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, prejeli smo vaši dve naročili. Katero želite stornirati?

    Viacheslav N

    good morning. I booked gucci sunglasses yesterday; I couldn’t pay by card on our website. my name is Irina Sinkevich. How can I order them?

    Odgovori info@moje-lece.si

    Order number please? You can pay with bank transfer or with cash on delivery.

    Katja

    Pozdravljeni, zanima me, ali lahko vrnem/zamenjam ne odprte leče, saj se mi je dioptrija povečala in od prejetja naročila je minilo več kot 14 dni. Za odgovor se Vam zahvaljujem in lepo pozdravljam.

    Odgovori info@moje-lece.si

    V skladu s pogoji poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji je vračilo po več kot 14 dneh možno samo za kontaktne leče.

    Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno škatlico za leče vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča vračilo tudi po 14 dneh od nakupa. Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno zaprta, nepoškodovana, da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto in da je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Artikle pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik. Opozorilo: škatlice v pakiranju po 90 leč, ki so sestavljene iz treh škatlic po 30 leč se smatrajo kot celota in zato ni možnega vračila samo ene ali dveh škatlic po 30 leč. Stroške poštnine vračila izdelka ne krijemo. Priložite obrazec za vračilo blaga.

    Natasa

    Rada bi naročila več modelov očal, jih preizkusila in očala, ki mi ne ustrezajo, vrnila nazaj. Je to možno? Je kakšna težava, če se škatla z očali odpre, se očala preizkusijo in se potem zadeva primerno zapakirana vrne nazaj? Lp

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, v kolikor vam očala ne odgovarjajo, jih lahko vrnete v roku 14dni od prevzema in vam vrnemo denar na vaš račun. V primeru vračila očal varnostni pečat ne sme biti poškodovan. Če je varnostni tečaj odstranjen pomeni, da so bila očala nošena oz. v uporabi, zato zamenjava in vračilo denarja ni možno. Lep pozdrav. Lep pozdrav

    Tjaša

    Pozdravljeni, po nesreči sem izbrala BC 9.00 namesto 8.5 in me zanima, ali se da zamenjati

    Odgovori info@moje-lece.si

    V kolikor škatlice še niste odprli oziroma je original zapakirana, nam jo pošljite nazaj in bomo zamenjali.

    Lidija

    Pozdravljeni,sem prvič naročila, plačilo ob povzetju, pa zanima rok dobave. Hvala

    Odgovori info@moje-lece.si

    Pozdravljeni, V kolikor so leče na zalogi je dostava ponavadi že drugi dan.

    Lidija

    Zelo zadovoljna z dostavo, naročilom, popusti, darilcem, najbolj pa zaradi ugodne cene leč. Prvic sem vzela leče pri optiku. Za iste lece sva z mozem plačala oba skupaj 205e za pol leta. Pri vas pa 102e za oba. Nikoli vec k optiku...z vami zelo zadovoljna. Zelim vam še naprej uspešno poslovanje in čimveč zadovoljnih strank. Lep pozdrav

    anita k.

    Leče s cilindri sem naročila včeraj in danes so že prispele. Zelo sem vesela in sem vas že priporočila vsem v službi. Od zdaj naprej, ne kupujem več kontaktnih leč v optiki.

    Anja

    Že dalj časa naročujem pri vas - vedno hitra dostava, lepo zapakirano in ugodno. Sem zelo zadovoljna in dajem priporočila dalje. Vse dobro v prihodnje vam želim! :)

    rok

    Super zadovoljen z vašim servisom in ponudbo leč. Kar tako nadaljujte.

    jana

    odlična klicna podpora, hitra dostava in res zelo ugodne cene. le tako naprej :)

    marko

    Zahvaljujem se za hitro dostavo paketa in za uporabno darilce :)

    simbi

    qVesela sem da vidim svet še z drugim pogledom, namreč da sem odkrila kontaktne leče. Uporaba je res enostavna in leče so res praktične. vaša spletna trgovina pa je sploh super...dostava, kakovost, svetovanje....zelo zadovoljna:) pozdravcek

    Manca

    tako hitro leč s cilindri še nikjer nisem dobila, sedaj grem lahko brezskrbno na dopust :) hvala

    petra podgoršek

    Moram vas pohvaliti. Šli ste mi roko in sem leče dobila v eni urci :) vas bom priporočala vsem mojim znancem. super ste!

    aldijana

    kako dolgo traja da prispe do maribora?lp

    Odgovori info@moje-lece.si

    Za celotno Slovenijo je ponavadi dostava naslednji delovni dan od odpreme paketa.