Lastnik spletne trgovine Moje-lece.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju
ponudnik).
Podatki o podjetju Vallis MG
d.o.o.
Pod kostanji 6 Poslovna cona Žeje pri Komendi 1218
Komenda Slovenija DŠ: SI49510371 Matična številka:
6180353000
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Moje-lece.si so
sestavljeni v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu
osebnih podatkov (ZVOP-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za
e-poslovanje.
Z uporabo spletne strani izražate svoje strinjanje s
spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da
zapustite strani spletne trgovine Moje-lece.si. Podjetje Vallis MG d.o.o. si
pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Moje-lece.si
kadarkoli, brez predhodnega obvestila.
Na podlagi registracije stranke
na spletni strani lahko stranka dostopa do njenega uporabniškega profila. Iz
njenega uporabniškega vmesnika lahko stranka naroči artikle. Nakup ni mogoč
brez ustvarjanja uporabniškega računa (registracije).
Načini
plačila
V spletni trgovini Moje-lece.si ponudnik omogoča naslednje
načine plačila:
- plačilo z gotovino ob prevzemu
-
plačilo po predračunu
- s paypal
- s kreditno kartico
(Mastercard, Visa)
- z VALÚ-jem (moneto)
- z Google pay
-
z Apple pay
- z darilnim bonom
- s flikom
Plačilo z
gotovino ob prevzemu
Plačilo opravite ob dostavi pošiljke.
Pri
izbiri prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu ,
plačilo ob prevzemu ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.
Plačilo
preko spletne banke oz. plačilo po predračunu
Če želite naročilo
poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun
IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA
d.d.).
Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo
sliko:
Plačilo s PayPal-om
Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran,
kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email
address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
V svojem PayPal računu
preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu za tem
dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s
tem postopek plačila zaključen.
Plačilo s kreditno kartico
Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po zaključku
naročila in po potrditvi zagledali:
Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
Datum veljavnosti
(mesec/leto)
Verifikacijska stevilka (CSC številka). Pri Mastercard
in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice ( slika
)
Plačilo z VALÚ-jem
Ponujamo tudi možnost plačila
s pomočjo pametne denarnice VALÚ. Pri izbiri načina plačila preprosto
izberete možnost plačila s pametno denarnico VALÚ in potrdite naročilo. Nato
kliknete na gumb z imenom "nadaljujte s plačilom", za tem se vam bo odprla nova
stran s podatki za plačilo (QR koda ter 6-mestna koda) in vsemi potrebnimi
navodili za plačilo z VALÚ-jem. Ko dokončate postopek plačila, je naročilo
plačano in uspešno oddano.
Plačilo z darilnim bonom
Plačilo z darilnim bonom je možno samo z bonom, kupljenim v spletni trgovini
moje-lece.si. Vsak bon ima edinstveno kodo in je časovno omejen - 24 mesecev.
Pri izbiri plačila z bonom, mora kupec ob oddaji naročila v košarici v polje
"Koda za popust" vpisati unikatno kodo iz bona. Pri plačilu z darilnim
bonom je možno uporabiti tudi morebitno aktivno kodo za popust. Bon je možno
unovčiti le ob enkratnem nakupu v celotnem znesku. Če vrednost nakupa presega
vrednost bona, kupec doplača le razliko z enim izmed ostalih možnosti
plačil
glej Način plačila. Z bonom je možno plačati katero koli
blago ali
storitev, ki jih ponuja spletna trgovina. V primeru
neprevzema pošiljke, plačane z bonom, se pošiljka vrne prodajalcu. Prodajalec
bo preklical kupčevo naročilo in vrnil kupnino. V tem primeru se znesek bona
vrne na profil stranke v obliki dobroimetja. Če je bil nakup plačan z bonom in
ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni obliki želi
vračilo doplačila (na TRR ali dobroimetje na profil stranke).
Vrednost darilnega bona je navedena na bonu. Bon je v elektronski obliki - v
formatu PDF. Kupec prejme bon po e-pošti po prejemu plačila. Vsak kupon ima
edinstveno kodo, je časovno omejen in ga je mogoče unovčiti samo v spletni
trgovini moje-lece.si. Bona ni mogoče zamenjati za denar. Neuporabljenega bona
ni mogoče zamenjati za drugi bon ali kako drugače nadomestiti. V primeru
odstopa od pogodbe ali preklica naročila plačanega z bonom, se znesek, plačan
z bonom, vrne v obliki dobroimetja na profil kupca, ki je unovčil bon. Opozorilo: Bon je potrebno plačati vnaprej. Bona
ni mogoče plačati z gotovino ob dostavi ali z dobroimetjem v profilu stranke.
Izdaja računa
Po dostavi in plačilu naročenih artiklov je
kupcu račun na voljo v uporabniškem profilu pod pregledom njegovih naročil. S
klikom na povezavo Prevzem računa si kupec lahko prenese račun v PDF
formatu. Original račun stranka prejme tudi skupaj s paketom. Na računu sta
razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti
pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno
naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu
družbe Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Potrošnik po potrditvi
naročila prejme potrdilo o oddanem naročilu na svoj elektronski naslov.
Potrošnik lahko ob prijavi v svoj profil na spletni strani www.moje-lece.si dostopa do pregleda vseh
svojih naročil. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po
elektronski pošti na naslov info@moje-lece.si.
Dostava
V primeru nakupa blaga nad 50,00€ je dostava brezplačna
oz. stroške pošiljanja plača ponudnik Vallis MG d.o.o. V primeru nakupa pod
50,00€, znašajo stroški dostave 2,99€. Strošek dostave je vračunan v
kupnino kot ločena postavka. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije,
GLS Slovenija ali DPD. V primeru izbire dostave s plačilom po povzetju se
zaračuna dodatni strošek 1,00€ tudi v času trajanja akcije brezplačna
dostava. Vsako nedostavljeno naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenije,
vas bo na vaši pošti čakalo še 8 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z
nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa
dopiše telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke, naj nas
o tem pred dostavo obvesti. V primeru prevzema paketa na paketomatu in plačila
po povzetju pri dostavni službi GLS Slovenija, se odkupnina lahko poravna z
bančno, debetno, kreditno kartico ali gotovino. GLS Slovenija lahko ob
neuspešnem vročanju paket preda v Paketno trgovino ali v Paketomat. Partner
GLS Paketna trgovina Petrol prejemniku paketa dodatno zaračuna storitev
vročitve paketa v višini 0,45€.
V primeru osebnega prevzema na
izbranem prevzemnem mestu se zaračuna strošek priprave blaga v znesku 0,70€
(z DDV). Plačilo po povzetju na prevzemnem mestu ni možno. Potrebno je
plačilo vnaprej (kreditna kartica, bančno nakazilo, Valu, PayPal, Google Pay,
darilni bon, Flik). V kolikor je paket že v dostavi ali je že bil dostavljen
na prevzemno mesto, preusmeritev paketa na drug naslov ni več možna. Za
splošne pogoje GLS dostavne službe kliknite tukaj . Za splošne pogoje pošte Slovenije kliknite tukaj .
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo (spletni nakup), ima potrošnik pravico, da
v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da
bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči z
dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik,
pridobi dejansko posest nad blagom. Blago se vrne na naslov podjetja Vallis MG
d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled
in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega
stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje
posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in
delovanja blaga. Zahtevek lahko oddate preko spletnega obrazca v uporabniškem
profilu.
Kupnino vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po
prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo
prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne
predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Potrošnik z uveljavljanjem
pravice do odstopa od pogodbe prevzema stroške pošiljanja blaga. V kolikor je
kupec poleg naročila prejel darilo, mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi
tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago.
Ponudnik vrne prejeta
plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če
kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi
tega ne nosi nobenih stroškov.
Vračilo kontaktnih leč
Originalno zapakirane škatlice kontaktni leč in tekočin, lahko vrnete v roku
14 dni od prejema. V primeru že odprtih škatlic kontaktnih leč in tekočin za
leče, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 7. točko 135.
člena ZVPot-1, ki pravi, da zapečateno blago ni primerno za vračilo, zaradi
varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl
pečat.
Želite vrniti kontaktne leče po več kot
14-ih dneh od nakupa?
V skladu s pogoji poslovanja in
izpolnjenimi dodatnimi pogoji v naslednjem odstavku je vračilo po več kot
14-ih dneh možno samo za sferične kontaktne leče. Toričnih, multifokalnih,
multifokalnih toričnih leč ali drugih izdelkov ni možno vrniti izven roka 14
dni.
Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še
nerabljeno škatlico za leče, vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča
vračilo tudi po 14-ih dneh od nakupa. Odprava dioptrije z operacijo ali
prenehanje nošenja leč, ni upravičen razlog za vračilo izven roka 14 dni.
Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno
zaprta, nepoškodovana in da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto ter da
je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen
obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče.
Kontaktne leče pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218
Komenda, Slovenija. Potrošnik prevzema stroške pošiljanja blaga.
Opozorilo : Pakiranja, ki vsebujejo 90 kontaktnih leč in so
sestavljena iz treh škatlic po 30 leč, se obravnavajo kot celota, kar pomeni,
da vračilo le ene ali dveh škatlic po 30 leč ni možno. Te škatlice so
označene z rdečo oznako (for 90-Pack only) in niso za samostojno prodajo (kot
npr. Acuvue Moist, TruEye,...)
Vračilo očal
Pri
vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi očalnimi lečami (korekcijska
očala), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih
navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1) in je bilo prilagojeno
njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in
zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih
izdelkov), razen, če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si
izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja
verjetnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično neuporaben.
Priporočamo, da se pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja primernega za
vaš obraz posvetujete z optikom. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri
izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza
razlikuje od posameznika.
Naročilo za korekcijska očala, ki so že v
izdelavi ni možno preklicati tudi, če le-to še ni odposlano oziroma vračilo
denarja za očalne leče ni možno. V tem primeru, stranka lahko dobi povrnjeno
kupnino le za okvir. Očalne leče so izdelek po meri potrošnika, zato vračilo
denarja zanj ni možno. Prav tako vračilo denarja za očalne leče ni možno v
primeru, če kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije z vgrajenim filtrom
proti modri svetlobi (blue blocker) ali očalnimi lečami za vožnjo. Takšno
naročilo spada v kategorijo naročil, ki so izdelana po natančnih merah
potrošnika in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. (2. točka 135.
člena ZVPot-1). V primeru vračila korekcijskih očal, vas prosimo, da vrnete
tudi DEMO leče.
Želite vgradnjo oz. zamenjavo očalnih leč?
Naročite vgradnjo, oz. zamenjavo tukaj .
Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo
artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več
upravičen, se le-ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je
bila 60€, akcija pri nakupu je bila POP5, kar je zneslo pri plačilu 55€. V
primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več
in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več
upravičeni.
Pri nakupu nad določenim zneskom
(55€), oziroma po v naprej določenih pogojih na spletni
strani Moje-lece.si našim strankam poklanjamo darilo, ki ga lahko stranka
izbere v košarici ob zaključku potrditve naročila. Opozarjamo, da darila
(napačno izbrana velikost, barva, itd.) ne menjamo razen v primeru, ko je
prišlo do napake z naše strani.
Blago, kupljeno pri ponudniku,
uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati
navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je
kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede.
Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave povezane z uporabo blaga,
kupljenega pri ponudniku. Vračilo izdelkov, kupljenih v Optiki Moje-lece.si, ni
možno.
V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe - naročila,
plačanega z bonom, se znesek, plačan z bonom, vrne v obliki dobroimetja na
uporabniški profil kupca, ki je izkoristil bon. Če je bil nakup plačan z
bonom in ostalimi sredstvi (doplačilo), se lahko kupec odloči, v kakšni
obliki želi, da se doplačilo vrne (na TRR kupca ali v obliki dobroimetja na
profil kupca).
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako
navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob
upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Ponudnik je
dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem
primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko
obrne za informacijo o garanciji preko telefonske številke 01 7774 197 ali
preko elektronske pošte na info@moje-lece.si.
Stvarna napaka ali neskladnost blaga
Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot-1) določa, da mora prodajalec (Vallis MG
d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za
stvarne napake svoje izpolnitve. Zahtevki za stvarno napako se nanašajo na
blago, kupljeno do vključno 25.1.2023 za blago kupljeno po tem datumu, se
skladno z ZVPot-1 uvajajo nove določbe, ki zahtevke iz naslova stvarne napake
nadomeščajo z zahtevki z naslova neskladnosti blaga. Zahtevki za neskladnost
blaga se nanašajo na blago, kupljeno od vključno 26.1.2023 dalje. (ZVPot-1)
Napaka je stvarna (37. člen ZvPot-1): 1.če stvar nima
lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; 2.če
stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje,
ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; 3.če
stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane; 4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem
ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake
vrste in ob upoštevanju kakršnih koli prodajalčevih izjav o značilnostih
blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem,
predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne
napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta
zakon ne določa drugače.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil
prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: • odpravi
napako na blagu ali • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
ali • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to
mogoče) ali • vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih
napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot-1).
Kupec
nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v
dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je
bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se
na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa Vallis MG d.o.o. ne odgovarja
več. Če napaka ni sporna, mora Vallis MG d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku
osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora
Vallis MG d.o.o. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Reklamacija kontaktnih leč
Reklamacijo kontaktnih leč iz
naslova stvarne napake je potrebno prijaviti na e-mail naslov info@moje-lece.si. V e-mailu
opišite težavo, pošljite fotografijo LOT številke (serijske številke leč)
in parametrov naročenih kontaktnih leč. Kontaktne leče shranite v škatlico
za leče, ki je napolnjena s tekočino za leče in jo s pomočjo navodil, ki jih
boste dobili na svoj e-mail naslov pošljite nazaj k nam v reklamacijski
postopek. Zraven priložite še originalno embalažo in izpolnjen obrazec za
reklamacijo. Prosimo vas, da priložite še kopijo vašega zadnjega
oftalmološkega izvida (pred reklamacijo sami preverite, če ste naročili leče
s pravilnimi parametri). Pred oddajo naročila se o izbiri kontaktnih leč
posvetujte z okulistom ali oftalmologom. Kontaktne leče uporabljate v skladu s
priporočili očesnega specialista in navodili proizvajalca. Opozorilo glede
barvnih leč: prikazane barvne leče se lahko razlikujejo od dejanske barve
kontaktnih leč in tudi od končnega učinka barve leče v vašem očesu.
Sprememba je bolj vidna pri svetlih očeh, kot pa pri temnih. Za morebitna
odstopanja žal ne odgovarjamo.
Seznanitev z odgovornostjo podjetja
za neskladnost blaga
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti,
kadar izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga:
ustreza
opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost,
interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s
katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne
pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
je dobavljeno skupaj z
vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno
v prodajni pogodbi, ter
je posodobljeno, kot je določeno v prodajni
pogodbi.
Poleg izpolnjevanja prejšnjih zahtev pa mora blago tudi
izpolnjevati objektivne zahteve za skladnost:
ustrezati namenom,
za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je
to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru
neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se
uporabljajo za posamezni sektor;
biti take kakovosti in ustrezati
opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred
sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
biti dobavljeno
skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali
drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo
prejel, kadar je to primerno,
biti take količine ter imeti
značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo,
funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste
vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob
upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali
označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih
členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec
dokaže, da:
za javno izjavo ni vedel in od njega ni
mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
je bila javna izjava
do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je
bila podana, ali
javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za
nakup blaga. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica
neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika
ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga
odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi
prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja
objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi
prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od
objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe
izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
Uveljavljanje
jamčevalnih zahtevkov z naslova neskladnosti blaga
V primeru
neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil
prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz.
digitalne vsebine ali digitalne storitve;
Da bi se vzpostavila
skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga
z novim brezhibnim blagom, razen če:
je izpolnitev izbranega
jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
izpolnitev izbranega
jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v
primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali
odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne
storitve in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko
zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem
koli od naslednjih primerov:
prodajalec ni popravil ali zamenjal
blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave
blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni
zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom
prejšnjega člena;
neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec
poskušal vzpostaviti skladnost;
narava neskladnosti je tako resna, da
upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne
pogodbe, ali
prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno,
da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih
nevšečnosti za potrošnika.
V kolikor se neskladnost pojavi v
manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe
in zahteva vračilo plačanega zneska.
Pravico do uveljavljanja
zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu
potrošnikov. (ZVPot-1)
Reklamacija korekcijskih očal
Reklamacijo korekcijskih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail
priložite še fotografijo svojega izvida in opišite vaš problem. Ko boste
očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste prejeli ob
naročilu (etui, krpica, demo leče za očala, embalažo,…). Na e-mail nam
pošljite tudi svoje fotografije z očali (fotografija iz sprednje strani in iz
strani). Na očalnih lečah s flomastrom označite kje se nahajajo vaše zenice,
a le v primeru, da gre za progresivna očala (uporabite flomaster, ki je
primeren za pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih
leč). Če imate navadna korekcijska očala so slike dovolj. Dejanski odtenek
barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se
nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih
primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor
imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za
podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam v kolikor boste to
želeli, tudi poslali fotografije očal.
Reklamacija sončnih
očal
Reklamacijo sončnih očal iz naslova stvarne napake lahko
prijavite na info@moje-lece.si. V e-mail
priložite še fotografijo očal in opišite težavo. Ko boste očala pošiljali
v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui,
krpico, embalažo,…). Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz.
odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se
pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija
ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se
obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam,
v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografije očal.
V kolikor
je reklamacija odobrena, povrnemo tudi strošek poštnine do 3,99 €, kolikor
znaša najvišja poštnina na moje-lece.si.
Vrnjeno blago pošljite s
Pošto Slovenije na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda in
priložite obrazec za reklamacijo.
Obrazec za
reklamacijo/uveljavljanje stvarne napake lahko prevzamete tukaj.
Dodatni pogoji in navodila glede reklamacije sončnih,
korekcijskih in pametnih očal
Pod artiklom na
spletni strani so podane mere izdelka, ki so namenjene lažji ter predvsem
pravilni izbiri okvirjev. V kolikor stranka naroči premajhen ali prevelik
okvir, se premontaž leč ne dela. Če vas zanimajo dodatne mere, naslovite
vprašanja naši podpori strankam.
Popolna dioptrija za naše oko je
na sredini leče. Proti periferiji leče se začnejo pojavljati distorzije. Te
so pri zares visokih dioptrijah še toliko bolj opazne. Pri teh težavah je
potrebno ob gledanju obračati glavo in ne le premikati oči. Distorzije se ob
pravilno izdelanih lečah ne upoštevajo kot predmet reklamacije. V izogib
napačni izbiri stekel (leč) se pred potrditvijo naročila posvetujte z
okulistom ali oftalmologom.
Vse informacije na spletni strani
služijo kot pomoč pri izbiri in ne kot obvezna izbira (primer: pri -6.00
dioptriji ne priporočamo debeline 1.5 ter 1.6, ker bo rezultat debel, je pa
izdelava v večini primerov vseeno možna). V kolikor ima stranka npr. dioptrijo
+/-2.00 lahko izbere katerokoli debelino leč. Večji lomni končnik pa seveda
pomeni, da bo leča tanjša, lažja, lepša ter bo dokazano zmanjševala
distorzije.
Meritve pri okulistih se opravijo glede na IDN vaše
uporabe očal. Pri pregledu omenite za kaj boste očala uporabljali. Če jih
boste npr. uporabljali za televizijo, vam morajo izmeriti dioptrijo za ta IDN,
prav tako za vožnjo.
Za uspešno reševanje reklamacij korekcijskih
in sončnih očal potrebujemo čim več vaših informacij. Prosimo, da nam poleg
reklamiranega izdelka (primer: Crullé sončna očala vrnite s kartonasto
škatlico, kartico za preverjanje polarizacije ter krpico) pošljete tudi vsa
zahtevana pojasnila in informacije. V izogib poškodbam pri transportu,
reklamirane artikle primerno zapakirajte, po možnosti z mehurčki ali podobnim
materialom. Za morebitne poškodbe, ki bi nastale pri transportu ne odgovarjamo
in niso predmet reklamacije.
Pri reklamiranju izdelka iz naslova
stvarne napake obravnavamo samo predmet reklamacije (npr. če reklamirate
dioptrijo, se posvetimo le temu). Če ste na kakršenkoli način posegali v
očala, reklamacija ni več možna. Sem sodijo tudi vgradnja leč pri drugih
ponudnikih, ravnanje ali ukrivljanje priponk, lepljenje itd. Prosimo vas, da se
v primeru reklamiranja očal najprej obrnete na našo službo za podporo
strankam in predložite vso potrebno dokumentacijo, da skrajšamo postopek
reklamacije. V reklamacijskem postopku korekcijskih očal se preverjajo vse
možnosti zakaj očala ne odgovarjajo, tudi pridobitev tretjega mnenja (zaradi
morebitnega narobnega merjenja dioptrije).
V primeru, da ste oddali
naročilo z napačnimi podatki kot so: dioptrija, tanjšava leč, vidno polje,
reklamacija ni možna. Reklamacija tudi ni možna v primeru poškodb, ki so
nastale zaradi nepravilne hrambe in izpostavljenosti izrazitim temperaturnim
spremembam vročini in mrazu. Take vrste poškodb prepoznamo po preoblikovani
plastiki, mehurčkih, popokanem anti-refleksu, ipd. Reklamacija ne bo veljavna v
primeru poškodb, ki so posledica uporabe parfumov, gelov za lase, znoja, slane
vode, klorirane vode ali drugih kemikalij, nepravilne uporabe, nepravilnega
shranjevanja, agresivnih čistil ali alkohola. Prav tako se reklamacija zavrne,
če je bilo v očala posegano s strani tretjih oseb kot so drugi optiki ali
stranke, in to ni bilo izvedeno s strani naše servisne službe - optika,
tehnik.
Za čim bolj uspešno rešitev reklamacij progresivnih
stekel, je potrebno v paket dodati vrečke očalnih leč, modro kartico s
podatki leč, okvir z vgrajenimi lečami, original izvid stranke, sliko od
strani (zaradi naklona očal), ter sliko naravnost (zaradi višine). Slike lahko
pošljete tudi po mailu. Za uspešno rešitev moramo pridobiti čim več
informacij, kot so tudi: kakšne težave občutite in na katero razdaljo ne
vidite? V primeru naknadnega pošiljanja teh dokazil, stranka sama krije
stroške pošiljanja. Če stranka pošlje pomankljive informacije, s katerimi ne
moremo izločiti strankine napake pri oddaji naročila, bo reklamacija
zavrnjena.
Izdelki, ki so predmet rešene reklamacije, se stranki
pošljejo na strankin naslov in jih ni mogoče prevzeti v optiki.
Zamenjava očalnih leč
Korekcijski okvir nam
pošljite očiščen. V kolikor okvir ne bo čist, vam bomo zavrnili naročilo
zamenjave očalnih leč.
V kolikor ocenimo, da v prejeti okvir ni
možno vgraditi korekcijskih očalnih leč, oziroma, če obstaja preveliko
tveganje pri montaži očalnih leč za poškodbe na okvirju, vam lahko zavrnemo
naročilo zamenjave očalnih leč in povrnemo denar ter vam vrnemo okvir.
V primeru poškodbe okvirja med menjavo očalnih leč se podjetje obvezuje
ravnati po 102. členu ZVPot-1:
Če podjetje uniči ali izgubi
proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno
potrošniku po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov, enak proizvod ali mu
nemudoma plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
Če podjetje poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v
popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno na lastne stroške v treh dneh
odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in
uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada
potrošniku pravica iz prvega odstavka.
Vgradnja korekcijskih
stekel ni možna v vse okvirje sončnih očal in športnih očal. Možnost
vgradnje v taka očala je potrebno predhodno preveriti preko info@moje-lece.si
Očala
za modro svetlobo
Blueblocker leče vsebujejo posebno prevleko oz.
filter za zaščito pred učinki prekomernega modrega sevanja. Nekateri
uporabniki lahko občutijo blag modrikast odsev, ki je pri izbiri filtra za
zaščito pred modro svetlobo običajen pojav. Strankam svetujemo, da se pred
izbiro očal za modro svetlobo posvetujejo s svojim okulistom.
Cene
Vse cene v spletni trgovini Moje-lece.si so navedene v EUR
(€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju
ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.
Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno, je lahko cenik,
objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi
večkrat dnevno. Moje-lece.si si pridržuje pravico do preklica naročila, če
pride do očitne ali stvarne napake, na primer glede cen, navedenih na spletnem
mestu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene
veljavnosti. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo in se med
seboj izključujejo.
Opomba: očalne leče lahko izberete le v
kombinaciji s korekcijskim okvirjem ali s storitvijo zamenjave očalnih leč.
Cenik očalnih leč je objavljen pod posameznim korekcijskim okvirjem. V
primeru, da s košarice odstranite korekcijski okvir in opravite plačilo samo
za očalne leče, vam bomo vrnili denar v skladu s pogoji poslovanja.
Odlična cena
Oznaka odlična CENA pomeni ugodno
ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor boste na slovenskem
tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno od naše odlične
cene, nas kontaktirajte in bomo odstranili ikono odlična CENA ali znižali ceno
proizvoda, v kolikor bo to mogoče.
Prioritetno naročilo
Z
izbiro prioritetnega naročila si boste zagotovili prednostno pripravo vašega
paketa. Vaš paket bo šel v pripravo pred ostalimi in bo obdelan v najkrajšem
možnem času. Izbira prioritetnega naročila je možna le za izdelke, ki so na
zalogi in ob prejemu vašega plačila (v primeru, da izberete plačilo v
naprej). V kolikor izdelka ni na zalogi in ste izbrali prioritetno naročilo, bo
naročilo pripravljeno takoj, ko bodo izdelki na zalogi (prioritetno), oz.
takoj, ko prejmemo plačilo. Priprava in odprema paketov poteka vsak delovni dan
do 15. ure. Doplačilo pri izbiri prioritetnega naročila znaša 1,99€ in je
na voljo pri nakupu kontaktnih leč, tekočin za leče, dodatkov za leče,
sončnih očal ter korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z
vgrajeno dioptrijo izbira prioritetnega naročila ni možna. Opozorilo: z izbiro
prioritetnega naročila si zagotovite prednostno obdelavo vašega paketa v
našem skladišču in ne same dostave, ki jo opravljajo pogodbeni partnerji.
Končni čas dostave je odvisen od dostavne službe in v večini primerov traja
1-3 delovne dni, kar velja tudi v primeru izbire prevzemnega mesta.
Zavarovanje paketa
Če stranka prejme poškodovan paket, je dolžna
še isti dan javiti poškodbo paketa prodajalcu, s poslanimi dokazili (slika
zaprtega paketa). V kolikor se odločite za možnost zavarovanja paketa, se bodo
naši zaposleni nemudoma odzvali in prioritetno (24 ur/delovni dan) odpremili
nov paket za artikle, ki so na zalogi, za vse ostale pa takoj po dobavi le teh.
V primeru, da paket ni zavarovan, postopek traja dlje kot en dan in je odvisen
od več dejavnikov. Opcija zavarovanja paketa je primerna za vse stranke, ki ne
želijo čakati in želijo prejeti paket kar se da hitro. Doplačilo pri izbiri
zavarovanja paketa znaša 0,99€ (za vse izdelke razen za sončna in
korekcijska očala) oziroma 4,99€ (pri nakupu sončnih ali korekcijskih
očal).
Varovanje osebnih podatkov
Vallis MG d.o.o. spoštuje
vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih
podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani
k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih
podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih
podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu
podatkov.
Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih
boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o
varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo
ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih
primerih.
Vse o varstvu osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti lahko
najdete TUKAJ.
Omejitev odgovornosti
Za
zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in
ažurnost podatkov na spletni strani moje-lece.si. Vseeno obstaja možnost napak
pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem
primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali
izberejo zamenjavo artikla.
Uporabniki imajo možnost na spletni strani
Moje-lece.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in
zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima
pravico neprimerne komentarje izbrisati.
Z nakupom potrjujete, da boste
sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi
kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne
leče, redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana nošnja
kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče morajo pred
nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti
storitev in varnosti z nakupom zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost
vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in
priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na
lastno odgovornost in da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi
lečami.
Vsebina objavljena na spletni strani je zagotovljena s strani
ponudnika, kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh
očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so
relevantne očesnim potrebam. Informacije dostopne na spletni strani so le
splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in
vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za
nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim
medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena
vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in
diagnostike morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete
neupoštevati mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati pri iskanju strokovnih
informacij o vašem zdravju zaradi informacij dostopnih na ponudnikovi spletni
strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij.
Pritožbe in
spori
Vallis MG d.o.o. (Moje-lece.si) se trudi izpolnjevati svojo
dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru
kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Vallis MG
d.o.o.) preko telefonske številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na
info@moje-lece.si. Pritožba
se odda preko elektronske pošte na info@moje-lece.si. Postopek
obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da je
reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo
zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora,
kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis
MG d.o.o. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma, da se spori
rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno
sodišče v Ljubljani.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega
izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za
reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z
Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Moje-lece.si,
ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju
Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na
platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na
voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ .
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013
Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter
spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Postopek
nakupa
1. korak – IZBIRA IZDELKA
Po pregledu
ponudbe na spletni strani www.moje-lece.si uporabnik najde izdelek,
ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride na podrobnejši opis
izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem ga obvesti, da je
izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi nadaljevati nakupovanje, klikne
levo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrne nazaj v spletno trgovino.
Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo Pojdi v košarico in sistem
ga pripelje v nakupovalno košarico.
2. korak – VSEBINA,
PREGLED IN ODSTRANITEV IZDELKA IZ KOŠARICE
Na spletni strani
www.moje-lece.si se v zgornjem desnem
kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono)
uporabniku prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini
dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek
iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in
izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.moje-lece.si, mora klikniti na
povezavo Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno
trgovino.
3. Korak – DOKONČANJE NAROČILA
V
primeru, da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici mora
klikniti povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku
»dostava in plačilo« mora uporabnik izbrati način dostave. Za nadaljevanje
je potrebno dodati e-mail naslov ali nadaljevati kot Facebook uporabnik. Ko
izbere način ga sistem pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je
potrebno izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno
številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek
naročila ter dostavo izdelka.
Obrazec omogoča, da se lahko ustvari
uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že
shranjeni.
Dostava: uporabnik lahko izbira med dostavo preko
Pošte Slovenije, GLS Slovenije ali DPD, oziroma se lahko odloči za osebni
prevzem na enem izmed šestih prevzemnih mest, ki so navedena na spletni strani
www.moje-lece.si.
Način
plačila: uporabnik lahko izbira med petimi načini plačila: plačilo po
povzetju, bančnim nakazilom, PayPal plačilom, plačilom z VALÚ ali plačilno
kartico.
Kuponi in darilne kartice: če ima uporabnik veljavno kodo
za popust ali darilno kartico, jo vpiše v košarici in klikne na gumb
»Aktiviraj«.
4. korak – ZAKLJUČEK
NAKUPA
Cena izdelka, strošek poštnine, DDV in skupni znesek
za plačilo so razvidni (na desni strani) v nakupovalni košarici, še preden se
zaključi naročilo. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo,
način plačila, ki ga je izbral in celotno vsebino nakupovalne košarice.
Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo
naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za
vaše naročilo«, številka naročila ter končni znesek. Uporabnik nato prejme
še elektronsko sporočilo, ki potrjuje uspešnost naročila.
Virtualno
ogledalo
Spletna stran www.moje-lece.si s t.i. virtualnim
ogledalom (virtual mirror) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere
računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala je
prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne
shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so izbrane za
pomerjanje. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more
biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od
posameznika. Vallis MG d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni
izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala.
Aplikacija
za merjenje zenične razdalje (PD)
Aplikacija za merjenje zenične
razdalje (PD) služi kot pomoč pri določitvi zenične razdalje.
Rezultati meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri
napačni izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično
razdaljo, ki jo zmeri aplikacija in optik.
Za najbolj natančne meritve
svetujemo uporabo kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni
material in rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije
avtomatično zbrišejo.
Koda za popust
Če želite uporabiti
kodo za popust, si navodila lahko preberete TUKAJ.
Pri
nakupih v spletni trgovini www.moje-lece.si prinašajo kode za
popust različne ugodnosti in popuste. Kode so časovno omejene in jih ni možno
združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne
različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so
neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so
prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni
strani, Facebook strani, elektronskih sporočilih, letakih in drugih medijih
oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so
zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih medijih oziroma
oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo na že znižano in se med
seboj izključujejo in se ne seštevajo (npr., promocija velja ali za
okvir/sončna očala ali očalne leče, ne za oboje). Promocije ne veljajo na
ambasadorska očala, očala znamke Válle in LeWish. Sončna očala Ray Ban so
izključena iz promocij. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost
kode za popust avtomatično odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek,
ki ga je potrebno poravnati. Unovčenje popusta na sončna ali korekcijska
očala velja za nakup največ petih različnih modelov za eno fizično osebo.
Nobena akcija se ne nanaša na zamenjavo očalnih leč, oz. na naročila
oddana po obrazcu za zamenjavo ali vgradnjo očalnih leč.
Outlet
ponudba
Velja do razprodaje zalog. Pridružujemo si pravico do spremembe
cen brez predhodne najave. Vse navedene cene so v evrih.
Pametna
alternativa
Kontaktne leče in tekočine, ki jih ponujamo kot pametno
alternativo, predlagamo na podlagi povratnih informacij strank, glede na
razmerje med ceno in kakovostjo. Pri kontroli vida za kontaktne leče z
uvajanjem, vam bodo naši optometristi svetovali leče, katere bi bile najbolj
primerne za vaše oko, glede na izmerjeno dioptrijo in vaše želje. Poudariti
pa moramo, da niso vse leče primerne za vsako oko in ne prevzemamo
odgovornosti, v kolikor predlagane leče ne ustrezajo vašim očem. V tem
primeru je potreben nakup novih leč, seveda so naši optometristi z nasveti
vedno na razpolago.
NAGRADNE IGRE
Do splošnih pogojev nagradnih
iger na internetu lahko dostopate TUKAJ .
VELIKA OTVORITEV MARIBOR, 11.5.2024
Akcija velja na izbrane okvirje in očala samo v fizični Optiki Moje-lece.si v
Mariboru, na dan 11. 5. 2024 oz. do razprodaje zalog. 50% popust velja za nakup
največ petih različnih modelov očal za eno fizično osebo. Akcije se med
seboj ne seštevajo. Popust se obračuna na blagajni. *Brezplačna kontrola vida
velja na dan, 11. 5. 2024, do zapolnitve prostih terminov. V redni ponudbi je
kontrola za očala ali kontaktne leče brezplačna pri nakupu očal nad 50 €
ali v primeru nakupa na spletni strani Moje-lece-si v zadnjem letu. Če je
znesek nižji, znaša kontrola vida 25 €. Več informacij na www.moje-lece.si .
SMS
OBVEŠČANJE
Pravila in pogoji uporabe storitve SMS OBVEŠČANJE
1. Organizator storitve je »Vallis MG d.o.o.«. Ta pravila določajo način
delovanja storitve »SMS obveščanje«. Ponudnik storitve je Sinhro d.o.o.,
Tehnološki park 21, 1000 Ljubljana, matična številka 2296390000, davčna
številka SI38628767 v sodelovanju z organizatorjem storitve Vallis MG d.o.o.,
Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Za tehnično delovanje storitve in reševanje
reklamacij odgovarja Sinhro d.o.o.
2. Opis storitve: namen storitve je
promocija storitve spletne trgovine moje-lece.si. Člani SMS SKUPNOSTI bodo
udeleženi v nagradnih žrebanjih in ostalih akcijah moje-lece.si. Uporabniki se
lahko včlanijo tako, da pošljejo SMS s ključno besedo moje-lece na 3131, ali
je podal svoje podatke organizatorju. Uporabnik, ki se je prijavil na
obveščanje, prejme brezplačno SMS sporočilo za potrditev splošnih pogojev,
ki jih potrdi tako, da na kratko številko 3131 pošlje DA in svoje podatke.
Splošni pogoji so objavljeni na www.moje-lece.si. V kolikor uporabnik na
kratko številko 3131 pošlje SMS sporočilo DA in svoje podatke, prejme
brezplačno SMS sporočilo z obvestilom, da je bila prijava na brezplačno SMS
obveščanje uspešna in kako se lahko odjavi. Vsak član SMS SKUPNOSTI se lahko
kadarkoli odjavi, in sicer tako, da na kratko številko 3131 pošlje SMS s
ključno besedo moje-lece STOP na 3131. V primeru, da ste se odjavili od
obvestil naše obvestilo pa vseeno pride do vas, vse stranke, ki ste se odjavile
od prejemanja obvestil prosimo, da vzamete v zakup, da ste v našo bazo zajete
tudi stranke, ki ste se odjavile od pošiljanja obvestil v tekočem tednu, saj
se naša baza posodablja na tedenski ravni. Pogoji uporabe storitve so
objavljeni na spletni strani www.moje-lece.si Storitev traja od
01.10.2017 do preklica.
3. Cenik SMS sporočil: vsak poslani SMS
uporabnika se zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (Telekom
Slovenije, A1 in Telemach). Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa iMS:
naročniki uporabniki mobilnega omrežja Telekom Slovenije, Debitelovi
naročniki in predplačniki/A1 naročniki in predplačniki/Izi
Mobil/M-Mobil/Bob/Telemach. Povratna SMS sporočila, ki jih uporabnik prejme kot
član SMS skupnosti, so brezplačna (0,00 EUR). Ime SMS storitve Uporaba
storitve Opis dogodka Ime MT SMS na izpisu pogovorov Cena v EUR z DDV IMS
Ključna beseda Sistemsko sporočilo Sistemska spo. 0,00 IMS SMS Poštar
Naročene IMS informacije 0,00
4. Zasebnost in varstvo podatkov
uporabnika: s potrditvenim SMS sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila
in pogoje uporabe storitve, se uporabnik strinja, da podjetje Vallis MG d.o.o.
in Sedem d.o.o. posredovane osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih
uporablja za statistično obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega
nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti, pošiljanje ponudb,
oglasnega gradiva, vabil na dogodke organizatorjev in partnerskih podjetij
organizatorjev ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje
naročil. Privolitev v zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki
imajo pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja
in izbrisa svojih osebnih podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo
izvajalcu storitve Sinhro d.o.o.
5. Mobilna SMS skupnost moje-lece.si:
uporabniki, ki sodelujejo s poslanim SMS-sporočilom, bodo včlanjeni v
brezplačno SMS skupnost moje-lece, kar pomeni, da bodo prejemali koristna
obvestila in informacije o akcijah, novostih ipd. Uporabnik te storitve bo
prejel največ 4 SMS sporočila mesečno, sporočilo pa bo vedno vsebovalo
koristno informacijo. Vsak član se iz SMS skupnosti lahko kadarkoli odjavi,
tako da na številko 3131 pošlje SMS sporočilo z vsebino moje-lece STOP.
Povratna SMS-sporočila iz SMS skupnosti (obvestila o nagradni igri, koristne
informacije o spremljevalnih akcijah) so za uporabnika brezplačna. Poslana SMS
sporočila se obračunavajo po ceniku vašega mobilnega operaterja.
6.
Splošni pogoji sodelovanja: z včlanitvijo v moje-lece se šteje, da se
uporabnik strinja s temi pogoji uporabe storitve. Storitev lahko uporabljajo
uporabniki naslednjih mobilnih omrežij: Telekom Slovenije, Telemach, A1, Izi
Mobil (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije), M mobil in Bob
(ponudnik komunikacijske poti je A1), Debitel (ponudnik komunikacijske poti je
Telekom Slovenije). Za več informacij o akcijah in ugodnostih pokličite
službo za podporo uporabnikom na 01 7774 197 ali pišite na info@moje-lece.si.
Splošne pogoje poslovanja si lahko shranite TUKAJ .
Zadnja sprememba splošnih pogojev
poslovanja: 26.4.2024.
Komentarji
(28)
Imate kakšno vprašanje?
S
Ali je mogoče uveljavljati pravice (delno kritje) iz zdravstvenega zavarovanja ob naročilu očal pri vas?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, žal ne, ker nimamo koncesijo.
matic
pozdravljeni, se lahko prekličejo sončna očala ki sem jih naročil danes Lp
Odgovori
info@moje-lece.si
Naročilo je bilo stornirano.
Olha
ali pošiljate leče na hrvaško?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, pošiljamo le znotraj Slovenije. Lep pozdrav.
Ismet Halilović
Pozdravljeni,
vprašal bi rad ali je možno poslati lasten okvir za očala in potem vi vgradite leče glede na recept?
hvala in lep pozdrav
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni. Seveda, lahko naročite samo očalne leče za vaš obstoječi
okvir. Na spletni strani oddate naročilo in nam pošljete okvir, v katerega vam
vstavimo naročene leče.
Aleksandra Paluc
Spoštovani.
Pri optiku sem dobila leče BC 8,6 in DIA 14,1.
Pri vas vidim, da imate DIA 14,2. Kaj to pomeni ?
Lep dan, Aleksandra
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, vsaka leča je drugačna in ima drugačne lastnosti.
Najverjetneje niste našli prave leče. Še enkrat preverite znamko,
proizvajalca ipd. Niso vse leče primerne za vsako oko. V kolikor niste
prepričani katere lečke potrebujete, nam lahko sliko leč (škatlice),
pošljete na e-mail, da preverimo. Hvala. Lep pozdrav
Anonymous
Spoštovani! Že dolga leta pri vas nabavljam kontaktne leče in to sem storila tudi danes. Imam pa problem pri plačevanju, namreč do sedaj sem plačala pri prednaročilu, ker drugega plačila nimam. Prosim za vaš odgovor, hvala Nada Carl
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, plačilo ni vidno. Izbrali ste plačilo s kreditno kartico.
Plačate lahko s kreditno kartico Visa ali Mastercard, plačilo pa je potrebno
potrditi v aplikaciji ali vpisati kodo, ki jo prejmete na telefon (odvisno od
banke in vaše kartice). Če želite spremembo načina plačila, prosim
pošljite e-mail na info@moje-lece.si ali
pokličite 01 7774 197. Lep pozdrav
Sara
Pozdravljeni.
A je možno vračilo oz. menjava očal s steklom ki nimajo korekcije, le zaščito proti modri svetlobi?
Lep pozdrav
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, v kolikor ste izbrali računalniška očala, že narejena jih
lahko vrnete v roku 14 dni. V kolikor ste naročili okvir + leče, gre za
izdelek po meri in očala ni možno vrniti.
IGNACIJ TILINGER
Želim vrniti okvirje CRULLE 17297 C2 , nabavljene po računu 2-1-2229368.
Prosim če mi pošljete obrazec za vračilo.
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, navodila in obrazec smo vam poslali na vaš e-naslov. Lep
pozdrav.
Hana
Mene zanima ali je možno vrniti sončna očala kupljena v trgovini?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, če ste očala kupili pri nas, v spletni trgovini Moje-lece.si,
potem lahko izdelek vrnete po navodilih za vračilo blaga, v roku 14 dni, če so
izpolnjeni vsi pogoji za vračilo. V kolikor očal niste kupili v naši spletni
trgovini, vračilo blaga k nam ni možno. Hvala. Lep pozdrav
Zan
Pozdravljeni, ali je dostava možna tudi v tujino (UK)?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, pakete dostavljamo samo znotraj Slovenije. Lep pozdrav.
Sandra
Naročila bi več okvirjev brez korekcijskih leč. Želim namreč sprobat preden dam vgraditi leče. Okvirje bi vrnila, vi pa bi mi v izbranega vgradili leče, kupnino teh okvirjev pa odšteli pri končnem znesku. Bi šlo tako?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, vse bo držalo razen tega, da kupnino odštejemo od končnega
zneska. Kupnino vam vrnemo na vaš račun in boste doplačali še očalne
leče.
Tomaž
Kaj pa plačilo na obroke?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, plačilo na obroke ni možno.
klara
pozdravljeni, zanima me če lahko naročilo se prekličem, ker sem ga danes oddala?
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, prejeli smo vaši dve naročili. Katero želite stornirati?
Viacheslav N
good morning. I booked gucci sunglasses yesterday; I couldn’t pay by card on our website. my name is Irina Sinkevich. How can I order them?
Odgovori
info@moje-lece.si
Order number please? You can pay with bank transfer or with cash on
delivery.
Katja
Pozdravljeni,
zanima me, ali lahko vrnem/zamenjam ne odprte leče, saj se mi je dioptrija povečala in od prejetja naročila je minilo več kot 14 dni.
Za odgovor se Vam zahvaljujem in lepo pozdravljam.
Odgovori
info@moje-lece.si
V skladu s pogoji poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji je vračilo po
več kot 14 dneh možno samo za kontaktne leče.
Če se vam je od zadnjega
nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno škatlico za leče vam
spletna trgovina Moje-lece.si omogoča vračilo tudi po 14 dneh od nakupa.
Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno
zaprta, nepoškodovana, da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto in da je
rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen
obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Artikle
pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik.
Opozorilo: škatlice v pakiranju po 90 leč, ki so sestavljene iz treh škatlic
po 30 leč se smatrajo kot celota in zato ni možnega vračila samo ene ali dveh
škatlic po 30 leč. Stroške poštnine vračila izdelka ne krijemo. Priložite
obrazec za vračilo blaga.
Natasa
Rada bi naročila več modelov očal, jih preizkusila in očala, ki mi ne ustrezajo, vrnila nazaj. Je to možno? Je kakšna težava, če se škatla z očali odpre, se očala preizkusijo in se potem zadeva primerno zapakirana vrne nazaj? Lp
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, v kolikor vam očala ne odgovarjajo, jih lahko vrnete v roku
14dni od prevzema in vam vrnemo denar na vaš račun. V primeru vračila očal
varnostni pečat ne sme biti poškodovan. Če je varnostni tečaj odstranjen
pomeni, da so bila očala nošena oz. v uporabi, zato zamenjava in vračilo
denarja ni možno. Lep pozdrav. Lep pozdrav
Tjaša
Pozdravljeni, po nesreči sem izbrala BC 9.00 namesto 8.5 in me zanima, ali se da zamenjati
Odgovori
info@moje-lece.si
V kolikor škatlice še niste odprli oziroma je original zapakirana, nam jo
pošljite nazaj in bomo zamenjali.
Lidija
Pozdravljeni,sem prvič naročila, plačilo ob povzetju, pa zanima rok dobave. Hvala
Odgovori
info@moje-lece.si
Pozdravljeni, V kolikor so leče na zalogi je dostava ponavadi že drugi
dan.
Lidija
Zelo zadovoljna z dostavo, naročilom, popusti, darilcem, najbolj pa zaradi ugodne cene leč. Prvic sem vzela leče pri optiku. Za iste lece sva z mozem plačala oba skupaj 205e za pol leta. Pri vas pa 102e za oba. Nikoli vec k optiku...z vami zelo zadovoljna. Zelim vam še naprej uspešno poslovanje in čimveč zadovoljnih strank. Lep pozdrav
anita k.
Leče s cilindri sem naročila včeraj in danes so že prispele. Zelo sem vesela in sem vas že priporočila vsem v službi. Od zdaj naprej, ne kupujem več kontaktnih leč v optiki.
Anja
Že dalj časa naročujem pri vas - vedno hitra dostava, lepo zapakirano in ugodno. Sem zelo zadovoljna in dajem priporočila dalje.
Vse dobro v prihodnje vam želim! :)
rok
Super zadovoljen z vašim servisom in ponudbo leč. Kar tako nadaljujte.
jana
odlična klicna podpora, hitra dostava in res zelo ugodne cene. le tako naprej :)
marko
Zahvaljujem se za hitro dostavo paketa in za uporabno darilce :)
simbi
qVesela sem da vidim svet še z drugim pogledom, namreč da sem odkrila kontaktne leče. Uporaba je res enostavna in leče so res praktične. vaša spletna trgovina pa je sploh super...dostava, kakovost, svetovanje....zelo zadovoljna:) pozdravcek
Manca
tako hitro leč s cilindri še nikjer nisem dobila, sedaj grem lahko brezskrbno na dopust :) hvala
petra podgoršek
Moram vas pohvaliti. Šli ste mi roko in sem leče dobila v eni urci :)
vas bom priporočala vsem mojim znancem. super ste!
aldijana
kako dolgo traja da prispe do maribora?lp
Odgovori
info@moje-lece.si
Za celotno Slovenijo je ponavadi dostava naslednji delovni dan od odpreme
paketa.
Komentarji (28)
Ali je mogoče uveljavljati pravice (delno kritje) iz zdravstvenega zavarovanja ob naročilu očal pri vas?
Pozdravljeni, žal ne, ker nimamo koncesijo.
pozdravljeni, se lahko prekličejo sončna očala ki sem jih naročil danes Lp
Naročilo je bilo stornirano.
ali pošiljate leče na hrvaško?
Pozdravljeni, pošiljamo le znotraj Slovenije. Lep pozdrav.
Pozdravljeni, vprašal bi rad ali je možno poslati lasten okvir za očala in potem vi vgradite leče glede na recept? hvala in lep pozdrav
Pozdravljeni. Seveda, lahko naročite samo očalne leče za vaš obstoječi okvir. Na spletni strani oddate naročilo in nam pošljete okvir, v katerega vam vstavimo naročene leče.
Spoštovani. Pri optiku sem dobila leče BC 8,6 in DIA 14,1. Pri vas vidim, da imate DIA 14,2. Kaj to pomeni ? Lep dan, Aleksandra
Pozdravljeni, vsaka leča je drugačna in ima drugačne lastnosti. Najverjetneje niste našli prave leče. Še enkrat preverite znamko, proizvajalca ipd. Niso vse leče primerne za vsako oko. V kolikor niste prepričani katere lečke potrebujete, nam lahko sliko leč (škatlice), pošljete na e-mail, da preverimo. Hvala. Lep pozdrav
Spoštovani! Že dolga leta pri vas nabavljam kontaktne leče in to sem storila tudi danes. Imam pa problem pri plačevanju, namreč do sedaj sem plačala pri prednaročilu, ker drugega plačila nimam. Prosim za vaš odgovor, hvala Nada Carl
Pozdravljeni, plačilo ni vidno. Izbrali ste plačilo s kreditno kartico. Plačate lahko s kreditno kartico Visa ali Mastercard, plačilo pa je potrebno potrditi v aplikaciji ali vpisati kodo, ki jo prejmete na telefon (odvisno od banke in vaše kartice). Če želite spremembo načina plačila, prosim pošljite e-mail na info@moje-lece.si ali pokličite 01 7774 197. Lep pozdrav
Pozdravljeni. A je možno vračilo oz. menjava očal s steklom ki nimajo korekcije, le zaščito proti modri svetlobi? Lep pozdrav
Pozdravljeni, v kolikor ste izbrali računalniška očala, že narejena jih lahko vrnete v roku 14 dni. V kolikor ste naročili okvir + leče, gre za izdelek po meri in očala ni možno vrniti.
Želim vrniti okvirje CRULLE 17297 C2 , nabavljene po računu 2-1-2229368. Prosim če mi pošljete obrazec za vračilo.
Pozdravljeni, navodila in obrazec smo vam poslali na vaš e-naslov. Lep pozdrav.
Mene zanima ali je možno vrniti sončna očala kupljena v trgovini?
Pozdravljeni, če ste očala kupili pri nas, v spletni trgovini Moje-lece.si, potem lahko izdelek vrnete po navodilih za vračilo blaga, v roku 14 dni, če so izpolnjeni vsi pogoji za vračilo. V kolikor očal niste kupili v naši spletni trgovini, vračilo blaga k nam ni možno. Hvala. Lep pozdrav
Pozdravljeni, ali je dostava možna tudi v tujino (UK)?
Pozdravljeni, pakete dostavljamo samo znotraj Slovenije. Lep pozdrav.
Naročila bi več okvirjev brez korekcijskih leč. Želim namreč sprobat preden dam vgraditi leče. Okvirje bi vrnila, vi pa bi mi v izbranega vgradili leče, kupnino teh okvirjev pa odšteli pri končnem znesku. Bi šlo tako?
Pozdravljeni, vse bo držalo razen tega, da kupnino odštejemo od končnega zneska. Kupnino vam vrnemo na vaš račun in boste doplačali še očalne leče.
Kaj pa plačilo na obroke?
Pozdravljeni, plačilo na obroke ni možno.
pozdravljeni, zanima me če lahko naročilo se prekličem, ker sem ga danes oddala?
Pozdravljeni, prejeli smo vaši dve naročili. Katero želite stornirati?
good morning. I booked gucci sunglasses yesterday; I couldn’t pay by card on our website. my name is Irina Sinkevich. How can I order them?
Order number please? You can pay with bank transfer or with cash on delivery.
Pozdravljeni, zanima me, ali lahko vrnem/zamenjam ne odprte leče, saj se mi je dioptrija povečala in od prejetja naročila je minilo več kot 14 dni. Za odgovor se Vam zahvaljujem in lepo pozdravljam.
V skladu s pogoji poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji je vračilo po več kot 14 dneh možno samo za kontaktne leče.
Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno škatlico za leče vam spletna trgovina Moje-lece.si omogoča vračilo tudi po 14 dneh od nakupa. Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno zaprta, nepoškodovana, da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto in da je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Artikle pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik. Opozorilo: škatlice v pakiranju po 90 leč, ki so sestavljene iz treh škatlic po 30 leč se smatrajo kot celota in zato ni možnega vračila samo ene ali dveh škatlic po 30 leč. Stroške poštnine vračila izdelka ne krijemo. Priložite obrazec za vračilo blaga.
Rada bi naročila več modelov očal, jih preizkusila in očala, ki mi ne ustrezajo, vrnila nazaj. Je to možno? Je kakšna težava, če se škatla z očali odpre, se očala preizkusijo in se potem zadeva primerno zapakirana vrne nazaj? Lp
Pozdravljeni, v kolikor vam očala ne odgovarjajo, jih lahko vrnete v roku 14dni od prevzema in vam vrnemo denar na vaš račun. V primeru vračila očal varnostni pečat ne sme biti poškodovan. Če je varnostni tečaj odstranjen pomeni, da so bila očala nošena oz. v uporabi, zato zamenjava in vračilo denarja ni možno. Lep pozdrav. Lep pozdrav
Pozdravljeni, po nesreči sem izbrala BC 9.00 namesto 8.5 in me zanima, ali se da zamenjati
V kolikor škatlice še niste odprli oziroma je original zapakirana, nam jo pošljite nazaj in bomo zamenjali.
Pozdravljeni,sem prvič naročila, plačilo ob povzetju, pa zanima rok dobave. Hvala
Pozdravljeni, V kolikor so leče na zalogi je dostava ponavadi že drugi dan.
Zelo zadovoljna z dostavo, naročilom, popusti, darilcem, najbolj pa zaradi ugodne cene leč. Prvic sem vzela leče pri optiku. Za iste lece sva z mozem plačala oba skupaj 205e za pol leta. Pri vas pa 102e za oba. Nikoli vec k optiku...z vami zelo zadovoljna. Zelim vam še naprej uspešno poslovanje in čimveč zadovoljnih strank. Lep pozdrav
Leče s cilindri sem naročila včeraj in danes so že prispele. Zelo sem vesela in sem vas že priporočila vsem v službi. Od zdaj naprej, ne kupujem več kontaktnih leč v optiki.
Že dalj časa naročujem pri vas - vedno hitra dostava, lepo zapakirano in ugodno. Sem zelo zadovoljna in dajem priporočila dalje. Vse dobro v prihodnje vam želim! :)
Super zadovoljen z vašim servisom in ponudbo leč. Kar tako nadaljujte.
odlična klicna podpora, hitra dostava in res zelo ugodne cene. le tako naprej :)
Zahvaljujem se za hitro dostavo paketa in za uporabno darilce :)
qVesela sem da vidim svet še z drugim pogledom, namreč da sem odkrila kontaktne leče. Uporaba je res enostavna in leče so res praktične. vaša spletna trgovina pa je sploh super...dostava, kakovost, svetovanje....zelo zadovoljna:) pozdravcek
tako hitro leč s cilindri še nikjer nisem dobila, sedaj grem lahko brezskrbno na dopust :) hvala
Moram vas pohvaliti. Šli ste mi roko in sem leče dobila v eni urci :) vas bom priporočala vsem mojim znancem. super ste!
kako dolgo traja da prispe do maribora?lp
Za celotno Slovenijo je ponavadi dostava naslednji delovni dan od odpreme paketa.